United Parcel Service, známá především pod zkratkou UPS, je americká kurýrní společnost. Zdaleka se ale nespecializuje pouze na USA. Přepravní služby zajišťuje po celém světě. Provozuje jak automobilovou, tak železniční, a dokonce i leteckou přepravu vlastními aerolinkami UPS Airlines.

ups

Logo – UPS

Představení dopravce

Firma UPS ve Washingtonu založil Jamese E. Casey, a to již v roce 1907. Od doby, kdy se zásilky přepravovaly pouze pěšky a nebo na bicyklech, prošla společnost velkými změnami a zcela se transformovala. Několikrát změnila jméno, ale jádro zůstalo stejné – důraz na spolehlivé a rychlé doručování zásilek. V současnosti operuje ve 200 zemích světa.

Přehled služeb

Na UPS se obrací individuální odesílatelé i podnikatelé. Pro ty je navíc připravena široká nabídka služeb. UPS zajistí přepravu balíků i palet, a to po Čechách i mezinárodně, pravidelně i příležitostně. Pro jednotlivce je připraven obdobný plán.

Zásilky se dají jednoduše zadávat i sledovat online. Tracking funguje na základě referenčního čísla, které zadáte do vyhledávání. Pokud potřebujete zásilku doručit urgentně, doporučujeme využít službu UPS Express, která se opět vztahuje na místní i zahraniční přepravu.

Sledování zásilek

UPS, podobně jako FedEx, pod sebou sdružuje různé formy dopravy, které mohou zákazníci využívat. Má vlastní leteckou společnost, nákladní vozy a nově i drony.

Zákazníkům poskytuje špičkový servis podporovaný nejnovějšími technologiemi. Pobočky UPS najdete v Praze, Brně a Ostravě. Brzy by měla firma otevřít nové logistické centrum také v Tuchoměřicích u letiště Václava Havla.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 233 003 300
  • Centrála společnosti: United Parcel Service Czech Republic s.r.o., Ke Kopanině 559, 25267 Tuchoměřice

Hodnocení

8 Celkové hodnocení
Americká kurýrní společnost

8Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7.5
2.6Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.1
Jednání se zákazníkem
2.2
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

302 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Nejhorší pošta na světě. S výmluvou, že nemají potřebné informace mi nebyl doručen balík a čekal v depu. Nedošla mi ohledně toho žádná SMS ani email. Na moje emaily nebylo odpovězeno. Po týdnu poslali balík zpátky k odesilateli. Katastrofa…

  2. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Bohužel už se musím o této společnosti zmínit. Jejich služby jsou v dnešní době naprosto katastrofální. Prý doručení Standart, ale je to spíše PODSTANDART. Nejenže nedávají vědět čas doručení, takže můžete čekat třeba celý den. Ale oni prostě ani nedají vědět v ten den doručení, že budou něco doručovat. Dozvím se to jen tak, že budu aktivně sledovat číslo zásilky. To by bylo ještě dobrý, ale bohužel ani tak mi zboží nebylo doručeno. Prý jsem nebyl k zastižení. Ale žádný zvonek nebo telefonát prostě nic!!! Volám na infolinku kam se dovolávám na potřetí po 15min a chci číslo aspoň na řidiče ať si pro ten balík můžu zajet sám, ale prý ho neznají. Tak to už je vrchol moderní firmy, že neznají čísla na svoje přepravce. Zásilka byla po dvou dnech doručena. A nyní máji doručit další která je na depu od 12.7. 13.7. volám a prý ji doručí, samozřejmě nic. 14.7. Volám a prý už je na autě a celý den nic. 15. Volám a prý už to zařizují, aby mi byla doručena. Následuje za 3h po telefonátu zpráva že bude doručena další den. Jsem zvědav zda ji doručí nebo budu znovu volat a oni mi znovu něco nalhávat. Kdybych si mohl vybrat tuto přepravní společnost si NIKDY nevyberu ani nikomu ji nedoporučuji.

    Klady: Netuším
    Zápory: Žádné oznámení o doručení Neznámí čas doručení Neznají čísla na řidiče Neví kde se nachází zásilky Nekorektní informace
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Už dva týdny je balík v Tuchoměřicích. Na začátku mě přišel email na který jsem obratem poslal požadovaný tiskopis a od té doby nikdo neodpovídá ani na urgence. Telefon je jen jedno číslo kam se nedá dovolat!!!

  4. Dobrý den,

    to můj balíček poslali rovnou zpět k odesílateli, prý po třech marných pokusech o doručení ho posílají zpátky nedostala jsem od nich žádný info a kdybych tam nezavolala tam se ani neobtěžují mi to sdělit. Slečnu na infolince jsem pěkně seřvala i když ta je v tom chudák asi nevinně, ale když tak čtu tady komentáře asi to nebylo poprvé. S takovou arogancí k zákazníkům jsem se snad ještě nesetkala a to už jsem myslela, že jsem viděla hodně.

  5. Nikdy jsem se nesetkala s takovým jednáním jako s UPS. Nebyl mi doručen balíček ani po 3 týdnech, UPS neposlalo žádný email, smsku s upozorněním, když jsem si balíček dohledala podle trasovacího čísla, bylo tam napsáno, že balíček byl doručován dokonce 3x, ale adresa je neznámá, proto nemohli nic doručit a balíček posílají zpátky k odesílateli, proto jsem okamžitě volala na jejich zákaznické číslo s tím, že balíček si vyzvednu sama přímo v Tuchoměřicích, pokud je to pro ně takový problém najít jednu adresu, nakonec mi bylo neochotně, ale přece jenom slíbeno, že balíček se zatím pozastaví a bude mi doručen následující pracovní den, opět se tak nestalo, volala jsem znova na zákaznické číslo a slečna m jen oznámila, že balíček byl vrácen zpět odesílateli, ten svoje zboží zatím, bohužel nedostal. Tak čekám co bude dál, ale jsem neskutečně vytočená. Nikdy neposílejte nic přes tuto firmu, oni o zákazníky nemají zájem. Dohledám si číslo přímo na jejich centrálu v USA a napíšu jim tam moji zkušenosti. Vždycky jsem si myslela, že UPS je jedna z nejlepších kurýrních firem, ale v ČR je to nejhorší výběr.

  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Balik od doruceni na ceskou celnici ztratil sledovatelnost. 4 krat jsem volal na ups tracking celkem 26 minut cekani na operatora. Nikdo to nezvedl. Nic nevime. Balik nemame.

    Klady: Nic pozitivniho
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Naprostá katastrofa v komunikaci! Nikdo nikde nebere telefon a chtějí jen abych se registroval! Nevím tedy jestli to jsou pouzí lovci informací nebo přepravci!

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Naprosto otřesné jednání, lhaní o pokusech o doručení. Udájně mi bylo třikrát voláni. Při následném osobním odběru, jsme zjistili, že dopravce vůbec neměl moje číslo, tudíž mi nemohl volat. Dále mi depu mi bylo oznámeno, že balík byl ztracen ať to zkusím zase zítra.. Nechápu jak takhle společnost může ještě fungovat.

  9. Reply
    Karel Čálek 1.7.2021 v 10:33

    Nejhorší přepravní společnost ze všech (nejen moje zkušenost). Neschopná zákaznická linka, zásilky nedoručené i bez pokusu o doručení. Poslední zásilka v hodnotě 19 000kč opět nedoručena, namísto toho odešla do Polska. Doporučuji vyhnout se této společnosti.

  10. hrozná komunikace ,nervy na pochodu zda zásilka dorazi prostě katastrofa

1 21 22 23 24 25 28

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo