United Parcel Service, známá především pod zkratkou UPS, je americká kurýrní společnost. Zdaleka se ale nespecializuje pouze na USA. Přepravní služby zajišťuje po celém světě. Provozuje jak automobilovou, tak železniční, a dokonce i leteckou přepravu vlastními aerolinkami UPS Airlines.
Představení dopravce
Firma UPS ve Washingtonu založil Jamese E. Casey, a to již v roce 1907. Od doby, kdy se zásilky přepravovaly pouze pěšky a nebo na bicyklech, prošla společnost velkými změnami a zcela se transformovala. Několikrát změnila jméno, ale jádro zůstalo stejné – důraz na spolehlivé a rychlé doručování zásilek. V současnosti operuje ve 200 zemích světa.
Přehled služeb
Na UPS se obrací individuální odesílatelé i podnikatelé. Pro ty je navíc připravena široká nabídka služeb. UPS zajistí přepravu balíků i palet, a to po Čechách i mezinárodně, pravidelně i příležitostně. Pro jednotlivce je připraven obdobný plán.
Zásilky se dají jednoduše zadávat i sledovat online. Tracking funguje na základě referenčního čísla, které zadáte do vyhledávání. Pokud potřebujete zásilku doručit urgentně, doporučujeme využít službu UPS Express, která se opět vztahuje na místní i zahraniční přepravu.
Sledování zásilek
UPS, podobně jako FedEx, pod sebou sdružuje různé formy dopravy, které mohou zákazníci využívat. Má vlastní leteckou společnost, nákladní vozy a nově i drony.
Zákazníkům poskytuje špičkový servis podporovaný nejnovějšími technologiemi. Pobočky UPS najdete v Praze, Brně a Ostravě. Brzy by měla firma otevřít nové logistické centrum také v Tuchoměřicích u letiště Václava Havla.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o mezinárodní přepravě
- Odeslet zásilku
- Sledovat zásilku
- Kalkulace ceny přepravy
- Vyhledat pobočku
- Fakturační oddělení UPS
- Reklamace
Kontakty
- Telefon: +420 233 003 300
- Centrála společnosti: United Parcel Service Czech Republic s.r.o., Ke Kopanině 559, 25267 Tuchoměřice
Zásilka vrácena odesilateli aniž by se mě kdokoliv jakýmkoliv způsobem obtěžoval kontaktovat. Tohle se stalo už potřetí se zásilkou ze zahraničí. Doručili úspěšně zatím pouze jednou. Odteď se budu vždy u obchodníka informovat, zda náhodou nehodlá využít této příšerné firmy, protože za ty problémy žádná zásilka nestojí.
Ve zkratce UPS nikdy víc a doufám že budete mít tu slušnost se omluvit a vynahradit to co vaše společnost předvedla.. balík přišel z Italie o den dýl než mĕl , to člověk ještě omluví ,ale to že je balík zničen a vykraden tak to už je silný kafe.. když jsem chtěla sepsat protokol o poškozeném balíku .prý nic takového nemáte ..buđ příjmout nebo ne .. takže lidi za mě určitě NIKDY VÍC
Totální chaos, balík zanechán za brankou (!) v jiném termínu, než který byl uveden. Otřesná zkušenost.
Příšerná komunikace včetně přístupu, opakovaně balík nedoručený, přestože je zaplacena expresní dodávka. Kurýr nedostupný, katastrofální.
Celkově neschopná služba
UPS … americká společnost … co dodat. V předchozích komentářích bylo již vše řečené.
Jedná se o nejhorší doručovací firmu na českém trhu a nechápu, jak s ní může nějaký obchod spolupracovat. Z Amazonu zásilky zásadně nedoručují, pouze je ponechají na nějakém zapadlém a vzdáleném výdejním místě, zákazníka o doručení absolutně neinformují a mají vše na háku. S touto společností bohužel také spolupracuje firma Apple, které vzkazuji jediné …. dokud nezměníte zasílací službu, již si přímo ze stránek Applu nic neobjednám a raději si danou věc pořídím jinde.
Je to naprostá tragédie, jejich systém je na dvě věci a na zákaznickou linku nemá ani smysl volat.
Nechápu, jak tato společnost může v 21. století ještě u nás fungovat.
Pokud máte možnost si přepravní společnost zvolit, nikdy nevolte UPS a pokud tu možnost nemáte, tak si zboží raději objednejte u jiné firmy, která má smlouvu s jinými přepravními společnostmi.
Že Amazon neposkytuje kvůli GDPR osobní údaje, zato UPS nemůže. Že někdo vyplňuje na zahraničním webu adresu a jméno s diagritikou, tak je v** a že kurýr doručuje zásilky od Applu do výdejního místa, tak je re*******n, protože ví, že na výdejní místo nepatří. Pak se zamyslím nad sebou, jestli jsem dokonalá, chytrá a jestli jsi něco přečetla o logistice, potažmo o přepravci, který mi bude doručovat zásilku.???♂️
Strašný. Doručili mi to 4 km od domu pote, co jsem nebyla doma přesně v hodinu, kdy se mi ozvali, že mi to tam vezou. Byla jsem nemocná, nemohla jsme si balík vyzvednou v kiosku včera, ale dovézt jinam mi ho byli ochotni jen za zaplaceni dovoz a voláni do kiosku, aby si tam vytiskli papír a balík znovu zabalili. Chybu, kterou udělali musím platit já, a ještě k tomu pul dne trávit vyřizováním.
Naprostý neskutečný ks***l. Zasílají podklady k proclení na jiné emailové adresy, člověku, který nemá se zásilkou nic společného a ještě to u něj urgují. Poté jim člověk musí vysvětlovat incoterms, což by měl být jejich denní chleba a nerozumí naprosto ničemu. DDP chtějí proclít u koncového příjemce! Naprostá lež o aktuálním stavu zásilky. Nepříjemné arogantní a amatérské jednání. Za poslední rok mi doručovali 2 balíky a u obou těžké problémy, nakonec jsem si pro balík stejně musel jet sám. Lhali o pokusech o doručení…
Keď som sa dozvedela, že UPS mi naozaj doručí zásielku už do dvoch dní od odoslania, bola som v pozitívnom šoku. Takú rýchlosť som naozaj nečakala. Ale samozrejme potom nastali komplikácie. V deň plánovaného doručenia kontrolujem trackovanie a všetko je v poriadku. Spoiler alert, balík nedošiel. Ďalší deň kontrolujem trackovanie a zrazu je tam napísané, že ERROR – adresa je neúplná a nesprávna. Adresu som v online obchode samozrejme zadala celú správne, tak nerozumiem, čo to má znamenať. Tiež nerozumiem, že ako je možné, že spoločnost nezavolá / nepošle e-mail, že niečo nie je v poriadku a balík nejde doručiť. Neviem si predstaviť, že by som bola mojou babičkou, ktorá si to nevie skontrolovať online. Po volaní na zákaznickú linku som zistila, že chýbalo číslo popisné a balík mi doručia, ale až po víkende. Keď som sa pýtala, že prečo mi nedali aspoň vedieť, nastalo len trápne ticho. Za mňa absolútna nespokojnosť a aj po prečítaní ďalších recenzií nerozumiem, že ako môžu takto fungovať.
Otřesná zkušenost. Přes „balikdozahranici.cz“ jsem se dostala k nim. Nespolehlivé, díletantské.
Se společností UPS jsem absolutně nespokojen – řidič mě telefonicky nekontaktoval a rovnou zásilku odvezl na depo. Celý den jsme byli doma neboť je covidu a home office čas – nikdo na zvonek nezvonil.