United Parcel Service, známá především pod zkratkou UPS, je americká kurýrní společnost. Zdaleka se ale nespecializuje pouze na USA. Přepravní služby zajišťuje po celém světě. Provozuje jak automobilovou, tak železniční, a dokonce i leteckou přepravu vlastními aerolinkami UPS Airlines.

ups

Logo – UPS

Představení dopravce

Firma UPS ve Washingtonu založil Jamese E. Casey, a to již v roce 1907. Od doby, kdy se zásilky přepravovaly pouze pěšky a nebo na bicyklech, prošla společnost velkými změnami a zcela se transformovala. Několikrát změnila jméno, ale jádro zůstalo stejné – důraz na spolehlivé a rychlé doručování zásilek. V současnosti operuje ve 200 zemích světa.

Přehled služeb

Na UPS se obrací individuální odesílatelé i podnikatelé. Pro ty je navíc připravena široká nabídka služeb. UPS zajistí přepravu balíků i palet, a to po Čechách i mezinárodně, pravidelně i příležitostně. Pro jednotlivce je připraven obdobný plán.

Zásilky se dají jednoduše zadávat i sledovat online. Tracking funguje na základě referenčního čísla, které zadáte do vyhledávání. Pokud potřebujete zásilku doručit urgentně, doporučujeme využít službu UPS Express, která se opět vztahuje na místní i zahraniční přepravu.

Sledování zásilek

UPS, podobně jako FedEx, pod sebou sdružuje různé formy dopravy, které mohou zákazníci využívat. Má vlastní leteckou společnost, nákladní vozy a nově i drony.

Zákazníkům poskytuje špičkový servis podporovaný nejnovějšími technologiemi. Pobočky UPS najdete v Praze, Brně a Ostravě. Brzy by měla firma otevřít nové logistické centrum také v Tuchoměřicích u letiště Václava Havla.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 233 003 300
  • Centrála společnosti: United Parcel Service Czech Republic s.r.o., Ke Kopanině 559, 25267 Tuchoměřice

Hodnocení

8 Celkové hodnocení
Americká kurýrní společnost

8Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7.5
2.6Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.1
Jednání se zákazníkem
2.2
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

281 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší z nejhorších. Datum dodání? Nevíme. Doma teda čekáte, zjistí že mají neúplnou adresu? Jako vážně? To si toho nevšimli dříve? Takže drahý balíček na který čekáte x dní zase vezou zpátky. Když se teda někam dovoláte řeknou vám, že ho zkusí doručit až po víkendu. Zkusí? Nemám slov. Číslo na kurýra nemají, vyzvednout osobně v jejich skladu to nejde. Zvolit čas si nejde, vlastně nic nejde. Výborný za ty prachy. Budu teda čekat až se někdo po víkendu uráčí mi balíček dovézt, snad bude dobrá konstelace hvězd, aby to vyšlo.

    Klady: Nic.
    Zápory: Všechno.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Naprosto nespolehlivá firma, balík ležel bez důvodu mnoho dní na jednom místě v doručovacím centru a oni doručení každý den přesouvají na pozdější datum, nedá se zjistit proč. Zaměstnanci na centrále jsou neochotní a arogantní. UPS už nikdy více!

  3. Dobrý den,
    Váš kurýr měl doručit balík na adresu, nedovolal se, tak to dal dozadu za dům.
    Byli v tom boty za vysokou hodnotu a v té půlce domu nebydlíme,neměl by vůbec zásilku nechat někde ležet, když se nemůže dovolat a nedozvoní se.
    Měli byste s tím něco udělat,ten řidič nemá kloudné proškolení. Zajímalo by mě, co byste dělali,kdyby se boty ztratili!!!

  4. Reply
    Bohuslav Vít 17.10.2023 v 8:29
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Pracovník na zákaznické podpoře UPS je milý umí všechno omluvit a tím asi končí všechny klady UPS.

    – zjišťování zásilky kde je – akt zoufalství (pravděpodobně Vás chtějí dotlačit k akceptaci dokumentu v kterém se zříkáte všech svých práv včetně možnosti žalování firmy, protože sledování zásilky bez akceptace tohoto úpisu je téměř nemožné)

    – nemáte šanci na získání telefonního kontaktu na kurýra a termín doručení se různě posouvá a pak Vám přijde SMS s textem „GROUP plánovaný balík 10/10/2023. Zašlete sms STOP pro ukončení“. Co si pod tím představit? Nakonec celý den čekáte a modlíte se, že je to ten správný den doručení. 10 minut před doručením vám někdo lámanou češtinou a arabským přízvukem zavolá, že nemůže najít vaši adresu a tak ho, pokud zásilku chcete musíte navigovat po telefonu. Při předání zásilky první o co kurýrovi jde jsou peníze, ale doklad nedostanete, prý je v balíku, ale po rozbalení zjistíte že tam je jen cár papíru, neorazítkovaný nepodepsaný, žádal jsem doklad i na reklamacích, ale stále se nic neděje.

    – zaplatíte UPS provizi 350,- Kč a ani nevíte za co – nic pro vás neudělala, kromě naúčtování dalších poplatků a „DPH za své služby“ a DPH za přepravovaného zboží ze zahraničí u kterého jste již DPH jednou zaplatili. Výmluvou je, prodejce pochybil a nezadal kód IOSS, ale žádný důkaz, že tomu tak je zásadně nepředkládají – prodejce mi poslal doklad, že nepochybil a DPH zaúčtoval. Tak přemýšlím kdo mě vlastně okradl?

    Klady: můžete si nezávazně popovídat s milou slečnou na zákaznické podpoře.
    Zápory: - žádná snaha pomoci s vaším problémem jen výmluvy. - bez možnosti získat telefonní kontakt na kurýra - nepřiměřeně vysoká provize 350,-
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 1
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    40

    Nedoručili zaplacený balík
    Stává se to prý

    nechte si objednávky posílat přes jiné možnosti

    Podpora vlídná, to je jediný co můžu pochválit

    Ale znovu už přes ně ne!

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Reply
    Kolářová Marie 13.9.2023 v 14:22

    Manžel čekal ze zahraničí na boty, a ani mu neoznámili ze mu balík vezou nebo kam ho uložili. Mají snad 2 neplatný e-maily a telefon neberou. Prý jako přepravní služba nemají povinnost oznamovat kam uloží zásilku. Dělám na poště a tohle si dovolit k zákazníkovi je proste ostudné. Naprostá nespokojenost.

  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Naprostá neschopnost, nejdřív balík nemůžou doručit na výdejní míso. Potom na stránkách nejde změnit místo doručení.
    Nejhorší doručovací služba

    Klady: Žádné
    Zápory: Naprostý chaos
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Já jsem vracela zásilku do Polska a přišla mi SMS že mám zaplatit clo,ještě že nejsem tak naivní,zavolala jsem si na onu společnost a balík už byl u nich ,akorát ta SMS byl podvod,pozor na to

  9. 1.75
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    50

    Neskutecne spatny servis,zbozi ani po 4 dnech nedoruceno mezi Pardubice a Hradec Kralove (20 km) . Ridic bud neumi ani cist nebo je proste linej . Nebyt velmi mile pani na hotline tak si na dovozce snad pockam.od 1 dne vse sedelo ale UPS pise jen adresa spatna /neexistujici. Snad uz nikdy vice . Ani na N nemohu doporucit

    Klady: Mile a snazive pani na hotline
    Zápory: Ridic nestoji za nic nebot neni schopny dorucit zakazku . Mel by si najit jinou praci,na toto se nehodi
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    pokažde když doručuje UPS tak to nedoručí, nestačí jim celá adresa, vůbec se neobtěžovali přijet, minule protože neměli telefon údajně, takže jsem tam volal a druhý den musel přijet, telefon na balíku byl a na dotaz proč tvrdil že tam neni se otočil a odešel, včera opět neodručeno, prej neni celá adresa, tak jsem tam volal, adresu mají celou ale chybí telefon, tak jsem jim ho řekl, i kdyby na balíku nebyl není to důvod proč nedoručit balík, takže telefon si poznačili a dnes doručovali, jak d**** jsem na telefonu čekal doma a hle nic, prej jsem nebyl doma, nikdo nevolal, nikdo nezvonil, tak jsem tam zas volal a hle, prej si to kurýr odvez na nějaké výdejní místo, takže za mě paloc dolu a nikdy víc.

    Klady: žádné
    Zápory: nedoručí nevolají
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 3 4 5 6 7 26

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo