United Parcel Service, známá především pod zkratkou UPS, je americká kurýrní společnost. Zdaleka se ale nespecializuje pouze na USA. Přepravní služby zajišťuje po celém světě. Provozuje jak automobilovou, tak železniční, a dokonce i leteckou přepravu vlastními aerolinkami UPS Airlines.
Představení dopravce
Firma UPS ve Washingtonu založil Jamese E. Casey, a to již v roce 1907. Od doby, kdy se zásilky přepravovaly pouze pěšky a nebo na bicyklech, prošla společnost velkými změnami a zcela se transformovala. Několikrát změnila jméno, ale jádro zůstalo stejné – důraz na spolehlivé a rychlé doručování zásilek. V současnosti operuje ve 200 zemích světa.
Přehled služeb
Na UPS se obrací individuální odesílatelé i podnikatelé. Pro ty je navíc připravena široká nabídka služeb. UPS zajistí přepravu balíků i palet, a to po Čechách i mezinárodně, pravidelně i příležitostně. Pro jednotlivce je připraven obdobný plán.
Zásilky se dají jednoduše zadávat i sledovat online. Tracking funguje na základě referenčního čísla, které zadáte do vyhledávání. Pokud potřebujete zásilku doručit urgentně, doporučujeme využít službu UPS Express, která se opět vztahuje na místní i zahraniční přepravu.
Sledování zásilek
UPS, podobně jako FedEx, pod sebou sdružuje různé formy dopravy, které mohou zákazníci využívat. Má vlastní leteckou společnost, nákladní vozy a nově i drony.
Zákazníkům poskytuje špičkový servis podporovaný nejnovějšími technologiemi. Pobočky UPS najdete v Praze, Brně a Ostravě. Brzy by měla firma otevřít nové logistické centrum také v Tuchoměřicích u letiště Václava Havla.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o mezinárodní přepravě
- Odeslet zásilku
- Sledovat zásilku
- Kalkulace ceny přepravy
- Vyhledat pobočku
- Fakturační oddělení UPS
- Reklamace
Kontakty
- Telefon: +420 233 003 300
- Centrála společnosti: United Parcel Service Czech Republic s.r.o., Ke Kopanině 559, 25267 Tuchoměřice
Není možné kontaktovat řidiče a ani po slibu operátora řidič nekontaktuje vás. Doručení je v daný den, nevíte ani přibližnou hodinu. Zanechání balíčku na úschovně musíte hledat na stránkách, žádná sms s kódem, musíte pátrat, jak vám váš zaplacený balíček vlastně vydají. U eshopů nabízejících UPS už nakupovat nebudu, to je rychlejší sednout do auta a zajet si pro zboží sám
Úplně stejná zkušenost, v momentě, kdy je člověk doma celý den, se nepodaří zásilku doručit???? Navíc je pátek, nikdo ani nedá vědět, že je balíček automaticky uložen ve sběrně, která má, světe div se, celý víkend i v pondělí zavřeno. Naprostá tragédie, přes UPC už nikdy víc.
Prvý krát v živote som použil službu UPS. Pokiaľ chcete sa domôcť svojich práv, musíte podať žalobu na súd a vymáhať škodu. Samozrejme že zásielka nebola doručená. Zmizla. Stratila sa po ceste. Bodaj by sa nestratila , bodaj by nezmizla , keď na obale balíku je o obsahu všetko napísané. Žiadna ochrana dát, podľa EU zákona o ochrane dát. To ako keď dáte pre zlodeja recept, kadiaľ ma vojsť do subjektu, ktorý chce vykradnúť. Naproti tomu DPD je spoľahlivá služba, ktorú využívam už naozaj dlho. UPS prvý a posledný krát. Oželel som tablet a telefón , ale už nikdy takejto organizácii nedám šancu ma okradnúť.
Kurýr nedal informaci o doručení, přestože jsem doma čekala celý den, přišel mi email, že první pokus doručení není úspěšný. Snažím se volat na podporu, volané číslo neexistuje.
Naprosta katastrofa!!!!
Lezim doma v horeckach, netuse, zje mi vubec neco dorucovano. Rano me zvbudí nezname cislo, omylem jsem ho vytipla. Odpoledne cislo vola zase, kdyz jsem ho zvedla, prvni co slysim je jak to ze jsem ho vytipla a jak jsem si dovolila mu nezavolat na zpet. Tak jsem se zeptala kdo je a co po me chce. Az pak jsem se dozvedela, ze je to ridic UPS a neco mi veze a znova mi nadal, jak jsem si to mohla dovolit vytipnout. Omluvila jsem se, ze jsem to neudelala naschval, ze jsem nemocna a jsem vubec rada, ze ziju. Nepomohlo, ridic opet zacal byt odporny, tak jsem mu rekla, ze opravdu nemam naladu na blbe kecy. Naces mi oznamil, ze mi balicek nedoruci. Ze si ho mam vyzvednout na vydejnim miste. Neprislo zadne oznameni, jestli je balicek uz ulozen, nic.
poprvé a naposled co mi něco doručovali.. už i s ČP mám lepší zkušenosti
Super komunikace ohledně doručení zásilky. První den mě nezastihli, tak volali s dotazem, zda budu nasledující pracovní den na místě a v kolik hodin, že mi to znovu dovezou.