Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz?

Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.

Největší obchod s počítači a elektronikou

Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.

1x1.trans - Alza

Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, kulmofény, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobísušičky prádlachladničky, sporáky, měniče napětí, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších (štítkovače, herní židle, PC skříněIP kamery).

zpět k obsahu ↑

Nákup nikdy nebyl jednodušší

Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti.

Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.

Recenze e-shopu Alza.cz najdete i na Srovname.cz

zpět k obsahu ↑

Slevový kupon

  • PLATIMONLINE – Využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
  • Alza Premium – Po registraci členství získáte mnoho výhod (přednostní výdej zboží, okamžité vyřízení reklamací a doprava zdarma)
zpět k obsahu ↑

Doprava

Obchod využívá tyto dopravce:

zpět k obsahu ↑

Platební možnosti

  • Hotově/Kartou na prodejně
  • Bankovní převod
  • Platební karta
  • Dobírka
  • PayPal
  • MojePlatba
  • Na splátky
  • Alza Kredit
  • Bitcoin
zpět k obsahu ↑

Prodejny

Alza prodejny v Praze

  • Showroom – Jateční 33a, 170 00 Praha
  • Budějovická 13, 140 00 Praha 4
  • Kulhavého 669/2, 149 00 Praha 4
  • Štefánikova 203/23, 150 00 Praha 5
  • Archeologická 2256/1, 155 00 Praha 5
  • Banskobystrická 2080/11, 160 00 Praha 6
  • Do Čertous 1, 193 00 Praha 9

Alza prodejny v dalších městech

  • Žižkova 532, 256 01 Benešov
  • Kubíčkova 1080, 635 00 Brno – Bystrc
  • Průběžná 2507 České Budějovice 3, 370 04 České Budějovice
  • Ústecká 1905/8, 405 05 Děčín
  • Hořická 10, 500 02 Hradec Králové
  • Žižkovo náměstí 5762, 430 01 Chomutov
  • Chlumova 1a, 586 01 Jihlava
  • Sokolovská 117/59, 360 05 Karlovy Vary
  • Arménská 3277 (NC Oaza), 272 01 Kladno
  • Palachova 1404, 460 90 Liberec
  • náměstí Republiky 16, 293 01 Mladá Boleslav
  • Nedvědova 388/4, 779 00 Olomouc
  • Novinářská 6a, 702 00 Ostrava
  • Palackého třída ev.č. 241, Pardubice I, 530 02 Pardubice
  • Truhlářská 2755/5, 301 00 Plzeň
  • Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem
  • Jana Antonína Bati 7031, 760 01 Zlín
zpět k obsahu ↑

Kariéra

  • Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde
zpět k obsahu ↑

Kontakt

  • Telefon: +420 225 340 111 (zákaznická linka)
  • Email: obchod@alza.cz
  • Reklamace
  • Fakturační adresa: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice, IČO: 27082440, DIČ: CZ27082440
  • Hlavní adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
  • Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
  • Facebook: Alza.cz
  • Instagram: alza_czsk
  • YouTube: AlzaTech
zpět k obsahu ↑

Hodnocení

10 Hodnocení
Jednička na českém trhu

10Naše hodnocení
Přehlednost obchodu
10
Jednání se zákazníkem
10
Kvalita sortimentu
10
3.9Hodnocení uživatelů
Přehlednost obchodu
5.6
Jednání se zákazníkem
2.3
Kvalita sortimentu
3.8
KLADY
  • výdejní místa
  • rychlá doprava
  • velké množství zboží skladem
  • zboží můžete vrátit do 14 dní
  • komunikace se zákazníkem na vysoké úrovni
ZÁPORY
  • některé produkty mají vyšší cenu
Napsat hodnocení  |  Přečíst hodnocení a komentáře

261 komentářů
Zobrazit vše Nejpřínosnější Nejlepší Nejhorší Napsat hodnocení
  1. Reagovat
    Marty 26.4.2022 v 16:22
    0.65
    Přehlednost obchodu
    40
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Objednal jsem NOVOU potapěčskou sadu – šnorchl a brýle. Obal přišel otevřený a brýle dost všude umaštěné…

    Před časem jim došel jeden druh zboží a já se ptal, proč ho nedoplní. Odpověď byla, že dodavatel ho nemá aktuálně skladem. Podívám se na web dodavatele a vidím, že toho skladem dost od všeho.
    Alza asi čeká, až vyprodá méně chtěné zboží a teprve až pak nakoupí další…

    (0) (0)You have already voted this
  2. Reagovat
    Franta 26.4.2022 v 5:52
    1.65
    Přehlednost obchodu
    50
    Jednání se zákazníkem
    40
    Kvalita sortimentu
    10

    Po vraceni mobilu, chtějí po mě sluchátka, které byly jako dárek, tak zboží zamítli. Jsou to zloději, už jsem s nimi skončil ubožáci z******.

    KLADY: Zboží
    ZÁPORY: Reklamace sama výmluva
    (0) (1)You have already voted this
  3. Reagovat
    Martina 10.4.2022 v 9:24

    Spatna skusenost s alzou..nikdy viac

  4. Reagovat
    Petra 8.4.2022 v 15:41
    0.15
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    0

    Nespolehlivost dodání.

    KLADY: Žádné
    ZÁPORY: Objednala jsem si myčku.Při objednávce bylo skladem 5 kusů na Alza cz. doručení druhý den, ještě ten den přišla zpráva že dodání zboží se opozdí o jeden den, to se dá ještě pochopit. Ale když Vám v den doručení(pátek) zavolá dopravce, že zboží dodají až v pondělí protože se veze že slovenské Alzy,vezou ji do Prahy a poté z Prahy do Brna a z Brna do Ostravy,tak to není divu že se doprava zdražuje čím dál více. Chápu je to kratší že Slovenska do Ostravy přes Prahu ( myšleno ironicky). Objednávku jsem zrušila s nyní čekám na vrácení peněz.Takže na Alze už nikdy více.
    (0) (1)You have already voted this
  5. Reagovat
    novoný 6.4.2022 v 16:43

    Dobrý den, v prodejně Kladno oáza , jsme chtěli koupi mop v akci ,bylo zděleno že je k dispozici na prodejně v Chráštanech a že musím zaplatit 45kč poplatek za dopravu ze skladu. Směšné když prodejna a sklad je jedna budova. Pro vysvětlenou příjdu do obchodu koupím jeden Rohlík za 3kč a na pokladně mi naučtují 45kč že skladník doveze ze skladu .Obyčejná zlodějna nic víc pouze tímto způsobem okrádají zákazníky proto ,můžou mít miliardové zisky.K tomu dodat že zaměstnávají cizince dobbrý pouze na cestovní výzum nikoli pracovní všude jinde by firma nefungovala jen v ČR může. Proto Alza nikdy více.

  6. Reagovat
    Sára Osičkova 27.3.2022 v 18:56

    Vážení, můj balík byl ze strany Alzy stornován, což dle zákona znamená, že mi veškeré finanční prostředky musí být uhrazena do 14 dní. V ten den storna jsem psala na podporu, abych se ujistila, že mi vše zašlou. Potvrdili, že mi veškeré finanční prostředky vrátí. Po více jak 14 dní jsem opět psala na podporu s tím, že mi po dobu delší jak 14 dní nebyly peníze zvráceny. Za celou dobu mi nebyl zaslán žádný e-mail o vratce ani ničem podobném. Jedná se tedy o prodlení (§ 1832 a § 1968 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Pán na podpoře se mě snažil přesvědčit, že je vše uhrazené, že bude chyba na straně mé banky. Neustále opakovat, že předal informace na platební oddělení a že mi PRAVDĚPODOBNĚ zašlou potvrzení o uhrazené platbě. V ten moment jsem požádala o okamžité zaslání potvrzení o údajně vyřízené platbě, abych si mohla zajít do banky. Po obdržení e-mailu jsem se dozvěděla, že platba byla odeslána až dnes po tom, co jsem si stěžovala, nikoliv před 2 týdny. Z tohoto důvodu jsem požadovala okamžitou expresní platbu na můj účet. Následně jsem psala, zda si mám tedy zajít do banky, když mi predtim bylo tvrzeno, že je chyba na straně banky. Pán z podpory odepsal, ať do banky nechodím, že mi platba bude vrácena do 5 dní. Z čehož jasně vyplývá, že finanční prostředky byly zaslány na můj účet až dnes. Ptala jsem se, jak se bude tedy řešit situace s tím, že je přesáhnut limit 14 dní a odpověď měla opět stejné znění, že to předá na platební oddělení. Nulová pomoct, neprofesionální chování. Kdybych si nenapsala o peníze za stornované zboží, tak mi je nikdo zpátky nezašle. Mám právo požadovat zaplacení úroku z prodlení. Celá situace mi příjde jako úmyslná, nikoliv jako chyba v systému.

  7. Reagovat
    Jiří 24.3.2022 v 16:19

    Obchod Alza
    To že si zaplatíte dopředu skoro 17000 Kč PlayStation 5 s mechanikou čekáte 3 měsíce a někteří co objednali PlayStation 5 později než já tak ho dostáli dřív než já tak to nechápu,obchodem jsem dlouhodobě neměl žádné negativní zkušenosti. Avšak to se změnilo po objednání PlayStation 5 s mechanikou peníze do předu jsem musel zaplatit a když je člověk chce nazpátek tak řeknou do pěti dní dnes je to 5 dní a peníze nejsou nikde tak na firmu Alza podávám trestné stíhání za podvod NEDOPORUČUJI??????? VŮBEC

  8. Reagovat
    Petr 22.2.2022 v 12:02
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Koupil jsem nový Kávovar, několik kapslí a dostal jsem jako dárek ke kávovaru poukaz na šlehač. Super obchod jako vždy.

    KLADY: spokojenost
    (0) (0)You have already voted this
  9. Reagovat
    pavel 22.2.2022 v 9:53
    3.3
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    100

    Mám poukázky do ALZA.cz ovšem nejde s nimi zboží zaplatit. Výmluva že se jedná o zboží z externího skladu. takže poukázky na ALZA.CZ vyberete si zboží a nejde tím to zboží zaplatit.
    nerozumím tomu. ALZA si vezme peníze za poukázky a nejde s nimi pak zaplatit.

    KLADY: žádný
    ZÁPORY: Mám poukázky do ALZA.cz ovšem nejde s nimi zboží zaplatit. Výmluva že se jedná o zboží z externího skladu. takže poukázky na ALZA.CZ vyberete si zboží a nejde tím to zboží zaplatit.
    (0) (0)You have already voted this
  10. Reagovat
    Stanislav 18.2.2022 v 13:16

    Nejhorší obchod co znám pokaždé problém teď reklamace notebooku 54 dni a stale nemám pc a ni peníze na Alze už nikdy nic nekoupím a každému doporučuji to samé protože to čím jsem si s těmi z******a prošel je mazec.

    • Reagovat
      Hódně nasranej týpek 14.4.2022 v 20:11

      Kudy budu chodit tak tam na tuhle firmu budu kydat hnůj jak je to půjde to je otřes . Tam pravá ruka neví co dělá levá,těžká amatéřina a neschopnost

  11. Reagovat
    Renata 17.2.2022 v 21:05

    Velká tragédie

  12. Reagovat
    František 11.2.2022 v 17:42
    5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    100

    Jsem už dlouho zákazníkem alza.cz a jsem velice spokojen! I když jsem si obědnané zboží nechal zrušit,vždy to proběhlo bez problému!

    KLADY: Spokojenost!
    (0) (0)You have already voted this
  13. Reagovat
    Vladimír Širlo 29.1.2022 v 9:51
    4.5
    Přehlednost obchodu
    100
    Jednání se zákazníkem
    100
    Kvalita sortimentu
    70

    Pokud jde o dodání zboží kurýrem, tak to nemohu doporučit, Čekal jsem na něj marně celý den a ani nezatelefonoval. Druhý den jsem si musel pro balík dojít do pobočky v Děčíně. Po vyzkoušení jsem zjistil, že zboží má závadu. To se může stát, za to prodejce nemůže. Vrátil jsem ho na této pobočce ještě tentýž den kolem 18. hodiny a už následující den ráno jsem si vyzvedl vyměněné zboží. Musím pochválit profesionální a milé jednání pracovnice a rychlost výměny.

    (0) (0)You have already voted this
  14. Reagovat
    Niels 24.1.2022 v 15:02
    0.5
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    prodali s**jd, nechteli vratit penize, produkt se rozpadl a pry to byl mech. duvod. Rozhodne doporucuji u Alzy nenakupovat !!

    KLADY: nic
    (0) (0)You have already voted this
  15. Reagovat
    Jaroslav Strnad 19.1.2022 v 9:48
    0.8
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    50

    Dobrý den,
    Dnes jsem udělal neuvěřitelnou zkušenost při nákupu v Alze. Vy ostatní toto berte jako varování před těmito diletanty z Alzy. Minulí čtvrtek jsem si objednal pračku se sušičkou a to s dovozem, instalací a odvozem starého spotřebiče. Vše jsem v plné výši uhradil a využil tak placené nabídky na dovoz ve stanovený čas. Přišlo potvrzení e-mailem, že dovoz a instalace proběhne v úterý 17:20 –19:20. je to poměrně pozdě, ale nebylo na výběr. V úterý, v den domluveného dovozu došel další e-mail, že se doba dodání prodloužila až na 20.20. Vzhledem ke skutečnosti, že se jedná o byt v renovaci a já zatím bydlím v Kunraticích, což není úplně blízko, jsem byl nucen čekat. Ve 20:45 jsem volal na nonstop infolinku o informaci, tam jsem bohužel zjistil, že dáma s kterou jsem hovořil ani netuší jak pomoci v této situaci a její památná věta “ no tak se asi někde zpozdili“ mně uzemnila a začal jsem tušit s jakou firmou mám tu čest. Ve 20:50 jsem z bytu odjel v časové tísni a v 21: 10 se mi po telefonu ozval Alzadopravce “ tak vám vezeme ten přístroj“ Pánovi jsem sdělil že se opozdili o hodinu a že jsem déle nemohl čekat a ať si laskavě přístroj odvezou. Očekával jsem alespoň omluvu, ale k mému překvapení pán odpověděl „já si to myslel že to máme odvézt“ Asi standardní postup Alzy. Dnes ráno jsem volal na infolinku , protože telefon na podání stížnosti je naprosto stejný jako infolinka a tam jsem zjistil , že dál se nedostanu a (že ani nevědí , že jsou v lese medvědi.) Po dlouhém čekání , mi sdělili, že o tom nic neví a že celou záležitost předávají na reklamační oddělení a že dostanu zprávu e-mailem. No ,a tak čekám a obávám se nejhoršího. Jsou naprosto neprůstřelní, není kde požádat o nápravu, informace žádné a jednání odstrašující.
    Objednávka v Alze byla velká chyba a již nikdy ji neudělám
    J.Strnad

    (0) (0)You have already voted this
  16. Reagovat
    Květoslava Chrástková 16.1.2022 v 18:52

    Už nikdy více. Pátá objednávka a třetí nespokojenost.
    Pokud si budete objednávat avizované zlevněné kancelářské potřeby, k vyzvednutí si vezměte sebou kufr. Potřeby nejsou zabaleny v krabici a zaměstnanci výdejny Vám je budou nosit v náručí a skládat na jejich výdejní pult. Zboží za cca 4700,- trvá 20 minut než ho prodavač vynosí ze skladu a předá vám ho.
    To už byla poslední kapka

  17. Reagovat
    Miroslav Kostolny 13.1.2022 v 9:14

    Pri vyberu dopravy ukaze cas doruceni, ktery neni sama schopna dodrzet. Hned po zaplaceni objednavky prijde email s uplne odlisnym casem, castokrat o den pozdejc. Bohuzel se jedna o poruseni zakona 634/1992 par.5, klamave jednani, protoze na zaklade parametru (cena, dostupnost, cas doruceni) se zakaznik rozhoduje, u koho nakoupi.

  18. Reagovat
    Kobzova Jana 9.1.2022 v 9:34
    1.15
    Přehlednost obchodu
    50
    Jednání se zákazníkem
    10
    Kvalita sortimentu
    10

    dobry den. Od 8.10. mam v reklamaci lednicku v tzv.prodlouzené zaruce. Lednicka byla sice po 40.ti dnech opravená, ale došlo asi během převozu na opravnu-společností Alza- k poškození skříně ledničky. Což potvrdilo servisní středisko. Od té doby se společnost Alza od celé zaležitosti distancuje. Je asi jasné jak tuto společnost hodnotím. Kobzova

    (0) (0)You have already voted this
  19. Reagovat
    Denisa 4.1.2022 v 19:24
    0.3
    Přehlednost obchodu
    0
    Jednání se zákazníkem
    20
    Kvalita sortimentu
    0

    Nákup na alze nikomu v žádném případě nedoporučuji! Pokud budete mít smůlu jako já a dostanete vadné zboží, alza udělá maximum pro to, aby vám nedej bože nemuseli vrátit peníze, vyměnit zboží nebo ho alespoň opravit! Nevyreklamujete zde nic a to i přesto, že úplně nová elektronika vám nejde po měsíci ani zapnout!! Píšete x emailů, snažíte se situaci řešit, stále stejná odpověď. Nakupte kdekoliv jinde, kde váš problém budou řešit a nevyhodíte 10 tisíc korun v podstatě z okna.

    KLADY: Maximálně to, že Vám celkem rychle odpoví na email, ale stejně nakonec nic nevyřeší.
    ZÁPORY: Neuznají vám reklamaci, prodávají vadné zboží
    (0) (0)You have already voted this
  20. Reagovat
    Tomáš 30.12.2021 v 19:38
    0.15
    Přehlednost obchodu
    10
    Jednání se zákazníkem
    0
    Kvalita sortimentu
    0

    Neskutečně drze až arogantní jednání- hodnotím pobočka Brno- vyzvednutí 30 minut a ještě vystaví fiktivní fakturu na zboží co jim chybí na skladě, nedoporučuji!!!!

    KLADY: Žádné
    ZÁPORY: Neskutečně drze až arogantní jednání- hodnotím pobočka Brno- vyzvednutí 30 minut a ještě vystaví fiktivní fakturu na zboží co jim chybí na skladě, nedoporučuji!!!!
    (0) (0)You have already voted this
1 2 3 13

    Budeme rádi za váš komentář. Pište prosím slušně a s přidanou hodnotou. Komentáře schvaluje správce.


Komentáře / diskuse / hodnocení

Celkové hodnocení

GDPR: Jsme správci osobních údajů a chráníme je v souladu se zákonem 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů a s principy obsaženými ve směrnici EU č. 95/46/EC. Po odeslání komentáře zpracováváme tyto údaje - jméno, e-mail a IP adresu. E-mail používáme pro odeslání informační zprávy, že vám někdo odpověděl na dotaz. Pro jiné účely jej nevyužíváme. IP adresu sledujeme z důvodu ochrany před spamem. Pro odstranění údajů nás kontaktujte na info@recenzer.cz