United Parcel Service, známá především pod zkratkou UPS, je americká kurýrní společnost. Zdaleka se ale nespecializuje pouze na USA. Přepravní služby zajišťuje po celém světě. Provozuje jak automobilovou, tak železniční, a dokonce i leteckou přepravu vlastními aerolinkami UPS Airlines.
Představení dopravce
Firma UPS ve Washingtonu založil Jamese E. Casey, a to již v roce 1907. Od doby, kdy se zásilky přepravovaly pouze pěšky a nebo na bicyklech, prošla společnost velkými změnami a zcela se transformovala. Několikrát změnila jméno, ale jádro zůstalo stejné – důraz na spolehlivé a rychlé doručování zásilek. V současnosti operuje ve 200 zemích světa.
Přehled služeb
Na UPS se obrací individuální odesílatelé i podnikatelé. Pro ty je navíc připravena široká nabídka služeb. UPS zajistí přepravu balíků i palet, a to po Čechách i mezinárodně, pravidelně i příležitostně. Pro jednotlivce je připraven obdobný plán.
Zásilky se dají jednoduše zadávat i sledovat online. Tracking funguje na základě referenčního čísla, které zadáte do vyhledávání. Pokud potřebujete zásilku doručit urgentně, doporučujeme využít službu UPS Express, která se opět vztahuje na místní i zahraniční přepravu.
Sledování zásilek
UPS, podobně jako FedEx, pod sebou sdružuje různé formy dopravy, které mohou zákazníci využívat. Má vlastní leteckou společnost, nákladní vozy a nově i drony.
Zákazníkům poskytuje špičkový servis podporovaný nejnovějšími technologiemi. Pobočky UPS najdete v Praze, Brně a Ostravě. Brzy by měla firma otevřít nové logistické centrum také v Tuchoměřicích u letiště Václava Havla.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o mezinárodní přepravě
- Odeslet zásilku
- Sledovat zásilku
- Kalkulace ceny přepravy
- Vyhledat pobočku
- Fakturační oddělení UPS
- Reklamace
Kontakty
- Telefon: +420 233 003 300
- Centrála společnosti: United Parcel Service Czech Republic s.r.o., Ke Kopanině 559, 25267 Tuchoměřice

Jak muze tahle spolecnost v roce 2022 vubec fungovat na ceskem trhu? Znam UPS ze zahranici a tam to funguje na 100%.
Tady nejsou schopni dorucit balicek v sjednany termin. Komunikace naprosto nulova, ocekavala bych alespon email nebo telefonat s omluvou, kdyz zmeskaji termin. Po stiznosti na zakaznickem centru byl na me “hoch” drzy ! A rikal mi at se uklidnim. Jsem v naprostem soku a doufam, ze tahle firma nebude uz dlouho v CR mezi nama. Slysela jsem a cetla jen sama negativa
DObrý den, tak když už tak velebíte zahraniční UPS, tak doufám, že víte, že kolikrát nám balík ztratí v Německu ,v Americe, různě ve světě.
Když jste tak zběhlá v problematice, mohla byste tedy UPS poradit, jak dostat balík ze zahraničí, když ho tam ztrazili ?
Za zkušenosti budem rádi ;)
Naprosto otřesné doručování. O zásilce mi nepřišel žádný email, nebýt doručovatele, neměla bych ani její číslo, abych si ji mohla vyhledat. Chybějící číslo z neexistujícícho avíza mi neumožnilo změnit datum doručení. Údajně byla zásilka doručována v pondělí – nikdo nepřijel. Po změně doručení na středu přes dispečink jsem na zásilku v ten den čekala do sedmi večer. Nikdo nepřijel. Ve čtvrtek tedy volám a chci změnit na pondělí. To však nejde, posunovat to lze pouze o den…To jako vážně?!? „Naštěstí“ domluva po telefonu s doručovatelkou, že si píše rovnou pondělí. V pondělí konečně doručeno, ale bez kontaktování, prostě to dali na vrátnici, ačkoli jsem žádala osobní předání kvůli důležitosti zásilky. Netušila jsem, že může být i něco horšího, než Česká pošta, ale po této zkušenosti, je vlastně zlatá.
Termin doručení úterý, nedodrženo, změněno na středu, nedodrženo…změněno na čtvrtek….atd. Je pátek a opět změněno na pondělí. Linka absolutně nedostupná, přes email formulář mi bylo naznačeno 2x že mám držet h*** a čekat až můj balík přijde na řadu. Neschopní, arogantní, horší než česká pošta.
Už nikdy!
tato společnost na mne nedela doby dojem chyba prodejce ktery touto společnosti posila baliky
Nejhorší dopravce v ČR. Opakovaně problém s doručením zásilky, komunikace žádná.
Zásilka přišla poškozená. Vypadala jako otevřená a znovu prelepena. Po zadání všech údajů požadovaných k reklamaci,včetně fotek, jsem se asi 10x snažila odeslat na firmou určený e-mail. Nebylo možné, neustále se pošta vracela. Pak jsem dostala náhradní e-mail a na ten se mi to podařilo po 24 konečně odeslat. Číslo zásilky a veškeré údaje byly zadány. A pak mi sdělili, že bez kontaktního telefonu na odesílatele nemohou reklamaci vyřešit, protože číslo zásilky nemohou v systému najít. Číslo jsem poslala správné a dodací štítek jsem ofotila se všemi kódy. Zboží bylo přes Amazon.de a tam se žádného telefonu ani e-mailu nedopídíte. Takže reklamaci nelze řešit. Boj jsem vzdala, zásilku rozbalila a zboží uvnitř bylo naštěstí v pořádku. Mám pocit, z toho všeho, že kapitulace je cílem tohoto systému.
Čekám na zásilku už druhý týden a pořád nic.
Horší firmu neznám!!!!!!!!!!!
Špatná práce, ani jsem nedostala zprávu od kurýra, nežádaly po mě č.zvonku. Vstupenky se vrátily zpátky do Německa a ani nemohou vyřešit ten problém.
Za své peníze dostanete službu, která se vám ani nepokusí balík doručit a rovnou vám to hodí do nějakého pochybné obchodu, kde si to máte vyzvednout. Nikdo vám nezavolá, že se bude balík doručovat.. zákaznická podpora nula..
To už snad je lepší česká pošta