Alza.cz

Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz? Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.

Největší obchod s počítači a elektronikou

Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.

Alzák

Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobí, sušičky prádla, chladničky, sporáky, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších.

zpět k obsahu ↑

Nákup nikdy nebyl jednodušší

Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti. Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.

Recenze e-shopu Alza.cz najdete i na Srovname.cz

zpět k obsahu ↑

Slevový kupon

  • PLATIMONLINE – využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
zpět k obsahu ↑

Kariéra

Na této podstránce najdete všechny volné pozice, které jsou v Alze vypsané.

zpět k obsahu ↑

Reklamace

Tady naleznete přehledný článek, jak vyřešit reklamaci.

zpět k obsahu ↑

Kontakt

  • Zákaznická linka: 225 340 111
zpět k obsahu ↑

Informace o společnosti

  • Obchodní firma: Alza.cz a.s.
  • Adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
  • Sídlo: Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice
  • IČO: 27082440
  • DIČ: CZ27082440
  • Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
zpět k obsahu ↑

Hodnocení

10 Hodnocení
Jednička na českém trhu

10Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
10
Jednání se zákazníkem
10
Kvalita sortimentu
10
4.1Hodnocení uživatelů
Přehlednost obchodu
6.4
Jednání se zákazníkem
1.9
Kvalita sortimentu
4
KLADY
  • velké množství zboží skladem
  • výdejní místa
  • rychlá doprava
  • komunikace se zákazníkem na vysoké úrovni
ZÁPORY
  • vyšší ceny
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

39 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Lukáš Jirsa 6.12.2018 v 11:18

    Při všech nákupech jsem byl spokojený. Perfektní e-shop a jejich filtry. I když nenakupuji, vždy hledám zboží přes tento obchod.

  2. Reagovat
    Daniela Kaštovská 7.12.2018 v 17:02

    Má širokou nabídku. Přijatelné ceny a dostatek výdejen. Alze můžu věřit, proto se na ní v budoucnu zase obrátím. Jediné co mě vadí, je ta zelená příšera.

  3. Reagovat
    Kořánová 7.12.2018 v 17:21
    3.15
    Přehlednost obchodu
    90
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    90

    Strašná komunikace s operátory. Nedodrželi ani jednou to, na čem jsme se domluvili. Včetně ujištění, že do 10 minut zavolají zpět a již nikdy se neozvali. Nedoporučuji!

    ZÁPORY: komunikace s operátory
    (5) (0)You have already voted this
  4. Reagovat
    Štěrk Michal 7.12.2018 v 22:21

    Vždy rychlé vyřízení objednávky a vstřícný přístup při vyřizování reklamací. Na zboží lze prodloužit i záruka za příplatek.

  5. Reagovat
    Šofr K. 7.12.2018 v 23:48
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Rychlost, spolehlivost a přehledná nabídka

    KLADY: Vše v pořádku
    (0) (5)You have already voted this
  6. Reagovat
    Anonym 14.6.2019 v 13:04
    3.5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    100

    Dnes jsem objednával zboží z důvodu levnější nabídky oproti konkureci. Alza mi objednávku automaticky z důvodu „rychlejšího doručení“ rozdělila na dvě části ikdyž mají obě příjít v totožný den :) Takže nakonec díky poštovnému (které by bylo u konkurence dokonce zadarmo) jsem se dostal na totožnou cenu jako u konkurence i přes to že jsem platil kartou online.

    (0) (0)You have already voted this
  7. Reagovat
    Jaromír Plocek 19.6.2019 v 7:16
    2.3
    Přehlednost obchodu
    60
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    80

    O.K., abych byl objektivní, v minulosti jsem na Alze nakupoval a reklamoval bez problémů. Ovšem poslední zkušenost mě přiměla změnit názor na tuto společnost.
    Žena kupovala sandály, jsme z Třebíče, zboží chtěla poslat do Alzaboxu. Bohužel zboží mělo patrně nesprávně přiřazené rozměry, bylo označeno jako nadměrné zboží a nešlo odeslat do Alzaboxu, do místa bydliště pouze speciální dopravou v řádu stokorun. Dvakrát jsme Alzu kontaktovali písemně, kdy jsme na tento problém u konkrétního zboží upozorňovali. Vždy to řešil jiný člověk s odpovědí, že pokud se jedná o nadměrné zboží, nelze doručit do Alzaboxu – jak kdyby zprávy nečetli. Nepomohlo ani naprosto negativní hodnocení podpory. Mezitím žena telefonovala na linku podpory, kdy se nedovolala ani po čtvrt hodině. Pak přišla SMS, že zaregistrovali pokus o hovor a po uvolnění operátorů zavolají zpět, ale dodnes se operátor asi neuvolnil.
    Abych to shrnul, nevadí mi chybně nastavené parametry produktu a s tím způsobené problémy, chyba se vloudí všude, ale naprosto katastrofální stav podpory a způsob NEřešení ani drobných problémů. Jak jsem četl recenze z poslední doby, nejsem asi jediný a Alza má pravděpodobně problémy s podporou i v závažnějších věcech.

    KLADY: široká nabídka zboží
    ZÁPORY: ZÁKAZNICKÁ PODPORA ABSOLUTNÍ NEPRUŽNOST jsou to asi opravdu mimozemšťani
    (1) (0)You have already voted this
  8. Reagovat
    Martina M 22.6.2019 v 21:12
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Za tohle…. https://www.alza.cz/mailing-g105490.htm…. odpouštím opožděné dodani ventilátoru :-))))
    Děkuji :-)))

    KLADY: Za tohle.... https://www.alza.cz/mailing-g105490.htm.... odpouštím opožděné dodani ventilátoru :-))))
    ZÁPORY: Žádný
    (0) (1)You have already voted this
  9. Reagovat
    Nikola 24.6.2019 v 16:26

    Objednávali jsme lednici, ktera měla dorazit v pátek 21.6. 2019, což bylo potvrzeno i SMS zprávou. Celý den jsme čekali na SMS, že zboží dorazilo na prodejnu ale nic. Kolem 19:30 došla SMS zpráva, ze zboží přijde ještě v ten den 21.6. Ale nepřišlo. V sobotu opět nic, nikdo se neozval. Po několikátém hovoru s alzou jsme se vůbec nic nedozvěděli. Paní slíbila, že vše zjistí a dá info, ale nikdo se neozval. Po dalším hovoru paní řekla, že vůbec netuší co nám na to má říct, že se nedokáže spojit s dopravcem, ale že se omlouvá. Prostě nic nezjistila, podle nás se na to vykaslala. Na několik emailu nikdo neodepisoval. V neděli nám paní řekla, že lednice přijde v pondělí ráno. Má ji u sebe dopravce, který o víkendu nepracuje. V pondělí ráno se opět nikdo neozval, navíc jsme se nemohli ani dovolat. Po pár hodinách jsme se dovolali a paní nám sdělila, že lednice bude dnes 24.6. do 15:00. Uběhlo několik hodin a najednou bylo 15:10 a nikdo se neozval, po dalším hovoru zase s jiným člověkem jsme se dozvěděli, že až teprve dnes to odesilaji. Tak jak nám mohly v pátek dojít 2 SMS že to má onen patek dorazit na prodejnu. Levá ruka neví co dělá pravá.
    Nicméně objednávku jsme zrušili a lednicí koupíme jinde. Taky bychom se od alzy nemuseli dočkat. Teď už budeme čekat pouze na vrácení peněz, což snad nebude trvat tak dlouho

  10. Reagovat
    Petr H. 11.7.2019 v 14:35
    1.65
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    20
    Kvalita sortimentu
    0

    Obchod ALZA jsem si vybral kvůli reklamě a rychlému dodání do druhého dne viz reklama a následný potrvzující email s objednávkou. Nicméně mě velice zklamalo doručení… Zboží podle všeho mělo dorazit druhý den, ale nepřišlo.Při řešení problému s doručením se nikam neposunete…Jak ALZA, tak dopravce si přehazují problém jak horký brambor a nejsou schopni reálně problém vyřešit. Za mě velké mínus pro ALZU.

    KLADY: velký výběr, přehledný sortiment v eshopu.
    ZÁPORY: dodací lhůta, call centrum (při řešení problému se zásilkou se nikam člověk neposunul)
    (2) (0)You have already voted this
  11. Reagovat
    Vlastimil 11.7.2019 v 15:02

    neustále prodlužují termín dodání

  12. Reagovat
    Patricie 22.7.2019 v 10:29

    Dva týdny čekám na doručení objednávky. Měla tu být hned druhý den, ale stále nikde. Neposlali ani email.

  13. Reagovat
    Patrik Dbalý 22.7.2019 v 16:27

    po 6 změna dodáni šílené .
    Volal jsem na call centrum lživé informace zítra to tady bude v 13.00 .. volal jsem v 13,10 kde to je odpověd přišel vám email dneska to bohužel nebude. email přišel během hovoru 13.22 už nikdy tam nic nekoupím . kvalitu sortimentu nemohu hodnotit nemám bohužel své zaplacené zboží..

  14. Reagovat
    Mojmír 4.8.2019 v 12:15

    NEDOPORUČUJI ochota řešit problém který nastal z jejich dopravcem je nulová. Pouze naivní výmluvy arogance lži lži a lži moje chyba kdybych četl komentáře… UŽ NIKDY z něčím takovým jsem se ještě nesetkal

  15. Reagovat
    Martin 7.8.2019 v 15:16
    0.15
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    0

    KLADY: Nevidím
    ZÁPORY: Jsem dost nespokoje s tím, že alza odesílá balíky službou geis, která není schopná doručit balíky do druhého dne a tím pádem ani alza nedoručuje do druhého dne a tím pádem je lživá reklama.
    (0) (0)You have already voted this
  16. Reagovat
    Petr 2.9.2019 v 13:56
    2
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Reklamace a jednání se zákazníkem opravdu nejhorší jaké jsem zažil. Naprosté odstřižení od zákazníka. Dvě neuvěřitelné zkušenosti. První: nevydání zboží zakoupeného na splátky. Po obdržení emailu s výzvou k vyzvednutí Mobilního telefonu vyslechnete otravný telefonát, kdy vám nutí jejich nesmyslné pojištění a nakonec potvrdí, že zboží je k vyzvednutí, tak přijedete na prodejnu Háje. Zboží vám, ale nevydají z důvodu chybějícího podpisu jakéhosi jejich nepřítomného kompetentního pracovníka. Na hotovost nechtěl prodejce objednávku změnit a také chyběl inzerovaný dárek k telefonu. Po dohadech slíbí, že se druhý den ozvou, ne neozve se nikdo! Přes jejich nefungující placené VIP se nakonec dozvíte, že jste na prodejně údajně vůbec nebyl, jak prosté. Napíšete, že nejste lhář a máte doklad z daného dne, kdy jste nakoupil na prodejně na nevydaný telefon prozatím příslušenství a už neodepíší vůbec, ani omluva. Případ druhý: dodané nekompletní zboží. Po objednání fitness přístroje a nechání si doručit komfortní dopravou zjistíte, že chybí dvě malé nožičky ke stroji bez kterých se na podlaze přístroj kymácí. Necháte se přesvědčit řidičem, že nemá cenu tahat stroj zpátky do auta, ať napíšete reklamaci a nožičky vám dodají. Po sepsání reklamace jste vyzván, ať stroj přivezete na prodejnu. Stroj je objemný a objednal jste komfortní dopravu, jelikož ho nemáte jak vozit. Napíšete ještě jednou a trpělivě popíšete situaci s prosbou o zaslání nožiček. Nikdo už nereaguje. Vyhodnotíte si, že je snažní si nechat nožičky vyrobit provizorní a jste poučen o úskalích internetových obchodů.

    KLADY: Občas dobré ceny a akce.
    ZÁPORY: Komunikace strašná a údajné komfortní placené služby VIP atd. jsou k ničemu.
    (0) (1)You have already voted this
  17. Reagovat
    Jitka 5.9.2019 v 5:34

    Jsme, tedy spíše jsme byli zákazníky Alza.cz od roku 2009. Za ty roky jsme u nich utratili opravdu velké množství peněz. Ale to, co se s Alzou nyní děje, je opravdu k zbláznění. První fuckup byl, když jsme před loňskými vánocemi objednali jako dárek překapávač na kávu do auta. Byl označen jako skladem, ale zboží neměli a 14 dnů jen posouvali termín dodání, až jsme objednávku zrušili… A to, co dokázali nyní je úplně za hranou. Objednali jsme s manželem americkou lednici. Vybrali si dopravu za první uzamykatelné dveře, která stojí 349,-. I proto jsme byli rádi, že mají „akci“ na dopravu zdarma. V podmínkách stojí, že zboží doručí za první uzamykatelné dveře nebo max 10m pokud není zpevněný povrch. Pak ale přijel dopravce, a lednici chtěl nechat na cestě na dešti, jelikož Toptrans prý nic takového jako za první uzamykatelné dveře nenabízí. Manžel byl v práci a doms jsem byla jen já, která samozřejmně nebyla schopná 120kg lednici odtáhnout. Nechala jsem tedy lednici dopravcem odvézt a začal náš boj s větrnými mlýny… Opakované volání na linku, psaní emailů abychom nakonec po více jak 24h zjistili, že Toptrans tuto službu nenabízí, a že pokud chceme lednici za první uzamykatelné dveře, máme smůlu. A proto jsme se s manželem dohodli a objednávku zrušili. Po mé urgenci na urychlené vrácení peněz mi napsali, že až se jim lednice vrátí oni pošlou peníze. Upřímně, my jsme lednici vlastně ani neviděli, a proto si myslíme, že by měli peníze po tomto jejich mega fuckupu vrátit obratem!!! Abychom mohli jít a lednici si koupit někde, kde vědí, co nabízí. Nyní pracujeme ve volných chvílích na tom, aby ČOI klepla Alzu přes prsty, jelikož se jedná o jednoznačné klamání spotřebitele. Kdo by mě zájem podělte se se svým názorem také na Facebook skupině: skutečné příběhy zákazníků Alza.cz

  18. Reagovat
    Libor Janeček 14.9.2019 v 16:02
    0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    První chyba byla vůbec opět něco objednat u této společnosti po zkušenostech z minula.. Druhá chtít to nechat dopravit na adresu ( v Praze, všední den na adresu firmy) a v čas, za který si zaplatím. Notebook (nový) doručen o den a hodinu později, bez jakéhokoliv upozornění – několik telefonátů na infolinku a nikdo neuměl odpovědět co je s objednávkou a kdy bude konečně doručena , po vybalení naprosto nefunkční. Po cca dvou hodinách donesen na pobočku s žádostí o vrácení peněz. Bylo mi sděleno, ze je použitý a nelze vrátit, max. cca s 20% srážkou z kupní ceny. Takže vyhozené peníze za dopravu, ušlý zisk a ztracený čas za dobu strávenou čekáním na doručení a následně řešením na pobočce. Výsledek – přijatá reklamace s čekací dobou cca 90 dnů (bylo koupeno na firmu). Alza již NIKDY více a silně nedoporučuji zde cokoliv kupovat, pokud nechcete potíže. Naprosto pohrdavé a výsměšné jednání se zákazníkem. Navíc s velkou pravděpodobností podvodné jednání vůči zákazníkům, pokus o lichvu a klamavá a velmi, velmi zavádějící reklama (viz. doprava zdarma a další) . Pokud se nemýlím, tak za běžných okolností je takové jednání minimálně na hraně zákona. To vše sděluji jako člověk, co je sám denně ve styku se svými zákazníky a dělat takové prasárny jako Alza, tak snad raději chodím kanálama a brzy skončím na dlažbě.. Opravdu již NIKDY. Alza si hraje na něco na co nemá a některým jiným prodejcům nesahá ani po kotníky a to zejména v přístupu k zákazníkům, kterých si neváží. Navíc arogantní a chaotické jednání pracovníků Alza, totální nezájem. Je k neuvěření, že taková firma může vůbec zdánlivě legálně provozovat svojí činnost. Kdokoliv u této firmy nakoupí, riskuje své vlastní dobré jméno, své peníze a čas..

    KLADY: Nic
    ZÁPORY: Klamavá reklama, nedodržení obchodních podmínek, pokus o podvod a nezákonné obohacení, výsměšná komunikace ze strany Alza. cz a.s., lživá a protichůdná tvrzení při jakémkoliv dotazu.. Víc asi netřeba dodávat...
    (0) (2)You have already voted this
  19. Reagovat
    Petra Koudelková 1.10.2019 v 12:02

    Kyperská společnost používající desítky obchodních a reklamních triků, aby oblbla zákazníka. Při reklamaci levnějšího zboží jsem neměla problém, při dražším už ale ano. Nejen hraničně dlouhá doba vyřízení, i administrativa s tím spojená. navíc sliby o čase doručení nebyly nikdy dodrženy. Dokonce se stalo pravidlem, že po vypršení termínu chodily SMS s výmluvami typu „špatná dopravní situace“ a podobné. Lži, lži a zase jenom lži. Dříve jsem v tomto obchodě utrácela více než 100 tisíc ročně, vždy jsem platila předem. Když jsem pro dceru chtěla platbu na třetinky, aby měla pocit, že si platí zboží sama, zamítli mi to, nejsem pro ně dost solventní. Nyní utrácím své peníze jinde a jsem nadmíru spokojena. Alza pro mne přestala existovat.

  20. Reagovat
    Vladka 3.10.2019 v 12:53

    Absolutní nespokojenost, už nikdy více .Objednán iphone a zaplacen pred týdnem při objednání.Ačkoli byl skladem (5ks) iPhone stále nemám a v nabídce bylo psáno zitra k vyzvednutí. Je objednán do Alzy v Ústí nad Labem.V dnešní době pokud je zboží sklade do druheho max do třetího dne zboží mate. No u alzy NEE!

  21. Reagovat
    Pavel 5.10.2019 v 18:04

    Prý JEDNIČKA na českém trhu s elektronikou :D :D :D

  22. Reagovat
    Martin Vacek 6.10.2019 v 15:06
    1.3
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Na Olomoucké pobočce zlodejske praktiky. Dobropis, který mi měli převést na alza kredit. Po nějaké době vyplatili v hotovosti. Jen teda nevím komu?! Rikal jsem ať prověří pokladní doklady, ať mi daji k dispozici důkaz, ze jsem částku převzal, ať se podívají na kamerový záznam z prodejny. Nic. Bez komunikace. Prověřují to s manažerem pobocky. Na co teda maji kameru nad pokladnu? Řešení v nedohlednu. Nechápu jak jim muže sedět pokladna, nebo si to vyplatili sami? Kdo jim to pak podepsal? Zloději!

    KLADY: Dokud není nějaký problém, tak to funguje.
    (0) (0)You have already voted this
  23. Reagovat
    Lída 7.10.2019 v 9:40
    1.3
    Přehlednost obchodu
    40
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    40

    Objednala jsem si 2.10.2019 povolovák na filtr u auta. Cena s dopravou 180Kč, zaplatila jsem předem online z účtu. Denně mi chodí maily, že to bude k vyzvednutí příští den. Několikrát jsem volala s operátorem, poskytují jen lživé informace, ale kdy to bude k vyzvednutí se asi nikdy nedozvím.Pěšky bych tu byla mnohokrát z Prahy, ale ta auta jezdí asi přes Aljašku nebo Austrálii. Kdoví zda se vůbec někdy dočkám svého zaplaceného zboží. Počkám do středy, poté ruším objednávku a budu požadovat vrácení celé částky. Oni mi pronájem dílny také neuhradí.
    Tento obchod nedoporučuji!

    ZÁPORY: Nedoporučuji z hlediska dodání předem zaplaceného zboží!
    (0) (1)You have already voted this
  24. Reagovat
    Magdalena 11.10.2019 v 20:11
    1.15
    Přehlednost obchodu
    50
    Jednání se zákazníkem
    20
    Kvalita sortimentu
    0

    Dobrý den, musím se připojit ke komentáři výše, koupili jsme si s manželem drahý tablet, dostali jsme informaci, že všechny drahé tablety již mají klávesnici, myš a tužku v ceně….původně zamýšlenému tabletu jsme dostali špatné informace za výměnu jsme museli zaplatit 1500 Kč a koupili jsme si ten, který měl správné požadované parametry, ovšem s klávesnicí zvlášť za skoro 3000 Kč, takže službu hodnotím za nedostatečnou….nebo nám byl prodán produkt, který patří dohromady zvlášť? Netuším myslím, že mě akorát otrávili…..

    KLADY: hodnotím rychlost dodání
    ZÁPORY: účtovaný poplatek za vrácení zboží mylné informace, které zapřičiní koupi jiného zboží.....zbytečné prodražení zboží
    (0) (1)You have already voted this
  25. Reagovat
    Renáta 6.11.2019 v 12:47

    Obchod si meni zasilky jak chce, kdyz nemaji skladem. Navic pri odberu na odbernem miste clovek plati postovne.Rychlost taky nic moc. Nedoporucuji.

  26. Reagovat
    7.11.2019 v 22:43
    1
    Přehlednost obchodu
    60
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Alzu už nikdy více!!!! Lidi varujte se a na Alze nenakupujte!!! Jsou přiznání lháři a zloději!!! Za nákup zboží zaplatíte nehorázné peníze i s tím, že si priplacite za určité služby a nakonec vám ještě vynadají, že nic navíc dělat nebudou, že máte smůlu, ale peníze musíte zaplatit i se službami. Hnus, jednání katastrofa, i s paní po telefonu, která byla arogantní a sprostá. Ta patří úplně někam jinam. Ráda pro Vás: než něco z Alzy, raději přetrpět obchody kamenné.

    KLADY: Nikoli
    ZÁPORY: Všechno špatně, hrůza
    (0) (1)You have already voted this
  27. Reagovat
    proch 13.11.2019 v 10:44
    1.65
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Kdo pamatuje ještě „alzasoft“ tak ví, že dnes je to shop akorát tak na to, aby si porovnal ceny, něco si početl a pak to koupil jinde…Pokud nemají něco zrovna v akci a nespadne jim u toho server, tak jsou drahý. Jasně, chápu, pro jelita, který neumějí hledat na netu je to jasná a rychlá volba, se super servisem, ale když se člověk trochu po tom netu rozhlédne, tak z 80% koupí jinde.

    KLADY: Vše na jednom místě...
    ZÁPORY: Jsou drahý...
    (0) (0)You have already voted this
  28. Reagovat
    Daniel 14.11.2019 v 11:51
    0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    Původně jsem nic psát nechtěl, ale tím posledním emailem ste mě donutili. Objednal jsem nadměrné zboží, první problém nastal v osobním odběru v Plzni. To totiž nelze. Nejblíže tedy pro mě byla cesta do Karlových Varů, ale tam už jsem si jednou pro větší zboží jel a řekl jsem že už tam nikdy nepojedu. Žádný prostor pro parkování, malé prostředí. Zvolil jsem proto službu přepravní společností a to byla další chyba. Do poznámky jsem uvedl že prosím o doručení mezi 14:00 a 19:00. Uvádějí že doručení probíhá v době od 8:00 do 18:00 proto tam u objednávky byla ta poznámka, neboť jsem byl v zaměstnání. Nikdo mě nekontaktoval žádným způsobem o tom že můj požadavek není reálný. Domníval jsem se tedy že dohoda byla uzavřena na můj požadovaný čas. Doručení mělo proběhnout v pátek. V ten den mě začal uhánět kurýr, okolo 11:00 hodiny. Nemohl jsem bohužel zvednout telefon z důvodu povolání. Volal jsem tedy zpět ihned jak to bylo možné cca po 50 minutách. Bylo mi řečeno že kurýr byl na místě a že mi vezl zboží. Řekl jsem mu že jsem do poznámky uváděl časové rozmezí doručení a on řekl že tuto informaci nedostal. Žádal jsem o doručení ještě v ten den. Kurýr řekl že už se nikam vracet nebude. Začal jsem ihned problém řešit s Alzou, kde mi moji poznámku ohledně doručení paní potvrdila a sdělila mi že to řidič jen zkoušel. Nicméně se spojila s centrálou přepravní společnosti a bylo mi slíbeno že zboží kurýr v ten den přiveze a že to ztihne. V půl 8 ještě nikdo nevolal ani nepřijel. Zrušil jsem okamžitě objednávku. Takovéto jednání se zákazníkem není normální. A jednání kurýra to samé. Jde o přepravní společnost LogFlex. Nakonec mě nabídnete po týdnu jako kompenzaci za nedodržení termínu doručení poukázku na 200 Kč. To není kompenzace ale drzá urážka vzhledem k celé situaci a hodnotě objednaného zboží. Alza už nikdy více.

    KLADY: Žádné
    ZÁPORY: Nemožnost osobního odběru nadměrného zboží v Plzni
    (0) (0)You have already voted this
  29. Reagovat
    Jana 15.11.2019 v 12:58
    1.5
    Přehlednost obchodu
    80
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    0

    Objednala jsem partnerovi,, nerozbitný“ mobilní telefon, který má vydržet pád až ze 2m. Telefon partnerovi vypadl z kapsy a ejhle. Displej na padrť.
    Reklamace neznána z důvodu mechanickeho poškození.

    Telefon jsme nechali opravit přes servis v Alze. Měla přijít cenová nabídka k odsouhlasení. Nic nepřišlo, telefon byl vrácen v původním stavu. Tento proces trval celý měsíc.

    Poslali jsme jej na opravu znovu. Po 3 týdnech přišla cenová nabídka – zde již probíhala i urgence.

    Po odsouhlasení cenové nabídky však probíhala další urgence. Další 4 týdny se čekalo na opraveny telefon.
    Když sem si jej slavnostně vyzvedla, vznesla jsem dotaz na možnost slevy za prodlevu.

    Odpovědi manažera bylo to, že za prodlevu může servis a ne oni a nadruhou stranu že se jednalo o mechanické poškození…

    V alze jsme utratili nemalé peníze. Dva mobilní telefony, myčka, sporák atd… Tímto jednáním jsem odrazena od dalších nákupů u této společnosti. Raději zajdu do Elektra kde s reklamací pochodim stejně či možná lépe…

    KLADY: Rychlost při dodáni zboží
    ZÁPORY: Zamítnutí reklamace, následný servis trval bez malá čtvrt roku bez nároku na slevu opravy.
    (0) (1)You have already voted this
  30. Reagovat
    Jarda 17.11.2019 v 14:41

    vyhněte se tomuto obchodu

  31. Reagovat
    Nedbal 24.11.2019 v 17:41

    Znovu jsem se přesvědčil, že Alza je opravdu na úrovni podvodných eshopů, Garantují slevu, která není, vydává šekovou knížku, kterou najednou jde použít pouze na zboží, které je předražené, nebo neprodejné. Přičemž před pár dny šla použít na vše… Já tomu říkám podvod na zákazníka a díky tomu Alza přehodila zákazníka do czc.cz kde jsem udělal nákup dárku za cca 48.000,- Smutné pro Alzu ale asi má dosti lidí, kteří si neumí spočítat 1+1 :-(

  32. Reagovat
    Jiří Mixa 25.11.2019 v 15:14
    2.3
    Přehlednost obchodu
    70
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    70

    Celá reklamní masáž této firmy je bohužel jedna velká lež. Šeková knížka jde použít pouze na jimi vybrané produkty, v podstatě se jedná o to co nikdo nechce…
    Stejně tak doprava zdarma nad 4000Kč. Dáte pračku do košíku, a vida – sleva se nevztahuje na objemné produkty.
    Celé to beru jako velký podvod a klamání zákazníka a s tímto e-shopem nadobro končím. Apeluji tímto na všechny se zdravým rozumem aby nepodporovali lži a klamné reklamy.
    Na mall.cz stejná pračka za stejnou cenu a doprava zdarma, prodloužení vrácení zboží o měsíc zdarma. Žádný balast a klamavé reklamy. Takže jestli se vám na alze něco líbí, obětujte minutu času a kupte si to jinde a za lepších podmínek

    KLADY: Zelený debil co furt řve z televize
    ZÁPORY: Všecko ostatní
    (1) (1)You have already voted this
  33. Reagovat
    Eva 28.11.2019 v 19:18

    U této společnosti nedoporučuji nakupovat. V polovině října jsem objednala manželovi chytré hodinky,které měla Alza skladem, udělala jsem velkou chybu, že jsem je ihned zaplatila ,datum dodání při objednávce byl 15.11.2019 17.11. 2019 mě přišel informační email,že bohužel hodinky nejsou skladem a další dodání je 09.01.2020 Při telefonickém rozhovor, nebyla operátorka schopna odpovědět na dotaz, proč když na stránkách uvádějí,že je mají skladem mám datum dodání až 9.1.2020 a to nebyl konečný termín. Chtěla jsem přepojit na někoho, kdo mě bude schopen vysvětlit, kdy bude moje objednávka vyřízena. To se ale nestalo. Objednávku jsem celou stornovala a čekala na vrácení peněz.Týden po stornování objednávky nemám peníze na účtě, kontaktovala jsem tedy opět zákaznickou linku a tam mě bylo vysvětleno, že peníze nemám zpět, jelikož společnost Alza neví, zda bych ty peníze chtěla vrátit. Tak víc jak měsíc mají na účtě peníze, které nejsou jejich. Hodinky bych neměla ani za půl roku, jak jsem se dozvěděla u jiného dodavatele. Společnost,která je vyrábí a dováží do ČR zatím pozastavila výrobu. Alza dále nabízí hodinky na svých stránkách s datem dodání 9.1.2020 je to klamání a okrádání zákazníka.

  34. Reagovat
    irij 30.11.2019 v 19:07

    Ano, pochopil jsem, že vnitřní poškození nemohlo být přijímacím technikem viděno. Zároveň byste ale měli pochopit vy, že jsem já toto poškození nezpůsobil, neboť jsem se do zařízení nedíval. Takže mohlo být způsobeno provozem (to jest poslechem zvuku), na který je zařízení stavěno a rozsypalo se nebo se kabely (jak mi bylo sděleno v prodejně ČB) utrhly při otevření neodborným zásahem technika. Obojí není ale závada způsobená mnou a trvám na výměně nebo opravě. Nepoměr ceny 7Kč a oprava poškozeného 1800Kč konektoruje také úsměvný.(informace pochází též z ČB) Pokud jste si pročetla korespondenci, nejde jenom o to, že závadu technik neviděl. Je tam mnohem více nesrovnatelností způsobených pravděpodobně vaším systémem, kdy pravá ruka neví, co dělá levá. (např. mé údajné zamítnutí jakého si návrhu.. atd.) Dále mne opravdu rozladilo, když vaši zaměstnanci v ČB tvrdili, že můj nárok na reklamaci zanikl a že mám dvě možnosti: buďto podepsat protokol a odnést si přístroj anebo ho tam nechat a soudně výměnu vymáhat, po půl roce, že můj přístroj zlikvidují. Znovu připomínám a dávám do souvislostí váš přístup a přístup německé firmy, o které jsem se již zmiňoval. Tady nejde o 300Kč ani o 1300Kč, které jsem za přístroj zaplatil. Tady jde o to, co si nyní o vaší firmě začínám myslet a když se podívám do recenzí např. na HEURÉCE mám pocit, že nejsem sám. Proto vás ještě jednou žádám, proberte to se svými nadřízenými. Pokud budu mít z vaší firmy pocit, který se mi nyní vkrádá do podvědomí, věřte, že to Heruékou neskončilo, další možné kroky jsem nastínil.
    Proti vám, paní operátorko, samozřejmě nic nemám a chápu, že jste na určité pozici, která není všemocná. Proto vám chci poděkovat, ale i poprosit vás, pokuste se to dát dál a výše (vaši nadřízení jsou z pozice zákazníka nedobytní) , ALZA býval solidní obchod, jeho pozice se začíná rapidně měnit. A myslím, že takto brzy začne zákazníky strácet. Já sám jsem se za ten poslední týden s řadou z nich seznámil. Rád do Heruéky (i jinam) napíši o firmě něco optimistického, ale zatím není co. Návrh, abych si u vás něco koupil, že mi 300Kč slevíte je směšný, když nezi lidmi kolují vaše šekové knížky s mnohem vyššími předvánočními slevami. Sám mám tyto knížky dvě, ale přitom se vyplatí koupit jinde bez slevy a přijde to levněji.

  35. Reagovat
    irij 1.12.2019 v 12:07

    Tak přeju, aby vám to vydrželo. Já jsem s ALZOU skončil. Klamavá reklama, nedodržení obchodních podmínek, pokus o podvod a nezákonné obohacení, výsměšná komunikace ze strany Alza. cz a.s., lživá a protichůdná tvrzení při jakémkoliv dotazu.. Na alzane1@seznam.cz posílejte své zkušenosti, zakládám občanské sdružení, chtěl bych, aby se Alza změnila nebo zmizela.

  36. Reagovat
    Akiwa 6.12.2019 v 10:16
    1.3
    Přehlednost obchodu
    30
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    50

    Hrozně, bylo mi řečeno, že moje objednávka (notebook) dorazí 5.12 v 8:30. Poté změnili doručení na 19:00 také nic nepřišlo. Momentálně je 6.12 a stav objednávky: termín bude brzy upřesněn. To už jsem si to mohl objednat rovnou z Číny.

    KLADY: +cena +přehlednost nákupu
    ZÁPORY: +kolabující doprava před vánoci
    (0) (0)You have already voted this
  37. Reagovat
    Kamil 7.12.2019 v 19:54
    1
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    40

    Objednal jsem zboží a zaplatil on-line bankovním převodem. Přišla informace že zboží je připraveno k odeslání, následně druhý den další informace že se zboží poškodilo a že vrátí peníze, přitom stále prodávají zboží to samé ale v již vyšší ceně. Co si mám o tom myslet???

    KLADY: jednoduché objednání a vyzvednutí na pobočce
    ZÁPORY: Inzerované zboží na internetu stále k dispozici, ale zboží nedodáno- stornováno i když již zaplaceno on-line bankovním převodem. Velké zklamání. Informoval jsem i infolinku pana Jakuba Krpala alespoň tak se mi představil. Měl alespoň snahu znovu objednat zboží tak jsem zvědav jak Alza zareaguje. Kamil Bilík 606668641
    (0) (0)You have already voted this
  38. Reagovat
    Jindřich 12.12.2019 v 16:15
    1
    Přehlednost obchodu
    60
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Zboží objednáno,zaplaceno.Tyden pryč a samé výmluvy.co operátor to jiný důvod.vraceni peněz velký problém.popravde nechal jsem se nachytat jako to pra.e hrůza děs nečekal jsem za takovýhle obchod může být tak špatný.komunikace je strašná.operatoři co nic neví nic nezařídí. Dejte se lidí pozor.neni to sranda s tímhle obchodem. Porušují obchodní podmínky je to vše jen klamavá reklama a to podle zákona je trestné.nechapu jak tu může být takové hodnocení.vsude na internetu jsou jen negativní postoje k Alze.

    KLADY: Klady? Dobrej vtip. Tenhle krám mě tak vyškolil že už nikdy nikam nepošlu peníze předem. Objektivně říkám. Podvodníci.co se týká komunikace jednánín a možnosti vrácení peněz. Je vidět že reklama je svinstvo na který se dá nachytat.
    ZÁPORY: Klamavá reklama. Nabízí co nemají. Čekáte dlouho na odpovědi. Převážná komunikace je s robotem a nebo operátorem který není kompetentní cokoliv říct ani někam nahlídnout.
    (0) (0)You have already voted this

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. (Tématické odkazy schvalujeme.)


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz