DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 263 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    0

    Kurýr zavolal, že balík přiveze zítra, že nemá k nám cestu. Takže objednaný balík pro ně neznamená naplánovaná trasa.

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    . Nejhorší doručování společnost!

    Klady: Žádné .
    Zápory: Dosud nedoručeno, telefonní kontakt na řidiče, až po 12 telefonátech. Zásilku nedoručil
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Jedna z nejhorších dopravních společností. Již třikrát od začátku roku poškodily zásilku i přes upozornění, že se jedná o sklo.

  4. Pouze špatná zkušenost. Již několikrát jsme si museli jed pro zásilku na pobočku v Měníně. Cca 55 km. I když jsme byli doma, tak kurýr nepřijel.Jednou nám zásilka přišla na výdejní místo na 2 pokus. Obal byl viditelně poškozený a ještě si připočítali 50 Kč. Nikdy víc DPD.

    • Od DPD už si nenechám nic doručovat..na balíček jsem čekala týden a teprve až jsem ho začala hledat,tak mi ho doručili a druhý mi přišel včera úplně na jinou adresu, než kam jsem si ho nechala poslat..na druhý konec města.. za takové služby neminim už platit.. děkuji

  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší přepravní společnost. Balík vám po předchozím „pokusu o doručení“ vrazí kamsi na výdejní místo a tím to pro ně končí. Pokusy o změnu způsobu doručení neúspěšné – na telefonu narazíte pouze na automat a v aplikaci DPD kurýr to není o mnoho lepší. DPDčku se příště vyhnu obloukem !!!

    Klady: nic
    Zápory: Balík místo na vaší adrese končí kdesi na výdejním místě. Zákaznická podpora k ničemu
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. První termín zrušili (bez informování) pro údajně špatnou adresu (zadal ji odesílatel, Google ji ale bez problému najde). Pro jistotu, aby byla adresa blbuvzdorná, jsem adresu upravil.

    Úprava adresy znamenala automatické odsunutí termínu, což jsem se dozvěděl (samozřejmě bez informování) až ráno, nemohli termín upravit hned předchozí den.

    Třetí den už čekat nemůžu, takže volím 4. den doby doručení. Tak uvidíme, co si tahle vypečená společnost zase vymyslí.

    Nejhorší je samozřejmě styl komunikace, kdy prostě není možné tyhle zelináře ani kontaktovat, ani se dozvědět nějaké relevantní informace.

  7. Dodani zasilky na vydejni misto je 0 hvezdicek. Balik dorazil do depa, pak z nejakého duvodu zadrzeli muj balik tyden. Vubec se neozvali, pak volala jsem 3x na infolinku, a nakonec rekli ze maji problem s elektronickymi daty. Jsem musela jeste jednou napsát aby dodali do jiného mista. Dnes po 7 dni dorazil mail na vyzvednuti baliku, ale uplne jiného baliku co je pro nekoho jiného. Volala jsem po 4. na linku kde rekli ze mam e-mail ignorovat, zeptala jsem na svuj balik, a ze dorazilo na vydejni misto a mi prijde PIN pro vyzvednuti, po 2 hodine cekani jsem zas volala na linku. A prej poslou PIN do SMS, a zatim nic neprislo. Ted jsem vystresovaná, ze nekdo dostal PIN k memu baliku, a nez se DPD pohne nejaky cizi clovek vyzvedne muj balik! Kdby jsem tam nevolala tak jeste balik urcite lezi nekde v depu. Nikdy uz DPD nebudu vybrat jako dopravce!

  8. DPD nejhorší doručovací společnost! Čekám na vracející balík, čas nevědí, do schránky nechtějí dát. Když nechám změnit adresu slečna potvrdí, ale nezmění:( Kurýr není ochoten počkat 2nim, proste zazvoní a v sekundě nezvednete tak odchází, zřejmě mají nelidské podmínky, že musí dodržovat takový čas. Nevím jak se mám dostat k balíku, když jsem v práci a nemohu být celý den doma u zvonku a čekat. Dokdy mi budete doručovat balík? Jako každý den? To se Vám vyplatí!

  9. 2.5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    0

    Od doby, co si dpd sjednala u nás ve městě výdejní místo, balík doručuje pouze telefonem.
    Pokud máte telefon v jiné místnosti a nereagujete, nezvoní, k domu ani nezajíždí, okamžitě „přesměrovává“ na výdejní místo…

    Klady: rychlost
    Zápory: "nedoručení"
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 0.75
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    20

    Nejhorší společnost!!! Co objednávka, to problém, ať už s termínem doručení nebo s řidičem…

    Klady: Žádné
    Zápory: Termín doručení Jednání některých řidičů
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
1 38 39 40 41 42 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo