Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.
logo PPL
Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.
Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.
- rychlé doručení
- možnost měnit termín doručení
- nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
- občas není dodržen termín pro doručení
Představení dopravce
Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.
Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.
Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.
PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.
Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.
Přehled služeb
Vnitrostátní balíková přeprava
- PPL Parcel Business
- PPL Parcel CZ Private
- PPL Parcel CZ dopolední balík
- Balík Pro Tebe
Mezinárodní balíková přeprava
- PPL Parcel Connect EU
- PPL Parcel Business Europe
Zajímavé odkazy
- Změna dispozic zásilky
- Jak se stát zákazníkem
- Reklamace
- Kontaktní formulář
- Často kladené dotazy
- Seznam ParcelShopů
- Správné označení etiketou
- Správné balení zásilky pro vnitrostátní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro mezinárodní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro přepravu v rámci sítě PPL ParcelShop
- Webová aplikace
- Webová aplikace návod
- ADR – Identifikace typu přepravy
Kontakty
- Zákaznická podpora
- Telefon: 225 331 500
- E-mail: info@ppl.cz
- Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798
PPL v uterý ráno poslala SMS, že budou doručovat zboží od 10:00 do 13:00 a ve 12:30 mi přišla SMS, že si mám vyzvednout zboží na Parcelshopu… (žena na tuto zásilku byla nucena čekat ve stanovený čas doma a pak se dozvíme, že si máme zásilku vyzvednout jinde???)
Po kontaktování PPL a arogantním jednáním paní Anetou K. mi bylo řečeno, že hned druhý den bude zboží vyzvednuto a další den doručeno…..o dva dny později jsem kontaktoval PPL znovu a ejhle…..můj balík nebyl ještě ani vyzvednut z parcelshopu!
Tudíž pokud balík vyzvednou co nejrychleji a to v pátek, tak první den možného doručení je až v pondělí…
JAK JE MOŽNÉ, ŽE SPOLEČNOSTI PPL TRVÁ DORUČENÍ BALÍČKU TÝDEN?
Neochotní, nedají včas vědět o doručení balíku
jsem hrubě nespokojen….ráno poslali SMS, že budou doručovat zboží od 10:00 do 13:00 a ve 12:30 mi přišla SMS, že si mám vyzvednout zboží na Parcelshopu… (žena na tuto zásilku byla nucena čekat ve stanovený čas doma a pak se dozvíme, že si máme zásilku vyzvednout jinde???)
nedoporučuji tuto společnost….
VŠIMLI JSTE SI, ŽE JE ZDE OKOLO 56 KOMENTÁŘŮ A Z TOHO 41 TĚŽCE ZÁPORNÝCH?
Nedodání balíku, arogantní jednání. NEDOPORUČUJI.
rychlost doručení, příjemná komunikace (Brno)
Jsem velice naštvaná říkali mi že v pondělí max úterý bude balík a stále nic už toho mám dost naposled co sem využila vaši službu !!
Bohužel negativní zkušenost. Dříve jsem s nimi byla velice spokojená, komunikace fungovala, když jsem nemohla zásilku vyzvednout, bylo možné opakované doručení. Teď je vše jinak. Informace o době doručení mi přišla. V dané době, kdy kurýr volal, jsem se zrovna nacházela ve sprše. Než jsem z ní vylezla, zavěsil, a okamžitý zpětný telefonát už nepřijal. Na zvonek se neobtěžoval zazvonit, byli jsme s mužem oba dva doma (zvonek je dobře dostupný a označený). Pak jsem ještě psala SMS, že tam jsme. Bez reakce, a za nějakou dobu přišla SMS že si máme balíček vyzvednout v Parcel Shopu, poté i e-mail. Zažádat o opakované doručení není možné.
Když jsem psala e-mail na podporu, bylo mi suše odpovězeno, že jsem balík nepřevzala tak si jej musím na Parcel Shopu vyzvednout, jinak jej vrátí zpět odesilateli. A že mají dle systému potvrzeno, že kurýr volal a že dle GPS stál na adrese. To, že se neobtěžoval zazvonit na zvonek nebo přijmout hovor, je nezajímalo.
V dnešní době, kdy mají lidé skutečně dobrý důvod, proč se držet doma a netrajdat po městě do Parcel Shopu, mi to přijde obzvlášť nehorázné.
Neumi dodržet termín
Pán nepřijemný, hádal se semnou v jaké ulici bydlím.