United Parcel Service, známá především pod zkratkou UPS, je americká kurýrní společnost. Zdaleka se ale nespecializuje pouze na USA. Přepravní služby zajišťuje po celém světě. Provozuje jak automobilovou, tak železniční, a dokonce i leteckou přepravu vlastními aerolinkami UPS Airlines.

ups

Logo – UPS

Představení dopravce

Firma UPS ve Washingtonu založil Jamese E. Casey, a to již v roce 1907. Od doby, kdy se zásilky přepravovaly pouze pěšky a nebo na bicyklech, prošla společnost velkými změnami a zcela se transformovala. Několikrát změnila jméno, ale jádro zůstalo stejné – důraz na spolehlivé a rychlé doručování zásilek. V současnosti operuje ve 200 zemích světa.

Přehled služeb

Na UPS se obrací individuální odesílatelé i podnikatelé. Pro ty je navíc připravena široká nabídka služeb. UPS zajistí přepravu balíků i palet, a to po Čechách i mezinárodně, pravidelně i příležitostně. Pro jednotlivce je připraven obdobný plán.

Zásilky se dají jednoduše zadávat i sledovat online. Tracking funguje na základě referenčního čísla, které zadáte do vyhledávání. Pokud potřebujete zásilku doručit urgentně, doporučujeme využít službu UPS Express, která se opět vztahuje na místní i zahraniční přepravu.

Sledování zásilek

UPS, podobně jako FedEx, pod sebou sdružuje různé formy dopravy, které mohou zákazníci využívat. Má vlastní leteckou společnost, nákladní vozy a nově i drony.

Zákazníkům poskytuje špičkový servis podporovaný nejnovějšími technologiemi. Pobočky UPS najdete v Praze, Brně a Ostravě. Brzy by měla firma otevřít nové logistické centrum také v Tuchoměřicích u letiště Václava Havla.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 233 003 300
  • Centrála společnosti: United Parcel Service Czech Republic s.r.o., Ke Kopanině 559, 25267 Tuchoměřice

Hodnocení

8 Celkové hodnocení
Americká kurýrní společnost

8Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7.5
2.6Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.1
Jednání se zákazníkem
2.2
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

282 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 1
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    0

    I když jsem měla zaplacené dodání na adresu ,UPS služba nechala balík na výdejním místě, bez předchozí snahy o doručení. Při komunikaci na zákaznické lince mi bylo řečeno, že se s tím nedá nic dělat a i když mám zaplacené dodání na adresu, musím si pro balík na výdejní místo.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Nejhorsi shipping company co jsem kdy zazila. Arogantni chlapik na telefonu, ten kdyby projevil vice zajmu, tak spadne ze zidle. Protoze spolecnost, od ktere jsem si koupila produkt nedodala telefonni cislo, tak pry cekaji do te doby, nez se nekdo ozve a doda jim ho. 100 % NEDOPORUCUJI. Arogantni az to boli.

    Klady: zadne!!!!
    Zápory: arogantni personal. daji Vam najevo jak moc je obtezujete, kdyz po nich neco chcete.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Vhozeny balíček s elektronikou za plot u domu- k zbliti.

  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Pridávam sa k negatívnej skúsenosti. Príde vám email s avízom, že toho dňa budú doručovať balík. Samozrejme bez udaného presnejšieho času, tak si vybavíte voľno na celý deň, aby ste mohli s trpezlivosťou očakávať kuriera. Kuriér doobeda nedorazí, tak sa utešujete, že možno poobede. ALE- ani poobede sa neukazuje. Vy sa vytešujete, že sa s novou hračkou od APPLE budete už „DNES“ hrať, ale nie. Je poobede – po 16stej hodine, a stále nič. Snažíte sa dovolať na nejaké to centrum. Pani dvíhne, potvrdí, že kuriér je ešte na ceste, a do 19stej určite dorazí. Tak fajn. Je 18:59 a kuriér stále nikde, a po 19stej sa už nedovoláte. Tak skúšate hneď ráno zavolať, nakoľko na stránke sa objavil status – „neuspešní doručení“ alebo tak nejak. Na druhý deň paní zistí, že adresa nie je správna? Tak sa pýtam, prečo mi tvrdila včera že kurier je už na ceste ku mne (overovala meno, adresu, status zásielky – všetko OK, ukazovalo že kurier je už na ceste ku mne) Tak pani upravila adresu druhý deň s tým, že bude doručovaná teda až ďalší deň. Na ten tretí deň po pár telefonátoch sa vlastne zistilo, že zásielka je stratená.. Hmm, tak sa pýtam, jak je možné teda, že balík bol už ten prvý deň v kurierovom aute na doručovanie? Odpoveď žiadna. Volám do Apple, uvádzam info, že doručovateľ UPS stratilo zásielku. Tak si to prebralo APPLE s tým, že 10 dní mám čakať na vyjadrenie od UPS či zásielka sa našla, alebo bude reklamace (už s APPLE). ALE – kuriér ďalší deň hneď dorazil, mal správnu adresu, telefonné číslo s tým, aby som mu podpísala protokol, že tu BOL, a že zásielku som neprebrala, lebo sa stratila. Hmm, fajn – takže to už vedel presne trafiť kam mal doraziť. Takže celá natešená na nový IPHONE som sa musela zmieriť s tým, že príde až po vybavenie reklamací, takže ďalší kus (potvrdilo sa že bola zásielka stratená ,, pravdepodobne ukradnutá nejakým kuriérom) dorazil po 14dňoch – našťastie APPLE použil iného prepravcu. Pri pár telefonátoch, čo sme s operátorom z APPLE riešili túto záležitosť, som im dostatočne prízvukovala, že tento prepravca UPS kazí povesť APPLE,, (nakoľko zákazník obchoduje s obchodom,, a reaguje na dodacie podmienky s predajcom, nie napriamo s prepravcom – takže negatívne hodnotenie sa odráža aj na APPLE),, sám potvrdil, že oni to vedia, že UPS je najhorší prepravca – ale majú globálnu zmluvu s globálnym UPS, takže s tým nič oni neurobia, len im to môže byť ľúto… Toť skúsenosť s objednávkou od APPLE.. ani tú 1hviezdičku si nezaslúžia. (ups,, veď nič sa nestalo,, ups, iba sa stratil balík,, ups..)

    Klady: žiadne, po skúsenosti.
    Zápory: - nepravdivé informace podávané cez sledovací formulár - neschopnosť operátora sa spojiť s daným kuriérom - Najhorší prepravca v ČR, je možné že prístup v USA alebo inde funguje inak, a možná má hodnotenie OK mimo ČR, ale ak je to tak, tak v ČR kazí celkový pohľad na UPS ako taký
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Velmi špatná zkušenost.
    Přišlo mi jen oznamení o dni doručení. V den doručení řidič neposlal žádnou informační sms, v kolik hodin zhruba přijede.
    Poté jsem slyšel telefon na ktery jsem čekal, ten zazvonil 4x a ja to nestihl vzit. Chtěl jsem tedy zavolat zpět, ale bohužel, řidič volal ze soukromeho čísla, na které se zpet zavolat nedá.
    Volal jsem tedy na UPS pobočku Brno, ze jsem doma a čekám na zásilku.
    Řekli mi, že kontaktuji řidiče, aby se ješte ten den zastavil, popřípadě, že zboží bude doručeno následující den dopoledne.
    Namísto toho řidič složil zásilku na nějakém výdejním místě asi 2 km od meho domu. Musel jsem si tedy vzit z prace volno a zasilku si dovést sám a až v odpolednich hodinách mi poslali informační emajl, že zboži bylo v pořádku doručeno na moji adresu. WTF. Zaplatit za služby si nechají ale závazky služeb nedodrží.

  6. 1.75
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    10

    To je bězné, že u poměrně hodnotného baliku ze zahraničí, kurýr nejenže se neobtěžuje zavolat, že něco veze, ale že ani nezazvoní a rovnou balík nechá někde v papírnictví? Navíc mi nepřišla žádná SMS ani email. Zjistila jsem to náhodně, při kontrolování trasy. Nechápu, jak je tohle možné.
    A budu doufat, ze priste balik nepoveze UPS

    Klady: Poměrně rychlé “doručeni”
    Zápory: Doručení v uvozovkách, protože mi balik dorucen nebyl. Byla sem cely den doma, nikdo nevolal, zadna sms, ze mi privezou balik, zadny zvonek a co vic, ani zprava, ze balik uz nekde lezi na vydejne
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Moje nejhorší zkušenost s kurýrem, který mi dnes dovezl zásilku. Přijel zatroubil vzal balíček a hodil ho přes plot do zdi domu. Vše nahrávala kamera na domě. Hned jsem podala stížnost na řidiče. Po několika hodinách mi dotyčný řidič zavolal a arogantně se zeptal co se mi jako nelíbilo. Tak jsem mu řekla, že neměl házet balíčkem, ale počkat chvilku než bych došla. Začal být arogantní, že má 20 zásilek denně a nemá čas až dojdu. Oznámila jsem mu, že chodím s holí ze zdravotních důvodů a nemohu běhat, když on zatroubí a do 1 minuty odjíždí. Na to mi řekl, že no a co. Tato společnot je nejhorší v ČR.

  8. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    V životě jsem nezažila tak příšerný zážitek s doručením.

    Doručení na špatnou adresu, nemožnost zjistit trackovani zatilky protože web je několik dní úplně nefunkční a ještě nejsou schopni informovat o doručovací hodině!!!!

    Zápory: Hruza
    Přínosný(1) Nepomohl(1)You have already voted this
  9. Nejhorší dopravce co znám zlaté DHL. DHL nám doručila robota interaktivního který byl objednán 13.12.2022 z Číny a přivezli ho 16.12.2022. UPS není schopná doručit z Německa zásilku objednanou 19.4.2023 stim že několikrát změnily termín doručení a dne 27.4.2023 po mém pátrání a telefonátu na UPS linku že prý znáš byl kurýr 26.4.2023 a nenašel prý ani zvonek, při tom jsme celý den byly doma a žádné auto od UPS zde ani neprojelo ani z žádné jiné dopravní společnosti tak že přes UPS už nikdy více

  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Naprosto otřesná společnost. Už jsem si zvykla, že balíčky vždy přesouvají na jiný termín, minimálně o den. I na to, že nakonec vždy balík skončí na výdejním místě, protože kurýr se nenamáhá zavolat ani zazvonit na zvonek. Nyní „nedoručování“ posunuli o level výš – už nedoručují ani na nejbližší výdejní místo, ale na druhý konec Prahy. Nemluvě o tom, že bez sledování zásilky by se to adresát ani nedozvěděl. Tuto společnost už nikdy a doufám, že ji zahraniční e-shopy začnou také blokovat. Kontakt na zákaznické lince neochotný, jakoukoliv odpovědnost společnost odmítá.

    Klady: neexistují
    Zápory: neznám horší přepravní společnosti, i Česká pošta je proti nim zázrak
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
1 5 6 7 8 9 26

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo