United Parcel Service, známá především pod zkratkou UPS, je americká kurýrní společnost. Zdaleka se ale nespecializuje pouze na USA. Přepravní služby zajišťuje po celém světě. Provozuje jak automobilovou, tak železniční, a dokonce i leteckou přepravu vlastními aerolinkami UPS Airlines.
Představení dopravce
Firma UPS ve Washingtonu založil Jamese E. Casey, a to již v roce 1907. Od doby, kdy se zásilky přepravovaly pouze pěšky a nebo na bicyklech, prošla společnost velkými změnami a zcela se transformovala. Několikrát změnila jméno, ale jádro zůstalo stejné – důraz na spolehlivé a rychlé doručování zásilek. V současnosti operuje ve 200 zemích světa.
Přehled služeb
Na UPS se obrací individuální odesílatelé i podnikatelé. Pro ty je navíc připravena široká nabídka služeb. UPS zajistí přepravu balíků i palet, a to po Čechách i mezinárodně, pravidelně i příležitostně. Pro jednotlivce je připraven obdobný plán.
Zásilky se dají jednoduše zadávat i sledovat online. Tracking funguje na základě referenčního čísla, které zadáte do vyhledávání. Pokud potřebujete zásilku doručit urgentně, doporučujeme využít službu UPS Express, která se opět vztahuje na místní i zahraniční přepravu.
Sledování zásilek
UPS, podobně jako FedEx, pod sebou sdružuje různé formy dopravy, které mohou zákazníci využívat. Má vlastní leteckou společnost, nákladní vozy a nově i drony.
Zákazníkům poskytuje špičkový servis podporovaný nejnovějšími technologiemi. Pobočky UPS najdete v Praze, Brně a Ostravě. Brzy by měla firma otevřít nové logistické centrum také v Tuchoměřicích u letiště Václava Havla.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o mezinárodní přepravě
- Odeslet zásilku
- Sledovat zásilku
- Kalkulace ceny přepravy
- Vyhledat pobočku
- Fakturační oddělení UPS
- Reklamace
Kontakty
- Telefon: +420 233 003 300
- Centrála společnosti: United Parcel Service Czech Republic s.r.o., Ke Kopanině 559, 25267 Tuchoměřice

Nedoporučuji!!!! Chování kurýra hrůza!
nejhorsi dorucovaci firma, uz po nekolikate nedodrzen termin doruceni a zadne info, ani sms ani mejl, telefon nikdo nebere, email neni vubec.
Myslel jsem, že nejděsivější doručovatel v CZ je Česká pošta. Omyl. Je to jednoznačně UPS. Nesdělují čas doručení, nedostanete číslo na řidiče a ten vám ovšem ani nezavolá, i přesto, že odesílatel uvedl vaše tel. číslo. To dělají všechny ostatní firmy, včetně té České pošty. Jejich apka pro Android je úplně na prd. Arogantní člověk na telefonu vám sdělí, že to není kurýrova povinnost, aby mi zavolal, až bude na místě, což kurýři jiných firem běžně dělají. Je totiž jejich profesní povinnost doručit balík co nejdříve. Čekali jsme u zvonku v bytě celé tři dny, nic se nestalo, ale do emailu přišlo oznámení, že adresát nebyl zastižen. Po týdnu zoufalého boje konečně změnili údaje adresáta, kde uvedli tel. číslo. Kurýr vám ale nezavolá ani nenapíše dopředu přibližný čas doručení. Když zavolá, stojí před vašim domem, což je pro pracujícího člověka služba k ničemu. Máme tedy ztratit půlku dovolené čekáním na kurýra? Pro jistotu sedět týden na chodníku před domem? Česká pobočka UPS je v kvalitě nabízených služeb daleko, daleko za konkurenty. Jelikož je to již náš třetí smutný příběh s UPS, tak musím konstatovat, že již nikdy více. A ten pán na telefonu tam opravdu nemá co pohledávat, nebo by měl jet na školení do pobočky v USA, kde platí: náš zákazník, náš pán.
Za mě katastrofa, nekomunikují, nerozvážejí atd. Nejhorší zkušenost.
Nikdy, nikdy nemají na mne telefonní kontakt a napišou mi, že nemohli doručit zásilku. Pokaždé volám infolinku a diktuji telefon pro opakované doručování další den. Tentokrát jsem je kontaktoval dřív, doplnit telefonní kontakt, který mi byl potvrzen operátorem. V den doručení opět neměl kurýr kontakt a odvezl mi balíček pryč. Katastrofa, bohužel u Amazonu si nemohu vybrat, ale dobrovolně bych tuhle společnost nikdy nevyhledal.
S tímto dopravcem jsem velmi spokojená. Nemám co vytknout.
Dobrý den,
píšu slušně, i když se mi chce říci něco velmi neslušného! Už podruhé se nám stalo, že nám nepřišel balík, dodávaný touto společností. Čekáte čekáte, dlouho čekáte…. a pak na sledováni zásilky zjistíte, že adresát byl prý nezastižen a zboží bylo odesláno zpět do Německa. Poprvé jsem to stihla odchytit a zavolala, ať zboží OKAMŽITĚ znovu doručí, protože se mi zdá, že rychleji chodila pošta i za Marie Terezie, když ji posílali koňským povozem! A teď po dvou letech – to stejné!!! Dlouho čekáme…. a najednou mail od firmy, co posílala zboží, že vrací peníze za nevyzvednutou zásilku, ale samozřejmě poštovné se nevrací. A poštovné za co?? Za to, že zboží jde 2x přes půl Evropy, a doručovatel od UPC není schopen nebo ochoten zboží doručit na danou adresu???? A jsme jako kde? V předminulém století? Nemáme mail, nebo telefon, nebo jenom neumíme zazvonit na zvonek od domu??? Příšerné!!! Tak co si o této službě mám myslet? Že by byla chyba na našem domovním zvonku?? Ale ostatní doručovatelé k nám bez problémů doručují! Tak nevím…..
příšerná komunikace se zákazníky, nemožnost se někam dovolat nebo dopsat, řidiči nerozvážení balíky a tvrdí, že nikoho nezastihli
Klasika nemají telefon, doručení další den chtějí zavolat kvůli upřesnění, ale alibismus napíši k doručení že se jedná o změnu dotaci adresy.
Na info lince nic nevědí, žádný kontakt nemají.Takže na nic.
Smutný příběh !!!!!
Myslela jsem, že není nic horšího než Česká pošta, ale UPS to překonalo. Škoda, že si obchod zvolil tohoto dopravce.
Balík měli doručit na adresu, to se nestalo a tak to hodili kamsi 3km do nějakého obchodu a starejte se. Při vyzvednutí chtěli OP a při otázce, proč to nedovezli na adresu, řekli, že na domě nejsou zvonky?! A telefon zřejmě taky neměl, aby zavolal? No hrůza, snad už se s UPS nikdy nesetkam.