United Parcel Service, známá především pod zkratkou UPS, je americká kurýrní společnost. Zdaleka se ale nespecializuje pouze na USA. Přepravní služby zajišťuje po celém světě. Provozuje jak automobilovou, tak železniční, a dokonce i leteckou přepravu vlastními aerolinkami UPS Airlines.

ups

Logo – UPS

Představení dopravce

Firma UPS ve Washingtonu založil Jamese E. Casey, a to již v roce 1907. Od doby, kdy se zásilky přepravovaly pouze pěšky a nebo na bicyklech, prošla společnost velkými změnami a zcela se transformovala. Několikrát změnila jméno, ale jádro zůstalo stejné – důraz na spolehlivé a rychlé doručování zásilek. V současnosti operuje ve 200 zemích světa.

Přehled služeb

Na UPS se obrací individuální odesílatelé i podnikatelé. Pro ty je navíc připravena široká nabídka služeb. UPS zajistí přepravu balíků i palet, a to po Čechách i mezinárodně, pravidelně i příležitostně. Pro jednotlivce je připraven obdobný plán.

Zásilky se dají jednoduše zadávat i sledovat online. Tracking funguje na základě referenčního čísla, které zadáte do vyhledávání. Pokud potřebujete zásilku doručit urgentně, doporučujeme využít službu UPS Express, která se opět vztahuje na místní i zahraniční přepravu.

Sledování zásilek

UPS, podobně jako FedEx, pod sebou sdružuje různé formy dopravy, které mohou zákazníci využívat. Má vlastní leteckou společnost, nákladní vozy a nově i drony.

Zákazníkům poskytuje špičkový servis podporovaný nejnovějšími technologiemi. Pobočky UPS najdete v Praze, Brně a Ostravě. Brzy by měla firma otevřít nové logistické centrum také v Tuchoměřicích u letiště Václava Havla.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 233 003 300
  • Centrála společnosti: United Parcel Service Czech Republic s.r.o., Ke Kopanině 559, 25267 Tuchoměřice

Hodnocení

8 Celkové hodnocení
Americká kurýrní společnost

8Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7.5
2.6Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.1
Jednání se zákazníkem
2.2
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

302 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 2.75
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    10

    NEDOPORUČUJI! Den před dodáním přišel 1. (a také poslední) email od přepravce UPS, že balík od Nike bude doručován následující den. Celý další den tedy čekáme na uvedené adrese, kurýr v den dodání nezavolal, na adresu vůbec nepřijel a večer ve 22:52 hod. přišel email od Nike, že balík byl doručen … Tak večer pátrám přes web UPS kam vlastně byl balík doručen. Byl nechán na nějakém výdejním místě – obchod ve městě. Neskutečné a neprofesionální SLUŽBY. Jsem touto společností velmi zklamán a znechucen. Nikdy více.

    Klady: Rychlost doručení do ČR.
    Zápory: V den dodání nepřišel email, že budou dnes dodávat. V den dodání NIKDO nezavolal. V den dodání kurýr na doručovací adresu vůbec nedorazil. Balík nechán někde na výdejním místě ve městě.
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Tragédie. Balík z Německa měl dorazil 15.8. Nespěchal jsem na to a 22.8 jsem si vzpomněl, že balík nepřišel. Podívám se do systému a tam byl asi 5x napsaný problém, že je neplatné číslo bytu (přestože adresa ukazuje na rodinný dům, kde žádné byty nejsou) a že dojde k pokusu o nápravu. Nejnovější zpráva obsahovala informaci, že balík je doručován zpět odesílateli… Takže, UPS mi kvůli imaginárnímu problému nedoručilo balík a ani mi nedali vědět, že je nějaký problém! Balík byl doručován firmě a něco objednávám pořád, takže si jednotlivé balíky nehlídám, když to nespěchá. Nevím, jak by na toto přišli ve firmě, kde chodí 20 balíků denně. Opravdu katastrofa. UPS by v Česku mělo být rozpuštěno, zlatá Česká pošta.

    Klady: Žádné
    Zápory: Nespolehlivost Neserióznost Špatná komunikace D****** tracker balíků
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. UPS už nikdy viac….takúto hlúpu firmu som nevidel….

    Mesiac sa snažim od nich prevziať balík…bohužial táto hlúpa firma a v nej ešte hlúpejší ľudia čakajú ze budete týždeň doma na telefone čakať na kuriera….ziadna sms, ziaden mail o tom ze dnes príde kurier….vždy len nechali papier ze sa pokúsili doručiť a koniec….žiadna adresa kde by som si pre balik mohol prísť….ten ich QR kod nefunguje a požiadať o ďalší pokus skoro nemožné….

    Po 5 neúspešnom doručení som poprosil slečnú na recepcii v jednom hoteli aby mi prevzala balík, dal som jej peniaze a aj potrebné info….frajer prišiel a s balíkom odišiel pretoze hotovosť nepríjmaju….

    Horšiu firmu som nevidel….poprosím všetký firmy ktoré ponúkate výrobky nespolupracuje s UPS…..ďakujem

  4. Reply
    Carlos Moreno 4.8.2022 v 7:06
    1.25
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    10

    Služba je fakt tragedie. Nikdy jsem s PPL, DPD, GLS nebo DHL žádný problém neměl. Jedině s UPS, a to pokaždé. Vypadá to, že UPS je oblibená služba dodavatelů Amazon.de. Nevím, možná v Německu fungujou jak mají, ale v ČR je to naprostá tragedie. Nejprve, pořád mi přijde mail ten stejdý den doručený, že chybí telefon, že prý Amazon jim telefon neposkytuje, zatím jsem u jiných společností žádný problém neměl, ale prý oni ano, oni telefon nemají, a to nemůžou napsat dřív, abych to vyřešil, to ne, oni vždy píšou den doručení. Tak zavolám, přidám telefon, a to je prý změna, tak dalsí den nebo dva na doručení. Stejně mi pak balík nechali v balikovně, abych si pro něj šel. Nevadí to, jestli jeste si objednali Expressní službu nebo cokoliv, to určite nedostanete jak máte. No, další balík, už jsem se poučil, a zavolal předem, že jestli nemají telefon, tak ho přidám dopředu. Paní, že ho nemají, a díky, že jsem zavolal, a vše je teď v pořádku… No, další email ve dne doručení, že chybí telefon, a balík zase do balikovny, a já pro něj musím. Ten třetí balík, tak to už ani email jsem vůbec nedostal. Když jsem to chtěl sledovat, tak mají tam DORUČENO, a já vůbec nevím, kde ten balík je. Asi budu muset zavolat, a zjistit to, protože napsat email, že balík je tady nebo tam, to vypadá, že je to hodně komplikované pro ně. Opravdu tragedie. Nevím, jak ta společnost pořád existuje tady v Čechách, ale je ke smíchu. Musíme si pořádně všude stěžovat, protože platíme službu, kterou vůbec neposkytují.

    Zápory: Nedodržují termíny Nulová komunikace
    Přínosný(4) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Balík jsem objednal v ůterý a měl být doručen druhý den přes službu EXPRESS. 4x jsem tam ten den volal jestli balík přijede a vše je v pořádku. Bylo mi řečeno že ano, tak jsem čekal od 15:00, mezitím jsem volal ještě párkrát přičemž mi někdo z call centra řekl, že kurýr stíhá doručit do 19:00 a kdyby byl nějaký problém ať se ještě ozvu. volal jsem znovu v 18:00 kde tedy kurýr je a odpověď byla že je u mě do 15ti minut. Balík nedoručen a to jsem čekal do 20:00. Poté na sledování balíku – výjimka, na žádost příjemce změna doba doručení, tu mi šoupli na 1.8. i když jsem si objednal doručení do druhého dne. Volal jsem tedy včera tj. čtvrtek 28.7. a domluvil jsem si urgentní přeložení na pátek. Bylo mi řečeno, že kurýr bude doručovat zásilku dnes tj. 29.7. a když jsem si ráno volal jestli balík stihne doručit dnes, bylo mi řečeno, že mi to nemůže garantovat ale že si myslí, že balík dnes doručí. No na sledování vidim furt 1.8., pracovníci call centra jsou nepříjemní jak zima v Rusku, neochotní, několikrát mi dokonce paní H. vytípla telefon. Nemám na tohle nervy a nechápu proč si společnost apple nevybere na doručování svých balíků třeba DPD nebo PPL, s těmi jsem nikdy problém nebyl. N******j jsem extrémně, kdyby se mi někdo z nich dostal pod ruce tak jim urvu hlavu. Tyhle nýmandi nemají ve světě logistiky a dopravy balíku nic dělat. Servus.

    • Zdravím,pprodám zboží pres sluzbu UPS,coz me bylo nabidnuto
      kupujicim.
      Posim a nekdo zkusenosti s tim ze by me mela byt udajne vystavena slozenka na me jmeno,s tim ze kupujici mel udajne zaplatit 1.250kc co je uvedeno v celkove vysi poukazky. Bohuzel pak prisel celkem otresny email,kde castku 1.250 a i kupujici po me vyzaduji. Samorejme pro platbu to po me vyzaduje vyplnit platebni kartu. Coz jsem odmitla a kupujici mi ted vyhrozuje zalobou,pokutou a dokonce moznym odnetim svobody, pry ze mu to potvrdila spolecnost UPS.
      Mate s timto prosim nekdo zkusenost? Bohuzel na uvedene cislo UPS se neda dovolat.
      Diky za info

  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Na balík čekám už deset dni a nic

    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Naprostá parodie na doručovací služby: žádné zavolání, žádná SMS, žádný email, žádné uložení zasilky na sběrném místě, žádný lístek v poštovní schránce, prostě nic. Nulová komunikace. Od odesílatele zboží Amazon pak přišel email, že doručování společností UPS se nezdařilo. Kdybych to nezažil, neuvěřím, že je v dnešní době takové chování ještě v podnikání možné. Pokud si chcete uchovat zdravé nervy, vyvarujte se této pochybné firmy.

    • Velmi neprofesionální přístup. Měl mi být doručen balík z Amazonu, poté mi pouze přišel e-mail, že proběhl pokus o doručení, což nebyla pravda. Aniž by došlo k jakémukoliv pokusu o doručení, balík byl rovnou dopraven do výdejny, kam jsem si pro něj musela zajet… Dovolat se však nějaké informace, kde balík je a zda ho budou doručovat v příštích dnech stálo spoustu času- několik telefonátů a dlouhé čekání na operátora, který se pak ani v nejmenším neomluvil. Ve výdejně mi následně potvrdili, že se zdaleka nejedná o ojedinělý případ. Velmi nedoporučuji!!!

  8. – 1. den: Hlášeno doručování, pak se objevilo v záznamu chybná adresa, po kontaktování si podpora na mě vzala mobil, adresa samozřejmě byla s v pořádku
    – 2. den: V logu adresát nezastižen, jenže kurýr na místě prokazatelně nebyl (vchod je snímán kamerou)
    – 3. den: Doručování, pak v záznamu chybná adresa, opět kurýr na místě nebyl

    Zboží vracím.

  9. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Místo doručení domů jen prozvonění kurýrem, který při okamžitém hovoru zpět nezvedá, a mail od UPS o tom, že si zásilku máte vyzvednout někde v Tramtárii. Hodně špatně a nikdy více. Nebylo to totiž poprvé

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Již 10 dnů čekám na doručení služebního balíku z Německa, který byl odeslán a vyzvednut 1.7.2022.
    Když jsem dala do vyhledávání číslo balíku, přišlo mi poprvé, že je doručení přeplánováno:
    Postup balíku
    Místo Datum Místní čas Popis
    Brno, Czechia 07/07/2022 14:30 Kvůli uzávěrce o prázdninách byla dodávka přeplánována.
    Brno, Czechia 04/07/2022 21:50 Skenování Při Importu
    Brno, Czechia 04/07/2022 21:25 Zpracování v zařízení UPS
    Brno, Czechia 04/07/2022 15:00 Dorazil/a do zařízení
    Nurnberg, Germany 02/07/2022 05:20 Opustil/a zařízení
    Nurnberg, Germany 01/07/2022 22:53 Dorazil/a do zařízení
    Wendlingen, Germany 01/07/2022 19:01 Opustil/a zařízení
    Wendlingen, Germany 01/07/2022 18:01 Skenování V Místě Původu
    Wendlingen, Germany 01/07/2022 15:55 Skenování Při Vyzvednutí
    Germany 01/07/2022 14:21 Odesílatel vytvořil štítek, společnost UPS balík dosud neobdržela.
    A dnes, 11.7.2022 opět pokus o dohledání, kde se balík nachází:
    Postup balíku
    Místo Datum Místní čas Popis
    Brno, Czechia 08/07/2022 16:01 Nouzová situace nebo nepříznivé počasí způsobily zpoždění dodávky.
    Brno, Czechia 07/07/2022 14:30 Kvůli uzávěrce o prázdninách byla dodávka přeplánována.
    Brno, Czechia 04/07/2022 21:50 Skenování Při Importu
    Brno, Czechia 04/07/2022 21:25 Zpracování v zařízení UPS
    Brno, Czechia 04/07/2022 15:00 Dorazil/a do zařízení
    Nurnberg, Germany 02/07/2022 05:20 Opustil/a zařízení
    Nurnberg, Germany 01/07/2022 22:53 Dorazil/a do zařízení
    Wendlingen, Germany 01/07/2022 19:01 Opustil/a zařízení
    Wendlingen, Germany 01/07/2022 18:01 Skenování V Místě Původu
    Wendlingen, Germany 01/07/2022 15:55 Skenování Při Vyzvednutí
    Germany 01/07/2022 14:21 Odesílatel vytvořil štítek, společnost UPS balík dosud neobdržela.
    Výsledky sledování poskytnuté společností UPS 11.07.2022 1:55 Východní čas

    Ví někdo, co je to nouzová situace u UPS? V Jihlavě je celých 10 dnů obstojně.
    Budu věřit, že balík do Vánoc dorazí, ale do té doby mne zřejmě zaměstnavatel vyrazí…

1 11 12 13 14 15 28

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo