United Parcel Service, známá především pod zkratkou UPS, je americká kurýrní společnost. Zdaleka se ale nespecializuje pouze na USA. Přepravní služby zajišťuje po celém světě. Provozuje jak automobilovou, tak železniční, a dokonce i leteckou přepravu vlastními aerolinkami UPS Airlines.
Představení dopravce
Firma UPS ve Washingtonu založil Jamese E. Casey, a to již v roce 1907. Od doby, kdy se zásilky přepravovaly pouze pěšky a nebo na bicyklech, prošla společnost velkými změnami a zcela se transformovala. Několikrát změnila jméno, ale jádro zůstalo stejné – důraz na spolehlivé a rychlé doručování zásilek. V současnosti operuje ve 200 zemích světa.
Přehled služeb
Na UPS se obrací individuální odesílatelé i podnikatelé. Pro ty je navíc připravena široká nabídka služeb. UPS zajistí přepravu balíků i palet, a to po Čechách i mezinárodně, pravidelně i příležitostně. Pro jednotlivce je připraven obdobný plán.
Zásilky se dají jednoduše zadávat i sledovat online. Tracking funguje na základě referenčního čísla, které zadáte do vyhledávání. Pokud potřebujete zásilku doručit urgentně, doporučujeme využít službu UPS Express, která se opět vztahuje na místní i zahraniční přepravu.
Sledování zásilek
UPS, podobně jako FedEx, pod sebou sdružuje různé formy dopravy, které mohou zákazníci využívat. Má vlastní leteckou společnost, nákladní vozy a nově i drony.
Zákazníkům poskytuje špičkový servis podporovaný nejnovějšími technologiemi. Pobočky UPS najdete v Praze, Brně a Ostravě. Brzy by měla firma otevřít nové logistické centrum také v Tuchoměřicích u letiště Václava Havla.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o mezinárodní přepravě
- Odeslet zásilku
- Sledovat zásilku
- Kalkulace ceny přepravy
- Vyhledat pobočku
- Fakturační oddělení UPS
- Reklamace
Kontakty
- Telefon: +420 233 003 300
- Centrála společnosti: United Parcel Service Czech Republic s.r.o., Ke Kopanině 559, 25267 Tuchoměřice

Nejdříve začnu tím, že se balík opozdil o jeden den než mi bylo řečeno UPS. To by však nebyl problém. To co se stalo s balíkem však problém byl. Objednal jsem si elektrickou kytaru. K mému nepochopení přišla kytara s rozbitým krkem. Doslova rozpraskaná hlava a krk. Je nemožné, aby mi takto poškozený kus poslali přímo od dodavatele, který garantuje zkontrolování každé kytary před odesláním. Balík byl v krabici vystlané hromadou kartonových papíru, v něm byl kytarový box a v něm samotná kytara. I v kytarovém boxu byly polstrování z polystyrénu.
Krabice byla totálně zničená, v polystyrénu byla díra skrz na skrz. Jeden ze zaměstnanců si s boxem musel náramně pohrát když takhle dopadl. Doporučuji vyhnout se UPS obloukem.
Naprostá katastrofa, byla to bohužel jediná možnost doručení. Nechápu, jak může tato společnost vůbec fungovat a že management dávno nebyl vyhozen. Nekomunikace, zákaznická linka zpoplatněna, nelze stanovit přibližnou dobu dodání zásilky, řidič nezvedá telefon nebo ho raději vytípne a při otázce proč telefon alespoń jednou nezvedne odvětí, že žádné volání neměl. Horší než Česká pošta a to už je co říct!!
Termín doručení, utopie.
Následné výmluvy operátora na číslo bytu a podobné nesmysly, bez sebemenší ochoty najít řešení.
(Asertivitu májí nacvičenou na skvělé úrovni, takže člověk pokládá telefon s ještě větší tenzí než hovor vytáčel…)
Možnost osobního vyzvednutí, jednoduše čekej „zákazníku“.
Závěr:
Je spousty společností, které fungují spolehlivě a když se něco zadrhne, snaží se pomoci… (možnost osobního vyzvednutí na DC a pod.).
Tuhle partu, v zájmu svého duševního zdraví, nebrat!
Kurýr se neobtěžoval ani zazvonit, přestože jsem čekal, že ten den přijel balík, takže balík zahodil do 9 km vzdáleného pickup pointu. Mezinárodní doprava něco stojí :) a nyní si k tomu budu muset ještě naúčtovat benzín tam a zpátky. Kdyby to u některých e-shopu nebyla jediná možnost, volil bych cokoliv jiného. Krom GSL, které mi ztratilo už dvě mezinárodní zásilky.
Dnes 2.3.2023 jsem si objednával svoz balíku a po 15 minutách mi volal řidič od UPS, že stojí před domem. NESKUTEČNÁ RYCHLOST – TOP služba
Po přečtení všech recenzí jsem měl značné obavy,které se ukázaly jako zbytečné. Dodáni proběhlo v pořádku bez jakýchkoliv problémů.
Za mě všechno v Naprostém pořádku, vše fungovalo bez problémů. Balík z Polska do Prahy a bez problémů. Email s infem o tom, kdy balík dojede, kurých zavolal, že přijíždí a balík byl v pořádku. Nemám co kritizovat.
Nedoporučuji !!!
Nejhorší kurýrní společnost.
Opět přesunuto a již na čtvrtý termín doručení.
Žádné info, email, SMS nebo telefonické upozornění, že je změna doručení!
To zjistíte až po nahlédnutí do systému, kde se pohybuje zásilka.
Telefony neberou nebo vytípnou.
Bohužel už zásilku nepřevezmu.
Absolutní katastrofa.
Absolutně nejhorší zkušenost s doručování, prvně a naposled. Až po pár dnech jsem podle trackingu dočetl, že tu kurýr byl minulý týden kole 21:50 (Oficiálně pracují do 19) po telefonátu byl změněn den doručení, balíček nepřišel a byl odložen na den, kdy jej nemohu vyzvednout. Další telefonát o přesunu data a balíček přišel v den, kdy jsem nebyl doma… znovu odloženo na konec týdne a v 23:00 je v trackingu pořád na cestě. komunikace je pouze jednostraná. Jejich služba je nevýhodná dokonce i zadarmo, za tu cenu můžete mít prémiovou alternativu. Určitě nedoporučuji. Paní na Infolince byla příjemná, ale k čemu to je, když je balíček stále nedoručen a já ztrácím další den čekáním.
Otřesné naposledy! Zásilka nedourčena a když jsem volal na linku ups tak zásilka už na cestě zpět k odesilateli.. Bez upozornění bez ničeho. Nikdy víc !