Společnost PPL patří mezi poskytovatele přepravních služeb pro podnikatele i firmy, ale jejích služeb mohou využívat i soukromé osoby. Pro ty je určen produkt v podobě Balíku pro Tebe. PPL se specializuje na přepravu balíku nejen v rámci ČR, ale po celé Evropě.

logo ppl

logo PPL

Původní systém Professional Parcel Logistic vznikl roku 1995 a jednalo se o 7 vzájemně kooperujících nezávislých subjektů, které se nakonec v roce 2004 spojily a vznikla současná podoba společnosti PPL CZ s.r.o., přičemž během března 2006 se stala součástí skupiny Deutsche Post DHL.

Od chvíle, kdy byla společnost založena, byla její prioritou vnitrostátní balíková přeprava do firem, poté svou nabídku služeb rozšířila i o přepravu balíků soukromým adresátům a přidala se i vnitrostátní paletová přeprava. Díky tomu je možné v rámci PPL nechat přepravit zásilky až do hmotnosti 3.000 kg.

Hodnocení: Evropský dopravce PPL patří mezi hlavní dopravce v ČR. Spadá do sítě dopravce DHL Parcel Europe.
KLADY
  • rychlé doručení
  • možnost měnit termín doručení
  • nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
ZÁPORY
  • občas není dodržen termín pro doručení

Představení dopravce

Přepravní společnost PPL je významným přepravcem zásilek v rámci českého trhu, zároveň je členem divize DHL Parcel Euroce skupiny Deutsche Post DHL Group. Nabídka služeb je velmi bohatá díky portfoliu vnitrostátních a mezinárodních přepravních služeb.

Aktuálně pracuje pro PPL více než 800 zaměstnanců. Společnost má rovněž rozsáhlou síť výdejních a podacích míst PPL ParcelShop, která už překročila počet 1 500. Zajímavé je, že první ParcelShop byl otevřen v roce 2012. Samozřejmostí jsou také depa, těch je celkem 24.

Klíčovým bodem pro samotnou přepravu je centrální překladiště, které leží v Říčanech u Prahy a funguje od roku 2013. Disponuje tím nejmodernějším třídícím systémem, jehož autorem je osvědčená holandská společnost Van Riet. Díky tomu jsou všechny zásilky tříděny zcela automaticky prostřednictvím čárového kódu.

PPL je vyzbrojena také vozovým parkem. Na začátku to bylo jen 40 vozidel, zatímco v současnosti už je to více než 1 200 vozidel dodávkového typu. Pokud jde o paletové zásilky, ty zajišťuje zhruba 300 vozidel. Nechybí také cca 200 kamionů, které zajišťují noční převozy zásilek mezi centrálním překladištěm a jednotlivými depy.

Dá se říci, že po České poště, to byla právě společnost PPL, která patřilo v roce 2016 druhé místo mezi nejvyužívanějšími přepravci balíků z internetových obchodů v rámci České republiky a také jí patřilo druhé místo v oblíbenosti.

Přehled služeb

Vnitrostátní balíková přeprava

  • PPL Parcel Business
  • PPL Parcel CZ Private
  • PPL Parcel CZ dopolední balík
  • Balík Pro Tebe

Mezinárodní balíková přeprava

  • PPL Parcel Connect EU
  • PPL Parcel Business Europe

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznická podpora
  • Telefon: 225 331 500
  • E-mail: info@ppl.cz
  • Sídlo společnosti: PPL CZ s.r.o., K Borovému 99, Jažlovice, 251 01, Říčany, IČO: 25194798

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Evropský dopravce

Společnost PPL CZ má kvalitně zpracovaný informační systém. Vždy se včas dozvíme, kdy máme čekat svou zásilku, kolik bude dobírka, případně si také můžeme změnit termín doručení nebo se domluvit na uložení balíčku/zásilky v některém z PPL ParcelShopů, tedy na výdejním místě. Samozřejmě, že i u PPL CZ se občas může vyskytnout nějaký problém s doručováním zásilky. Nikdy se však nestane, že by nebyl příjemce o všem včas a podrobně informován. Vždy je sjednána náprava a příjemce svou zásilku nakonec obdrží. Rychlé je i případné vyřízení reklamace v případě, že dojde k poškození zásilky během přepravy od odesílatele k příjemci.

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
8.5
3.3Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
4
Jednání se zákazníkem
2.6
Klady
  • Rychlé doručení
  • Možnost měnit termín doručení
  • Nejčastěji se vyskytující dopravce u řady e-shopů
Zápory
  • Občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

556 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Po telefonu si domluvím s řidičem čas , že mi balík veze na 12.00 h. Ještě mu děkuji za dohodu. Řidič mi zásilku v 11.20 h hodí na Parcel shop. Hned vedle domu.
    Skutečně neuvěřitelné.
    Kdyby to bylo poprvé, podruhé mlčím, ale tohle už je fakt častější. Jezdí pouze jediný pan který zvoní. Všichni ostatní na to….
    Mám jich plné zuby a škoda, že internetové obchody nenabízejí více lepších přeprav než je PPL

    Klady: Asi rychlost, ovšem kdyby se to dostalo ke mě ?.
    Zápory: Po telefonu si domluvím s řidičem čas , že mi balík veze na 12.00 h. Ještě mu děkuji za dohodu. Řidič mi zásilku v 11.20 h hodí na Parcel shop. Hned vedle domu. Skutečně neuvěřitelné. Kdyby to bylo poprvé, podruhé mlčím, ale tohle už je fakt častější. Jezdí pouze jediný pan který zvoní. Všichni ostatní na to.... Mám jich plné zuby a škoda, že internetové obchody nenabízejí více lepších přeprav než je PPL
    Přínosný(4) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Reply
    Dagmar Grussmannová 8.12.2020 v 21:32

    Řidič s tel.č.702166030 abnormálně ochotný, sympatický,vstřícný domluvě.Prostě TOP!!!! Neuvěřitelný člověk,v dnešní době!!!!!100 bodů!!!!

  3. Reply
    Dagmar Grussmannová 8.12.2020 v 21:19

    Po přečtení některých negativních komentářů je mi smutno.Zkuste si vy stěžovatelé zvolit dopravu přes Českou poštu!!!Po doručení SMS,že vám dodají balík,si můžete vzít dovolenou,aby jste čekali minimálně týden a i když jste doma, najdete lístek ve schránce „nezastižen“.A vím o čem mluvím!!!PPL je super!!!!

  4. Reply
    Dagmar Grussmannová 8.12.2020 v 21:13
    4.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    80

    PPL je pro mne Top!!!Příjemní kurýři,domluva bez problémů.Vždy včas,i v dnešní těžké době, když všichni preferují balíky a mají jich hodně.A dnes opakovaná spokojenost.Balík mi měl být doručen13-15 hod.Já musela v 12.30 hod.odjet k lékaři.Po domluvě s řidičem,stál ve 12 hod.před domem.Zlatý člověk.Kdybych věděla jak se jmenuje,udělují“Řád zlatého balíku“???❤️

    Klady: Vše je pro mne klad???
    Zápory: Nic!!!
    Přínosný(1) Nepomohl(2)You have already voted this
  5. Jednání špatné, čas doručení špatné, dovolání se na informace špatné, často poničené zásilky atd…?????

  6. 1.25
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    0

    Už viackrát sa mi stalo ze mi nemali vydať peniaze späť. Okej hovorím tých pár korún nechám tak, ale dnes som mala dat pani 2628 Kč dala som jej 3000 vydala mi 300 stovky a potom 3 minúty čakala asi ci odídem alebo ja neviem a potom sa námna otočila a ze ci nevadí ze mi nemá vydať 72 Kč späť, že ma iba 20 Kč, povedala som teda nech to nechá tak ale pekne ma to naštvalo mne nikto nedá 70 Kč iba tak a prišiel mi to ako pekný herecky výkon a ak fakt nemala tak dávajte kuriérom viac drobných na vydanie peňazí späť. Pekný deň

    Klady: Balík prišiel v poriadku.
    Zápory: Už viackrát sa mi stalo ze mi nemali vydať peniaze späť. Okej hovorím tých pár korún nechám tak, ale dnes som mala dat pani 2628 Kč dala som jej 3000 vydala mi 300 stovky a potom 3 minúty čakala asi ci odídem alebo ja neviem a potom sa námna otočila a ze ci nevadí ze mi nemá vydať 72 Kč späť, povedala som teda nech to nechá tak ale pekne ma to naštvalo mne nikto nedá 70 Kč iba tak a prišiel mi to ako pekný herečky výkon a ak fakt nemala tak dávajte kuriérom viac drobných na vydanie peňazí späť. Pekný den
    Přínosný(1) Nepomohl(1)You have already voted this
  7. Reply
    Marek Branibor 7.12.2020 v 22:59

    Jestli si chcete nechat ukrást balík a nedostat žádnou náhradu, použijte tyto lemply. Drzost té reklamační pipiny byla až neobvyklá, proto ji tam asi zaměstnávají

  8. 3.75
    Rychlost doručení
    50
    Jednání se zákazníkem
    100

    Se službou jsem víceméně spokojená, ale byla bych ráda, kdyby mi balíky vozili na adresu určenou ke mně domů a ne do místního obchodu se slovy, že nestíhají a tak je pro ně tenhle způsob lepší. Zbytečně poté celý den čekám na hovor, který ani nepřijde.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Naprostá spokojenost, doručení vždy do 3.dne od avíza eshopu. Po příšerných zkušenost s WEDO jsou PPL a DHL vrcholem serióznosti a spolehlivosti. Slušní a ochotní kurýři i zaměstnanci na call centru.

    Klady: Rychlé a spolehlivé doručení zásilky. Možnost změnit den a čas doručení. Spolehliví a slušní kurýři. Vstřícný personál na call centru.
    Zápory: žádné, vše naprosto v pořádku
    Přínosný(0) Nepomohl(2)You have already voted this
  10. Reply
    Procházková 3.12.2020 v 13:11

    Má zkušenost.: Dne 25.11. byla má zásilka převzata do přepravy. Uložena měla být v Parcelshopu. 26.11. Z důvodu plné kapacity Parcelshopu jsem byla požádána o změnu adresy doručení (což jsem okamžitě udělala) a 27.11. mi měla být zásilka doručena přímo domů na změněnou adresu. Celou dobu (od 25.11. do 2.12.) bylo na sledování zásilek psáno, že je má zásilka v přepravě a připravuje se na doručení. Čekala jsem, mají toho nyní mnoho. 2.12. jsem se ve sledování zásilek dozvěděla, že jsem zásilku ODMÍTLA PŘEVZÍT a je na cestě ZPĚT K ODESÍLATELI…????? (Žádná možnost vyzvednutí zásilky, žádný pokus o doručení – telefonát, sms, email prostě nic). Po kontaktování PPL s dotazem, jak je toto možné a kde je má zásilka, mi bylo sděleno, že vypršela 7 denní úložní doba, ale zásilka v podstatě ani nikde uložena nebyla a že se velice omlouvají, ale už se s tím nedá nic udělat, že je zásilka na cestě zpět k odesílateli a ať si to vyřeším s ním a případně vytvořím novou objednávku… Žádala jsem o kontaktování řidiče/depa, aby zásilku odesílateli zpět nepředávali a byla uložena v Parcelshopu podle původní objednávky nebo dodána na mou adresu. Znovu mi bylo zopakováno, že se omlouvají, ale že je již na cestě zpět a zastavit to už není možné. Dnes, 3.12. bylo uvedeno, že se omlouvají a že mi ji v nejbližším možném termínu dodají. NEDODAJÍ. Odpoledne byla řidičem předána odesílateli… Jejich odůvodnění: ,,Zásilka nebyla doručena z důvodu pozdního dojezdu zásilek na doručující depo.“!! Chybu může udělat každý, ale tento přístup jednání a řešení jimi vzniklého problému, mě velice zklamal.

1 46 47 48 49 50 51

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo