Blue Style

Cestovní kancelář Blue Style zajisté není třeba rozsáhle představovat, své služby nabízí již od roku 1997 a za celou dobu působení cestovní kanceláři Blue Style svěřilo své dovolenkové starosti již na tisíce klientů. CK Blue Style se specializuje výhradně na letní dovolené u moře, ve své nabídce má zájezdy nejen po Evropě, bez obav se s ní můžete podívat i do více exotických míst jako je Zanzibar, Kapverdy, Keňa nebo Seychely.

Kromě klasických pobytových dovolených se ovšem s Blue Style můžete plavit po řece Nil, vyrazit s rodinou či přáteli na pohodový Eurovíkend nebo si užít aktivní dovolenou dle vašich představ. Jaké jsou zkušenosti klientů, kteří se rozhodli CK Blue Style důvěřovat ještě před vámi, jaké další služby cestovní kancelář nabízí a proč byste se měli rozhodnout svěřit svou příští dovolenou právě CK Blue Style se dočtete již v následující recenzi.

Blue Style

Co je Blue Style?

CK Blue Style se specializuje výhradně na letecké zájezdy a dovolené což zajisté potěší zejména fanoušky letecké dopravy která je nejen bezpečná, ale časově bezpochyby nejméně náročná.

V nabídce Blue Style nechybí oblíbená volba last minute či dokonce super last minute, tedy exkluzivní nabídka zájezdů s odletem do 3 dnů se slevou až 57 %. Klientům, kteří rádi plánují předem či upřednostňují dovolenou mimo hlavní sezónu, má Blue Style připravenou sekci First Minute kde si můžete s předstihem naplánovat příjemnou dovolenou v Egyptě, Ománu, Thajsku, nebo třeba na Srí Lance. Zkrátka a jednoduše nabídka z více než 250 000 zájezdů a 1 000 hotelů je opravdu rozmanitá.

Nemusíte se obávat, že najít perfektní dovolenou v takovém množství zájezdů by pro vás bylo jako hledat jehlu v kupce sena. Internetové stránky cestovní kanceláře Blue Style jsou nejen přehledné, úhledně kategorizované, ale samozřejmě obohacené o užitečné filtry, které váš výběr prakticky zužují. Personalizovaný výčet zájezdů máte ve zlomku vteřiny před sebou a každý medailonek jednotlivých nabídek obsahuje podstatné informace které usnadňují další výběr. Bez nutnosti zbytečného zdržování tak vidíte lákavou úvodní fotografii, způsob stravování, počet strávených nocí a samozřejmě cenu včetně procentuální výše případné slevy.

Vybraný zájezd můžete bez obav nezávazně rezervovat a uhradit i bez nutnosti návštěvy kamenné pobočky. Cestovní kancelář Blue Style má i přesto po celé České republice rozeseto více než 60 kamenných poboček které můžete v případě potřeby navštívit, nebo se nechat oslovit nabídkou zájezdů přímo na místě a veškeré náležitosti tak můžete vyřešit se zaměstnancem Blue Style.

Pokud je pro vás příjemnější řešit záležitosti méně osobní formou a přesto budete potřebovat pomocnou ruku v jakékoliv záležitosti týkající se výběru dovolené, plateb, rezervace či jiných záležitostí spojených se zájezdy, můžete se bez obav obrátit na infolinku Blue Style, nebo kancelář kontaktovat prostřednictvím online chatu umístěným na webových stránkách či na sebe jednoduše zanecháte prostřednictvím formuláře kontakt a pracovník zákaznického centra se s vámi v nejbližším možném termínu spojí.

Přejít na web

Jak Blue Style funguje?

Kromě samozřejmého zakoupení zájezdu můžete s cestovní kanceláří Blue Style využít i dalších služeb včetně rezervace sedadel v letadle, parkování u letiště, využití privátního transferu, zřízení cestovního pojištění či možnosti dovolenou uhradit na splátky formou bezúročné půjčky.

Bezúročná půjčka od společnosti ESSOX je předem nastavena na deset po sobě jdoucích splátek bez možnosti odkladu, či změny výše měsíční úhrady. Dovolenou ovšem můžete uhradit i v hotovosti na některé z poboček, online klasickým bankovním převodem či využitím pohodlné platební brány.

Výše úhrady zálohy se liší v souvislosti s destinací a dobou odjezdu, celá částka musí být ovšem uhrazena nejdéle do 45 dnů před začátkem zájezdu. V případě, kdy je zájezd rezervován v době kratší než 45 dnů před zahájením, je nutné počítat s obvykle jednorázovým a předem stanoveným termínem celkové úhrady.

Storno a reklamace zájezdů

Odstoupení od smlouvy s CK Blue Style musí být vždy podáno písemnou formou a každý klient který tak hodlá z jakékoliv i nepředvídatelné situace učinit, musí bohužel počítat i s obvyklou sankcí která činí nejméně 1 500 Kč. Pokud odstoupení od smlouvy proběhne v době kratší než 5 dní před dnem zahájení zájezdu je bohužel poplatek za storno zájezdu v jeho celkové, tedy stoprocentní výši. Výjimku tvoří zájezdy z kategorie Eurovíkendy kdy nulová refundace v případě stornování zájezdu platí již v době 14 dnů před zahájením.

Reklamace probíhajícího zájezdu je nutné řešit na místě s příslušným delegátem společnosti Blue Style a v případě již uplynulého zájezdu je reklamaci možné podat písemnou formou.

Výhody a nevýhody

Výhody, kterými se vás cestovní kancelář Blue Style může přesvědčit o své důvěryhodnosti je nejen její dlouholetá tradice. Blue Style zkrátka a dobře dokáže zařídit kompletní servis v oblasti vaší dovolené od přehledné nabídky zájezdů ze které si stačí pouze vybrat ten nejlepší, nebo pro vás nejvýhodnější a následně se nechat odbavit na letišti a užít si zasloužený čas odpočinku. Cestovní kanceláře jsou právě touto kompletní službou pohodlné a mnozí klienti upřednostňují právě výhodu bezstarostnosti.

Na druhou stranu je třeba zmínit i nedostatky CK Blue Style, které se často opakují v reálných zkušenostech klientů, mezi ty nejčastější bohužel patří i stížnosti na hotely či jiná nabízená ubytovací zařízení. Těmto nepříjemnostem rozhodně můžete předejít svou vlastní kontrolou již při výběru hotelu na oficiálních webových stránkách, neboť naprostá většina nabízených zájezdů obsahuje taktéž recenze které uživatelé sdílí na oblíbené platformě Tripadvisor, se kterým CK Blue Style propojila svou nabídku.

Shrnutí

Cestovní kancelář Blue Style bezpochyby patří mezi cestovní kanceláře s dobrou pověstí, které i přesto čelí kritice ze strany některých zákazníků, zda jsou recenze objektivní či nikoliv je těžké posoudit, neboť požadavky klientů se samozřejmě různí. Ve finálním shrnutí můžeme ovšem bez obav konstatovat, že CK Blue Style se v každém případě svým klientům snaží poskytnout takový servis, který si vybrali a za který zaplatili a v případě, kdy cestovní kancelář pochybila se snaží velice proklientským způsobem záležitost vyřešit ku prospěchu obou stran. Z tohoto důvodu se domníváme, že není třeba mít obavy svěřit svou dovolenou třeba právě cestovce Blue Style a podívat se tak na vámi vytoužená místa.

Přejít na web


Jak se vám líbí tento článek? Pomohl vám?

5/5 (162 hodnocení)
​​

Andrea Kotorová

Andrea Kotorová

Ve svém profesním životě jsem se věnovala zejména marketingu a copywritingu. Když jsem vyměnila teplou kávu a pohodlnou židli v kanceláři za dvě děti, pleny a neustále poházené hračky, zjistila jsem, že ten kousek času který ještě mám, stále mohu vyplnit něčím užitečným nejen pro mne, ale i ostatní. Proto se dále a s radostí věnuji psaní profesních článků pro všechny, kteří je čtou.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

17 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Jaroslav Dluhoš 23.6.2025 v 13:27

    Byl jsem na dovolené od 12.6 do 19.6 v Tunisku v MONARQUE CLUB RIVAGE a byli jsme nemile překvapení z moře!Špína a odpadky celý týden,nedalo se koupat!Koupil jsem si zájezd k moři a koupal jsem se v bázenu.No bizár!U nás u rybníku je čistější voda a vyšlo by to levněji!!S pobytem jsme byli ,co se týče moře,nespokojeni!Foto k dispozici!

  2. Reply
    Pavel Červený 23.6.2025 v 8:20

    Dobrý den,

    je-li CK s takovou tradicí a délkou působnosti na trhu, měla by mít svou hrdost a úroveň.
    Inzerovat zájezd jako 11 dní a 10 nocí, při podpisu smlouvy uvádět odlet dopoledne a přílet odpoledne, po zaplacení změnit na večer a velmi brzy ráno je hanebnost.
    Z 11 dní je 9, z první a poslední noci několik hodin. Konkrétně zájezd 10.6.-20.6.25 Latanya park Resort, Bodrum.
    Zdůvodnění – jiný dopravce, omluva žádná, spousty znechucených zákazníků.
    Styďte se, toto vás není hodno, po mnoha letech to bylo s vámi naposledy.
    č.s.02944961

  3. Dobrý den, dnes v noci jsme se vrátili s manželem z ostrova Korfu – Sandy Bech Resort: S CK Blue Style jezdíme v posledních letech stále a doposud s kladným hodnocením. Nicméně tentokrát:
    1. Z 8 dní – pouze 6. První den odlet z Prahy v 18.30 hod, na pokoj jsme se dostali kolem půlnoci. Poslední den odjezd od hotelu v 19.30 hod s vyklizením pokoje v 11.00 hod. Den o ničem, možnost prodloužení si pronajatí pokoje za finanční obnos nám nebyl umožněn pro plnou obsazenost, přitom minimálně v jednom případě tato možnost poskytnuta klientům byla. Žádala jsem delegáta o přímluvu na recepci z důvdou horšího zdravotního stavu manžela, ale s neúspěchem.
    2. Z 9 výletů pouze v jednom případě byl český průvodce, vše ostatní v angličtině. Nevím, proč jsme tedy jeli s českou CK?
    3. Práce delegáta byla nedostatečná. Dříve delegát doprovodil klienty při příjezdu až na recepci, rovněž byl přítomen na letišti při odletu, v tomto případě se tak nestalo. Při příletu v noci nebylo možno získat věčeři, restaurace byla zavřená. Když to bylo delegátovi sděleno, ten pouze informaci zpochybnil, rovněž nebyl schopen zdůvodnit, proč v pětihvězdičkovém hotelu dostáváme nápoje v papírovém kelímku.
    4. Dovolená se nám líbila, ovšem ne zásluhou CK, ale příjemnou jsme si ji udělali sami bez ohledu na uvedené nedostatky. Služby CK se velmi zhoršily a již chápu mé děti, že CK nevyužívají.

  4. Reply
    Zdeňka Pavlíková 21.6.2025 v 17:25

    Vážení,jsme Vašimi klienty více než 15 let a vždy velmi spokojeni. Letošní dovolená se opět vydařila (Egypt-Hurgada,Fort Arabeskue na 7 dní) až na leteckou dopravu…
    To opravdu nebyla štastná volba…žádné usmívající se letušky a perfektní služby ,jak jste slibovali a už vůbec ne pohodlí…cestovali jsme od 10h dopoledne do 18.30h,což byl přílet do Ostravy,ale přes Brno.Takže pokud nebudou přímé lety Ostrava-Hurgada..určitě s Vaši cestovkou končíme!

  5. Dobrý den,
    včera jsme se vrátili s dovolené v Itálii oblast Kalábria hotel Futura Style Baia Tropea,
    tento rezort je sice v hezkém prostředí s krásným mořem, ale vůbec neodpovídá nabídce:
    1, po příletu ve večerních hodinách jsme odjeli z letiště na hotel ( bez delegáta ), řidič autobusu nás vysadil u pochybné recepce, kde pro nás přijel historický vláček – prostor neosvětlen. Jedna s cestujících na nerovné povrchu upadla a poranila si obličej
    2, následoval přejezd vláčkem k recepci kde recepční vůbec nevěděla co má dělat
    3, po získání klíčů od pokoje (vůbec neodpovídalo 4 až 5 hvězd ) nevyvětraný pokoj s nefunkční klimatizací, skříň bez poliček pouze 4 ks jakoby ramínek vyrobených s drátu takže po celou dobu pobytu jsme byli nuceni mít oblečení v kufru nebo na stole.
    4, toaleta se sprchou taktéž hrůza – vybavení odpovídající 2 hvězdám nebo ubytovně
    5, v nabídce: klidné místo to se ani nedá popsat když je v rezortu cca 80 Italů s dětmi ve věku do 10 let a animátorkou která řvala hlasitě i bez mikrofonu natož až ve večer při animaci si vzala mikrofon to byla hrůza a hudba stylu techno party až do 24:00 hod., Wellness centrum – nebylo, sportovní vyžití – žádné, Spa studio – žádné, taktéž v ceně zájezdu 1 x večeře v á la carte restauraci se neuskutečnila ( po dotazu u delegátky nám bylo řečeno, že již nefunguje.
    6, All Inklusive také neodpovídá 4 a 5 hvězdám ( při baru dlouhé čekání protože Italové i když přijdou po vás jsou přednostně obslouženi, snídaně: jednotvárné po celý pobyt bez zeleniny, ovoce pomálu – veškeré nápoje u baru podávané do 1 až 2 dcl plastových kelímků ( kde je ekologie)
    Nabízený výlet na Sicilii o který jsme měli zájem ihned po příletu nám oznámili pro malý zájem se nekoná – proč je tedy nabízen?
    Závěrem do této lokality jsme letěly prvně a naposled. NEDOPORUČUJI z nabídky není po příletu z 1/2 nic pravda.

    Jediný kladný bod: krásné moře a hlavně delegátka Gabriela Valchová bez které by tato dovolená byla ještě horší – vždy vše a v rámci svých možností vyřešila. Výlet s ní na Stromboli 1 +, na závěr i přes zdravotní potíže které měla fungovala na 110 %.
    Na Bleu Style jsme napsali reklamaci ještě v hotelu, a nebyli jsme jediní. A další Češi, kteří přijeli po nás byli velice zklamaní!

  6. Byli jsme na dovolené s Blue style několikrát a nikdy žádný problém

  7. Jiz roce2024 listopad jsme objednali dovolenou Tunisko pevnina Hotel Bellevue.Na pobočce je vše OK milí, vstřícný zaměstnanci.Rok co rok narazíme na stejný problém a tj.siting a jelikoz je nám 79 stále si toto platíme první řada E,F a obcerstveni.Rok co rok problém a létos ještě horší, protože stále přehazují letecké společnosti a to mně již nebaví.Jelikoz mně toto jednání mně nebaví byla bych ráda kdyby Blue style zájezd zrušila peníze vrátila,neb např.CK Fiser mně při sjednání toto vše okamžitě zajistí.

  8. Byl jsem z CK v Egyptě a Bulharsku vše bylo super objednávku zájezdu jsem dělal na pobočce na Pankráci přes milou paní Katku

  9. Reply
    Radka Adamová 16.12.2024 v 10:40

    Dobrý den, po chybě na naší straně, výpadkem internetu, se mi do smlouvy dostalo špatné datum narození manžela. Kontaktovala jsem tedy cestovní kancelář o nápravu chyby a s hrůzou jsem zjistila, že za přepsání dvou číslic si cestovka účtuje poplatek 1000,-, samozřejmě je tato skutečnost ve smluvních podmínkách, ale oprava dvou čísel???? dovedu si představit změnu termínu, hotelu či osoby, ale dvě čísla. Nikdy jsem nereklamovala žádný zájezd ač neodpovídaly hvězdy, vybavení atd…., tento rok asi budu

  10. Reply
    Hana Prokešová 5.12.2024 v 10:45

    S CK Blue style špatná zkušenost. 2 dny před odletem vám zruší zájezd, a bud horší hotel nebo doplatek 10000. Podotýkám, že zájezd zakoupen po ověření míst CK v hotelu. O letecké společnosti nemluvě, urthli nám kolečko na kufru, ale reklamaci neuznavaji, vzhledem k tomu, že v Egypte napsali zavazadlový lístek na 4 leté dítě, i když jsme cestovali společně. O dalším nemluvě, proto s CK Blue style nikdy více a dobře vše promyslete, za co dáváte peníze!!!

1 2

Přidat komentář

Recenzer
Logo