United Parcel Service, známá především pod zkratkou UPS, je americká kurýrní společnost. Zdaleka se ale nespecializuje pouze na USA. Přepravní služby zajišťuje po celém světě. Provozuje jak automobilovou, tak železniční, a dokonce i leteckou přepravu vlastními aerolinkami UPS Airlines.
Představení dopravce
Firma UPS ve Washingtonu založil Jamese E. Casey, a to již v roce 1907. Od doby, kdy se zásilky přepravovaly pouze pěšky a nebo na bicyklech, prošla společnost velkými změnami a zcela se transformovala. Několikrát změnila jméno, ale jádro zůstalo stejné – důraz na spolehlivé a rychlé doručování zásilek. V současnosti operuje ve 200 zemích světa.
Přehled služeb
Na UPS se obrací individuální odesílatelé i podnikatelé. Pro ty je navíc připravena široká nabídka služeb. UPS zajistí přepravu balíků i palet, a to po Čechách i mezinárodně, pravidelně i příležitostně. Pro jednotlivce je připraven obdobný plán.
Zásilky se dají jednoduše zadávat i sledovat online. Tracking funguje na základě referenčního čísla, které zadáte do vyhledávání. Pokud potřebujete zásilku doručit urgentně, doporučujeme využít službu UPS Express, která se opět vztahuje na místní i zahraniční přepravu.
Sledování zásilek
UPS, podobně jako FedEx, pod sebou sdružuje různé formy dopravy, které mohou zákazníci využívat. Má vlastní leteckou společnost, nákladní vozy a nově i drony.
Zákazníkům poskytuje špičkový servis podporovaný nejnovějšími technologiemi. Pobočky UPS najdete v Praze, Brně a Ostravě. Brzy by měla firma otevřít nové logistické centrum také v Tuchoměřicích u letiště Václava Havla.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o mezinárodní přepravě
- Odeslet zásilku
- Sledovat zásilku
- Kalkulace ceny přepravy
- Vyhledat pobočku
- Fakturační oddělení UPS
- Reklamace
Kontakty
- Telefon: +420 233 003 300
- Centrála společnosti: United Parcel Service Czech Republic s.r.o., Ke Kopanině 559, 25267 Tuchoměřice
Totalni katastrofa!! Muj balik za 3500,- uplne ztratili nebo slohli, pani operatorka me jeste pomalu vynadala co obtezuju, ze balik se ztratil a co jako.. chovani a pristup priserny. Na balik ma zakaznice ceka tyden ani se nikdo nenamahal ozvat, ze je neco spatne. Za 150,- to uz radsi postu!! Nikdy vic tohle!!
Kdyby si někdo myslel, ze nic horšího než Česká pošta neexistuje, tak to neměl čest tady s touhle naprosto neschopnou a příšernou firmou a vůbec ne “dopravcem” jak si UPS neprávem říká. Po dvou zkušenostech si radši zajedu pro balíček sama a aspoň nebudu 15x volat na zákaznickou linku kde NIKDO nebere telefony a když to zvednou; tak jsou neprijemni a neschopní cokoliv zaridit. Tohle byla ta nejhorší zkušenost a již nikdy nevyuziju!!!!!!!!!
HNUS! Již nikdy více!!! Příšerné arogantní a obstrukční chování řidičů, zásadně Vám tato firma nedá vědět, kdy balík doručí, prostě jen zavolají na mobil, že jsou před vaším domem se zásilkou! Ani řidič, ani dispečer vám dopředu nedají vůbec žádné avízo. Nelze plait při předání kartou!!! Jen hotově! Když nemá zpět nevydá vám zásilku. Jen některé vozy jsou vybaveny karetním terminálem pro bezhotovostní platby kartou!!! Otřesné služby, Absolutně kašlou na zákazníka! Tahle hrůza by měla zkrachovat a přestat otravovat lidi svou katastrofální neschopností a nekompetentností!!!
Dobry den,
ma zkusenost se spolecnosti UPS je opravdu neprofesionalni. Balik byl dorucen na jinou adresu – ano, jsem si vedoma, ze neco takoveho se muze stat. Proto bych ocekavala minimalne omluvu, vyjadreni ke ztrate zasilky, jednoduse proaktivni pristup. Nic z toho do dnesniho dne nenastalo. Zasilka byla ztracena pred 2 mesici, vyplnila jsem online formular a prilozila veskere podklady. Nikdo me nekontaktoval, nikdo se neomluvil, reklamace je oznacena nalepkou, ze “probiha”. Vcera jsem kontaktovala emailem reklamacni oddeleni a pozadala o zpetnou vazbu. Ta byla velmi stroha – at se obratim na odesilatele. Opet, zadna omluva za vzniklou skodu, pouze podekovani za muj dotaz – to jako opravdu? Jak neprofesionalni pristup k zakaznikovi.
Shrnuto, mam pocit, ze ztrata baliku nikoho nezajima. Budu samozrejme kontaktovat odesilatele, to ovsem neresi vzniklou situaci, ze balik byl predan jine osobe, na jine adrese a nikdo se me v den predani nepokusil kontaktovat telefonicky.
Ostuda a neprofesionalni pristup. Samozrejme spolecnost nedoporucuji.
Naprosto otřesná společnost. Nezažil jsem větší muka než jednat s UPS. Absolutně nepochopím, jak tato společnost ještě může v ČR fungovat, když není schopná dodat balíček ani po 4 měsících! Pořád mě píšou, že mám špatnou adresu, opravdu, myslím to vážně, já už opravdu nevím, jak jim to mám už vysvětlit, že adresa je správná. Dávám jim telefon. Zavolejte až budete dole. Nic, absolutně nic. Nezavolají. Jestli existuje peklo, tak je to UPS.
Dobrý den,
já jsem v naprosto POZITIVNÍM ŠOKU ze spolupráce.Včera manžel poslal balíček dceři do Anglie, která již není v EU.Již dnes dopoledne ji byl předán, ani ne za 24 hodin!!!Od jiné společnosti(nebudu jmenovat) ji balík putuje již přes měsíc a dvakrát byl ztracen a asi již nedojde vůbec.
Takže s tímto doručením u UPS jsem opravdu stále v pozitivním šoku a moc děkuji.
Nejhorší dopravní společnost s jakou mám zkušenosti. Poprvé mi kurýr dal jiný balík, 40 minut jsem se dovolávala po všech čertech a nikdo mi to nezvedal, po hodině kurýr dorazil znovu, a ještě dotčený, že jsem balíček, který mi dal poškodila.
Druhá zkušenost.. hodinky za 5000 nechali ležet v noci v mraze na plotě, kde je mohl v pohodě někdo vzít, nebo mráz poškodit, našla jsem je až náhodou ráno :)
A teď jak ten i**** čekám na balíček, cely den je sledování zásilky, že balík doručí “během dne” už tenhle “Čas doručení” je katastrofální, ale budiž. V 7 večer mi tam skočí, že je špatně zadaná adresa, přitom není!!! Takže nevím, kde balík za 2900 teď je, a jestli ho vůbec ještě uvidím, protože dovolat se někam je nemožné. KATASTROFA!!!! Radši skončete.
Špatný…špatný….špatný.
Nejvíce mě baví věta na jejich stránkách „zákazníkům zajišťuje špičkový servis „.
S UPS už nikdy více !!! Ani nedají vědět, že vezou zásilku a celkem se divím že ještě fungují .komunikace nula….dovolat se nelze absolutně nikam.
Šílený,v životě by mě nenapdalo,co je to za společnost,napíšou datum doručení, ještě za šílený peníze a balíček nikde. Na centrále neví co říkají a nikdo není schopný fungovat. Už nikdy,za ty hrozný nervy v celé rodině to nestojí
Já čekám od 16.2. na doručení do Anglie a dcera pořád nemám balíček, putuje pořád někde ve skladu. Urgujeme jak z české tak z anglické strany a nic. Taky už nebudu nic posílat přes UPS
Také by mě zajímal výsledek. Teď řeším to samé.
Dobrý den, mohu se zeptat jak jste dopadl? Mate balík? Jsem na tom teď úplně stejně
Dobý den,
Dne 10.2.2021 mi byla ze Španělska zaslána zásilka 1Z48E4X068994*****. O této zásilce jsem od společnosti UPS neobdržel jediné avizo o doručování, či jakémkoliv problému.
Jediné info na vašem sledovacím systému bylo, že byla zásilka odeslána 10.2. ze Španělska a je doručována do Brna toto tam bylo až do 16.2.. Vzhledem k tomu, že se jedná o důležitou zásilku, průběžně jsem ji kontroloval. Dne 16.2. jsem při ranní kontrole zjistil, že u zásilky je info, že je uvedena špatná adresa a čeká se na její doplnění.
V 8.12 jsem se dovolal na vaši podporu a s operátorkou jsme upřesnili doručovací adresu, operátorka chtěla doplnit název firmy, nevím proč, když to byla soukromá zásilka, operátorka mi přečetla adresu a ta byla v pořádku. Hovor byl údajně nahráván, přikládám i obrazovku mobilu, kde je to jasně vidět v kolik hodin proběhl.
Pro upřesnění adresa byla do budovy, kde je v chodu recepce a jiné balíky jsou mi doručovány bez problémů.
Ve vašem sytému se status změnil na to, že byla změněna doručovací adresa.
Jaké bylo mé překvapení, když jsem zjistil že ve vašem systému se objevilo, že změna adresy byla dokončena 16.2.2021 v 16:01 a 2.16.2021 v 16:09 Vrátit odesílateli, se statusem odmítnutá zásilka!!!
Na stížnost podanou jak u vaší operátorky, tak přes váš web, jsem obdržel info emailem, že mne budete kontaktovat. Zásilka byla drahá předem zaplacená a pro nás důležitá, proto jsem volil dražší přepravu a bláhově jsem se domníval, že bude vše v pořádku. Za celou dobu doručování jsem neobdržel jediné avízo, sledování balíků vůbec neodpovídá pravdě, zásilka údajně byla 5 dní na Brněnském depu, po celou dobu byl status, zásilka se přepravuje do Brna, za celou dobu mne nikdo nekontaktoval a údajně ani odesílatele!
Tímto žádám o nápravu a řádné doručení zásilky včetně aviza tak jak údajně poskytujete!!
Vždy jsem si myslel, že vaše společnost poskytuje solidní služby, proto jsme ji preferovali, nyní jste mne přesvědčili, že jste horší než ČP ☹
Stěžovat si u nás nemá význam, jedině napsat stížnost mateřské společnosti.
Mám naprosto stejné zkušenosti. Od 8.3.2021, kdy byl balík vyzvednutý, mi tvrdí, že se proclívá. Jinak komunikujeme denně, denně jim píšu, dnes už jsem nevydržela a zavolala. Přesně jak tady jedna paní píše, že UPS ji připravilo o nervy.