Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo ppl

logo PPL

Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.

Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.

Hodnocení: Evropský dopravce PPL patří mezi hlavní dopravce v ČR. Spadá do sítě dopravce DHL Parcel Europe.
KLADY
  • rychlé doručení
  • možnost měnit termín doručení
  • nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení

Představení dopravce

Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.

Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.

Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.

PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.

Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.

Přehled služeb

Vnitrostátní balíková přeprava

  • PPL Parcel Business
  • PPL Parcel CZ Private
  • PPL Parcel CZ dopolední balík
  • Balík Pro Tebe

Mezinárodní balíková přeprava

  • PPL Parcel Connect EU
  • PPL Parcel Business Europe

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznická podpora
  • Telefon: 225 331 500
  • E-mail: info@ppl.cz
  • Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropský dopravce

Společnost PPL CZ má kvalitně zpracovaný informační systém. Vždy se včas dozvíme, kdy máme čekat svou zásilku, kolik bude dobírka, případně si také můžeme změnit termín doručení nebo se domluvit na uložení balíčku/zásilky v některém z PPL ParcelShopů, tedy na výdejním místě. Samozřejmě, že i u PPL CZ se občas může vyskytnout nějaký problém s doručováním zásilky. Nikdy se však nestane, že by nebyl příjemce o všem včas a podrobně informován. Vždy je sjednána náprava a příjemce svou zásilku nakonec obdrží. Rychlé je i případné vyřízení reklamace v případě, že dojde k poškození zásilky během přepravy od odesílatele k příjemci.

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
8.5
3.3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
4
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • Rychlé doručení
  • Možnost měnit termín doručení
  • Nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
Zápory
  • Občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

556 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Martin Novák 22.7.2021 v 12:53
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Neochotná osoba na zákaznické lince. Zásilka nebyla přes reklamaci opakovaně dodána na doručovací adresu. Zásilka byla místo řádného doručení uložena ve výdejním místě PPL ParcelShop vzdáleném 2 km od doručovací adresy…

    Klady: žádné
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Celý den jsem doma čekala na doručení, řidič nevolal ani nepsal. Po uplynulé době doručení jsem zavolala na zákaznickou linku, kde jsem se dozvěděla, že tu byl, takže není možné opětovně doručit. Nicméně nemám ani jeden hovor od něj, zprávu nic. Chyba opravdu na mé straně nebyla.Slečna byla opravdu nepřijemná a musím říct, že mě to tak naštvalo, že si příště rozmyslím jaký dovoz si objednám.

  3. 1.75
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dnes bez oznámení telefon vylezte pred barak ..nejsem doma doructe zitra..ne dame vam to na zasilkovnu ..v zasilkovne nic..durazne nedoporucuju..

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Reply
    Kristýna Straková 10.7.2021 v 18:37

    Ve středu mi přijde e-mail, že převzali balík. Ve čtvrtek ráno dorazí SMS o doručení mezi 17-21h.Tak čekám na balík. Nikdo nezavolal, balík nedoručen z nedostatku času řidiče. To samé se odehraje v pátek. Večer dorazí email,že zásilku odesílají zpět e-shopu. Svůj balík nemám jediné štěstí,že jsem nezaplatila balíček dopředu.

  5. 4.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    80

    Chci poděkovat řidiči Michalovi z PPL, který nyní jezdí i přes Dolní Cerekev (kraj Vysočina), že je ukázkou toho, jak jdou tyto služby vykonavat kvalitně, dokonce bych řekla, ze perfektně!

    Klady: Ochota Trpělivost Vstřícnost Úsměv na tváři Komunikativnost
    Zápory: Zatím jsem žádné nepozorovala
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Přepravní společnost PPL nikdy balík nedoručí na adresu, ale rovnou na jakési výdejní místo. Poprvé se omluvili, že došlo k pochybení na jejich straně a poučí řidiče o doručování zásilek a zajistí převod balíku na adresu, což se stalo, jen se pochopitelně doručení protáhlo. Podruhé to samé, potřetí se mnou přestali naprosto komunikovat, jen jedna zpráva, že zajistí opět převoz balíku na adresu, což se po více jak týdnu nestalo, odezva již žádná, nemám balík, nemám vrácené peníze za zboží, za dopravu. Přepravní společnost PPL už nikdy!!!!!!!!!!!

    Zápory: Nedoručují balíky na adresu, ale vždy bez snahy doručení rovnou nechají na výdejním místě, nekomunikují se zákazníkem! Ani po 10 dnech nebyl balík doručen!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Volba doručení balíku společnosti PPL byla ta nejhorší, kterou jsem zvolila. Na doručení jsem čekala 5 dnů, i když PPL převzalo zásilku ve stejný den objednávky a jájsem si na termí, kterýbyl uvedenýpri objednávce vzala v práci dovolenou. Následující dny mě spoecnost pouze informovala emailem, o zpožděné doručení
    zásilky, ovšem bez uvedení nového termínu. Až ejhle, ráno nečekaně přišla sms o doručení mezi 10-12 hodinou, takže další půl den dovolené. Vrcholem bylo chování řidiče, poté, co jsem ho kontaktovala s dotazem v kolik přijede, že dvouhodinový časový limit je už pryč, arogantní. Společnosti PPL již nikdy vybírat nebudu.

  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dobry den,

    rad by som sa s Vami podelil o moju nemilu skusenost. Vcera som si prebral balik od prepravcu PPL a po otvoreni balika som zistil ze mi cast zasielky chyba. Po dokladnejsom prezreti balika som zistil ze balik je poskodeny. Hned som kontaktoval eshop a vyplinulo ze kurier nie len ze mi poslal sms zo zlym datumom kedy prinesie balik ( sms prisla den pred tym ako realne prislie, asi potreboval cas na preciznu kradez ) ale ako som uz spomenul ma okradol aj o cast zasielky.

    Zápory: - klamali o datume dodania - otvorili balik a okradli ma
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dřív spokojenost neuvěřitelná..
    Teď.. Zklamání pokaždé co v možnosti o doručení mám PPL a jako vždy výmluvy. Kvůli balíčku jsem si přehodil šichtu na odpoledni, aby mi kurýr řekl do telefonu, že mi to přiveze odpoledne? To jako vážně?
    Nikdy z žádnou společnosti nebyl takový problém jako s PPL.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Reply
    Arnošt Uzdichcal 23.6.2021 v 18:24

    Dnes sem jel po dálnici a všiml si že řidič dodávky ppl není připputaný.

1 32 33 34 35 36 51

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo