United Parcel Service, známá především pod zkratkou UPS, je americká kurýrní společnost. Zdaleka se ale nespecializuje pouze na USA. Přepravní služby zajišťuje po celém světě. Provozuje jak automobilovou, tak železniční, a dokonce i leteckou přepravu vlastními aerolinkami UPS Airlines.
Představení dopravce
Firma UPS ve Washingtonu založil Jamese E. Casey, a to již v roce 1907. Od doby, kdy se zásilky přepravovaly pouze pěšky a nebo na bicyklech, prošla společnost velkými změnami a zcela se transformovala. Několikrát změnila jméno, ale jádro zůstalo stejné – důraz na spolehlivé a rychlé doručování zásilek. V současnosti operuje ve 200 zemích světa.
Přehled služeb
Na UPS se obrací individuální odesílatelé i podnikatelé. Pro ty je navíc připravena široká nabídka služeb. UPS zajistí přepravu balíků i palet, a to po Čechách i mezinárodně, pravidelně i příležitostně. Pro jednotlivce je připraven obdobný plán.
Zásilky se dají jednoduše zadávat i sledovat online. Tracking funguje na základě referenčního čísla, které zadáte do vyhledávání. Pokud potřebujete zásilku doručit urgentně, doporučujeme využít službu UPS Express, která se opět vztahuje na místní i zahraniční přepravu.
Sledování zásilek
UPS, podobně jako FedEx, pod sebou sdružuje různé formy dopravy, které mohou zákazníci využívat. Má vlastní leteckou společnost, nákladní vozy a nově i drony.
Zákazníkům poskytuje špičkový servis podporovaný nejnovějšími technologiemi. Pobočky UPS najdete v Praze, Brně a Ostravě. Brzy by měla firma otevřít nové logistické centrum také v Tuchoměřicích u letiště Václava Havla.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o mezinárodní přepravě
- Odeslet zásilku
- Sledovat zásilku
- Kalkulace ceny přepravy
- Vyhledat pobočku
- Fakturační oddělení UPS
- Reklamace
Kontakty
- Telefon: +420 233 003 300
- Centrála společnosti: United Parcel Service Czech Republic s.r.o., Ke Kopanině 559, 25267 Tuchoměřice

Super společnost, spolehlivá, rychlá. Za necelé dva dny do Holandska. Děkuji
Pokud se dovoláte na UPS a operátora, který na vás začne mluvit slovensky se zeptáte jestli mluví česky, tak vám položí sluchátko. stalo se dnes 3.3.2022 v 13:43
Před třemi týdny jsem poslal zásilku do UK, reklamoval jsem výši cla, dodnes není zásilka dodána, opraveno clo, jen samé výmluvy. Varuji všechny před použitím služeb UPS.
To jako zcela vazne? Telefon nikdo nebere. Problem absolutne neresi. Pisete emaily obch.zastupcum a nikdo se neozyva… Balik jeden zcela ztratili. Dalsi nevyzvedavaji..a nikdo to neresi?? ?
Tuto Přepravní Službu nikomu nedoporučuji, několikrát změněno datum dodání bez důvodu, poté zásilka poškozena. Infolinka k ničemu.
Nevyzvednutí ve vybraném dni, situace se opakovala dalších 7! dní. Každý den jsem udělala novou objednávku vyzvednutí, která druhý den nedopadla. Takto to šlo týden. Call centrum ve většině obsluhují arogantní lidi, kteří nevyjádří ani lítost nad tím, že služby firmy kde pracují, nefungují. Jeden mladík dokonce při hovoru se mnou jedl, nebylo mu rozumět a ještě byl drzý. Některé slečny byly snaživé, ale stejně to nedopadlo. Kurýr prostě nepřijede. Nikdo neví proč aby se mohla sjednat náprava, oprava, doplnit detaily. Pravá ruka neví co dělá levá. Nerozumím vůbec, jak může UPS fungovat v jinak funkční konkurenci mezi TNT, DHL, Fedex, PPL. Nic nemusí být na 100%, ale i ochota a snaha se počítá. Za mě nejhorší kurýrní dopravce a že je v práci používáme, tedy mám velké srovnání. Bohužel nyní si UPS vybrala druhá strana a nezbývalo mi, než ten týden s nimi dennně mluvit a řešit to.
Myslím si, že by se touto společností měla zabývat Česká obchodní inspekce.
UPS už nikdy nevyužiji, je to opravdu nejhorší dopravní společnost!
Toto byla moje poslední zkušenost s tímto dopravcem. Ve zkratce. Balík z Německa poslán 15.2.
Dle UPS k doručení 17.2.
Následující den, pátek, že bude doručován, v cca 11.00 změněno z nepochopitelného důvodu přehozeno doručení na pondělí 21.2. Asi deset telefonátů úplně k ničemu, prý je to zamčeno v kleci na pondělí a ani když přijedu na depo mi to nevydají. Prostě arogance a velká odvaha se chovat k zákazníkům tímto způsobem.
Dneska mi mal dorazit balik.Balik v hodnote 15 000cz.Na sledovaci stranke mi dnes prislo neuspešne doručeni.Doma jsem byl cely den a vyčkaval na sms nebo email kdy prijede v kteru hodinu baliček.Nic.Nikdo nic.Hlavne že napsano pokus o doručeni a tady nikdo nebyl.Volam na zakaznicku linku tak,že mu pošlu požadavku aby se stavil na moji adrese.A od vtedy nic konec komunikace.Spojeni na kuryra nedaji..to ako važne?S moji strany sklamani a doufam,že se toho baliku dožiji.Nikdy vice!
Nejhorší firma. Balík Teda došel včas, ale chtěli po mě platbu, která byla zaplacena při předávání zásilky. Takže bych to platila znovu. Ještě že mám doklad o platbě. Již nikdy více
Jak vidím, nejsem sám, kdo je nespokojený se službou UPS. Bohužel při objednávkách z Amazonu nemám možnost výběru a tak vždy trnu hrůzou, jestli to půjde právě přes UPS. NIKDY nemají na mne telefonní číslo !!! (?? ostatní dopravci vždycky mají, že-by chyba na straně Amazonu – no to nevím) Nikdo neavízuje že přijedou. První pokus vždy selže na tom, že nemají telefonní kontakt. Přijde e-mail, ale to už je pozdě. Kontaktuji zákaznickou linku, dodiktuji své číslo a příští den doručují. Opět bez avíza, jak to vyjde. A příště je to stejný a zase stejný a zase stejný. Registroval jsem si zákaznický účet. Ani to k ničemu není, tak už nevím. Dostal jsem radu, že až budu očekávat znovu zásilku, mám si ji hlídat pod sledovacím číslem a včas jim sám zavolat a předat kontakt. Hrůza.
Dobrý den , mohla bych vás poprosit o telefonní číslo na zákaznickou linku, mám podobný problém,ale žádné číslo neexistuje. Tak nemám šanci se někam dovolat. Balík mi měli dorucovat 17.2. do dnes stále nic a na sledování zásilky se mi ukazuje vyzadovani informace o adrese, ale nemůžu ji ani nikam nahlásit. Děkuji Skolilova