Alza.cz

Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz? Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.

Největší obchod s počítači a elektronikou

Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.

Alzák

Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobí, sušičky prádla, chladničky, sporáky, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších.

zpět k obsahu ↑

Nákup nikdy nebyl jednodušší

Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti. Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.

Recenze e-shopu Alza.cz najdete i na Srovname.cz

zpět k obsahu ↑

Slevový kupon

  • PLATIMONLINE – využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
zpět k obsahu ↑

Kariéra

Na této podstránce najdete všechny volné pozice, které jsou v Alze vypsané.

zpět k obsahu ↑

Reklamace

Tady naleznete přehledný článek, jak vyřešit reklamaci.

zpět k obsahu ↑

Kontakt

  • Zákaznická linka: 225 340 111
zpět k obsahu ↑

Informace o společnosti

  • Obchodní firma: Alza.cz a.s.
  • Adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
  • Sídlo: Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice
  • IČO: 27082440
  • DIČ: CZ27082440
  • Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
zpět k obsahu ↑

Hodnocení

10 Hodnocení
Jednička na českém trhu

10Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
10
Jednání se zákazníkem
10
Kvalita sortimentu
10
5Hodnocení uživatelů
Přehlednost obchodu
7.1
Jednání se zákazníkem
2.8
Kvalita sortimentu
5.1
KLADY
  • velké množství zboží skladem
  • výdejní místa
  • rychlá doprava
  • komunikace se zákazníkem na vysoké úrovni
ZÁPORY
  • vyšší ceny
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

25 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Lukáš Jirsa 6.12.2018 v 11:18

    Při všech nákupech jsem byl spokojený. Perfektní e-shop a jejich filtry. I když nenakupuji, vždy hledám zboží přes tento obchod.

  2. Reagovat
    Daniela Kaštovská 7.12.2018 v 17:02

    Má širokou nabídku. Přijatelné ceny a dostatek výdejen. Alze můžu věřit, proto se na ní v budoucnu zase obrátím. Jediné co mě vadí, je ta zelená příšera.

  3. Reagovat
    Kořánová 7.12.2018 v 17:21
    3.15
    Přehlednost obchodu
    90
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    90

    Strašná komunikace s operátory. Nedodrželi ani jednou to, na čem jsme se domluvili. Včetně ujištění, že do 10 minut zavolají zpět a již nikdy se neozvali. Nedoporučuji!

    ZÁPORY: komunikace s operátory
    (3) (0)You have already voted this
  4. Reagovat
    Štěrk Michal 7.12.2018 v 22:21

    Vždy rychlé vyřízení objednávky a vstřícný přístup při vyřizování reklamací. Na zboží lze prodloužit i záruka za příplatek.

  5. Reagovat
    Šofr K. 7.12.2018 v 23:48
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Rychlost, spolehlivost a přehledná nabídka

    KLADY: Vše v pořádku
    (0) (5)You have already voted this
  6. Reagovat
    Anonym 14.6.2019 v 13:04
    3.5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    100

    Dnes jsem objednával zboží z důvodu levnější nabídky oproti konkureci. Alza mi objednávku automaticky z důvodu „rychlejšího doručení“ rozdělila na dvě části ikdyž mají obě příjít v totožný den :) Takže nakonec díky poštovnému (které by bylo u konkurence dokonce zadarmo) jsem se dostal na totožnou cenu jako u konkurence i přes to že jsem platil kartou online.

    (0) (0)You have already voted this
  7. Reagovat
    Jaromír Plocek 19.6.2019 v 7:16
    2.3
    Přehlednost obchodu
    60
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    80

    O.K., abych byl objektivní, v minulosti jsem na Alze nakupoval a reklamoval bez problémů. Ovšem poslední zkušenost mě přiměla změnit názor na tuto společnost.
    Žena kupovala sandály, jsme z Třebíče, zboží chtěla poslat do Alzaboxu. Bohužel zboží mělo patrně nesprávně přiřazené rozměry, bylo označeno jako nadměrné zboží a nešlo odeslat do Alzaboxu, do místa bydliště pouze speciální dopravou v řádu stokorun. Dvakrát jsme Alzu kontaktovali písemně, kdy jsme na tento problém u konkrétního zboží upozorňovali. Vždy to řešil jiný člověk s odpovědí, že pokud se jedná o nadměrné zboží, nelze doručit do Alzaboxu – jak kdyby zprávy nečetli. Nepomohlo ani naprosto negativní hodnocení podpory. Mezitím žena telefonovala na linku podpory, kdy se nedovolala ani po čtvrt hodině. Pak přišla SMS, že zaregistrovali pokus o hovor a po uvolnění operátorů zavolají zpět, ale dodnes se operátor asi neuvolnil.
    Abych to shrnul, nevadí mi chybně nastavené parametry produktu a s tím způsobené problémy, chyba se vloudí všude, ale naprosto katastrofální stav podpory a způsob NEřešení ani drobných problémů. Jak jsem četl recenze z poslední doby, nejsem asi jediný a Alza má pravděpodobně problémy s podporou i v závažnějších věcech.

    KLADY: široká nabídka zboží
    ZÁPORY: ZÁKAZNICKÁ PODPORA ABSOLUTNÍ NEPRUŽNOST jsou to asi opravdu mimozemšťani
    (1) (0)You have already voted this
  8. Reagovat
    Martina M 22.6.2019 v 21:12
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Za tohle…. https://www.alza.cz/mailing-g105490.htm…. odpouštím opožděné dodani ventilátoru :-))))
    Děkuji :-)))

    KLADY: Za tohle.... https://www.alza.cz/mailing-g105490.htm.... odpouštím opožděné dodani ventilátoru :-))))
    ZÁPORY: Žádný
    (0) (1)You have already voted this
  9. Reagovat
    Nikola 24.6.2019 v 16:26

    Objednávali jsme lednici, ktera měla dorazit v pátek 21.6. 2019, což bylo potvrzeno i SMS zprávou. Celý den jsme čekali na SMS, že zboží dorazilo na prodejnu ale nic. Kolem 19:30 došla SMS zpráva, ze zboží přijde ještě v ten den 21.6. Ale nepřišlo. V sobotu opět nic, nikdo se neozval. Po několikátém hovoru s alzou jsme se vůbec nic nedozvěděli. Paní slíbila, že vše zjistí a dá info, ale nikdo se neozval. Po dalším hovoru paní řekla, že vůbec netuší co nám na to má říct, že se nedokáže spojit s dopravcem, ale že se omlouvá. Prostě nic nezjistila, podle nás se na to vykaslala. Na několik emailu nikdo neodepisoval. V neděli nám paní řekla, že lednice přijde v pondělí ráno. Má ji u sebe dopravce, který o víkendu nepracuje. V pondělí ráno se opět nikdo neozval, navíc jsme se nemohli ani dovolat. Po pár hodinách jsme se dovolali a paní nám sdělila, že lednice bude dnes 24.6. do 15:00. Uběhlo několik hodin a najednou bylo 15:10 a nikdo se neozval, po dalším hovoru zase s jiným člověkem jsme se dozvěděli, že až teprve dnes to odesilaji. Tak jak nám mohly v pátek dojít 2 SMS že to má onen patek dorazit na prodejnu. Levá ruka neví co dělá pravá.
    Nicméně objednávku jsme zrušili a lednicí koupíme jinde. Taky bychom se od alzy nemuseli dočkat. Teď už budeme čekat pouze na vrácení peněz, což snad nebude trvat tak dlouho

  10. Reagovat
    Petr H. 11.7.2019 v 14:35
    1.65
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    20
    Kvalita sortimentu
    0

    Obchod ALZA jsem si vybral kvůli reklamě a rychlému dodání do druhého dne viz reklama a následný potrvzující email s objednávkou. Nicméně mě velice zklamalo doručení… Zboží podle všeho mělo dorazit druhý den, ale nepřišlo.Při řešení problému s doručením se nikam neposunete…Jak ALZA, tak dopravce si přehazují problém jak horký brambor a nejsou schopni reálně problém vyřešit. Za mě velké mínus pro ALZU.

    KLADY: velký výběr, přehledný sortiment v eshopu.
    ZÁPORY: dodací lhůta, call centrum (při řešení problému se zásilkou se nikam člověk neposunul)
    (1) (0)You have already voted this
  11. Reagovat
    Vlastimil 11.7.2019 v 15:02

    neustále prodlužují termín dodání

  12. Reagovat
    Patricie 22.7.2019 v 10:29

    Dva týdny čekám na doručení objednávky. Měla tu být hned druhý den, ale stále nikde. Neposlali ani email.

  13. Reagovat
    Patrik Dbalý 22.7.2019 v 16:27

    po 6 změna dodáni šílené .
    Volal jsem na call centrum lživé informace zítra to tady bude v 13.00 .. volal jsem v 13,10 kde to je odpověd přišel vám email dneska to bohužel nebude. email přišel během hovoru 13.22 už nikdy tam nic nekoupím . kvalitu sortimentu nemohu hodnotit nemám bohužel své zaplacené zboží..

  14. Reagovat
    Mojmír 4.8.2019 v 12:15

    NEDOPORUČUJI ochota řešit problém který nastal z jejich dopravcem je nulová. Pouze naivní výmluvy arogance lži lži a lži moje chyba kdybych četl komentáře… UŽ NIKDY z něčím takovým jsem se ještě nesetkal

  15. Reagovat
    Martin 7.8.2019 v 15:16
    0.15
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    0

    KLADY: Nevidím
    ZÁPORY: Jsem dost nespokoje s tím, že alza odesílá balíky službou geis, která není schopná doručit balíky do druhého dne a tím pádem ani alza nedoručuje do druhého dne a tím pádem je lživá reklama.
    (0) (0)You have already voted this
  16. Reagovat
    Petr 2.9.2019 v 13:56
    2
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Reklamace a jednání se zákazníkem opravdu nejhorší jaké jsem zažil. Naprosté odstřižení od zákazníka. Dvě neuvěřitelné zkušenosti. První: nevydání zboží zakoupeného na splátky. Po obdržení emailu s výzvou k vyzvednutí Mobilního telefonu vyslechnete otravný telefonát, kdy vám nutí jejich nesmyslné pojištění a nakonec potvrdí, že zboží je k vyzvednutí, tak přijedete na prodejnu Háje. Zboží vám, ale nevydají z důvodu chybějícího podpisu jakéhosi jejich nepřítomného kompetentního pracovníka. Na hotovost nechtěl prodejce objednávku změnit a také chyběl inzerovaný dárek k telefonu. Po dohadech slíbí, že se druhý den ozvou, ne neozve se nikdo! Přes jejich nefungující placené VIP se nakonec dozvíte, že jste na prodejně údajně vůbec nebyl, jak prosté. Napíšete, že nejste lhář a máte doklad z daného dne, kdy jste nakoupil na prodejně na nevydaný telefon prozatím příslušenství a už neodepíší vůbec, ani omluva. Případ druhý: dodané nekompletní zboží. Po objednání fitness přístroje a nechání si doručit komfortní dopravou zjistíte, že chybí dvě malé nožičky ke stroji bez kterých se na podlaze přístroj kymácí. Necháte se přesvědčit řidičem, že nemá cenu tahat stroj zpátky do auta, ať napíšete reklamaci a nožičky vám dodají. Po sepsání reklamace jste vyzván, ať stroj přivezete na prodejnu. Stroj je objemný a objednal jste komfortní dopravu, jelikož ho nemáte jak vozit. Napíšete ještě jednou a trpělivě popíšete situaci s prosbou o zaslání nožiček. Nikdo už nereaguje. Vyhodnotíte si, že je snažní si nechat nožičky vyrobit provizorní a jste poučen o úskalích internetových obchodů.

    KLADY: Občas dobré ceny a akce.
    ZÁPORY: Komunikace strašná a údajné komfortní placené služby VIP atd. jsou k ničemu.
    (0) (0)You have already voted this
  17. Reagovat
    Jitka 5.9.2019 v 5:34

    Jsme, tedy spíše jsme byli zákazníky Alza.cz od roku 2009. Za ty roky jsme u nich utratili opravdu velké množství peněz. Ale to, co se s Alzou nyní děje, je opravdu k zbláznění. První fuckup byl, když jsme před loňskými vánocemi objednali jako dárek překapávač na kávu do auta. Byl označen jako skladem, ale zboží neměli a 14 dnů jen posouvali termín dodání, až jsme objednávku zrušili… A to, co dokázali nyní je úplně za hranou. Objednali jsme s manželem americkou lednici. Vybrali si dopravu za první uzamykatelné dveře, která stojí 349,-. I proto jsme byli rádi, že mají „akci“ na dopravu zdarma. V podmínkách stojí, že zboží doručí za první uzamykatelné dveře nebo max 10m pokud není zpevněný povrch. Pak ale přijel dopravce, a lednici chtěl nechat na cestě na dešti, jelikož Toptrans prý nic takového jako za první uzamykatelné dveře nenabízí. Manžel byl v práci a doms jsem byla jen já, která samozřejmně nebyla schopná 120kg lednici odtáhnout. Nechala jsem tedy lednici dopravcem odvézt a začal náš boj s větrnými mlýny… Opakované volání na linku, psaní emailů abychom nakonec po více jak 24h zjistili, že Toptrans tuto službu nenabízí, a že pokud chceme lednici za první uzamykatelné dveře, máme smůlu. A proto jsme se s manželem dohodli a objednávku zrušili. Po mé urgenci na urychlené vrácení peněz mi napsali, že až se jim lednice vrátí oni pošlou peníze. Upřímně, my jsme lednici vlastně ani neviděli, a proto si myslíme, že by měli peníze po tomto jejich mega fuckupu vrátit obratem!!! Abychom mohli jít a lednici si koupit někde, kde vědí, co nabízí. Nyní pracujeme ve volných chvílích na tom, aby ČOI klepla Alzu přes prsty, jelikož se jedná o jednoznačné klamání spotřebitele. Kdo by mě zájem podělte se se svým názorem také na Facebook skupině: skutečné příběhy zákazníků Alza.cz

  18. Reagovat
    Libor Janeček 14.9.2019 v 16:02
    0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    První chyba byla vůbec opět něco objednat u této společnosti po zkušenostech z minula.. Druhá chtít to nechat dopravit na adresu ( v Praze, všední den na adresu firmy) a v čas, za který si zaplatím. Notebook (nový) doručen o den a hodinu později, bez jakéhokoliv upozornění – několik telefonátů na infolinku a nikdo neuměl odpovědět co je s objednávkou a kdy bude konečně doručena , po vybalení naprosto nefunkční. Po cca dvou hodinách donesen na pobočku s žádostí o vrácení peněz. Bylo mi sděleno, ze je použitý a nelze vrátit, max. cca s 20% srážkou z kupní ceny. Takže vyhozené peníze za dopravu, ušlý zisk a ztracený čas za dobu strávenou čekáním na doručení a následně řešením na pobočce. Výsledek – přijatá reklamace s čekací dobou cca 90 dnů (bylo koupeno na firmu). Alza již NIKDY více a silně nedoporučuji zde cokoliv kupovat, pokud nechcete potíže. Naprosto pohrdavé a výsměšné jednání se zákazníkem. Navíc s velkou pravděpodobností podvodné jednání vůči zákazníkům, pokus o lichvu a klamavá a velmi, velmi zavádějící reklama (viz. doprava zdarma a další) . Pokud se nemýlím, tak za běžných okolností je takové jednání minimálně na hraně zákona. To vše sděluji jako člověk, co je sám denně ve styku se svými zákazníky a dělat takové prasárny jako Alza, tak snad raději chodím kanálama a brzy skončím na dlažbě.. Opravdu již NIKDY. Alza si hraje na něco na co nemá a některým jiným prodejcům nesahá ani po kotníky a to zejména v přístupu k zákazníkům, kterých si neváží. Navíc arogantní a chaotické jednání pracovníků Alza, totální nezájem. Je k neuvěření, že taková firma může vůbec zdánlivě legálně provozovat svojí činnost. Kdokoliv u této firmy nakoupí, riskuje své vlastní dobré jméno, své peníze a čas..

    KLADY: Nic
    ZÁPORY: Klamavá reklama, nedodržení obchodních podmínek, pokus o podvod a nezákonné obohacení, výsměšná komunikace ze strany Alza. cz a.s., lživá a protichůdná tvrzení při jakémkoliv dotazu.. Víc asi netřeba dodávat...
    (0) (0)You have already voted this
  19. Reagovat
    Petra Koudelková 1.10.2019 v 12:02

    Kyperská společnost používající desítky obchodních a reklamních triků, aby oblbla zákazníka. Při reklamaci levnějšího zboží jsem neměla problém, při dražším už ale ano. Nejen hraničně dlouhá doba vyřízení, i administrativa s tím spojená. navíc sliby o čase doručení nebyly nikdy dodrženy. Dokonce se stalo pravidlem, že po vypršení termínu chodily SMS s výmluvami typu „špatná dopravní situace“ a podobné. Lži, lži a zase jenom lži. Dříve jsem v tomto obchodě utrácela více než 100 tisíc ročně, vždy jsem platila předem. Když jsem pro dceru chtěla platbu na třetinky, aby měla pocit, že si platí zboží sama, zamítli mi to, nejsem pro ně dost solventní. Nyní utrácím své peníze jinde a jsem nadmíru spokojena. Alza pro mne přestala existovat.

  20. Reagovat
    Vladka 3.10.2019 v 12:53

    Absolutní nespokojenost, už nikdy více .Objednán iphone a zaplacen pred týdnem při objednání.Ačkoli byl skladem (5ks) iPhone stále nemám a v nabídce bylo psáno zitra k vyzvednutí. Je objednán do Alzy v Ústí nad Labem.V dnešní době pokud je zboží sklade do druheho max do třetího dne zboží mate. No u alzy NEE!

  21. Reagovat
    Pavel 5.10.2019 v 18:04

    Prý JEDNIČKA na českém trhu s elektronikou :D :D :D

  22. Reagovat
    Martin Vacek 6.10.2019 v 15:06
    1.3
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Na Olomoucké pobočce zlodejske praktiky. Dobropis, který mi měli převést na alza kredit. Po nějaké době vyplatili v hotovosti. Jen teda nevím komu?! Rikal jsem ať prověří pokladní doklady, ať mi daji k dispozici důkaz, ze jsem částku převzal, ať se podívají na kamerový záznam z prodejny. Nic. Bez komunikace. Prověřují to s manažerem pobocky. Na co teda maji kameru nad pokladnu? Řešení v nedohlednu. Nechápu jak jim muže sedět pokladna, nebo si to vyplatili sami? Kdo jim to pak podepsal? Zloději!

    KLADY: Dokud není nějaký problém, tak to funguje.
    (0) (0)You have already voted this
  23. Reagovat
    Lída 7.10.2019 v 9:40
    1.3
    Přehlednost obchodu
    40
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    40

    Objednala jsem si 2.10.2019 povolovák na filtr u auta. Cena s dopravou 180Kč, zaplatila jsem předem online z účtu. Denně mi chodí maily, že to bude k vyzvednutí příští den. Několikrát jsem volala s operátorem, poskytují jen lživé informace, ale kdy to bude k vyzvednutí se asi nikdy nedozvím.Pěšky bych tu byla mnohokrát z Prahy, ale ta auta jezdí asi přes Aljašku nebo Austrálii. Kdoví zda se vůbec někdy dočkám svého zaplaceného zboží. Počkám do středy, poté ruším objednávku a budu požadovat vrácení celé částky. Oni mi pronájem dílny také neuhradí.
    Tento obchod nedoporučuji!

    ZÁPORY: Nedoporučuji z hlediska dodání předem zaplaceného zboží!
    (0) (0)You have already voted this
  24. Reagovat
    Magdalena 11.10.2019 v 20:11
    1.15
    Přehlednost obchodu
    50
    Jednání se zákazníkem
    20
    Kvalita sortimentu
    0

    Dobrý den, musím se připojit ke komentáři výše, koupili jsme si s manželem drahý tablet, dostali jsme informaci, že všechny drahé tablety již mají klávesnici, myš a tužku v ceně….původně zamýšlenému tabletu jsme dostali špatné informace za výměnu jsme museli zaplatit 1500 Kč a koupili jsme si ten, který měl správné požadované parametry, ovšem s klávesnicí zvlášť za skoro 3000 Kč, takže službu hodnotím za nedostatečnou….nebo nám byl prodán produkt, který patří dohromady zvlášť? Netuším myslím, že mě akorát otrávili…..

    KLADY: hodnotím rychlost dodání
    ZÁPORY: účtovaný poplatek za vrácení zboží mylné informace, které zapřičiní koupi jiného zboží.....zbytečné prodražení zboží
    (0) (0)You have already voted this

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. (Tématické odkazy schvalujeme.)


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz