Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz?

Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.

Největší obchod s počítači a elektronikou

Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.

Alzák

Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, kulmofény, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobísušičky prádlachladničky, sporáky, měniče napětí, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších (štítkovače, herní židle, PC skříněIP kamery).

Nákup nikdy nebyl jednodušší

Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti.

Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.

Recenze e-shopu Alza.cz najdete i na Srovname.cz

Slevový kupon

  • PLATIMONLINE – Využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
  • Alza Premium – Po registraci členství získáte mnoho výhod (přednostní výdej zboží, okamžité vyřízení reklamací a doprava zdarma)

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

Platební možnosti

  • Hotově/Kartou na prodejně
  • Bankovní převod
  • Platební karta
  • Dobírka
  • PayPal
  • MojePlatba
  • Na splátky
  • Alza Kredit
  • Bitcoin

Prodejny

Alza prodejny v Praze

  • Showroom – Jateční 33a, 170 00 Praha
  • Budějovická 13, 140 00 Praha 4
  • Kulhavého 669/2, 149 00 Praha 4
  • Štefánikova 203/23, 150 00 Praha 5
  • Archeologická 2256/1, 155 00 Praha 5
  • Banskobystrická 2080/11, 160 00 Praha 6
  • Do Čertous 1, 193 00 Praha 9

Alza prodejny v dalších městech

  • Žižkova 532, 256 01 Benešov
  • Kubíčkova 1080, 635 00 Brno – Bystrc
  • Průběžná 2507 České Budějovice 3, 370 04 České Budějovice
  • Ústecká 1905/8, 405 05 Děčín
  • Hořická 10, 500 02 Hradec Králové
  • Žižkovo náměstí 5762, 430 01 Chomutov
  • Chlumova 1a, 586 01 Jihlava
  • Sokolovská 117/59, 360 05 Karlovy Vary
  • Arménská 3277 (NC Oaza), 272 01 Kladno
  • Palachova 1404, 460 90 Liberec
  • náměstí Republiky 16, 293 01 Mladá Boleslav
  • Nedvědova 388/4, 779 00 Olomouc
  • Novinářská 6a, 702 00 Ostrava
  • Palackého třída ev.č. 241, Pardubice I, 530 02 Pardubice
  • Truhlářská 2755/5, 301 00 Plzeň
  • Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem
  • Jana Antonína Bati 7031, 760 01 Zlín

Kariéra

  • Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde

Kontakt

  • Telefon: +420 225 340 111 (zákaznická linka)
  • Email: obchod@alza.cz
  • Reklamace
  • Fakturační adresa: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice, IČO: 27082440, DIČ: CZ27082440
  • Hlavní adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
  • Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
  • Facebook: Alza.cz
  • Instagram: alza_czsk
  • YouTube: AlzaTech

Hodnocení

10 Celkové hodnocení
Jednička na českém trhu

10Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
10
Jednání se zákazníkem
10
Kvalita sortimentu
10
3.8Hodnocení čtenářů
Přehlednost obchodu
5.6
Jednání se zákazníkem
2.2
Kvalita sortimentu
3.7
Klady
  • výdejní místa
  • rychlá doprava
  • velké množství zboží skladem
  • zboží můžete vrátit do 14 dní
  • komunikace se zákazníkem na vysoké úrovni
Zápory
  • některé produkty mají vyšší cenu
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Odborná redakce

Odborná redakce

Každý den se zabýváme shromažďováním velkého množství informací o produktech, službách, ale i obchodech a mnoha dalších. Všechny tyto informace podrobně studujeme a následně z nich zpracováváme recenze a nákupní manuály, jejichž úkolem je pomoci zákazníkovi s výběrem. Naší snahou je doporučit co nejvhodnější produkt, o kterém jsme si jisti, že vám bude ve všech směrech vyhovovat a co nejdéle sloužit. To je cílem celého týmu Recenzer. Více o nás.

280 komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Pristup Alzy je neuveriteľný, mobil som poslala na reklamáciu keďže neustále vypadáva signál, hlavne Wifi. Skúšané na rôznych sieťach aby som vylúčila že príčinou je inernetový provider. Keď si chcete niečo stiahnuť alebo nedajbože zahrať hru, tak stále musíte zapínať data, pretože Wifi sa odpojuje sama od seba. Nepomohlo ani vrátenie mobilu do továrneho nastavenia. Ďalšia vec je že Alza ma vôbec neifnformovala o zamietnutí reklamácie, keby som sa neprihlásila do účtu aby som skontrolovala aktuálny stav zrejme by som sa o zamietnutí dozvedela až by mi prišiel neopravený mobil….Nechápem čo sa s Alzou stalo. Predtým mali dobrý zákaznický servis ale za posledné 3 roky sa hrozne zhoršili. Toto je druhý mobil ktorý som u nich reklamovala, u toho predošlého prestalo fungovať nabíjanie a zamietli reklamáciu s tým že našli stopy korózie…akurát si asi neuvedomili že šlo o vodotesný telefón…Už si od nich určite nič nekúpim po týchto posledných skúsenostiach.

  2. Reklamace u Alzy, nedoporučuji jen 200 výmluv a nic neopraví,nebo lépe řečeno neuznají reklamaci.Obracim se proto soudní cestou.

  3. 0.3
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Při reklamaci mobilního telefonu OnePlus 9 Pro mi nebyla uznána mnou požadovaná záruční oprava. Přestože měl odolnost proti vodě IP68 se do něj již po necelém roce údajně dostala voda. Jediné řešení pro Alzu bylo uhradit opravu ve výši 13 564,00 Kč !!! To jsem odmítl a trval na záruční opravě. Telefon mi tedy neopravený vrátili. V jakémsi reklamním inzerátu jsem narazil na opravnu v jednom obchodním centru, kde mi světe div se, mobil opravili NA POČKÁNÍ !! se zárukou za 516 Kč !!! (technik mi řekl, že stačilo očistit kontakty) Když jsem mu oznámil kolik chtěla za opravu Alza(podotýkám v záruce), Nechtěl mi uvěřit. Nechám na každém, ať si udělá obrázek jak by v takovém případě hodnotil Alzu a to navíc jako dlouholetý věrný zákazník, který tam utratil bez přehánění statisíce korun. Má důvěra v serióznost této společnosti se bohužel rovná nule. Za mne palec dolu.

    Zápory: Naprostá neochota postavit za svého zákazníka, a na principu bolševické cyklostylované, universálně zamítavé odpovědi nemilosrdně popravuje i své nejvěrnější zákazníky.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 2
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    -Objednal jsem tv, držák, dopravu a montáž na zeď Alza express. Původní termín doručení byl pondělí ráno – zrušili v neděli večer. Nový termín v úterý ráno – zrušili v pondělí večer. Nový termín středa 9-11, doručili cca o půl hodiny později dva pánové co stěží uměli česky, navzdory mojí žádosti prošli celý byt s novými dřevěnými podlahami v botech a televizi nenamontovali. Po cca 6 telefonátech na infolinku mi sdělili že namontují ve čtvrtek (dnes), ovšem bez mailového potvrzení. Montáž samosebou neproběhla, přišel mi mail že v pátek, ovšem bez času. Objednával jsem 14.7., je 21.7. a televize mi stále stojí zabalená v krabici v obýváku. Alza už v podstatě nekomunikuje, je jim naprosto ukradené že jsem kvůli nim musel kompletně překopat program na celý týden. Bohužel, cca od června s Alzou pouze špatné zkušenosti, očividně jim doručování nefunguje a Alza express vůbec ne. Byl to náš poslední nákup u nich.

    Klady: přehledný web
    Zápory: doručování jednání se zákazníkem neschopnost řešit vzniklou situaci
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Krátke zhrnutie: tovar objednaný 27.6, mal doraziť 30.6 cez DHL…čo Vám budem hovoriť samozrejme, že neprišiel :D nikto ma nekontaktoval mailom, telefonicky nijako iba cez sledovanie zásielky som zistil, že tovar ide naspäť do Česka (objednávka bola do Nemecka) a to napriek tomu, že som hneď kontaktoval alzu a oni sa údajne spojili s DHL…Teraz je 12.7 zásielka sa stále nevrátila do Česka, peniaze mi stále nevrátili a to napriek tomu, že som už posielal aj prehlásenie o nedoručení zásielky. Podotýkam, že som za ten čas telefonoval do alzy 6-8 krát, už ani neviem koľko krát to presne bolo a hovoril som minimálne so 6 rôznymi operátormi z ktorých mi nikto nepomohol. Za 2 týždne a kope telefonátoch ste neboli schopný dodať mi objednaný tovar ani vrátiť mi peniaze. Ešte aj náhradná objednávka ktorú ste mi vytvorili a mala byť uhradená z peňazí za predošlú nedoručenú sa zrušila lebo sa jej nechcelo čakať kým sa rozhýbete :D Komédia, otras…

  6. Obchod nedodržuje termíny dodání. Dvakrát mi byl posunut termín dodání – Stylem doufáme, že nám to prominete a dostanete slevu na další nákup. Zboží jsem objednala v neděli (vše bylo psáno skladem, případně skladem u dodavatele) odesláno bylo v pátek. A přesto, že jsem si zaplatila doručení domů, tak zboží bylo v pondělí uloženo na poště. A to z důvodu špatně zabaleného balíku – během převozu se poště rozlepil (byla to moc velká krabice a v ní malé věci a prázdný prostor nebyl vyplněn). Na e-maily odpovídají se zpožděním 3pracovních dnů a to stylem že se zeptají na příslušném oddělení. Finanční kompenzace znamená 100kč při nákupu do 3měsíců. Nenakoupím nikdy více.

  7. u tohoto prodejce už nikdy více. Celý případ jsme museli předat právnímu zástupci a vše budeme řešit soudní cestou. Jelikož jsme již 3X reklamovali vířivku. První reklamace po měsíci užívání. super, vše vyreklamovali. Další reklamace po 3/4 roku používání. Reklamace taktéž uznána. Nešel teplotní panel, avšak v servisu jim šel, ale prý preventivně vyměnili za nový. No, dobrá, sice jsme koukali, že jim to tam vždy v servisu Belatrix v Jihlavě funguje. ale budiž. A vířivku jsme napustili a po cca 5-ti dnech napuštění opět blikal panel a přestala ohřívat vodu. Opět kontaktován servis, kde mi pan jak hloupému začal vysvětlovat, že se teplota vody může lišit. Ano, ale ne o 20 stupňů teplota vody a teplota displeje.Opět posláno do Alzy s tím, že Alza pošle do servisu. Jenže po kontaktování servisu Belatrix jsme zjistili, že Alza nikam nic neposlala a napsala do protokolu, že servisní středisko reklamaci neuznalo. Také aby jo, když tam vířivka nebyla, o čemž jsme se přesvědčili pracovníkem Belatrixu. Vše máme samozřejmě podložené. Jenže pan Týma, který je jednatelem Belatrixu rychle zfalšoval protokol o tom, že tam vířivka byla a tvrdí, že ji tam měl. Avšak jak mu to všechno asi nedošlo a lže, tak napsal všude špatné datumy. Dokonce nám poslal video s tím, jak nám natočil nějakou tří vteřinovou reklamaci, avšak opět opomněl, že video má datum a čas. Takže vlastně když už měl v přepravě vířivku, tak pan Týma teprve točil video s naší vířivkou.
    Samozřejmě, že jsme vše předali právnímu zástupci, jelikož toto je klamání zákazníka a nedodržení smluvních podmínek a pevně věřím, že se dobereme správného konce s pravdou. Snažili jsme se kontaktovat jak Alzu, tak Belatrix a ani jedna firma není ochotna v tomto spolupracovat. Tudíž není jiná možnost než soudní spor, jelikož vše hraje proti těmto dvěma firmám, které nejednají dle smluvních podmínek.

  8. Už nekolik let kolik bydlím v ČR si v Alzě objednávám zboží.No teprve jsem si chtěla něco vzít na splátky, a hned bylo zamítnuto.Chápu že prostě jsem cízínka bez trvalého, no nevybrala jsem si zboží za 100000, ale sluchátka za 6.Uřčitě kvůli sluchátkám neuteču domu.Když si vezmu že nejsou malý obchod, tak to je prostě k smíchu.Přemýšlím jestli dál budu něco z toho obchodu objednávat.

  9. 1
    Přehlednost obchodu
    60
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    No hrozný. Objednám si náhradní hroty do tabletu a přijdou mi nějaký gumičky na rybářský prut?
    Ten, kdo vyřizoval objednávku musel být ožralej nebo nevím.
    Hlavně, že maj toho zelenýho b******, kterej říká „jsme rychlí a skvělý“. Ve snu.
    Radím dobře, vyberte si radši datart, nebo jiný obchod s elektronikou.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Reklamace u Alzy, nedoporučuj,100 výmluv a nic neopraví,jen obejdou zákazníka.nebo lépe řečeno neuznají reklamaci.Obracim se proto soudní cestou.pistup u Alzy katastrofa…

  10. Reply
    Olga Moravcová 4.7.2022 v 13:35

    Nikdy více.
    Nic nedodrží, reklamaci nelze vymáhat. Komunikace se zakaznickým servisem je naprosto k ničemu.

1 2 3 27

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer.cz
Logo