Raben je holandská společnost, která nabízí komplexní logistické služby na míru. Raben Group se na trhu osvědčil jako spolehlivý partner a dnes má pobočky a sklady po celé Evropě. Je úspěšný nejen díky kvalitním službám pro zákazníky, ale také díky odvážným investicím a inovacím, které se snaží během provozu využívat.

raben

Logo – Raben

Představení dopravce

Společnost Raben byla založena v roce 1931 jako přepravní společnost. Záhy se začali specializovat na vývoz textilu do zahraničí. Později se k tomu přidali i větší logistické zakázky a společnost začala expandovat i do dalších koutů Evropy. V současnosti působí v 12 zemích, kde vlastní gigantické skladové plochy. V České republice Raben působí od roku 2008.

Přehled služeb

Raben se zabývá smluvní logistikou, silniční přepravou, zahraniční i tuzemskou, celovozovou a kombinovanou přepravou, a dokonce logistikou čerstvých produktů – potravin. Raben zákazníkům nabízí co nejmenší možné náklady na přepravu a další služby, které šetří peněženku. Kromě toho se na společnost můžete spolehnout i co se týče kompletního řešení celního řízení.

Ačkoliv je Raben evropský gigant, v jeho čele stojí už po tři generace stále ta samá rodina. Společnost vyzdvihuje své zaměstnance jako páteř společnosti. Mezi hustou sítí lokalit operují nejen řidiči, ale i lidé v kancelářích. Společně tato pevná struktura odborníku pracuje rychle a efektivně. Díky tomu Raben stále roste a ročně má miliardové obraty.

Sledování zásilek

Pro klienty je připravena platforma My Raben. Na té se dovíte všechny informace o vaší zakázce. Zboží lze sledovat i pomocí online trackingu na základě sledovacího čísla.

Zajímavé odkazy

Kontakty

Hodnocení

8.5 Celkové hodnocení
Logistická přepravní společnost

8.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
8.5
2.7Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.2
Jednání se zákazníkem
2.2
Klady
  • široká nabídka služeb
  • pobočky a sklady po celé Evropě
Zápory
  • průměrný zákaznický servis
  • občas není dodržen termín doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

29 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Ani na potřetí nebyli schopni doručit zásilku a museli si ještě k tomu najmout extra přepravní společnost. Tak pak nechápu proč se vůbec zaměřují na dodávání!!!! Velice špatná zkušenost. Nikomu nedoporučuji.

    Klady: Žádné
    Zápory: Logistika Zákaznický servis
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Asi takto. Můj dodavatel využívá tohoto dopravce. 13.7.2021 mně přišel e-mail a SMS s informací, že zásilka dorazí 14.7., domluvil jsem se tedy na 15.7. se zákazníkem na montáži, kterou mám pod smlouvou se sankcemi. Když zásilka nedorazila do oběda, zadal jsem hledání zásilky a zjistil jsem, že je zásilka na druhé straně republiky. Nikdo se neobtěžoval mně zavolat, nebo dát jinak vědět. Kontaktoval jsem zákaznický servis na pobočce v HK a bylo mně řečeno, že se to stává a že mně nedokážou zaručit doručení ani 15.7.. Nejenom, že budu platit penále, ale firma si účtuje ještě 890 czk za dopravu.

    Klady: Příjemný řidič
    Zápory: Komunikace, spolehlivost
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Reply
    Bianca Konczová 17.1.2021 v 8:40
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dobrý deň.
    Kde mám začať. Komunikácia s Raben veľmi ťažká. 1 mesiac (!!!) som čakala na zásielku. Každý deň som tam volala, niekedy vôbec nevedeli, kde mám zásielku a už vôbec dátum doručenia.
    „Zajtra Vám doručíme“ – veta, ktorú som počula nesmierne veľa krát, no balíky som na druhý deň nikdy nedostala.
    Dúfam, že nikdy viac v živote ich „nestretnem“.

    SOM NESMIERNE SKLAMANÁ.
    RABEN 0 bodov.

    Zápory: - ťažká komunikácia - nedodržali dátum doručenia - vôbec nemali reálne informácie o zásielke
    Přínosný(4) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Zboží měl rozházené po celém autě 3krabice i že zbožím zničené.

1 2 3

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo