Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo PPL
Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.
Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.
- rychlé doručení
- možnost měnit termín doručení
- nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
- občas není dodržen termín pro doručení
Představení dopravce
Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.
Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.
Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.
PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.
Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.
Přehled služeb
Vnitrostátní balíková přeprava
- PPL Parcel Business
- PPL Parcel CZ Private
- PPL Parcel CZ dopolední balík
- Balík Pro Tebe
Mezinárodní balíková přeprava
- PPL Parcel Connect EU
- PPL Parcel Business Europe
Zajímavé odkazy
- Změna dispozic zásilky
- Jak se stát zákazníkem
- Reklamace
- Kontaktní formulář
- Často kladené dotazy
- Seznam ParcelShopů
- Správné označení etiketou
- Správné balení zásilky pro vnitrostátní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro mezinárodní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro přepravu v rámci sítě PPL ParcelShop
- Webová aplikace
- Webová aplikace návod
- ADR – Identifikace typu přepravy
Kontakty
- Zákaznická podpora
- Telefon: 225 331 500
- E-mail: info@ppl.cz
- Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798
Poslední dobou nespokojenost. Objednán balík, nedodano na adresu, nevolaji a nechají na vydejnim místě, platím de facto za nic.
Dnes tj.26.11.2021 mi byl doručen balík, přeprava PPL. Zároveň jsem byla emailem upozorněna na dodržování hygienických předpisů /nouzový stav/, kurýr patrně respirátor neviděl ani z rychlíku. Ano, s respirátorem jsem si vyndala zásilku z vozu, zaplatila včetně „diška“ a pan řidič je vysmátý.
Nehoráznost. S upozorněním, vážení, začněte u sebe.!!!
Nechápu když zaplatím PPL 140 Kč, nezavalolají nedají vědět že balík už mají. Nechali ho na DHL odběr na Depu, na Jáchymovské ul. 96 . Doručovateli jsem to oznámila a ten to poslal normálně. Jsem z toho zklamaná, rovnou to mohli nechat na zásilkovně a za poloviční cenu. Hlavně že tam ti mlaďí byli samý smích, když jsem vyzvedla balík. Hrozný už nebudu vybírat tuto variantu dopravy!!!!!
Pan řidič je milý, ochotný, s doručením nikdy nebyl žádný problém. Jsem spokojená a chválím! Takových lidí by mělo být v dnešní době daleko více :-)
Bohužel nedoporučuji.
Nespolehlivost. Byl mi odvezen balík i po dohodě s řidičem kde řidiš sliboval že přiveze balík následují den na adresu. Tak ho odvezl na PArcelSHop 70km od domu. Podal sem reklamaci a DEPO vyhodnotilo že ho přivezou následují den. To se nestalo následují dne mi ve 12h bylo řečeno že ho někdy výhledově dopraví. Pak infolinka a nevysvětlení proč tak jednají i navzdor vyřešení reklamace. PPL už nikdy
PPL rozhodně nebrat. Arogance, neochota. V den doručení jsem nebyl doma a zásilku odeslali zpět do eshopu, přestože jsem po telefonu s řidičem požadoval uložení na výdejním místě.
PPL v současné době nedává možnost změnit čas ani místo doručení. Ráno vám přijde SMSka s oznámením času a kontakt na řidiče. Voláte tedy řidiči a ten Vám oznámí že balík nesmí dovézt zpět, takže jej vyloží na nejbližším PPLpointu.
Konkrétně: balík objednán do zaměstnání, onemocněl jsem, balík složen 2km od zaměstnání, ale 30km od domova.
Pověst nemá firma vůbec dobrou, dnes jsem se přesvědčila osobně. Myslím, že by měla lépe vybírat zaměstnance, řidiče. SMS přišla chvíli před stanoveným termínem, řidiči se nedalo dovolat a když už jsme si zařídili, že bude mít kdo zásilku převzít, řidič nemohl 4 minuty na tuto osobu počkat. Příště raději s jinou společností.
Říčka je na vás bezdůvodné n****** a říká vám mladý pane a každá věta od ní je jako kdyby vám říkala, že jste totální i****.