Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo PPL
Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.
Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.
- rychlé doručení
- možnost měnit termín doručení
- nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
- občas není dodržen termín pro doručení
Představení dopravce
Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.
Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.
Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.
PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.
Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.
Přehled služeb
Vnitrostátní balíková přeprava
- PPL Parcel Business
- PPL Parcel CZ Private
- PPL Parcel CZ dopolední balík
- Balík Pro Tebe
Mezinárodní balíková přeprava
- PPL Parcel Connect EU
- PPL Parcel Business Europe
Zajímavé odkazy
- Změna dispozic zásilky
- Jak se stát zákazníkem
- Reklamace
- Kontaktní formulář
- Často kladené dotazy
- Seznam ParcelShopů
- Správné označení etiketou
- Správné balení zásilky pro vnitrostátní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro mezinárodní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro přepravu v rámci sítě PPL ParcelShop
- Webová aplikace
- Webová aplikace návod
- ADR – Identifikace typu přepravy
Kontakty
- Zákaznická podpora
- Telefon: 225 331 500
- E-mail: info@ppl.cz
- Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798
Všem co tady mají plnou pusu keců jak jsou nespokojeni bych doporučoval si vyzkoušet práci kurýra aspoň na dva dny – (úterý + středa). Pochopte, že řidiči nejezdí jenom pro Vás, ale musí za den rozvést i 200 balíku, což je nějakých 160 – 170 adres. Pokud by měl řidič mít na každou adresu 2 minuty (což určitě v realitě není možné splnit) tak je doba rozvozu 5,3 hodin a při takových počtech se z depa vyjíždí kolem desáté, půl jedenácté dopoledne… I kurýr chce končit v práci normálně, při takovém počtu maká od 6:00 ráno i do 6, 7 hodin odpoledne za docela bídný peníz, tak se prosím zamyslete a už se konečně proberte. Dík.
P. S. nemluvě o tom, že většina z Vás za ochotu řidiče i přes komplikace které si tím kolikrát způsobí (a ne, není jeho povinnost Vám vyjít vstříc) není schopná ani dát nějaké to dýško (čest výjimkám).
Strašné. Zaplatila jsem si službu, aby mi balík byl doručen domů, protože má kolem 10 kg. Byla jsem u zubaře a volala jsem hned zpátky, že bohužel v danou hodinu nebudu doma a jestli je možný jiný termín. Byla jsme odmítnuta s tím, že budu mít zboží v parcelshopu bůhví kde. Takže děkuji moc. Opět jsem zaplatila za službu zbytečně. Přitom píší, že v případě nezastižení, bude k dispozici další termín. Nikdy víc.
Znám lepší přepravce (DPD)
Naprosto příšerné chování kurýra .. s něčím podobným jsem se doposud ještě nesetkala.. Odmítla mi vytáhnout zásilku z auta ,s tím ať si ji vyzvednu sama. Přijela o hodinu později než měla a na můj dotaz, kdy přijede..odpověď, až přijedu, tak tam budu , Odjela a zásilku mi vůbec ne předala
Po podání mé stížnosti se naprosto nic nedělo
PPL doporučujeme, k nám do firmy jezdí pan Srp Václav 01638. Vždy rychlé dodání i když potřebujeme něco vrátit nikdy není problém. Pán je vždy mile naladěný a vždy nám zlepší náladu. Víc takových řidičů.
V sobotu dopoledne jsem si byl vyzvednout balík na výdejní místo, ale bohužel jsem neuspěl. Bylo mi řečeno, že PPL má mezi 6-12hodinou plánovanou odstávku systému. Proč o tom PPL neinformuje své zákazníky předem? Proč dělají odstávku v době, kdy si většina lidí co nemají v týdnu čas, vyzvedávání své zásilky?
PPL srovnává krok s poštou.
Velké varování před touto firmou nemožnost vyřízení reklamace nesmyslná argumentace na reklamačním oddělení doufám že jim ty moje peníze přinesou štěstí pochybuji o zveřejnění mého komentáře .
Při mojí reklamaci na špatně vyplněný formulář a zaplacené náklady jelikož jsem zmáčkl tlačítko vybrat parcelshop které tam asi slouží k zmatení zákazníka a následné vydělávání peněz za nic jelikož se vám tím vymažou údaje o příjemci a přepíšou se na parcel shop při tel. rozhovoru mi bylo zděleno že to je nejčastější chyba zákazníků což mě utvrdilo že je tam to tlačítko záměrně protože po dalším rozhovoru už mi peníze vrátit odmítli i když jsem argumentoval že se balík ani nepohnul protože je parcelshop ve stejné ulici jako byl odesílatel a což mi potvrdil i pán na přepážce tak proč by ho převáželi jinam přesto peníze nevrátí . Takto se vydělávají peníze . Varování před touto firmou .
Nejsou schopni doručit balíček říkají že vám volali a pravda to není. Řidič není schopen přijet do ulice a zatroubit raději jede dál. Hruza a děs.
Chtěla bych napsat kladné hodnocení ze západních Čech, respektive ze Sušice na pana Martina B. Je velice milí, vstřícný, volá vždy včas, spolehlivý pokaždé bez problémové doručení zásilek. Více takových zaměstnanců od Přepravních společností. Děkuji
K nám do domu zubní péče Praha 10 Strašnice jezdí pan Srb Václav, je to moc milý a ochotný pán. Jsme s přepravou a přístupem řidiče moc spokojení.