United Parcel Service, známá především pod zkratkou UPS, je americká kurýrní společnost. Zdaleka se ale nespecializuje pouze na USA. Přepravní služby zajišťuje po celém světě. Provozuje jak automobilovou, tak železniční, a dokonce i leteckou přepravu vlastními aerolinkami UPS Airlines.

ups

Logo – UPS

Představení dopravce

Firma UPS ve Washingtonu založil Jamese E. Casey, a to již v roce 1907. Od doby, kdy se zásilky přepravovaly pouze pěšky a nebo na bicyklech, prošla společnost velkými změnami a zcela se transformovala. Několikrát změnila jméno, ale jádro zůstalo stejné – důraz na spolehlivé a rychlé doručování zásilek. V současnosti operuje ve 200 zemích světa.

Přehled služeb

Na UPS se obrací individuální odesílatelé i podnikatelé. Pro ty je navíc připravena široká nabídka služeb. UPS zajistí přepravu balíků i palet, a to po Čechách i mezinárodně, pravidelně i příležitostně. Pro jednotlivce je připraven obdobný plán.

Zásilky se dají jednoduše zadávat i sledovat online. Tracking funguje na základě referenčního čísla, které zadáte do vyhledávání. Pokud potřebujete zásilku doručit urgentně, doporučujeme využít službu UPS Express, která se opět vztahuje na místní i zahraniční přepravu.

Sledování zásilek

UPS, podobně jako FedEx, pod sebou sdružuje různé formy dopravy, které mohou zákazníci využívat. Má vlastní leteckou společnost, nákladní vozy a nově i drony.

Zákazníkům poskytuje špičkový servis podporovaný nejnovějšími technologiemi. Pobočky UPS najdete v Praze, Brně a Ostravě. Brzy by měla firma otevřít nové logistické centrum také v Tuchoměřicích u letiště Václava Havla.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 233 003 300
  • Centrála společnosti: United Parcel Service Czech Republic s.r.o., Ke Kopanině 559, 25267 Tuchoměřice

Hodnocení

8 Celkové hodnocení
Americká kurýrní společnost

8Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7.5
2.6Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.1
Jednání se zákazníkem
2.2
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

282 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    pokažde když doručuje UPS tak to nedoručí, nestačí jim celá adresa, vůbec se neobtěžovali přijet, minule protože neměli telefon údajně, takže jsem tam volal a druhý den musel přijet, telefon na balíku byl a na dotaz proč tvrdil že tam neni se otočil a odešel, včera opět neodručeno, prej neni celá adresa, tak jsem tam volal, adresu mají celou ale chybí telefon, tak jsem jim ho řekl, i kdyby na balíku nebyl není to důvod proč nedoručit balík, takže telefon si poznačili a dnes doručovali, jak d**** jsem na telefonu čekal doma a hle nic, prej jsem nebyl doma, nikdo nevolal, nikdo nezvonil, tak jsem tam zas volal a hle, prej si to kurýr odvez na nějaké výdejní místo, takže za mě paloc dolu a nikdy víc.

    Klady: žádné
    Zápory: nedoručí nevolají
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Mě doručili balíček do obchodu který má měsíc zavřeno. Prý musím počkat až otevřou. Přes tuto společnost jsem posílala poprvý a naposled. Jsem zvědava kde můj balíček leží

  3. Dneska jsem s hrůzou zjistil, že balík byl doručen na jinou adresu a převzala to cizí osoba, kterou neznám. Kurýr se neobtěžoval si ověřit, zdali přebírající osoba je ta, která je uvedena na štítku, příp. mě kontaktovat na moje tel. číslo, taktéž uvedené na štítku.

    Voláno na callcentrum a řešeni nula, dokonce nebylo slíbeno, že mi můj balík vrátí zpět. Zkratka, UPS ukradlo můj předem zaplaceny balík.

    Buďte velmi opatrní s UPS pokud objednáváte něco hodnotného – není to spolehlivá společnost a nechce svoje průsery řešit.

  4. Reply
    Jakub Křivánek 14.7.2023 v 22:16
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Naprosto neschopná společnost, dva dny mají balík na depu, operátoři mi pouze lžou, nemají jak ověřit kde je zásilka přišel jsme o dva dny dovolené čekáním na balík, který nepřišel a ani se neví kde je. Vyhněte se této společnosti obloukem.

    Klady: nic
    Zápory: neschopná společnost nedoručuje v daném termínu operátoři na placené hotline netuší kde je balík natož aby měli kontakt na kurýra nedá se zadat záporné hodnocení společnost žije v minulém století... minimálně..spíš ve století páry.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Super si objednat balík přes tuto společnost. U dvěří vam nechají nevyplněný listek, že si máte balík vyzvednout v UPS access point, který nikdo neví kde je. Byl jsem v 10 obchodech, na úřadu a nikdo nic neví…

    Děkuji, že jste mě okradli o PC v hodnotě 5000 €…

    Nedoporučuji společnost UPS, je to už po 2 co mi takhle ztratili balíček!

  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Ste nefunkcny, neochotni, nedodrziavate s cim suhlasi zakaznik.

    POKAZDE MUSIM VOLAT A RIESIT VASU NESCHOPNOST POKAZDE!

    je jedno ci na Slovensku alebo v Cesku!

    ste normalne odpad.. nijak lepsie sa neda pomenovat vasa sluzba!!!

    Klady: 0
    Zápory: odpad
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Reply
    Veronika Brozova 13.6.2023 v 20:59
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorsi prepravce v cely CR, funguji jak za socialsmu. Pokud u nich nemate ucet nemate absolutne sanci se dozvedet ze k vam nejaky balik jede nebo ze byl nekde ulozen. Ani email neposlou, navic dle slov podpory jejich kuryri zakaznikum netelefonuji, zasadne ani nezvoni. Proto take nikde nejsou jejich slavne dodavky videt. Nepouzivejte je a doufam ze to brzy zavrou. Tohle skutecne nejsou zadne sluzby!

    Klady: Zadne nejsou
    Zápory: Vsechno Nulova komunikace a zadne notifikace Zadna snaha o doruceni Jsou pomaly a nespolehlivy
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Nejhorší přepravce balíků v ČR, 6 balíků během dvou let a nikdy pokus doručit a komunikovat se zákazníkem. V Americe fungují stejně?

  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Myslela jsem si, že nejhorší přepravce na světě je česká pošta. Ale ne! Je to UPS. Objednáte balík, přijde mailem info, že v UPS ho převzali. Další den přijde mailová zpráva, že se doručení protáhne, protože je uvedená špatná adresa příjemce. přijde to s náhledem té adresy, která je dobře. Ještě ten den přijde další mail, že zprávu zaslali omylem. A pak? pak už se nestane nic. Při kliknutí na odkaz sledování se ukáže: Odhadované doručení Termín doručení vám zašleme co nejdříve.
    Po 10 dnech zjišťujete, kde je váš balíček. No, kde by byl? UPS ho jen tak, bezdůvodně vrátilo odesilateli s tím, že byla špatně uvedená adresa příjemce. Ale to zjistíte až od prodejce, kde jste balíček kupovali. Voláte do UPS, protože na webu tají adresu mailu, kam by se dalo napsat, za to se dozvíte, že pokud jim ten mail chcete poslat, musíte se zaregistrovat na jejich stránky. Nevidím důvod. Nechci se u nich registrovat. Rozhodně nebudu jejich dobrovolným zákazníkem a rozhodně jim nechci dávat údaje. V telefonu nepříjemná paní sdělí, že jste nebyli doma. Ahááá, proč tedy odesílateli píší, že uvedl špatnou adresu příjemce???Paní kysele sdělí, že doručovali ten den, kdy vám přišly ty zmatené maily. Také stejně kysele vysvětlí, že nejsou povinni vás informovat, že a kdy budou balíček doručovat. Takže jsem si měla objednat zboží a čekat doma tak dlouho, doku náhodou někdo z UPS nezazvoní u mě doma. Kde tedy ryzí náhodou byl můj přítel, pro kterého ten balíček byl. Ale on nikdo nezvonil. paní rovněž nadále arogantně jednající sděluje, že nemůžou posílat zákazníkovi mail, ani mu volat,v rámci ochrany údajů, to bych u nich musela být registrovaná. Aha? proč mi tedy přišly ty 3 maily?? Zbytečná debata. Prosím o kontakt, kde si mohu stěžovat. Máte to na webu. No, nenašla jsem to tam. Asi je to důmyslně ukryto. Jedu tramvají, žádám o zaslání kontakt na mail nebo sms. To není její povinnost a nemá můj mail/psali mi na něj/, ani moje telefonní číslo/ze kterého volám/. Nakonec řekne, že mi na to číslo, které neví, zavolá za 10 minut. A už se nikdy neozve.
    Volím znovu, chci po pánovi tu adresu na stížnost. Výslech, pro ji chci. Dobře, celé mu to převyprávím a dozvím se, že JE TO CELÉ MOJE CHYBA. Měla jsem několikrát denně sledovat, kde se nachází můj balík, nevím co dělá pán v práci, ale já ve své pracovní době rozhodně nemohu brouzdat po internetu a hledat, kde je moje zásilka a nemohla jsem tušit, že tato společnost se s klientem, kterému má doručit zboží prostě nebaví. ani sms, ani mail, ani nevolají, že zboží vezou, NIC. To máte vědět vy, jako zákazník, že přijedou a čekat na ně doma. Možná týden dovolené by to spravil. Pán byl arogantní a drzý.
    Od prodejce se dozvím, že zboží se vrací z důvodu špatně zadané adresy. nemohou mi ho znovu poslat, musím počkat na proces vrácení, pak mi pošlou peníze a můžu znovu objednat. Takže znovu zaplatím poštovné za nehoráznou, nesmyslnou arogantní službu, která nefunguje, aby mi znovu nedoručila balík? OPravdu ne!!!

    Klady: nic
    Zápory: nedoručí nic, se zákazníkem jednají jako s onucí. A ještě se tím pyšní, že tak fungují.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Reply
    Jaroslav Strnad 2.6.2023 v 11:33
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dobrý den,
    Jsem překvapen nad vašim sloganem na internetu “RYCHLE A SPOLEHLIVĚ“ který rozhodně není pravda. 30.5.23 jsem od vás obdržel e-mail o doručování objednaného zboží, 31.5.23 přišei druhý e-mail. Došlo ke změně plánovaného data doručení. Plánované datum doručení: Čtvrtek, 01/06/2023
    31.5.23 jsem volal na vaši infolinku, abych se ujistil, že máte správné údaje k doručení a byl jsem ujištěn, že balíček je na cestě na moji adresu. Čekal jsem celý den doma a čerpal dovolenou, balíček opět nedorazil. Na moje opětovné volání ,jsem na vaší infolince zjistil, že k doručení dojde dnes 2.6.23. Kvůli vaší neschopnosti si mám tedy vzít další den dovolené a doufat, že to dnes vyjde? Postrádám jakoukoli omluvu ,nebo informaci jiném datumu doručení, na infolince nejsou schopni zjistit alespoň přibližný čas doručení , nejsou schopni zajistit kontakt na kurýra, ani zjistit proč došlo ke zpoždění doručení. Pokud se domníváte, že takhle mají fungovat služby, tak já rozhodně NE!
    Jaroslav Strnad

    Klady: žádné jsem nenašel
    Zápory: naprosto nespolehliví
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 4 5 6 7 8 26

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo