Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo PPL
Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.
Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.
- rychlé doručení
- možnost měnit termín doručení
- nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
- občas není dodržen termín pro doručení
Představení dopravce
Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.
Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.
Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.
PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.
Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.
Přehled služeb
Vnitrostátní balíková přeprava
- PPL Parcel Business
- PPL Parcel CZ Private
- PPL Parcel CZ dopolední balík
- Balík Pro Tebe
Mezinárodní balíková přeprava
- PPL Parcel Connect EU
- PPL Parcel Business Europe
Zajímavé odkazy
- Změna dispozic zásilky
- Jak se stát zákazníkem
- Reklamace
- Kontaktní formulář
- Často kladené dotazy
- Seznam ParcelShopů
- Správné označení etiketou
- Správné balení zásilky pro vnitrostátní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro mezinárodní balíkovou přepravu
- Správné balení zásilky pro přepravu v rámci sítě PPL ParcelShop
- Webová aplikace
- Webová aplikace návod
- ADR – Identifikace typu přepravy
Kontakty
- Zákaznická podpora
- Telefon: 225 331 500
- E-mail: info@ppl.cz
- Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798
Po telefonu si domluvím s řidičem čas , že mi balík veze na 12.00 h. Ještě mu děkuji za dohodu. Řidič mi zásilku v 11.20 h hodí na Parcel shop. Hned vedle domu.
Skutečně neuvěřitelné.
Kdyby to bylo poprvé, podruhé mlčím, ale tohle už je fakt častější. Jezdí pouze jediný pan který zvoní. Všichni ostatní na to….
Mám jich plné zuby a škoda, že internetové obchody nenabízejí více lepších přeprav než je PPL
Řidič s tel.č.702166030 abnormálně ochotný, sympatický,vstřícný domluvě.Prostě TOP!!!! Neuvěřitelný člověk,v dnešní době!!!!!100 bodů!!!!
Po přečtení některých negativních komentářů je mi smutno.Zkuste si vy stěžovatelé zvolit dopravu přes Českou poštu!!!Po doručení SMS,že vám dodají balík,si můžete vzít dovolenou,aby jste čekali minimálně týden a i když jste doma, najdete lístek ve schránce „nezastižen“.A vím o čem mluvím!!!PPL je super!!!!
PPL je pro mne Top!!!Příjemní kurýři,domluva bez problémů.Vždy včas,i v dnešní těžké době, když všichni preferují balíky a mají jich hodně.A dnes opakovaná spokojenost.Balík mi měl být doručen13-15 hod.Já musela v 12.30 hod.odjet k lékaři.Po domluvě s řidičem,stál ve 12 hod.před domem.Zlatý člověk.Kdybych věděla jak se jmenuje,udělují“Řád zlatého balíku“???❤️
Jednání špatné, čas doručení špatné, dovolání se na informace špatné, často poničené zásilky atd…?????
Už viackrát sa mi stalo ze mi nemali vydať peniaze späť. Okej hovorím tých pár korún nechám tak, ale dnes som mala dat pani 2628 Kč dala som jej 3000 vydala mi 300 stovky a potom 3 minúty čakala asi ci odídem alebo ja neviem a potom sa námna otočila a ze ci nevadí ze mi nemá vydať 72 Kč späť, že ma iba 20 Kč, povedala som teda nech to nechá tak ale pekne ma to naštvalo mne nikto nedá 70 Kč iba tak a prišiel mi to ako pekný herecky výkon a ak fakt nemala tak dávajte kuriérom viac drobných na vydanie peňazí späť. Pekný deň
Jestli si chcete nechat ukrást balík a nedostat žádnou náhradu, použijte tyto lemply. Drzost té reklamační pipiny byla až neobvyklá, proto ji tam asi zaměstnávají
Se službou jsem víceméně spokojená, ale byla bych ráda, kdyby mi balíky vozili na adresu určenou ke mně domů a ne do místního obchodu se slovy, že nestíhají a tak je pro ně tenhle způsob lepší. Zbytečně poté celý den čekám na hovor, který ani nepřijde.
Naprostá spokojenost, doručení vždy do 3.dne od avíza eshopu. Po příšerných zkušenost s WEDO jsou PPL a DHL vrcholem serióznosti a spolehlivosti. Slušní a ochotní kurýři i zaměstnanci na call centru.
Má zkušenost.: Dne 25.11. byla má zásilka převzata do přepravy. Uložena měla být v Parcelshopu. 26.11. Z důvodu plné kapacity Parcelshopu jsem byla požádána o změnu adresy doručení (což jsem okamžitě udělala) a 27.11. mi měla být zásilka doručena přímo domů na změněnou adresu. Celou dobu (od 25.11. do 2.12.) bylo na sledování zásilek psáno, že je má zásilka v přepravě a připravuje se na doručení. Čekala jsem, mají toho nyní mnoho. 2.12. jsem se ve sledování zásilek dozvěděla, že jsem zásilku ODMÍTLA PŘEVZÍT a je na cestě ZPĚT K ODESÍLATELI…????? (Žádná možnost vyzvednutí zásilky, žádný pokus o doručení – telefonát, sms, email prostě nic). Po kontaktování PPL s dotazem, jak je toto možné a kde je má zásilka, mi bylo sděleno, že vypršela 7 denní úložní doba, ale zásilka v podstatě ani nikde uložena nebyla a že se velice omlouvají, ale už se s tím nedá nic udělat, že je zásilka na cestě zpět k odesílateli a ať si to vyřeším s ním a případně vytvořím novou objednávku… Žádala jsem o kontaktování řidiče/depa, aby zásilku odesílateli zpět nepředávali a byla uložena v Parcelshopu podle původní objednávky nebo dodána na mou adresu. Znovu mi bylo zopakováno, že se omlouvají, ale že je již na cestě zpět a zastavit to už není možné. Dnes, 3.12. bylo uvedeno, že se omlouvají a že mi ji v nejbližším možném termínu dodají. NEDODAJÍ. Odpoledne byla řidičem předána odesílateli… Jejich odůvodnění: ,,Zásilka nebyla doručena z důvodu pozdního dojezdu zásilek na doručující depo.“!! Chybu může udělat každý, ale tento přístup jednání a řešení jimi vzniklého problému, mě velice zklamal.