United Parcel Service, známá především pod zkratkou UPS, je americká kurýrní společnost. Zdaleka se ale nespecializuje pouze na USA. Přepravní služby zajišťuje po celém světě. Provozuje jak automobilovou, tak železniční, a dokonce i leteckou přepravu vlastními aerolinkami UPS Airlines.

ups

Logo – UPS

Představení dopravce

Firma UPS ve Washingtonu založil Jamese E. Casey, a to již v roce 1907. Od doby, kdy se zásilky přepravovaly pouze pěšky a nebo na bicyklech, prošla společnost velkými změnami a zcela se transformovala. Několikrát změnila jméno, ale jádro zůstalo stejné – důraz na spolehlivé a rychlé doručování zásilek. V současnosti operuje ve 200 zemích světa.

Přehled služeb

Na UPS se obrací individuální odesílatelé i podnikatelé. Pro ty je navíc připravena široká nabídka služeb. UPS zajistí přepravu balíků i palet, a to po Čechách i mezinárodně, pravidelně i příležitostně. Pro jednotlivce je připraven obdobný plán.

Zásilky se dají jednoduše zadávat i sledovat online. Tracking funguje na základě referenčního čísla, které zadáte do vyhledávání. Pokud potřebujete zásilku doručit urgentně, doporučujeme využít službu UPS Express, která se opět vztahuje na místní i zahraniční přepravu.

Sledování zásilek

UPS, podobně jako FedEx, pod sebou sdružuje různé formy dopravy, které mohou zákazníci využívat. Má vlastní leteckou společnost, nákladní vozy a nově i drony.

Zákazníkům poskytuje špičkový servis podporovaný nejnovějšími technologiemi. Pobočky UPS najdete v Praze, Brně a Ostravě. Brzy by měla firma otevřít nové logistické centrum také v Tuchoměřicích u letiště Václava Havla.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 233 003 300
  • Centrála společnosti: United Parcel Service Czech Republic s.r.o., Ke Kopanině 559, 25267 Tuchoměřice

Hodnocení

8 Celkové hodnocení
Americká kurýrní společnost

8Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7.5
2.6Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.1
Jednání se zákazníkem
2.2
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

302 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    DOBRÝ DEN. NEVIEM ČI MOJE HODNOTENIAE SA DOSTANE NA SPRÁVNÉ MIESTO ALEBO KU SPRÁVNEMU MANAGEROVI. PROSÍM VÁS PAN PETR PLACHTA/OSTRAVA/TAK OCHOTNÉHO A ODOVZDANÉHO ZAMESTNANCA PRE SVOJU PRÁCU SOM UŽ DLHO NEZAŽILA. MOC MOC MY POMOHOL .PROSÍM O JEDNORÁZOVÝ BONUS NA VÝPLATU. VELMY SPKOJENÁ KLIENTKA MARTA JURKOVSKÁ

    Klady: ÚŽASNÉ
    Zápory: NEMÁM
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Pro mě první s poslední doprava této Firmi. Řidiči arogantní ,nikdo předem nezavola ze vám vezou balík. Na info lince to stejne. Tohle jsem u žádné firmi,co vozí balíky nezažila. !!!!Nikdy už UPS

    Klady: Žádné Už nikdy od vaši firmi
    Zápory: Žádné jste nejhorší firma
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 2.25
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    20

    Spoločnosť naprosto bezcenná! Zopárkrát som si objednával niečo cez tohto dopravcu, pretože nebol na výber iný a uplne vždy to dopadlo absolutne zle. Teraz to isté. Napísali dopredu e-mail v zmysle „Nasledujúce dni vam doručíme balík“, takže som vůbec netušil ktorý deň. Samozrejme že potom o 3 dni na to mi 11:30 volá kurier že mi bude doručovať balík. Na jeho počudovanie som sa nachádzal v práci, pretože bol proste štvrtok 11:30. Domluvili sme sa teda na tom, že mi balík doručia piatok 10:30, zabezpečil som si človeka, ktorý mi ho prevezme… 11:20 mi už začalo byť divné, že mi nikto nevolá, tak som zavolal na kuriera, ktorý to nedvíhal. Po opakovnom zavolaní o pol hodinu na to mi kurier, ktorý doručoval balík v ten štvrtok, povedal, že netuši, kde sa balík nachádza, že ho ráno nedostal. Takže som sa šiel pozriet na tracking a tam bolo napisane, že sa balik doručuje, tak si vravím, ok, asi ho dostalo iné auto, volal som na support, tam 15 min všetky telefony obsadene… Takže som sa nedovolal a čakal dalej.

    13:00 som už fakt nechápal, čo sa deje a tak som šiel znovu na web tracking a tam už bolo napísané, že sa pomýlili a balík poslali niekam inam. Podarilo sa mi dovolat sa na callcentrum, lenze nedalo sa s nimi domluviť už na ničom, čo by sa dalo urobit pre to, aby som ten balik dostal v den pred víkendom. Aspon na časti dňa, kedy to v pondelok doručia, sa nedalo domluvit tiež. Je to 30kg balík a ja nemam auto, tak asi si na pondelok budem musieť zobrať dovolenku, lebo do prace si to proste dorucit nemozem dat, alebo neviem, jak si to táto sploločnosť vlastne predstavuje…

    Sú absolútne bezcenní, nespoľahliví, nedá sa s nimi na ničom dohodnúť a nevyjdu v ústrety absolútne a pre to to hodnotím ako totálny odpad medzi doručovatelskými službami. Odporucam sa tejto spolocnosti vyhnut oblukom, ak to čoilen trošku bude možné.

    Klady: Rýchlost by bola dobrá, keby absolutne nezmatkovali.
    Zápory: Domluva nula, absolutne zmatky, neustretovost
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Řeknu to asi takhle: Neexistuje žádná šance, aby člověk obdržel svojí zásilku. Vzdejme to.
    Tato společnost popírá i zákon o zachování hmoty. Zásilky, které převezme do přepravy prostě někde mizí, asi v paralelním vesmíru, černé díře, nevím. Možná, že jednou najdou vědci nejaké místo na zemi, kde bude obrovská propast a v ní všechny zásilky UPS.
    Je to vážně tragédie a vůbec nechápu, jak se tahle firma udrží při životě, je to nějaký zázrak.
    Jako fakt to mají tak na háku, že se to nedá srovnat prostě s ničím.
    Omlouvám se hluboce České poště za všechno, co jsem kdy o nich řekl. Odpusťte. Proti UPS jste TOP CLASS.

  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Najhoršia prepravná spoločnosť na trhu, poštové holuby by mi zásielku doručili lepšie ako táto banda.

    Klady: Žiadne
    Zápory: Komunikácia Rýchlosť Ignorancia Služby Všetko
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Původní datum doručení: Pátek, 29.10.2021 – Zásilka odložena na pondělí. Pochopil jsem, že asi kvůli svátku 28. se něco opozdilo, takež vše v pořádku. V pondělí posunuto na úterý, v úterý posunuto na středu, ve středu posunuto na čtvrtek a ze čtvrtka posunuto na dnešek, pátek 5.11.2021.
    To už jsem tam teda zavolal a dostal jsem jen odpověď, že kurýr mi zavolá, tak jsme teda zvědav. tento dopravce už nkdy více.

    Klady: Zákaznické centrum zvedlo telefon
    Zápory: Nedodržení několika termínů
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Nikdy nikdy ne objednejte přes tu společnost !!!!!!!!!!!!!!

  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Tady snad žádná pozitivní věc není.
    Dovolat se na infolinku je za trest, jelikož se vám to nepovede, na e-mailové podpoře vlastně nikdo neví a čekají na proškolení, změna doručení online také nefunguje a háže chybu, takže jste vlastně odkázáni sami na sebe.
    Kurýři údajně nemají telefon, takže není možné ji nijak kontaktovat a musíte čekat celý den doba.
    Také je perfektní když vám 3x přeplánují dodání kvůli údajným prázdninám, což není pravda.
    NEDOPORUČUJI

    Klady: možná snad je hezké logo a auta
    Zápory: komunikace přístup k zákazníkovi důvody proč balík nedoručit
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. Můžete mi vysvětlit jak je možné, že jste mi nechali ne zrovna levný balíček přede dveřmi aniž byste mi dali vědět? Zajímalo by mě jak byste se stavěli k situaci, kdyby mi ten balíček někdo ukradl.

    Žádám o vysvětlení.

  10. Takže, milé UPS … budu se snažit nebýt sprostá, protože poslat celou vaší společnost do h**e, je velice mírné. Vaše společnost je sebranka neschopných amatérů a lhářů, kteří nemají na zdejším trhu co dělat. Nechápu, jak můžete své služby vůbec poskytovat a už vůbec nechápu, že si vás někdo k zasílání najímá. Již po několikáté se mi stalo, že i přesto, že jsem celý den doma a čekám na dodání zásilky, tak zásilka doručena není, v systému je uvedeno, že byla doručena, i když nebyla a až po kontaktování call centra (na které se nedá normálně dovolat) nebo podpory zde na FB zjistím, že byla zásilka uložena v nějaké díře, kterou označujete za výdejnu, na druhém konci města!
    Dnes jsem díky předešlým zkušenostem žádala zde na FB v soukromé zprávě o zaslání telefonní kontaktu na řidiče. Bylo mi sděleno, že mi číslo nepošlou, protože řidiči nemají služební telefon a používají soukromá čísla a telefony (vážně výsměch), tak mi nabídli, že řidiči pošlou zprávu. Řekla jsem, že ano, ať jí pošlou a ať řidiči řeknou, že mi má před doručením zavolat, že jsem doma, ale ať mi volá. Co myslíte … zásilku nemám, řidič nevolala a v sytému je uvedeno, že je zásilka předaná (ale já jsem nic nepřebírala)! Od podpory zde na FB jsem se dozvěděla, že je balík opět na té d*****í výdejně a že už tedy sepsali mou stížnost (opět – jednu jsem posílala ze stejného důvodu i 8.9., kdy mi UPS udělalo totéž s jinou zásilkou) a že se mi ozvou (ani v předešlém případu se nikdo neozval). Chtěla jsem číslo na nadřízeného toho kurýra, ale to mi neposkytnou, jelikož ho prý nemají.
    Varuji všechny před touto přepravní společností a obchody, které jí využívají pro zasílání, jako např. apple.com/cz, servis Nikon, Amazon, nebudu již nikdy využívat.
    Něco, jako zaslání avíza, že jste zásilku převzali do přepravy u vás neexistuje, natož kdyby chtěl člověk přibližný čas doručení nebo kontakt na řidiče, to je pro vaši společnost už asi jiná dimenze, že … měli byste si uvědomit, že to, co předvádíte v Americe, zde není považováno za normál … u nás už i Česká pošta zasílá jak SMS, tak emaily o tom, kdy bude zásilka doručena a kontakt na řidiče. Piště si, že jdu psát stížnost Applu a že jdu u nich zrušit všechny své další objednávky, jelikož již nechci, aby mi zboží vezl někdo tak neschopný, jako vaše společnost.
    A milá Karolíno z podpory na FB … to Vaše „přání hezkého dne“ si nechte od cesty a zamyslete se, pro koho to pracujete.

    • a vy byste si měla přečíst přepravní podmínky. :- ) a zamyslel bych se nad svým chováním. Přeji krásný den

1 18 19 20 21 22 28

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo