United Parcel Service, známá především pod zkratkou UPS, je americká kurýrní společnost. Zdaleka se ale nespecializuje pouze na USA. Přepravní služby zajišťuje po celém světě. Provozuje jak automobilovou, tak železniční, a dokonce i leteckou přepravu vlastními aerolinkami UPS Airlines.
Představení dopravce
Firma UPS ve Washingtonu založil Jamese E. Casey, a to již v roce 1907. Od doby, kdy se zásilky přepravovaly pouze pěšky a nebo na bicyklech, prošla společnost velkými změnami a zcela se transformovala. Několikrát změnila jméno, ale jádro zůstalo stejné – důraz na spolehlivé a rychlé doručování zásilek. V současnosti operuje ve 200 zemích světa.
Přehled služeb
Na UPS se obrací individuální odesílatelé i podnikatelé. Pro ty je navíc připravena široká nabídka služeb. UPS zajistí přepravu balíků i palet, a to po Čechách i mezinárodně, pravidelně i příležitostně. Pro jednotlivce je připraven obdobný plán.
Zásilky se dají jednoduše zadávat i sledovat online. Tracking funguje na základě referenčního čísla, které zadáte do vyhledávání. Pokud potřebujete zásilku doručit urgentně, doporučujeme využít službu UPS Express, která se opět vztahuje na místní i zahraniční přepravu.
Sledování zásilek
UPS, podobně jako FedEx, pod sebou sdružuje různé formy dopravy, které mohou zákazníci využívat. Má vlastní leteckou společnost, nákladní vozy a nově i drony.
Zákazníkům poskytuje špičkový servis podporovaný nejnovějšími technologiemi. Pobočky UPS najdete v Praze, Brně a Ostravě. Brzy by měla firma otevřít nové logistické centrum také v Tuchoměřicích u letiště Václava Havla.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o mezinárodní přepravě
- Odeslet zásilku
- Sledovat zásilku
- Kalkulace ceny přepravy
- Vyhledat pobočku
- Fakturační oddělení UPS
- Reklamace
Kontakty
- Telefon: +420 233 003 300
- Centrála společnosti: United Parcel Service Czech Republic s.r.o., Ke Kopanině 559, 25267 Tuchoměřice

Nejrychlejší a profesionální služba!
Zásilky objednány jak ze zahraničí tak z ČR a nikdy žádný problém. Mohu jen doporučit.
Pozruhodně neprofesionální firma, chybějící vstřícný přístup k zákazníkům.
Co si člověk nevytelefonuje, to nemá. Nicméně ani když telefonní operátoři a operátorky na zákaznické lince nějakou informaci dodají, tak nemá klient žádnou záruku, že bude vyřízena včas.
Zásilky opakovaně doručovány (adresát v Praze) s velkým zpožděním, bez jakékoli informace o tom, že byl či nebyl proveden pokus o doručení.
V první polovině října 2022 dlouhodobě (více než týden) zcela nefunkční webové stránky pro sledování zásilek (bez jakékoli informace pro zákazníky).
+ UPS point na Vinohradské je poměrně obskurní místo, kde se zásilky válejí všude možně a tři mladí lidé (s nevelkou znalostí češtiny) douho hledají tu správnou … ;)
Česká pošta, ale i DPP či PPL jsou oproti UPS dokonale fungujícími institucemi!
!!!UŽ BYCH SI TUTO DOPRAVNÍ SPOLEČNOST NIKDY NEVYBRALA!!!
1 den z Nemecka a uz tyden zasantrocene v Brne. Support bez reakce. N*****.
Dobrý den všem,
Jsem zcela nasrán zboží cestuje přes půl světa a kdyz dojde do DE na UPS tak se balík ztratí nebo ho někdo ukradne nikdo to neřeší a prachy v*****. Bomba
Měl mi přijít balíček z Japonska. Nejdříve bylo vypočítáné importní poplatky 10x vyšší, než měly reálně být. Po 4 hodinách čekání na spojení s operátorem mi bylo řečeno, že musím napsat mail. Po měsíci mi konečně přišla odpověď, že opravdu udělali chybu a po dalším měsíci mi přišlo opravné proclení. Mezitím jsem byl domluven s podporou po dalších asi 6 hodinách na telefonu, že dokud se tento problém nevyřeší, tak bude balíček uložen na depu. Po těch 2 měsících jsme ale zjistil, že byl již dávno odeslán do skladu někde u Prahy k odeslání zpět nebo zničení. Odesílatel vůbec o ničem neví, takže si ho nejspíš někdo vzal domů. Od té doby je komunikace nulová. Na telefonu mi řeknou, že to musím řešit zase mailem a na maily mi již dlouho nikdo neodpovídá.
V druhém případě z evropského Amazonu byl balíček o hodnotě asi 200€ doručen na stejnou adresu, ale přes celou republiku. Amazon podpora se snažila zjistit, co se stalo, ale UPS stále tvrdili, že vše bylo řádně doručeno, tudíž jsem neobdržel refund a ani tedy většinu své objednávky. Přitom item ze stejné Amazon objednávky, ale z jiného skladu a společností PPL mi přišel za asi 2 dny a bez problému.
Doporučuji se UPS vyhnout obloukem.
Objednal jsem si sadu knížek, která byla k dostání pouze v USA a v e-shopu mi řekli, že zásilku mohou poslat pouze přes UPS. Bylo mi řečeno, že poštovné bude necelých $89, ale 6e je to jediná částka, kterou budu platit za doručení. Vzhledem ke vzdálenosti z USA do ČR jsem si řekl, že částka je přijatelná.
Byl jsem překvapen, že zásilka byla na území ČR za méně než týden. Tam ale pozitivní zkušenosti končí. Přišel mi email, že další den bude zásilka doručena, další den čekám na doručení a nic. Po příjezdu domů (cca v 5 večer) koukám na sledování zásilky a bylo tam napsáno, že je problém s informacemi v doručovací adrese, a že se snaží kontaktovat odesilatele a příjemce pro doplnění informací. V emailu byla adresa správná, tak volám na zákaznickou linku (kde podle webu mají být dostupní do půl 7). Proklikám se přes automat, telefon vyzvání a cca každých 20 vteřin se ozve zpráva, že všichni operátoři s někým hovoří, a že zásilky můžu sledovat online – takto to vyzvánělo 15 minut, pak byla linka hluchá. Zkoušel jsem to další den po návratu z práce zhruba ve stejnou dobu a úplně to samé – 15 minut vyzvánělo a pak linka hluchá (ta 15ti minutová čekací doba je vám samozřejmě operátorem naúčtována jako hovor, protože na vás mluví ten stupidní automat). Další den jsem si udělal čas a zavolal jsem tam v cca 8 ráno a konečně jsem se dovolal. Paní na lince mi sdělila, že podle systému proběhly 2(!!!) pokusy o doručení, ale řidič auta na mě neměl telefonní číslo, a že zítra se bude zásilka vracet k odesilateli. Takže UPS na mě měla email, na kterém se mě mohli zeptat na telefonní číslo, ale nikdo to neudělal. Místo toho se pokusili dvakrát doručit zásilku i když věděli, že telefonní číslo nemají, a proto ji nebudou moci doručit a než aby si to číslo zkusili zjistit, tak by zásilku poslali raději zpátky do USA.
Vážně, jednání jak v Kocourkově.
Navíc mi dnes dorazil dopis, kde je mi naúčtováno dalších cca 430Kč (asi) za dopravu a to i přes to, že poštovné jsem již uhradil odesílateli. Zkouším volat na telefonní číslo pro fakturace (je 14:00), ale zase to jen zvoní a nikdo to nebere.
Od UPS ruce pryč a pokud je pro vás tato společnost jediná doručovací možnost, obrňte se trpělivostí.
katastrofa nekomunokuji zlata ceska posta
Nejhorší dopravní společnost co znám, balík podle trasování leží v depu už 10 dni a každý den chodí oznámení o vyjímce , že bude balík dodán další den. Telefonáty, stížnosti, reklamace nepomáhají, maximálně dojde nějaký nesmyslný důvod proč nebylo dodáno. Na maily neodpovídají. Nikdy vice. A to vůbec nevím jestli se doručení dočkám.p
.
Firmu UPS prožít rovná se velký zažitek to je lepší než santa ,příklad telefonovaní na firmu je jako mluvit do vrby ,ale máme přece jiné firmy na doručení tak snad příště.
Tu zasilku stejně nedoručí ,tak pa pá UPS.