Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo ppl

logo PPL

Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.

Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.

Hodnocení: Evropský dopravce PPL patří mezi hlavní dopravce v ČR. Spadá do sítě dopravce DHL Parcel Europe.
KLADY
  • rychlé doručení
  • možnost měnit termín doručení
  • nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení

Představení dopravce

Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.

Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.

Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.

PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.

Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.

Přehled služeb

Vnitrostátní balíková přeprava

  • PPL Parcel Business
  • PPL Parcel CZ Private
  • PPL Parcel CZ dopolední balík
  • Balík Pro Tebe

Mezinárodní balíková přeprava

  • PPL Parcel Connect EU
  • PPL Parcel Business Europe

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznická podpora
  • Telefon: 225 331 500
  • E-mail: info@ppl.cz
  • Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropský dopravce

Společnost PPL CZ má kvalitně zpracovaný informační systém. Vždy se včas dozvíme, kdy máme čekat svou zásilku, kolik bude dobírka, případně si také můžeme změnit termín doručení nebo se domluvit na uložení balíčku/zásilky v některém z PPL ParcelShopů, tedy na výdejním místě. Samozřejmě, že i u PPL CZ se občas může vyskytnout nějaký problém s doručováním zásilky. Nikdy se však nestane, že by nebyl příjemce o všem včas a podrobně informován. Vždy je sjednána náprava a příjemce svou zásilku nakonec obdrží. Rychlé je i případné vyřízení reklamace v případě, že dojde k poškození zásilky během přepravy od odesílatele k příjemci.

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
8.5
3.3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
4
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • Rychlé doručení
  • Možnost měnit termín doručení
  • Nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
Zápory
  • Občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

556 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Opravdová arogance. Čekám od rána na balíček a když jsem si odběhla vyčistit zuby, jako zákon schválnosti volali. Volám o 3minuty později 5x po chvilkách a kurýr mi není schopný ani zvednout telefon. Běžně, když mi jsou doručovány balíky jsou nepříjemní. Pokud je práce nebaví, tak ať změní povolání, kde se nedostávají do styku s lidmi, protože toto chování není akceptovatelné.

  2. Čím dál tím horší služby pro zákazníky

  3. 1
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    0

    Naprostá nespokojenost. Jak s doručovatelem, tak s reklamací. Nevstřícnost, necitlivost. Objednala jsem balícek pro starého kamaráda, který je v Odlehčovacím centru v Praze a fyzicky už na tom není dobře. Nikoho nema a ja jsem mimo Prahu. Napsala jsem, aby zvonili na recepci senior domu. Recepční měl peníze připravené, ale ve chvíli doručení byl zrovna někde v domě a otevřela jim kuchařka. Doručovatel řekl, že doručí později, ale místo toho přišla smska, že je to uložené v zásilkovně, volala jsem s prosbou o nové doručení. Paní na infu striktně oznámila, že balíčky znovu nedoručují, a po delší debatě slíbila, že se to pokusí zařídit a dá mi vědět. Nedala. Naštěstí pan recepční z Domova pro balíček zašel. Tuhle službu už nikdy více. S ostatními doručovateli je možné se vždy domluvit i na jiné hodině.

    Zápory: Nevstřícnost
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Bohužel opět špatná zkušenost s Ppl. Obchodem garantováno datum .. a Ppl nenalozil ten den zásilku. Na zákaznické lince přislíbeno že následující den bude zásilka doručena přednostně. Ráno SMS že doručovat se bude 14-16 h. V 15:30 SMS že bude doručeno o 2 hodiny později a pak už ticho. Přes aplikaci jsem akorát zjistila že balíček se nepodařilo doručit. Jo vlastně zapomněla jsem byl to pátek… . protože už 3x se stalo že doručení vycházelo na pátek a balík doručen nebyl i když řidič se pohyboval ve městě ale do vesnic prostě v pátek jezdit nebude. Zásilka je mi už k nicemu musela jsem si zboží koupit e městě byl to dárek. Co vím určitě tak Ppl už nikdy víc.

  5. 1.75
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    10

    Už nikdy víc prosím. Momentálně se jim teď dvakrát po sobě podařil dobrý kousek, jednou jsem seděla celý den doma a balíček nikde večer přišla SMS ať si balíček vyzvednu v parcel shopu. Ale teď podruhé to stálo za to. Po telefonátu s řidičem, který mě ubezpečil, že zásilku doručí v daný den ale později než v napsaný termín. Jsem opět čekala skoro celý den doma. V 14:54 přišla SMS ať si balíček opět vyzvednu v parcel shopu, který v 15 hodin zavira. Kdybych chtěla balík do parcel shopu tak budu platit menší poštovné a za další s kočárkem se mi 23 kg balík nesl dobře domů přes celé město. Proto jsem chtěla zásilku domů a ne do parcel shopu. Nemám co víc asi dodat.

    Zápory: Komunikace rozvozce se zákazníkem, pravidelně místo doručení na adresu parcel shop
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Možná by bylo fajn psát příjemcům zprávu o doručení balíku ještě v době, kdy se příjemce může buď přizpůsobit, nebo je ještě možné čas doručení změnit. A ne tentýž den v 8 ráno, kdy už ani po zadání čísla balíku na stránkách dopravce není změnit čas a většina lidí bude asi pochopitelně v práci. Chtěla jsem si schválně nechat doručit těžký balík až domů, protože vůbec nevím jak ho dotáhnu sama MHDčkem z nějakého úložního místa. Pěkně děkuju…

  7. Hrozné. 9:48 hovor od dopravce, který nestihnete. 9:49 už záznam o nezastižení adresáta. Kurýr už hovory nepřijímá a odkazuje Vás to jen na automat. Následně si musíte vyzvednout zásilku sami. Opravdu velmi užitečná služba, která vás potěší.

    • Krásný den,
      Velmi ráda bych poděkovala vaší společnosti za vaše služby, vždy jsem spokojený zákazník. A zároveň děkuji řidiči co mi dnes doručoval balícek cca 30kg na Komornickou ulici. Ochotně mi s ním pomohl až do bytu a byl velmi milý. Víc takových lidí.

  8. 4.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    80

    Sužeb PPL využívám velmi často pro vaší spolehlivost a rychlost dodání. S touto mou spokojenosti souvisí i váš zaměstnanec, které na této trase jezdí už 4 roky. Vždy slušný, usměvavý (i v před Vánocemi), když je třeba i se zásilkou pomůže. Nikdy se nestane, že nedodrží čas, který je napsán v ranní SMS. Jedná se o pana Žitníka Karla. Pokud je možno mou spokojenost někomu zdělit, prosím udělejte to. Děkuji Kůrová Zuzana

    Klady: Rychlost dodání, spolehlivost. Velká spokojenost s vaším zaměstnancem
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Poslední dobou nejhorší přepravce.

    Klady: nic
    Zápory: Neochota, nespolehlivost !!!!!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Tak já nevím, jestli jen já mám štěstí na tak bezvadného řidiče PPL a nebo je to tím, že jsme většinou zvyklí hodnotit, jen když se nám něco nelíbí. Protože za mě musím jen a jen chválit. S takovou ochotou a vstřícností jsem se u žádné jiné přepravní společnosti nesetkala. Vždycky je to o lidech, a proto jsem moc ráda, že zrovna ke mně v Pardubicích jezdí tenhle prima řidič.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 33 34 35 36 37 51

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo