United Parcel Service, známá především pod zkratkou UPS, je americká kurýrní společnost. Zdaleka se ale nespecializuje pouze na USA. Přepravní služby zajišťuje po celém světě. Provozuje jak automobilovou, tak železniční, a dokonce i leteckou přepravu vlastními aerolinkami UPS Airlines.

ups

Logo – UPS

Představení dopravce

Firma UPS ve Washingtonu založil Jamese E. Casey, a to již v roce 1907. Od doby, kdy se zásilky přepravovaly pouze pěšky a nebo na bicyklech, prošla společnost velkými změnami a zcela se transformovala. Několikrát změnila jméno, ale jádro zůstalo stejné – důraz na spolehlivé a rychlé doručování zásilek. V současnosti operuje ve 200 zemích světa.

Přehled služeb

Na UPS se obrací individuální odesílatelé i podnikatelé. Pro ty je navíc připravena široká nabídka služeb. UPS zajistí přepravu balíků i palet, a to po Čechách i mezinárodně, pravidelně i příležitostně. Pro jednotlivce je připraven obdobný plán.

Zásilky se dají jednoduše zadávat i sledovat online. Tracking funguje na základě referenčního čísla, které zadáte do vyhledávání. Pokud potřebujete zásilku doručit urgentně, doporučujeme využít službu UPS Express, která se opět vztahuje na místní i zahraniční přepravu.

Sledování zásilek

UPS, podobně jako FedEx, pod sebou sdružuje různé formy dopravy, které mohou zákazníci využívat. Má vlastní leteckou společnost, nákladní vozy a nově i drony.

Zákazníkům poskytuje špičkový servis podporovaný nejnovějšími technologiemi. Pobočky UPS najdete v Praze, Brně a Ostravě. Brzy by měla firma otevřít nové logistické centrum také v Tuchoměřicích u letiště Václava Havla.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 233 003 300
  • Centrála společnosti: United Parcel Service Czech Republic s.r.o., Ke Kopanině 559, 25267 Tuchoměřice

Hodnocení

8 Celkové hodnocení
Americká kurýrní společnost

8Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7.5
2.6Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.1
Jednání se zákazníkem
2.2
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

302 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Denisa Bardetti 15.2.2022 v 10:23

    Jak muze tahle spolecnost v roce 2022 vubec fungovat na ceskem trhu? Znam UPS ze zahranici a tam to funguje na 100%.
    Tady nejsou schopni dorucit balicek v sjednany termin. Komunikace naprosto nulova, ocekavala bych alespon email nebo telefonat s omluvou, kdyz zmeskaji termin. Po stiznosti na zakaznickem centru byl na me “hoch” drzy ! A rikal mi at se uklidnim. Jsem v naprostem soku a doufam, ze tahle firma nebude uz dlouho v CR mezi nama. Slysela jsem a cetla jen sama negativa

    • DObrý den, tak když už tak velebíte zahraniční UPS, tak doufám, že víte, že kolikrát nám balík ztratí v Německu ,v Americe, různě ve světě.

      Když jste tak zběhlá v problematice, mohla byste tedy UPS poradit, jak dostat balík ze zahraničí, když ho tam ztrazili ?

      Za zkušenosti budem rádi ;)

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Naprosto otřesné doručování. O zásilce mi nepřišel žádný email, nebýt doručovatele, neměla bych ani její číslo, abych si ji mohla vyhledat. Chybějící číslo z neexistujícícho avíza mi neumožnilo změnit datum doručení. Údajně byla zásilka doručována v pondělí – nikdo nepřijel. Po změně doručení na středu přes dispečink jsem na zásilku v ten den čekala do sedmi večer. Nikdo nepřijel. Ve čtvrtek tedy volám a chci změnit na pondělí. To však nejde, posunovat to lze pouze o den…To jako vážně?!? „Naštěstí“ domluva po telefonu s doručovatelkou, že si píše rovnou pondělí. V pondělí konečně doručeno, ale bez kontaktování, prostě to dali na vrátnici, ačkoli jsem žádala osobní předání kvůli důležitosti zásilky. Netušila jsem, že může být i něco horšího, než Česká pošta, ale po této zkušenosti, je vlastně zlatá.

    Klady: Jedna z doručovatelek byla ochotná zapsat si posun data rovnou o dva pracovní dny.
    Zápory: Nepřislo mi avízo, neměla jsem málem ani číslo zásilky Změna kurýrů v průběhu doručování Žádný kontakt během dne, jestli a kdy přijedou Možnost posunutí doručení pouze o den Celkově nicotná komunikace
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Reply
    Milan Adamec 7.1.2022 v 23:42

    Termin doručení úterý, nedodrženo, změněno na středu, nedodrženo…změněno na čtvrtek….atd. Je pátek a opět změněno na pondělí. Linka absolutně nedostupná, přes email formulář mi bylo naznačeno 2x že mám držet h*** a čekat až můj balík přijde na řadu. Neschopní, arogantní, horší než česká pošta.

  4. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Už nikdy!

    Klady: Žádné
    Zápory: Katastrofální jednání. Neskutečně arogantní kurýr. Nikdy víc!
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. tato společnost na mne nedela doby dojem chyba prodejce ktery touto společnosti posila baliky

  6. Nejhorší dopravce v ČR. Opakovaně problém s doručením zásilky, komunikace žádná.

  7. 2.75
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    10

    Zásilka přišla poškozená. Vypadala jako otevřená a znovu prelepena. Po zadání všech údajů požadovaných k reklamaci,včetně fotek, jsem se asi 10x snažila odeslat na firmou určený e-mail. Nebylo možné, neustále se pošta vracela. Pak jsem dostala náhradní e-mail a na ten se mi to podařilo po 24 konečně odeslat. Číslo zásilky a veškeré údaje byly zadány. A pak mi sdělili, že bez kontaktního telefonu na odesílatele nemohou reklamaci vyřešit, protože číslo zásilky nemohou v systému najít. Číslo jsem poslala správné a dodací štítek jsem ofotila se všemi kódy. Zboží bylo přes Amazon.de a tam se žádného telefonu ani e-mailu nedopídíte. Takže reklamaci nelze řešit. Boj jsem vzdala, zásilku rozbalila a zboží uvnitř bylo naštěstí v pořádku. Mám pocit, z toho všeho, že kapitulace je cílem tohoto systému.

    Klady: Zásilka přišla přesně v termínu, ve kterém byla avizovaná.
    Zápory: Zásilka přišla poškozená. Zdlouhavá reklamace.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 1.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    60

    Čekám na zásilku už druhý týden a pořád nic.

    Klady: Nic.
    Zápory: Přeprava balíku 400 km,trvala týden a půl.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Horší firmu neznám!!!!!!!!!!!

    Klady: Nejsou žádné!!!!
    Zápory: Horší společnost neznám!!! Již několik dní slibují že doručí zásilku a nic!!!!!!!!!
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
    • 0.5
      Rychlost doručení
      10
      Jednání se zákazníkem
      10

      Špatná práce, ani jsem nedostala zprávu od kurýra, nežádaly po mě č.zvonku. Vstupenky se vrátily zpátky do Německa a ani nemohou vyřešit ten problém.

      Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 1.75
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    10

    Za své peníze dostanete službu, která se vám ani nepokusí balík doručit a rovnou vám to hodí do nějakého pochybné obchodu, kde si to máte vyzvednout. Nikdo vám nezavolá, že se bude balík doručovat.. zákaznická podpora nula..
    To už snad je lepší česká pošta

    Zápory:
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 16 17 18 19 20 28

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo