United Parcel Service, známá především pod zkratkou UPS, je americká kurýrní společnost. Zdaleka se ale nespecializuje pouze na USA. Přepravní služby zajišťuje po celém světě. Provozuje jak automobilovou, tak železniční, a dokonce i leteckou přepravu vlastními aerolinkami UPS Airlines.
Představení dopravce
Firma UPS ve Washingtonu založil Jamese E. Casey, a to již v roce 1907. Od doby, kdy se zásilky přepravovaly pouze pěšky a nebo na bicyklech, prošla společnost velkými změnami a zcela se transformovala. Několikrát změnila jméno, ale jádro zůstalo stejné – důraz na spolehlivé a rychlé doručování zásilek. V současnosti operuje ve 200 zemích světa.
Přehled služeb
Na UPS se obrací individuální odesílatelé i podnikatelé. Pro ty je navíc připravena široká nabídka služeb. UPS zajistí přepravu balíků i palet, a to po Čechách i mezinárodně, pravidelně i příležitostně. Pro jednotlivce je připraven obdobný plán.
Zásilky se dají jednoduše zadávat i sledovat online. Tracking funguje na základě referenčního čísla, které zadáte do vyhledávání. Pokud potřebujete zásilku doručit urgentně, doporučujeme využít službu UPS Express, která se opět vztahuje na místní i zahraniční přepravu.
Sledování zásilek
UPS, podobně jako FedEx, pod sebou sdružuje různé formy dopravy, které mohou zákazníci využívat. Má vlastní leteckou společnost, nákladní vozy a nově i drony.
Zákazníkům poskytuje špičkový servis podporovaný nejnovějšími technologiemi. Pobočky UPS najdete v Praze, Brně a Ostravě. Brzy by měla firma otevřít nové logistické centrum také v Tuchoměřicích u letiště Václava Havla.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o mezinárodní přepravě
- Odeslet zásilku
- Sledovat zásilku
- Kalkulace ceny přepravy
- Vyhledat pobočku
- Fakturační oddělení UPS
- Reklamace
Kontakty
- Telefon: +420 233 003 300
- Centrála společnosti: United Parcel Service Czech Republic s.r.o., Ke Kopanině 559, 25267 Tuchoměřice
Neskutecne za…na spolecnost, banda amateru, kde kdyz se ridici nechce, tak to proste “zapichne” a neprijede….
O zasilkach pisou nesmysly pri sledovani, kde se vase zasilka nachazi…..jelikoz jsou totalne neschopni….. ve svete funguji, ale v CR……bych je zakazal….. ze 4 zasilek, jsem si 3x musel prijet na regionalni centralu, abych svoje zbozi vubec dostal….
UPS Zavrit a Zakazat!!!!!
Společnost se vůbec neobtěžovala dovézt balík na zadanou adresu. O této skutečnosti telefonicky ani emailem neinformovala a zásilka byla ponechána na výdejním místě. Na infolince to pro jistotu nikdo nebere. To už radši Českou poštu než tohle.
Nejhorší přepravce. Ráno email, že mi bude na konci dne doručena zásilka. Navečer mi přišla zpráva od obchodu, ze kterého jsem objednávala, že mi zásilka byla doručena! Ups se ani neobtěžuje informovat, že nic nedoručí a klidně do obchodu dají informaci, že zboží předali zákazníkovi!!! A až po telefonování na infolinku jsem se dozvěděla, že si to mám vyzvednout na nějakém výdejním místě! Už nikdy, to už i ta česká pošta aspoň dá info, že balík nedoručí…
Ve stresu z přečtených recenzí, protože mi nedošel balíček v den, kdy bylo avízováno e-mailem jsem vedla dosti nepříjemný rozhovor s infolinkou. Nebyla jsem zrovna milá a později je mi za to trochu stydno. Nakonec ale musím podotknout, že balíček přišel druhý den v pořádku. Kurýr volal ze zadané adresy (Itálie to trošku domršila), přinesl mi ho příjemný sympaťák. Po tom stresu a strachu odtud příjemný překvapení. Systém je akorát dost mimo a posílá si maily zjevně předem jen tak. Jinak cajk.
Na zákaznické lince neochotni, nepříjemni a vlastně úplně k ničemu, žádná pomoc.
Na balíček jsem čekala skoro 2 měsíce a když to konečně přivezli, platila jsem ještě 1000 korun celni poplatek.
Jedním slovem NEDOPORUČUJI!!
Máte číslo na zákaznickou linku? Nedoručili mi balík.
Příšerný dopravce. V systému nahlášeno, že 21.1.2021 má dorazit zásilka. Kurýr volá o den dříve, abych mu potvrdil, že budu doma a následný den dopravce neodešle balík a při zavolání kurýrovi taky netuší co se děje. Systém naprosto nefunkční, hlásí, že je chybějící nebo chybně zadaná adresa a není způsob jak ji změnit než kontaktem zákaznické podpory. Načež zákaznická podpora po zkontaktování e-mailem nastaví stejnou adresu a posune odeslání o den později. Po dalších 10 nepříjemných minutách s operátorem na zákaznické lince, kdy mi není vysvětleno, kde udělali na skladě chybu a bez jakékoliv domluvy jsem si zbytečně vzal den volna v práci aby mi nebylo nic odesláno. Nedoporučuji. Nespolehlivý a neochotný dopravce, nefunkční a nepříjemná zákaznická podpora.
Dobrý den, bohužel s touto službou UPS mám jen špatné zkušenosti, smůla byla, že jsem si nemohla vybrat za doby korony jiného dopravce. Nespolehliví, dvakrát mi nedoručíli v termínu, navíc v prvním případě bez upozornění, dal zboží do tabáku v centru Brna, ne na místo doručení, nyní opét čekám, co bude s mým zaplaceným zbožím. Již nikdy tuto službu nevyužiji
Po zkušenost s jinými dopravními společnostmi bych nikdy po konkrétním „doručovateli“ nechtěla, aby mi zásilku v zimním období donesl až domů ke dveřím, jelikož nebydlím přímo u silnice. Potom, co dnes zazvonil zvonek a za dveřmi stála paní s krabicí, jsem byla opravdu hodně mile překvapena.
Na balíček čekám od listopadu. Špatná a nic neříkající aktualizace stavu doručení. Např. v dopravě a různé. Balíček měl být doručen 14.1.
Přepis hovoru se zákaznickou linkou ilustruje moji zkušenost poměrně dobře.
Já: „Dobý den. Po neúspěšném pokusu doručení v pátek, kdy mi váš kurýr nedal vědět, že mi něco veze a že mou adresu nemůže najít, jsme se s vašim kolegou na infolince dohodli na změně adresy. Chtěl bych se jen ujistit, jestli se tato změna povedla a kam řidič zásilku dnes poveze.“
Operátorka: „To nám sytém nedovoluje zjistit. Mám tu jen, že to naložil do auta.“
Úplně stejná zkušenost. Řidič to nemůže najít, ale telefon nezvedne, raději zásilku odveze zpět na depo a ty zákazníku pátrej