Raben je holandská společnost, která nabízí komplexní logistické služby na míru. Raben Group se na trhu osvědčil jako spolehlivý partner a dnes má pobočky a sklady po celé Evropě. Je úspěšný nejen díky kvalitním službám pro zákazníky, ale také díky odvážným investicím a inovacím, které se snaží během provozu využívat.
Představení dopravce
Společnost Raben byla založena v roce 1931 jako přepravní společnost. Záhy se začali specializovat na vývoz textilu do zahraničí. Později se k tomu přidali i větší logistické zakázky a společnost začala expandovat i do dalších koutů Evropy. V současnosti působí v 12 zemích, kde vlastní gigantické skladové plochy. V České republice Raben působí od roku 2008.
Přehled služeb
Raben se zabývá smluvní logistikou, silniční přepravou, zahraniční i tuzemskou, celovozovou a kombinovanou přepravou, a dokonce logistikou čerstvých produktů – potravin. Raben zákazníkům nabízí co nejmenší možné náklady na přepravu a další služby, které šetří peněženku. Kromě toho se na společnost můžete spolehnout i co se týče kompletního řešení celního řízení.
Ačkoliv je Raben evropský gigant, v jeho čele stojí už po tři generace stále ta samá rodina. Společnost vyzdvihuje své zaměstnance jako páteř společnosti. Mezi hustou sítí lokalit operují nejen řidiči, ale i lidé v kancelářích. Společně tato pevná struktura odborníku pracuje rychle a efektivně. Díky tomu Raben stále roste a ročně má miliardové obraty.
Sledování zásilek
Pro klienty je připravena platforma My Raben. Na té se dovíte všechny informace o vaší zakázce. Zboží lze sledovat i pomocí online trackingu na základě sledovacího čísla.
Zajímavé odkazy
- Smluvní logistika
- Silniční poplatky
- Palivový příplatek
- Vnitrostátní přeprava
- Námořní a letecká přeprava
- Mezinárodní přeprava na východ
Kontakty
- Telefon: +420 222 802 111
- Email: jazlovice.info@raben-group.com
- Kariéra
- Reklamace
- Centrála společnosti: Raben Logistics Czech s.r.o., Komerční 535, 251 01 Nupaky
- Facebook: Raben Logistics Czech
- Instagram: raben_group
- YouTube: Raben Group
Dobrý deň.
Kde mám začať. Komunikácia s Raben veľmi ťažká. 1 mesiac (!!!) som čakala na zásielku. Každý deň som tam volala, niekedy vôbec nevedeli, kde mám zásielku a už vôbec dátum doručenia.
„Zajtra Vám doručíme“ – veta, ktorú som počula nesmierne veľa krát, no balíky som na druhý deň nikdy nedostala.
Dúfam, že nikdy viac v živote ich „nestretnem“.
SOM NESMIERNE SKLAMANÁ.
RABEN 0 bodov.
Zboží měl rozházené po celém autě 3krabice i že zbožím zničené.