United Parcel Service, známá především pod zkratkou UPS, je americká kurýrní společnost. Zdaleka se ale nespecializuje pouze na USA. Přepravní služby zajišťuje po celém světě. Provozuje jak automobilovou, tak železniční, a dokonce i leteckou přepravu vlastními aerolinkami UPS Airlines.
Představení dopravce
Firma UPS ve Washingtonu založil Jamese E. Casey, a to již v roce 1907. Od doby, kdy se zásilky přepravovaly pouze pěšky a nebo na bicyklech, prošla společnost velkými změnami a zcela se transformovala. Několikrát změnila jméno, ale jádro zůstalo stejné – důraz na spolehlivé a rychlé doručování zásilek. V současnosti operuje ve 200 zemích světa.
Přehled služeb
Na UPS se obrací individuální odesílatelé i podnikatelé. Pro ty je navíc připravena široká nabídka služeb. UPS zajistí přepravu balíků i palet, a to po Čechách i mezinárodně, pravidelně i příležitostně. Pro jednotlivce je připraven obdobný plán.
Zásilky se dají jednoduše zadávat i sledovat online. Tracking funguje na základě referenčního čísla, které zadáte do vyhledávání. Pokud potřebujete zásilku doručit urgentně, doporučujeme využít službu UPS Express, která se opět vztahuje na místní i zahraniční přepravu.
Sledování zásilek
UPS, podobně jako FedEx, pod sebou sdružuje různé formy dopravy, které mohou zákazníci využívat. Má vlastní leteckou společnost, nákladní vozy a nově i drony.
Zákazníkům poskytuje špičkový servis podporovaný nejnovějšími technologiemi. Pobočky UPS najdete v Praze, Brně a Ostravě. Brzy by měla firma otevřít nové logistické centrum také v Tuchoměřicích u letiště Václava Havla.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o mezinárodní přepravě
- Odeslet zásilku
- Sledovat zásilku
- Kalkulace ceny přepravy
- Vyhledat pobočku
- Fakturační oddělení UPS
- Reklamace
Kontakty
- Telefon: +420 233 003 300
- Centrála společnosti: United Parcel Service Czech Republic s.r.o., Ke Kopanině 559, 25267 Tuchoměřice

Tato společnost je nejhorší jakou jsem kdy měl možnost vyzkoušet. Kurýr nezavolá i když má číslo na průvodce. Místo aby zboží doručily následující pracovní den svezou zboží do Prahy. Následně Vás ujišťují na zákaznické lince, tedy pokud se dovoláte. Že je vše v pořádku a balík přijde následující den. Pozor na slovensky mluvícího operátora. Po hovoru s ním raději zavolejte znova. Pokud tedy bude mít na vás náladu. Jinak vám položí telefon a vy znovu 10 minut čekáte na spojení. Po 4 dnech určování a volání na zákaznickou linku mi bylo sděleno ze se balík ztratil. Pokud nemusíte pozor. Přez ně raději ne.
Služba Express (doručení do druhého dne) naprosto zklamala. Šaty na svatbu, které jsme potřebovali odeslat se poslaly prý omylem do Německa a nebyly tedy k dohledání a na svatbu se samozřejmě nestihly vrátit. Absolutní průšvih! Zkažená svatba, o pověsti našeho salonu ani nemluvě… Jednání o náhradě škody bylo bez výsledku, bez snahy cokoliv řešit. Vrácené pouze peníze za balík. Nespolehlivé a arogantní chování!
Na rovinu – tak d****** firmu jsem dlouho neviděl. Dnes měli doručit balík za Rakouska cca za 80.000 Kč. Řidič se ani neobtěžoval zavolat a přitom z UPS na všech hlášenkách, že balík je na cestě je číslo uvedené. D**** řidič jej složil někde v Mladé Boleslavi u pí Mikulové a já vůbec nevím kdo a kde to je a oni s tváří, že je vše v pořádku. Budu na ně podávat stížnost pro tyto praktiky. Je to banda h*****. S nimi nikdy. Pošta je svatá. Toto je druhý balík a opět B***.
Kurýr mi měl v úterý doručit balík z Německa z Amazonu, kdy jsem neměl možnost balík převzít. To, že u mne kurýr byl, jsem se dozvěděl až na stránkách Amazonu, když už se mi zdálo, že balík je na cestě dlouho. Volal jsem na UPS. Operátorka prý neumí dohledat, kde je balík uložený, přestože vím přesně, kdy a kam jej kurýr vezl. Telefon ani mail na mne prý od Amazonu nemají, protože gdpr, takže jsem se termín doručení neměl jak dozvědět. Nicméně mají moji adresu a jméno, takže info o gdpr zní naprosto nesmyslně. Řidič si prý může vybrat sám, jestli bude balík doručovat podruhé nebo ne. To už mě fakt vytočilo a musel jsem operátorku přemlouvat, aby mi řekla podle adresy, kde jsou nejbližší místa k uložení zásilky, což mi nakonec neochotně až vztekle vyjmenovala. Řešení bylo dohledat na Amazonu trackovací číslo a podle něj najít adresu uložení, kdybych na UPS nevolal, aspoň by mě nestihli tak n…..
Hrůza, celní poplatky hotově jak v 90 letech… Balík doručuji na 3x
Maximální nepokojnost. Nejprve nebyl zastižen,přitom jsem čekal doma!! Pak po telefonické domluvě na termín znova nedodané ,ale den před dodáním zase nebyl zastižen. Vypadá to že pro dodání balíku si musí vzít člověk asi dva týdny dovolené a musí čekat venku kdyby jelo auto UPS ,aby ho zastavil. Špatný rozvoz a ještě horší tel. podpora. Takováhle firma by měla platit pořádné penále za nedodání a asi podám podnět na patričné orgány za klamání zákazníka.
Řidič mimořádně arogantní, termín nedodržen. Vřele doporučuji se této službě zeširoka vyhnout.
Dnes 13.5 2022 mi měl kurýr doručit balík,
volal jsem asi ve 14:00 jestli si ho mám jet vyzvednout, (do depa v Tuchoměřicích to mám cca 20 minut autem) bylo mi řečeno že balík má řidič a že do 17:30 mi ho doručí,
druhý telefonát v 16:47… protože podle sledování, jsem zjistil že tu prý u mě doma řidič byl, přitom nikdo ani nezvonil, ani nikdo nevolal.. tak mi paní řekla, že v jiné vesnici v 16:23 zadával data, že mě nezastihl..tak ho obrátí nazpět, a tak prý mi řidič zavolá a balík doveze..
třetí telefonát po hodině..v 17:45 pán na infolince mi řekl, že ŘIDIČI NEMUSÍ VOLAT,(prý to není jejich povinnost), A NIKDY ŘIDIČE NEOBRACÍ ZPĚT (aby se vrátil a dodal balík) – tak co si pak mám myslet? Když Vám každý říká něco jiného?v roce 2022?
Netušil jsem že něco takového ještě budu řešit (mimo České pošty, kde je tohle standartní), jestli balík má řidič na autě, nebo je na skladě.. jednou mi řekl pán z infolinky, že to bude mít na autě, pak zas že to dávají do depa ten den, pak až v neděli…. takže super zkušenost.. samozřejmě když to půjde, vyhnu se této firmě velice velkým obloukem.. podle toho co jsem tu četl nejsem jediný, o to víc je zajímavé že to nikdo z vedení neřeší.. smutné
Závěrem?
Myslel jsem si že nikdo nemůže být horší než Česká pošta,
ale UPS je obrovská konkurence…
Když to půjde, už nikdy víc…
snad Vám to pomůže a najdete si lepší způsob jak dostat zásilku v klidu k Vám domů..
S žádnou doručovací společností jsem neměla tolik problémů jako s UPS a to objednávám neustále. Opravdu hrozné.
Už nikdy více !!! Strašna firma. Muž me sestry, ktera utekla s Ukrajiny spolu se synem před bombardováním jen s baťužkem na zadech, poslal balík a na poště zaplatil kompletní cenu za dodání včetně dopravy ( podle kurzu cca 2 000 kč).Balik, pro připad ztráty byl oceněn a pojištěn na 100€. UPS nám poslala účet, za dopravu(byla zaplacena odesílatelem) a clo, ve výši 2 264 kč. Po doložení dokladu o zaplacení, nám reklamací zamítli. Hruza, službám UPS se budu vyhýbat obloukem. O UPS už nikdy nechci slyšet !!!
Pro naprosto ignorantský přístup přepravce Tea house( posílala jsem s ním balíky do Anglie několik let a do Brexitu to bylo dobré) jsem byla nucena hledat přepravce jiného.Dlouho jsem vybírala,bylo to těžké.Kdybych se měla řídit recenzema tak mám balík ještě doma.Rozhodla jsem se nakonec pro UPS.Po odeslání prvního balíku se to zdálo jako dobrá volba.To jsem ještě nevěděla,co mě čeká s druhým balíkem.Slušný,pohodový řidič u mě vyzvedl balík 12.4. v domluveném čase,podle sledování zásilky byl 13.4. v Německu a tam stopa po balíku končí.Po 10 dnech bez pohybu jsem chtěla UPS kontaktovat,bohužel marně.Musela jsem to reklamovat u objednavatele.UPS si přes něho jen vyžádal nesmyslné doplnění informací k balíku,jako barvy a materiál věcí,které jsem posílala:K čemu by jim to bylo fakt nechápu,to snad má ten balík najít?Jsem vytočená na nejvyšší míru,dceři jsem posílala dárek k narozeninám a materiál na vyrábění dekorací,které jsem postupně dokupovala a teď už ani nejsou v prodeji.Nerozumím tomu,nebyl to žádný malinký balíček,ale větší krabice,tak jak si to mohou dovolit ztratit a to píšou,že se o balík postarají,jako by byl jejich vlastní?!!!A co na to UPS? UPS dělá mrtvého brouka,zaplatíte nemalou částku za dopravu,ale nikomu nestojíte za vysvětlení situace natož o omluvu.