United Parcel Service, známá především pod zkratkou UPS, je americká kurýrní společnost. Zdaleka se ale nespecializuje pouze na USA. Přepravní služby zajišťuje po celém světě. Provozuje jak automobilovou, tak železniční, a dokonce i leteckou přepravu vlastními aerolinkami UPS Airlines.
Představení dopravce
Firma UPS ve Washingtonu založil Jamese E. Casey, a to již v roce 1907. Od doby, kdy se zásilky přepravovaly pouze pěšky a nebo na bicyklech, prošla společnost velkými změnami a zcela se transformovala. Několikrát změnila jméno, ale jádro zůstalo stejné – důraz na spolehlivé a rychlé doručování zásilek. V současnosti operuje ve 200 zemích světa.
Přehled služeb
Na UPS se obrací individuální odesílatelé i podnikatelé. Pro ty je navíc připravena široká nabídka služeb. UPS zajistí přepravu balíků i palet, a to po Čechách i mezinárodně, pravidelně i příležitostně. Pro jednotlivce je připraven obdobný plán.
Zásilky se dají jednoduše zadávat i sledovat online. Tracking funguje na základě referenčního čísla, které zadáte do vyhledávání. Pokud potřebujete zásilku doručit urgentně, doporučujeme využít službu UPS Express, která se opět vztahuje na místní i zahraniční přepravu.
Sledování zásilek
UPS, podobně jako FedEx, pod sebou sdružuje různé formy dopravy, které mohou zákazníci využívat. Má vlastní leteckou společnost, nákladní vozy a nově i drony.
Zákazníkům poskytuje špičkový servis podporovaný nejnovějšími technologiemi. Pobočky UPS najdete v Praze, Brně a Ostravě. Brzy by měla firma otevřít nové logistické centrum také v Tuchoměřicích u letiště Václava Havla.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o mezinárodní přepravě
- Odeslet zásilku
- Sledovat zásilku
- Kalkulace ceny přepravy
- Vyhledat pobočku
- Fakturační oddělení UPS
- Reklamace
Kontakty
- Telefon: +420 233 003 300
- Centrála společnosti: United Parcel Service Czech Republic s.r.o., Ke Kopanině 559, 25267 Tuchoměřice
Už nikdy víc. Vubec mě nekontaktovali.
Zakaznická podpora je jedna velká katastrofa!!!
Nedovoláš se, nevím kde mám zaplacený balík.
1) nulová komunikace s koncovým zákazníkem
2) neschopnost propojit si jméno na zásilce se jménem v systému, kde již byl vytvořen účet
3) žádné avízo o tom, že zásilku převzali nebo že s ní nějakým způsobem budou nakládat
4) nesladěné informace, vzájemně si odporují, např. problém s doručením zásilky, protože chybí nebo je něco špatně v adrese doručení, ta byla po kontrole s callcentrem naprosto v pořádku, ale na to konto mi už byli cca. týden předtím doručit dopis, že jim něco dlužím, přitom nikde nic nebylo blíže specifikováno
5) nedodržují sliby – měli mi po domluvě volat kvůli dopisům a víc jak týden se tak nestalo
6) pokud se člověk náhodou nezajímá, tak nemá šanci zjistit, že mu bude zásilka doručována, např. Book Depository standardně přebírá ČP, o UPS nepadlo nikdy ani slovo, naštěstí má Bookdepo tracking od určité doby a díky tomu jsem zjistil, že mé zásilky převzalo UPS, 26 dní se mi nikdo neozval
7) drahé poplatky za manipulaci se zbožím (clo a podobné výdaje), 330 kč je taxa za jejich „služby“ a pak mi naúčtovali dalších 300 kč za zboží v hodnotě 1000 kč a podruhé 290 kč za zboží v hodnotě 570 kč – to je tak 30 % až 50 % daň pokud se nepletu
8) naprostá neochota jakkoliv vyhovět
9) vše jim trvá a nikdo s tím nic nedělá, všem je to evidentně jedno, protože si doručují, jak chtějí, i ta ČP aspoň napíše, že se něco děje
Na Vans e-shopu jsem si koupil boty a při vyplňování adresy atd. nebylo tel. č. , takže jsem nezadával.. UPS mi normálně napsalo že balík doručí dnes(psali včera) ale až dnes ve 12 hodin se na stránce zobrazilo že zde není žádné tel. č.(číslo nejde ani na stránce přidat a musel jsem volat na infolinku :D). Zobrazilo se to tedy na stránce, ale nějaké upozornění jako e-mail nebo cokoliv ? NIC… Budu se UPS vyhýbat. Jednou už jsem přes něj objednával a řidič absolutně nesympatický a nabručený.
už nikdy víc
Hrozná služba, kterou bych nikdy nezvolil, kdybych měl možnost zvolit nějakou jinou.
Nejhorší dopravce světa!
Nemožnost vyplnit elektronický formulář. Kurýr přijede, dodá formuláře k vyplnění. Protože
ale pospíchá, řekne, že se staví později, až pojede zpátky, ale neví kdy. Formuláře mají 4 listy, které se mají propsat. Bohužel průklep nefunguje. Po několika urgencích a telefonátech s UPS mi bylo přislíbeno dodání jiných formulářů. Nervózní řidič mi ale po telefonátu oznámil, že bude čekat max. 5 min a pokud nestihnu za tuto dobu papíry vyplnit, odjíždí, ať si všechno vyplním papír po papíru… Stihnout se to nedá, odesílám 3 balíčky na dost obsáhlé adresy do Polska. MOJE RADA PRO VŠECHNY: chcete-li mít klidný den, použijte jinou kurýrní službu. Já odesíláním 3 dokumentů ztratila více jak půl pracovního dne a i po pracovní době stále čekám na kurýra a budu doufat, že pět minut počká… UPS UŽ NIKDY VÍCE!!!! NAPROSTÁ KATASTROFA!!!!! PROSÍM VYHNĚTE SE OBLOUKEM….
Nejhorší dopravní spolecnost – nechá si zaplatit za službu a pak nic nedoručí. Této společnosti je nejlepší se zdaleka vyhnout.
Nejhorší doručovací služby v ČR. Není možné se jim na infolinku dovolat, nefungují stránky na přesměrování zásilek (již třetí den), nikde žádné info např. o poruše. Když jsem se dovolala na fakturační oddělení (z nouze, abych se vůbec někam dovolala), paní mi nebyla schopná dát jakýkoliv telefonní kontakt, pouze e-mail na reklamační oddělení. Napsala jsem jim velmi ostrý e-mail, který byl doručen a čekám na reakci. Balíček byl údajně již 2x doručen, ve schránce pouze lísteček, žádný kontakt na řidiče, žádné zavolání předem. Naprosto otřesné služby s nemožností se s nimi spojit a řešit problém. Absolutně nedoporučuji. Jejich služby bych si nikdy neobjednala, zásilka šla ze zahraničí, nemohla jsem ovlivnit.
Nejhorší pošta na světě. S výmluvou, že nemají potřebné informace mi nebyl doručen balík a čekal v depu. Nedošla mi ohledně toho žádná SMS ani email. Na moje emaily nebylo odpovězeno. Po týdnu poslali balík zpátky k odesilateli. Katastrofa…