Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo ppl

logo PPL

Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.

Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.

Hodnocení: Evropský dopravce PPL patří mezi hlavní dopravce v ČR. Spadá do sítě dopravce DHL Parcel Europe.
KLADY
  • rychlé doručení
  • možnost měnit termín doručení
  • nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení

Představení dopravce

Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.

Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.

Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.

PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.

Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.

Přehled služeb

Vnitrostátní balíková přeprava

  • PPL Parcel Business
  • PPL Parcel CZ Private
  • PPL Parcel CZ dopolední balík
  • Balík Pro Tebe

Mezinárodní balíková přeprava

  • PPL Parcel Connect EU
  • PPL Parcel Business Europe

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznická podpora
  • Telefon: 225 331 500
  • E-mail: info@ppl.cz
  • Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropský dopravce

Společnost PPL CZ má kvalitně zpracovaný informační systém. Vždy se včas dozvíme, kdy máme čekat svou zásilku, kolik bude dobírka, případně si také můžeme změnit termín doručení nebo se domluvit na uložení balíčku/zásilky v některém z PPL ParcelShopů, tedy na výdejním místě. Samozřejmě, že i u PPL CZ se občas může vyskytnout nějaký problém s doručováním zásilky. Nikdy se však nestane, že by nebyl příjemce o všem včas a podrobně informován. Vždy je sjednána náprava a příjemce svou zásilku nakonec obdrží. Rychlé je i případné vyřízení reklamace v případě, že dojde k poškození zásilky během přepravy od odesílatele k příjemci.

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
8.5
3.3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
4
Jednání se zákazníkem
2.7
Klady
  • Rychlé doručení
  • Možnost měnit termín doručení
  • Nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
Zápory
  • Občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

522 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. PPL mi mělo doručovat dva balíčky od stejného dodavatele. Jeden balíček měli doručovat dříve, tak jsem si to nechala dát do parcel shopu, druhý balíček mi mělo PPL doručit domů, vážil 33,5 kg. Den doručování mi ráno přišla zpráva, že budou doručovat balíček, bez dobírky přitom wc bylo s dobírkou, během dne mi přišli ještě tři zprávy: jedna, že nefunguje terminál na karty a musím platit v hotovosti, druhá, že mi oba balíčky nechali na parcel shopu, přitom záchod měli přivést domů. V půl šestý přišla další zpráva od řidiče, že se porouchalo vozidlo a že balíček doručí za tři hodiny. Naprostý chaos, chápu, že se teď před Vánoci nestíhá, ale, tak snad balíček dopravím v jiný den a ne, že bez mého souhlasu balík strčíte do parcel shopu.

  2. V den doručení přišla SMS o čase o doručení po nějaké době přišla SMS že objednaný balík je uložen v tom za…nym parcelshopu. Řidič telefon vytipaval zvedl až volání z jiného čísla
    No a to jeho arogantní až agresivní chování že prostě nestíhají to mi moc normální nepřijde prostě to máme na to idiotskem místě kam se kvůli své pracovní době prostě nedostanu. „Berete si peníze od lidí za dopravu na určenou adresu a ne tam kam chcete !!!!!“

  3. 1.5
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    10

    Take se pripojuji s negativni zkusenosti, jak tu bylo psano, ridic nedodrzel avizovany cas doruceni, i pres telefonickou komunikaci, ze v uvedeny cas budu doma, odvezl na nejhure dostupny parcelshop, i kdyz bliz a pristupnejsi jsou nejmene 2 dalsi, navic naprosto neprivetiva otviraci doba. Operatorka Laura mi napsala, ze uvedeny cas je pouze orientacni a zasilku znovu dorucovat nebudou a pak byl chat ukoncen z duvodu dlouhe odmlky, na reklamacich jen doplnili, ze jednaji dle op a muzu pro vyzvednuti poslat osobu blizkou. Vysmech. Obchod, ktery jejich sluzby objednal a bude platit jsem jiz informovala.

    Klady: Mozna jen to, ze meli na rozvoze, i pres soucasnou situaci a nadchazejici vanoce, jiz druhy den po odeslani
    Zápory: Vse ostatni - popsano vyse
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Zásilka objednaná na adresu…řidič se neobtěžoval ani zazvonit a balíček hodil do vzdáleného parcelshopu. Na základè reklamace u společnosti následoval arogantní mail, ať si zásilku koukám rychle vyzvednout, že oni ji rozhodnemè doručovat nebudou. ..hnusné jednání

  5. 1.75
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    0

    Poprvé jsem vyzkoušel PPL a vím jistě, že to bylo naposledy. Objednal jsem dovoz na pátek a tím pádem jsem si zařídil na pátek volno, ale už v úterý mi kolem 10:30 přišla sms, že mi bude zásilka dovezena ten samý den mezi 12-14, kdy jsem samozřejmě v práci. Takže nejen, že mě informovali extrémně pozdě, ale navíc nesplnili daný termín. Možná je to skvělá služba pro lidi, co nechodí do práce, popř. mají dovolenou / nemocenskou, ale pro pracující lidi je PPL naprosto nepřijatelná společnost, právě proto, že nejsou schopni informovat alespoň den předem. Takže jediná dobrá věc je to, že jsou rychlí. Ale s takovým přístupem to byla moje určitě poslední zkušenost.

    Klady: Rychlost
    Zápory: Bez tolerance k zákazníkovi. Přijedou kdy se jim zachce. Absolutní absence informovanosti. Celkově si dělají, co se jim zachce.
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 1
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    20

    Doručení balíčku trvalo 4 dny. 4. den od převzetí balíčku do přepravy mi v 10:15 přišla sms, že mi jej budou doručovat mezi 10-12 hodinou, načež mi asi za 10 minut volala řidička, že mám jít dolů, že je tady s balíčkem. Vzhledem k tomu, že mi sms přišla s nulovým předstihem, jsem samozřejmě byla v práci, takže balík skončil na parcelshopu. Opravdu nevidím rozdíl od služeb České pošty, když doručení trvá dlouho, zákazník není včas informován o doručení a nakonec se stejně musí vydat sám si balík vyzvednout.

    Klady: - žádné
    Zápory: - dlouhá doba doručení - zákazník není včas informován o čase doručení
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. nedoporučuji přes skutečnost, že jsem byl doma a obdržel SMS, že bude balík doručován v časovém rozmezí doručen nebyl a ještě v průběhu tohoto času jsem obdržel e-mail, že balík je umístněn na výdejním místě, na telefonický dotaz proč nebyl doručen prý z kapacitních důvodů, kde je serioznost společnosti a jejich přesnost

  8. 1.5
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dobrý den
    dnes ráno přišla SMS s tím že balíček co jsem si objednal dorazí mezi 10 až 12 hodinou i když měl dorazit až o 4 dny později a kolem 4 hodiny odpolední podle mnou vyplněné objednávky. Jelikož jsem v tu dobu nebyl v práci kam jsem si nechal baliček poslat tak jsem kurýra během hovoru informoval že si balíček vyzvedne někdo jiny a požádal ho aby si na vrátnici nechal kolegyni zavolat. Poté co jsem dorazil do práce tak jsem se dozvěděl že kurýr skutečně dorazil ale byl u jiných dveří kde mu kolegyně řekla že má jít na vrátnici na kterou už nedorazil. Na mobil se mu nejde dovolat a na infolince mi bylo řečeno že záleží na jeho dobré vůli jestli se mi balík pokusí doručit podruhé ale jen za předpokladu že by měl cestu kolem.

    Klady: Rychlost o cele 4 dny dříve než měli
    Zápory: nulová snaha o doručení zásilky
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Po telefonu si domluvím s řidičem čas , že mi balík veze na 12.00 h. Ještě mu děkuji za dohodu. Řidič mi zásilku v 11.20 h hodí na Parcel shop. Hned vedle domu.
    Skutečně neuvěřitelné.
    Kdyby to bylo poprvé, podruhé mlčím, ale tohle už je fakt častější. Jezdí pouze jediný pan který zvoní. Všichni ostatní na to….
    Mám jich plné zuby a škoda, že internetové obchody nenabízejí více lepších přeprav než je PPL

    Klady: Asi rychlost, ovšem kdyby se to dostalo ke mě ?.
    Zápory: Po telefonu si domluvím s řidičem čas , že mi balík veze na 12.00 h. Ještě mu děkuji za dohodu. Řidič mi zásilku v 11.20 h hodí na Parcel shop. Hned vedle domu. Skutečně neuvěřitelné. Kdyby to bylo poprvé, podruhé mlčím, ale tohle už je fakt častější. Jezdí pouze jediný pan který zvoní. Všichni ostatní na to.... Mám jich plné zuby a škoda, že internetové obchody nenabízejí více lepších přeprav než je PPL
    Přínosný(4) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Reply
    Dagmar Grussmannová 8.12.2020 v 21:32

    Řidič s tel.č.702166030 abnormálně ochotný, sympatický,vstřícný domluvě.Prostě TOP!!!! Neuvěřitelný člověk,v dnešní době!!!!!100 bodů!!!!

1 42 43 44 45 46 48

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo