Kdo by neznal ukřičeného a často velmi otravného malého mimozemšťana, který na nás pravidelně huláká na televizní obrazovce, aby nás přilákal na nějakou aktuální akcičku v Alza.cz?
Je zelený, hlučný, ale pamatuje si ho skutečně každý a jeho zásluhou je tento obchod nepřehlédnutelný. Popularitu však nezískal jen díky mini zelenému mužíčkovi, naopak je toto nákupní centrum oblíbené díky nízkým cenám, širokém sortimentu zboží a dokonalému servisu.
Největší obchod s počítači a elektronikou
Uteklo hodně času od doby, kdy pod značkou Alzasoft tato společnost v roce 1994 vznikla a díky úsilí celého týmu se vypracovala na jeden z nejpopulárnějších internetových obchodů, který v podstatě odstartoval revoluci v nákupech na internetu. O tom, že tento internetový gigant nabízí počítače a elektroniku za ty nejlepší ceny není pochyb.
Působí nejen v naší republice, ale také u sousedů na Slovensku a dalších zemích EU. Kromě spotřební elektroniky, má velmi silné zastoupení i v dalších kategoriích, například hračky, sport, hobby, media, parfémy, hodinky, kulmofény, ale také velké spotřebiče jako pračky, myčky nádobí, sušičky prádla, chladničky, sporáky, měniče napětí, stejně tak mobilní telefony a mnoho dalších (štítkovače, herní židle, PC skříně, IP kamery).
Nákup nikdy nebyl jednodušší
Díky tomu, že Alza.cz provozuje nejen e-shop, ale také prodejny a AlzaBoxy, které jsou rozmístěné nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Maďarsku a v Rakousku, můžete si klidně zboží vyzvednout zdarma na kterékoliv pobočce či v Alzaboxu . Samozřejmostí jsou i showroomy, ty jsou v Praze, Bratislavě a také v Budapešti.
Ovšem nejjednodušší je, když si na zboží počkáte, až vám ho přivezou rovnou domů, navíc není problém, aby vám objednávku doručili ještě v ten samý den, kdy jste si objednali, pokud jste to stihli do 11 hodin nebo dokonce i o víkendu.
Slevový kupon
- PLATIMONLINE – Využijte tento dlouhodobý slevový kód, díky kterému získáte dopravu zdarma
- Alza Premium – Po registraci členství získáte mnoho výhod (přednostní výdej zboží, okamžité vyřízení reklamací a doprava zdarma)
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr
- Zásilkovna
- Česká pošta
- Messenger
- Liftago
- DPD
- PPL
- Geis point
- alzaHomebox
- alzaExpres
- Alzabox
Platební možnosti
- Platební karta/Hotově
- Bankovní převod
- Dobírka
- PayPal
- MojePlatba
- Na splátky
- Alza Kredit
- Bitcoin
Prodejny
Alza prodejny v Praze
- Showroom – Jateční 33a, 170 00 Praha
- Budějovická 13, 140 00 Praha 4
- Kulhavého 669/2, 149 00 Praha 4
- Štefánikova 203/23, 150 00 Praha 5
- Archeologická 2256/1, 155 00 Praha 5
- Banskobystrická 2080/11, 160 00 Praha 6
- Do Čertous 1, 193 00 Praha 9
Alza prodejny v dalších městech
- Chlumova 1a, 586 01 Jihlava
- Novinářská 6a, 702 00 Ostrava
- Palachova 1404, 460 90 Liberec
- Truhlářská 2755/5, 301 00 Plzeň
- Hořická 10, 500 02 Hradec Králové
- Nedvědova 388/4, 779 00 Olomouc
- Kubíčkova 1080, 635 00 Brno – Bystrc
- Sokolovská 117/59, 360 05 Karlovy Vary
- Arménská 3277 (NC Oaza), 272 01 Kladno
- náměstí Republiky 16, 293 01 Mladá Boleslav
- Špitálské náměstí 3517/1a, 400 01 Ústí nad Labem
- Palackého třída ev.č. 241, Pardubice I, 530 02 Pardubice
- Průběžná 2507 České Budějovice 3, 370 04 České Budějovice
Více informací naleznete zde
Kariéra
- Aktuálně volná pracovní místa naleznete zde
Kontakt
- Telefon: +420 225 340 111 (zákaznická linka)
- Email: obchod@alza.cz
- Alza NEO
- Nejčastější dotazy
- Reklamace/Vrácení zboží
- Fakturační adresa: Alza.cz a.s., Jankovcova 1522/53, Praha 7 – Holešovice, IČO: 27082440, DIČ: CZ27082440
- Hlavní adresa a showroom: Jateční 33a, Praha 7 – Holešovice
- Statutární zástupci: Aleš Zavoral a Tomáš Havryluk
- Facebook: Alza.cz
- Instagram: alza_czsk
- YouTube: AlzaTech
Nevím co se to děje s Alzou, ale jejich služby jsou neomluvitelné!! Na zboží jsme měli čekat do druhého dne kvůli povodním, bohužel uběhlo 5 dní než jsme obdrželi zprávu že zboží je připraveno k vyzvednutí! Dávám palec dolů!! A pro ALZU by to mělo být k zamyšlení, nejsou pouze jen oni!!!
Nedávno jsem si zadal objednávku, která byla rozdělena na 2 zásilky. V e-shopu byla možnost nechat doručit ve stejný den, tak jsem se domníval, že to dorazí současně ve stejné krabici.
Zboží dorazilo nadvakrát s odstupem asi 10 hodin. To jsem netušil, tak jsem vyzvedl ( v alza boxu ) první balíček ( což byla 1 položka ), který byl zabalený v krabici a pak, když dorazil druhý jsem ho šel také vyzvednout ale zde, kde bylo objednáno více položek nebylo nijak zabaleno. Položky byly volně poházené po alzaboxu. Psal jsem na Messenger ( mají 3 primární možnosti komunikace – Messenger, Whatsup a telefon ) zda-li je toto normální, ale 9 dní ( to jsem psal poprvé ) jsem nedostal žádnou reakci. Rozhodl jsem se napsat přes Whatsup, kde se tedy ozvali a říkali, že jim Messenger nefunguje nebo že je mám zablokované a proto se mi nemohli ozvat ( Messenger jsem si nainstaloval kvůli této komunikaci a rozhodně jsem je zablokované neměl ). Každopádně z paní na chatu jsem se dozvěděl, že je prý normální, když některé zásilky dorazí nezabalené v krabici nebo takových těch jejich papírových obálkách. Chci také zmínit, že součástí balení byly tekuté výrobky a PC komponent, takže se mohla tekutina potencialně klidně dostat na komponent při převozu.
Má někdo také zkušenosti, že jim položky jen tak nahází volně do alza boxu, aniž by byly řádně zabalené?
Po doručení MacBooku v ceně cca 70 000 Kč bylo zjištěno, že notebook byl vložen do krabice obráceně, to že byl už rozbalen dokládaly dále špinavé otisky prstů na povrchu notebooku a natržený obal. Recenze, napsaná na stránkách ALZY byla zamítnuta (??!),bez vysvětlení.
Možnost napsání další recenze byla zablokována. Informujeme tedy na této platformě.
V minulosti jsme považovali Alzu za seriózního dodavatele, nyní se tedy i nám bohužel potvrdil již obecně známý fakt, že se s Alzou děje něco velice nepříznivého.
Hrůza a děs, jakmile dojde na plnění pravidel z jejich strany.
Reklamaci vysavače zamítli z důvodu „mechanického poškození“, vrátili špinavé a zapáchající zboží. Posudek k zamítnutí a posudek k jejich tvrzení, že zápach je daný „mechanickým poškozením“ nám po opakovaných žádostech odmítli dodat, přestože k tomu mají zákonnou povinnost (reklamovali jsme po méně než 12 měsících od zakoupení). Upřímně nechápu, proč si firma myslí, že je toto jednání pro ni výhodné. Dosáhli akorát naštvání a ztráty zákazníka, ztráty času na obou stranách a bude je to stát mnohem více, než jen vrátit peníze, až budou proplácet znalecký posudek, soudní výlohy atd. Nehodláme tuto firmu s náma nechat zacházet jak s hadrem, takže věc musíme řešit přes státní orgány.
Co se stalo:
Zakoupili jsme vysavač, který nám přišel používaný, bez půlky dílů a rozbitý (nejspíše reklamovaný kus). Ten se nám sice podařilo vrátit, ale stálo to několik hovorů, protože si zaměstnanci neumí přečíst, proč ho vracíme a žádají dodání chybějících dílů (které sami nedodali, což jsme uvedli jako důvod vrácení).
Druhý vysavač již došel nový, bohužel i přes důkladnou péči a čištění po každém použití se po pár měsících začaly projevovat vady (pištění, vypínání). Odnesli jsme ho na reklamaci (samozřejmě důkladně vyčištěný) a přišlo nám zamítnutí z důvodu „mechanického poškození“ bez dalšího vysvětlení. Navíc vysavač extrémně smrděl plísní a nejspíš zvířecí srstí. Situaci jsme řešili přes VašeStížnosti, kde paní Veronika ze zákaznického oddělení usoudila, že zápach je daný mechanickým poškozením a že dodat nám znalecké posudky se nebude obtěžovat, přestože byla opakovaně upozorněna, že k tomu má firma zákonnou povinnost. Posudky jsme nedostali ani po 30 dnech, takže jsme si nárokovali odstoupení od smlouvy z důvodu nedodržení lhůty pro reklamaci. Firma se k tomuto požadavku rozhodla přistoupit jako k nové reklamaci a tu nám opět zamítla bez dalšího vysvětlení. Nám tedy nezbývá, než naše práva vymoci přes státní orgány. A samozřejmě se firmě budeme vyhývat obloukem.
S obchodem ALZA jsem byl a jsem vždy spokojený. Děkuji, že můžeme takto přes internet nakupovat. Milan
Dnes s Alzou katastrofální zkušenost, konkrétně s jejich zákaznickou linkou, s operátorem, která se představil jako František. Naprosto nulová ochota řešit můj požadavek , jen ohánění nějakou jejich nesmyslnou interní směrnicí, která mě, zákazníka nezavazuje . Chování horší než za socialismu. Zde již já a moje rodina nikdy neutratí ani korunu.
Naprostá katastrofa.Jak se píše na Alze „do půlnoci objednáš ráno v Alza boxu máš“.To je lež.Už čekám na zásilku(byla skladem)do Alza boxu 3 dny a každý den chodí email,že se zásilka opozdí.Dnes jsem kontaktoval alzu a objednávku zrušil..Už nikdy víc.Zlatý Allegro
Alza je drahá a nespolehlivá
Nechal jsem se bohužel zlákat reklamou na rychlé dodání a zakoupil v eshopu. Již nikdy více ! Nejdřív přišel mail o dodání za dva dny, pak že některé zboží nemají, i když bylo dle webu skladem, ale dodnes zakoupené zboží nepřišlo. Objednal jsem tedy u konkurence a balík přišel druhý den.
Ujistil jsem se že Alza už nikdy .Po objednání napájecího kablu k TV mi bylo doručeno zboží s úplně jiným konektorem ,na druhý pokus mi bylo doručeno zboží kde konektor pro jistotu vůbec nebyl .
Pronajal jsem si na notebook na Alza NEO s tím že je kompletně pojištěn proti rozbití a krádeži. Notebook mi byl ukradnut ze zavřeného bytu. Po nahlášení události jsem čekal 30 dní místo slíbených 48h na to, abych dostal odpověď
v důsledku úmyslného nebo nedbalostního/neopatrného jednání Člena (např. ponechání Přístroje na nechráněném, volně přístupném místě jako např. v nákupním košíku, na stole v restauraci, odcizení Přístroje v souvislosti se sníženým vnímáním Člena v důsledku spánku, požití alkoholu či jiné omamné látky apod.); – tuhle podmínku mohou vstáhnout na jakoukoli událost která se vám stane, následně mi byla zaslána faktura na celé zařízení a ještě mi drze zaslali fakturu na splátku. NEDOPORUČUJI tedy nikomu použít AlzaNEO program a už ani alzu na supportu jsou neochotní nic neví a nemají zájem o zákazníka.