Toptrans se zabývá přepravou, logistickými službami a skladováním. Pro zákazníky nabízí široké spektrum služeb, ať už jde o velké paletové zásilky, expresní přepravu nebo zásilky kusové. Toptrans vlastní nejhustší síť středisek v Česku a na Slovensku, a proto se řadí mezi jednu z nejvýznamnějších společností v oblasti přepravy a logistických řešení.
Představení dopravce
Společnost byla založena roku 1993. Začínala na trase Olomouc – Vyškov. V současnosti se zaměřuje na Česko, Slovensko a Maďarsko, ale i další světové země. Zahraniční dopravu zajišťuje divize SPEDICE. Ročně přepraví více než 10 milionů kusů zásilek. V současnosti má 600 zaměstnanců a vlastní 900 rozvozových vozidel. Kromě silniční přepravy využívá také vlakovou, leteckou a lodní. V Česku vlastní 25 dep a na Slovensku 7.
Přehled služeb
Toptrans se specializuje na přepravu obálek, kartonů, palet i celokamionových přeprav. Zajistí zboží jakéhokoliv rázu – od elektroniky, přes léky, chlazené a mražené, až po přepravy nebezpečného zboží.
Nabízí také přepravy sběrnou službou v rámci celé Evropy, stejně jako importní a exportní přepravy za dobré ceny. Expresní přeprava je týká doručení kusových zásilek a balíků. Na území ČR vám zásilku doručí již během 24 hodin nezávisle na tom, zda jde o menší balíky nebo nadrozměrné zásilky. Poskytují rovněž komplexní služby v oblasti skladování, distribuce a balení zboží.
Sledování zásilek
Pokud nechcete zboží doručit na nějaké konkrétní místo, můžete využít jedno z odběrných míst v Česku, Slovensku i Maďarsku. Toptrans doprava umožňuje sledování zásilky pomocí online trackingu.
K tomu budete potřebovat referenční číslo, které vám bude přiděleno při převzetí. Vyhledávání zásilek lze bez provést pomocí formuláře na internetových stránkách. Balík můžete poslat i na dobírku, přičemž druhá strana bude platit při převzetí hotově nebo kartou. Centrála společnosti je v Praze.
Zajímavé odkazy
- Základní informace
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o zahraniční přepravě
- Informace o přepravě ADR
- Sledování zásilek
- Objednávky přeravy
- Ceny přepravy
- Skladování a logistika
Kontakty
- Zákaznický program
- Telefon: +420 725 431 925
- E-mail: info@toptrans.cz
- Centrála společnosti: TOPTRANS EU, a.s., Opravářská 944/2, 102 00 Praha 10 – Hostivař
Take se musím přidat s negativním hodnocením. Dopředu avizovana zasilka byla domluvená s donáškou do patra. Pan z přepravy mi chtěl nechat sedacku pred domem, že je těžká,že ji tahat nebude, že ho bolí záda. Ať si někoho seženu. Druhý den jsme si pro ni museli zajet do skladu se stěhovákama a prevzit. Přitom z obchodu domluva byla, že zajistí i vynosení do patra. Nevím proč tak balamutí lidi?
Přidávám další negativní zkušenost s tímto dopravcem. Velmi neochotné a arogantní jednání řidiče a za odnešení zboží od prvních uzavíratelných dveří do jejich auta si berou peníze navíc!
Asi hodně záleží na lokálním doručovateli a jeho depu. V Hodoníně je to velice spolehlivá doprava. Nevzpomínám si, že by něco nepřivezli včas.
Dnes při dodání těžká arogance. Zásilka vážila 100kg že by někdo napsal že je potřeba sehnat lidi aby si to vylozili ani náhodou. Když už se manžel dohodl že přijede z práce řidič mi oznámil že on čekat nemusí bylo to do 5 minut. Mezi tím začal sám tahat bránu sám z auta takže všude odrena. Na otázku proč nejedou dva když berou nadměrný náklad mi řekl co bych chtěla za ty prachy. Vyklopil zboží na kraj silnice a víc ho nezajímalo. Na to že by třeba měl mít ochranu úst si asi v této společnosti nehrajou. Této společnosti se už obloukem vyhnu.
Skvělé!
Jako jeden z mála tady mám s firmou pozitivní zkušenost. Dodali 2. den od předání výrobcem. Objednával jsem sklo, takže jsem chtěl objednávku rozbalit a zkontrolovat. Řidič neměl problém, odstavil auto bokem a balík jsme společně prohlédli. Za mě tedy vše ok.
Záměrný podvod při předání zásilky
Lidi na logistickém oddělení Toptransu by měli nakopat do p*****. Neseriózní přepravce, který pošle e-mail s termínem doručení (dokonce dají možnost vybrat alternativní termín doručení, tak až jsou progresivní!), ale nakonec zásilku stejně doručí, kdy se jim zachce (součást portfolia jejich skvělých služeb je, že zavolají půlhodiny před příjezdem, kdy už jste ovšem zpravidla v práci, protože jste po několika dnech čekání na zásilku dávno vzdali). Řidič má navíc nějaké nošení k domovnímu vchodu víceméně na salámu, takže u těžších zásilek s nějakou pomocí příliš nepočítejte.
Ráno přišla SMS, řidič předem volal asi hodinu předem. Zboží přišlo nepoškozené. Za výnosné mi řidič pomohl vynést nábytek do bytů. Záleží na typu řidiči, já jen pozitivní zkušenost.
Nechala jsem si dovést starožitné židle. Bylo to celkem šest kusů. Židle mi přepravní společnost roztriskala na třísky a z celkového počtu je použitelná jedna. Neskutečně jednání na Pardubickém depu. Všichni pouze jenom č**** a diví se, že si zboží nechci před tím ale reklamovat. Nikdo se mi neomluvil a jednání s reklamační oddělením také šílené. Spíš to vypadá jako by to bylo normální. Chápu, že se při přepravě může stát cokoliv, ale zákazník by se měl dočkat alespoň omluvy. Jako společnost by jste si měli uvědomit, že peníze Vám vydělává zákazník a ne deset c***** na depu, kteří se nedokáží omluvit. Už nikdy více.