United Parcel Service, známá především pod zkratkou UPS, je americká kurýrní společnost. Zdaleka se ale nespecializuje pouze na USA. Přepravní služby zajišťuje po celém světě. Provozuje jak automobilovou, tak železniční, a dokonce i leteckou přepravu vlastními aerolinkami UPS Airlines.

ups

Logo – UPS

Představení dopravce

Firma UPS ve Washingtonu založil Jamese E. Casey, a to již v roce 1907. Od doby, kdy se zásilky přepravovaly pouze pěšky a nebo na bicyklech, prošla společnost velkými změnami a zcela se transformovala. Několikrát změnila jméno, ale jádro zůstalo stejné – důraz na spolehlivé a rychlé doručování zásilek. V současnosti operuje ve 200 zemích světa.

Přehled služeb

Na UPS se obrací individuální odesílatelé i podnikatelé. Pro ty je navíc připravena široká nabídka služeb. UPS zajistí přepravu balíků i palet, a to po Čechách i mezinárodně, pravidelně i příležitostně. Pro jednotlivce je připraven obdobný plán.

Zásilky se dají jednoduše zadávat i sledovat online. Tracking funguje na základě referenčního čísla, které zadáte do vyhledávání. Pokud potřebujete zásilku doručit urgentně, doporučujeme využít službu UPS Express, která se opět vztahuje na místní i zahraniční přepravu.

Sledování zásilek

UPS, podobně jako FedEx, pod sebou sdružuje různé formy dopravy, které mohou zákazníci využívat. Má vlastní leteckou společnost, nákladní vozy a nově i drony.

Zákazníkům poskytuje špičkový servis podporovaný nejnovějšími technologiemi. Pobočky UPS najdete v Praze, Brně a Ostravě. Brzy by měla firma otevřít nové logistické centrum také v Tuchoměřicích u letiště Václava Havla.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 233 003 300
  • Centrála společnosti: United Parcel Service Czech Republic s.r.o., Ke Kopanině 559, 25267 Tuchoměřice

Hodnocení

8 Celkové hodnocení
Americká kurýrní společnost

8Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7.5
2.6Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.1
Jednání se zákazníkem
2.2
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

282 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.75
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    20

    Mám pocit, že si UPS myslí, ze na ne mohu čekat cely den a co hůř. Třeba čekat cely den a ani se nedočkat !!!!

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    0

    Nulová komunikace se zákazníkem, opožděné doručení zásilky o několik dnů a k tomu všemu nefungující zákaznická linka (tzn. nemožnost komunikovat s přepravní společností)….. V den, kdy mi byl balík doručen, mi nepřišla SMS zpráva, mail, ani telefonát. Kurýr přijel v v nějakém pofidérním osobním autě… Zkrátka zázrak, že mi balík přišel jen o 4 pracovní dny později.

    Klady: možnost přibližného sledování zásilky
    Zápory: komunikace doručení zákaznická podpora / tel. linka nemožnost kontaktovat přepravní společnost
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. 1.75
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    10

    Žádné upozornění o doručení/nedoručení zásilky.

    Klady: Zákaznická linka funguje...
    Zápory: řidič nezavolal ani nenapsal zprávu při doručování zásilky pravděpodobně rovnou dopravil zásilku na "UPS Access Point" žádné upozornění o tom, že zásilka nebyla úspěšně předána V trackovacím systému dokonce uvedeno, že zásilka mi byla již doručena... Radši jsem si došel na ten Access Point, než spoléhat na jejich řidiče
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 1.5
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    0

    Nejhorší! Po doručení zásilky mi přišla asi o tři týdny ještě faktura na doplacení příplatků (za co netuším). DO SCHRÁNKY?! V této době? A samozřejmě finanční sankce, pokud to do týdne neuhradím. QR kód na faktuře neznají. Dovolat se jim nedá.

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. otřesné jednání a přístup řidiče – naprosto neprofesionální, neochotný a nepříjemný

  6. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Velice spolehlivá doprava

    Klady: Rychlost, super jednání
    Zápory: Žádné
    Přínosný(2) Nepomohl(2)You have already voted this
  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Moje zkušenost je bohužel velice špatná. Dvě zásilky ze dvou nedoručené. Komunikace se zákazníkem nulová. Ještě, že konkurence v tomto oboru je dostatečná. Never more UPS.

    Klady: žádné, zásilky nebyly doručeni
    Zápory: nulová komunikace se zákazníkem, příšerný trackovací systém
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Naprosto stejná katastrofa a parodie na expresní dopravu jako FedEx.

  9. Po přečtení všech recenzí se již ničemu nedivím. Jsem naprosto zoufalá z komunikace s touto společností. Jsou nespolehliví jak řidiči, tak celá společnost a její operátoři.
    Balíček byl vyzvednutý 8.3.2021 a měl být doručen do Anglie. Status vyhledávání není funkční, zasekl se na datu vyzvednutí. Když jsem je denně uháněla emailem, posunul se status na datum 29.3. „plánované dodání.“ Navíc mi k tomu napsali, že je balík na výstupu a v nejbližších dnech bude na místě. Na kterém místě, bohužel, nenapsali.
    Tak jsem se zaradovala, že dcera obdrží balík do Velikonoc. Dnes jsem zkusila zavolat, což pro mě znamenalo desetiminutové čekání u telefonu a poslouchání různých výmluv. Se slečnou, která mi zvedla telefon, jsem měla krátký hovor neb jsem s nervama nevydržela a rozbrečela se. Více jak rok nemůžeme navštívit dceru s vnoučaty a když jim chceme poslat balíček, jsou s tím takové problémy.
    Balíky jsem posílala v loňském roce 6x , ale přes jiné společnosti a nikdy nebyl problém. Teď, po brexitu, jsem musela zvolit UPS – bohužel. Už opravdu NIKDY!
    Smutné je, že se o recenze tato společnost nezajímá !!!

    • pokud jste posílala jídlo… zkrátka potraviny nebo osobní věci, tak se nedivte. Jelikož je zásilka mimo EU, je potřeba faktur, nebo proformafaktur. Než někam něco pošlu, tak si zjistím, kým a za jakých podmínek se to posílá. Neznalost neomlouvá ???

  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Totálně a absolutně nejhorší společnost, která může existovat. Česká pošta je proti tomu TOPka. Protivní, neochotní, líní, drazí. Už nikdy víc!!! Balík stále nedorazil a každý den mi chodí mail, že mi ho doručí zítra. Podala jsem stížnost, ale mají to stejně na háku jako na zákaznické lince.

    Klady: žádné
    Zápory: úplně všechno špatně se zákazníkem si utírají z****
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
1 21 22 23 24 25 26

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo