Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.
logo PPL
Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.
Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.
- rychlé doručení
- možnost měnit termín doručení
- nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
- občas není dodržen termín pro doručení
Představení dopravce
Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.
Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.
Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.
PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.
Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.
Přehled služeb
Vnitrostátní balíková přeprava
- PPL Parcel Business
- PPL Parcel CZ Private
- PPL Parcel CZ dopolední balík
- Balík Pro Tebe
Mezinárodní balíková přeprava
- PPL Parcel Connect EU
- PPL Parcel Business Europe
Zajímavé odkazy
- Změna dispozic zásilky
- Jak se stát zákazníkem
- Reklamace
- Kontaktní formulář
- Často kladené dotazy
- Seznam ParcelShopů
- Správné označení etiketou
- Správné balení zásilky pro vnitrostátní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro mezinárodní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro přepravu v rámci sítě PPL ParcelShop
- Webová aplikace
- Webová aplikace návod
- ADR – Identifikace typu přepravy
Kontakty
- Zákaznická podpora
- Telefon: 225 331 500
- E-mail: info@ppl.cz
- Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798
Naprostá spokojenost, i před Vánoci kdy mají dopravci nejvíce práce a v době korona krize je na pána který k nám jezdí spoleh, jezdí k nám pan Pavlíček.
Nejhorší dodavatel co může být, nic ani nechci s nima v životě mít
Nejhorší, co může být. Už po několikáté problém s doručením. Řidič ani tel nezvedá, a místo aby doručil, napíše do sledování Nezastižen ? Je mi moc líto, že obchod spolupracuje s touto hrůzostrašnou přepravou a nedal k výběru jiné doručení. Co už, objednám si znovu s osobním vyzvednutím a PPL si může balík napchat třeba do ……
Balíček měli doručit v daný den, doručili ho o dva týdny později. Bez jakéhokoliv varování předem, že mi balíček teda přivezou později, ten a ten den.
Volali mi, bohužel jsem nestihla hovor přijmout, a když jsem volala zpět, doručovatel mi hovor nepřijmul a odjel.
Četla jsem, že když se tohle stane, tak balíček doručí později toho dne. Nikdo mi však už nezavolal a zjistila jsem, že ti blbci napsali, že jsem poprvé nebyla k zastižení a podruhé jsem odmítla balíček převzít. Takže pán byl asi moc líný mi balíček dovézt a bez další ochoty ho poslali zpět firmě, od které jsem objednala. :) Rozhodně jsem zklamaná.
Bydlím v centru a denně tu projede více jak 5 aut od PPL, takže si nemyslím, že by to měl být až takový problém. :) Předchozí zkušenosti s PPL byly celkem dobré, ale tohle je prostě hrozné jednání. :)
Je toto možné?
Spolehlivý dopravce, kterého si vždy volím, pokud ho eshop nabízí. Informační SMS/emaily chodí tak jak mají, kurýr před doručením zavolá. Vždy vstřícné jednání.
Balík mi měl být doručen pomocí služby PPL. Protože jsem přes týden v zaměstnání, balík jsem objednala na moji babičku, která je doma pořád. Jako kontaktní telefon jsem napsala její pevnou linku a jako druhý pro jistotu svůj mobil. Balík měl být doručen ve středu-čtvrtek. V úterý večer jsem se dívala, že balík má mít zpoždění a bude doručen až ve čtvrtek-pátek. NEDOŠLA žádná SMS, která by informovala o bližším čase doručení. Ve středu ráno mi volá neznámé číslo se slovy „Jsem tady“. Chvíli mi trvalo, než mi došlo, kdo přesně kde a s čím je. Kurýr mi volal s tím, že na uvedené adrese zvonil a nikdo mu neotvíral. Řekla jsem mu, že balík je na babičku, která je určitě doma. Dušoval se, že zvonil a nikdo mu neotevřel. Na druhé číslo (pevnou linku nacházející se v domě, kam doručuje balík) se volat neobtěžoval. Nakonec balík nechal u dveří, protože byl zaplacený předem. Samozřejmě jsem hned volala babičce, která byla i s dědou doma a ta mi potvrdila, že u nic NIKDO NEZVONIL. Chápu, že toho mají hodně, ale vyjít z auta a zazvonit snad může každý.
Čekala jsem na balíček jak idiot, abych pak viděla, jak auto PPL projelo kolem baráku a za cca 5 minut na to mi přišla informace, že jsem nebyla zastižena ? žádný telefon, nic, pouze auto PPL, které projelo kolem! Pokud to takhle chtějí realizovat, ať alespoň nejezdí kolem! ? PPL naposledy, s těmi jsem měla nejvíc problémů. Tolik jsem neměla ani s Českou poštou!
Absolutně nedoručuji.. pokaždé mi přišel mail, že se mi snažili zásilku doručit (byla jsem doma těhotná na mateřské).. nikdy mi žádná SMS nepřišla, zásilku urgovala a když jsem požádala o opětovné doručení z důvodu,že tam mám věci z lékárny pro dítě a za dva dny mám rodit.. nemůžu se pro zásilku zastavit protože jsem uz nebyla schopná nikam přijít, bylo mi řečeno,že to nelze protože už se mi jednou pokoušeli zásilku doručit..další zásilka byla označená jako doručena, kurýr ale zásilku nedoručil,místo toho volal a řekl,že k nám už nedojede a zásilka mi bude doručena v sobotu kolegem.. pondělí ráno a kurýr mi volá,že se na to kolega vykašlal a že mi zásilku doručí v jednu hodinu.. největší zapich byl když mi do telefonu v pátek řekl,že naše adresa neexistuje a sousedi nás neznají..aha, po 5letech co na naší adrese bydlíme nás nikdo nezná?! Nebo respektive naše adresa vůbec neexistuje a bydlíme v Narnii..
PPL nikdy v živote!