United Parcel Service, známá především pod zkratkou UPS, je americká kurýrní společnost. Zdaleka se ale nespecializuje pouze na USA. Přepravní služby zajišťuje po celém světě. Provozuje jak automobilovou, tak železniční, a dokonce i leteckou přepravu vlastními aerolinkami UPS Airlines.
Představení dopravce
Firma UPS ve Washingtonu založil Jamese E. Casey, a to již v roce 1907. Od doby, kdy se zásilky přepravovaly pouze pěšky a nebo na bicyklech, prošla společnost velkými změnami a zcela se transformovala. Několikrát změnila jméno, ale jádro zůstalo stejné – důraz na spolehlivé a rychlé doručování zásilek. V současnosti operuje ve 200 zemích světa.
Přehled služeb
Na UPS se obrací individuální odesílatelé i podnikatelé. Pro ty je navíc připravena široká nabídka služeb. UPS zajistí přepravu balíků i palet, a to po Čechách i mezinárodně, pravidelně i příležitostně. Pro jednotlivce je připraven obdobný plán.
Zásilky se dají jednoduše zadávat i sledovat online. Tracking funguje na základě referenčního čísla, které zadáte do vyhledávání. Pokud potřebujete zásilku doručit urgentně, doporučujeme využít službu UPS Express, která se opět vztahuje na místní i zahraniční přepravu.
Sledování zásilek
UPS, podobně jako FedEx, pod sebou sdružuje různé formy dopravy, které mohou zákazníci využívat. Má vlastní leteckou společnost, nákladní vozy a nově i drony.
Zákazníkům poskytuje špičkový servis podporovaný nejnovějšími technologiemi. Pobočky UPS najdete v Praze, Brně a Ostravě. Brzy by měla firma otevřít nové logistické centrum také v Tuchoměřicích u letiště Václava Havla.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o mezinárodní přepravě
- Odeslet zásilku
- Sledovat zásilku
- Kalkulace ceny přepravy
- Vyhledat pobočku
- Fakturační oddělení UPS
- Reklamace
Kontakty
- Telefon: +420 233 003 300
- Centrála společnosti: United Parcel Service Czech Republic s.r.o., Ke Kopanině 559, 25267 Tuchoměřice
To je bězné, že u poměrně hodnotného baliku ze zahraničí, kurýr nejenže se neobtěžuje zavolat, že něco veze, ale že ani nezazvoní a rovnou balík nechá někde v papírnictví? Navíc mi nepřišla žádná SMS ani email. Zjistila jsem to náhodně, při kontrolování trasy. Nechápu, jak je tohle možné.
A budu doufat, ze priste balik nepoveze UPS
Moje nejhorší zkušenost s kurýrem, který mi dnes dovezl zásilku. Přijel zatroubil vzal balíček a hodil ho přes plot do zdi domu. Vše nahrávala kamera na domě. Hned jsem podala stížnost na řidiče. Po několika hodinách mi dotyčný řidič zavolal a arogantně se zeptal co se mi jako nelíbilo. Tak jsem mu řekla, že neměl házet balíčkem, ale počkat chvilku než bych došla. Začal být arogantní, že má 20 zásilek denně a nemá čas až dojdu. Oznámila jsem mu, že chodím s holí ze zdravotních důvodů a nemohu běhat, když on zatroubí a do 1 minuty odjíždí. Na to mi řekl, že no a co. Tato společnot je nejhorší v ČR.
V životě jsem nezažila tak příšerný zážitek s doručením.
Doručení na špatnou adresu, nemožnost zjistit trackovani zatilky protože web je několik dní úplně nefunkční a ještě nejsou schopni informovat o doručovací hodině!!!!
Nejhorší dopravce co znám zlaté DHL. DHL nám doručila robota interaktivního který byl objednán 13.12.2022 z Číny a přivezli ho 16.12.2022. UPS není schopná doručit z Německa zásilku objednanou 19.4.2023 stim že několikrát změnily termín doručení a dne 27.4.2023 po mém pátrání a telefonátu na UPS linku že prý znáš byl kurýr 26.4.2023 a nenašel prý ani zvonek, při tom jsme celý den byly doma a žádné auto od UPS zde ani neprojelo ani z žádné jiné dopravní společnosti tak že přes UPS už nikdy více
Naprosto otřesná společnost. Už jsem si zvykla, že balíčky vždy přesouvají na jiný termín, minimálně o den. I na to, že nakonec vždy balík skončí na výdejním místě, protože kurýr se nenamáhá zavolat ani zazvonit na zvonek. Nyní „nedoručování“ posunuli o level výš – už nedoručují ani na nejbližší výdejní místo, ale na druhý konec Prahy. Nemluvě o tom, že bez sledování zásilky by se to adresát ani nedozvěděl. Tuto společnost už nikdy a doufám, že ji zahraniční e-shopy začnou také blokovat. Kontakt na zákaznické lince neochotný, jakoukoliv odpovědnost společnost odmítá.
Nejdříve začnu tím, že se balík opozdil o jeden den než mi bylo řečeno UPS. To by však nebyl problém. To co se stalo s balíkem však problém byl. Objednal jsem si elektrickou kytaru. K mému nepochopení přišla kytara s rozbitým krkem. Doslova rozpraskaná hlava a krk. Je nemožné, aby mi takto poškozený kus poslali přímo od dodavatele, který garantuje zkontrolování každé kytary před odesláním. Balík byl v krabici vystlané hromadou kartonových papíru, v něm byl kytarový box a v něm samotná kytara. I v kytarovém boxu byly polstrování z polystyrénu.
Krabice byla totálně zničená, v polystyrénu byla díra skrz na skrz. Jeden ze zaměstnanců si s boxem musel náramně pohrát když takhle dopadl. Doporučuji vyhnout se UPS obloukem.
Naprostá katastrofa, byla to bohužel jediná možnost doručení. Nechápu, jak může tato společnost vůbec fungovat a že management dávno nebyl vyhozen. Nekomunikace, zákaznická linka zpoplatněna, nelze stanovit přibližnou dobu dodání zásilky, řidič nezvedá telefon nebo ho raději vytípne a při otázce proč telefon alespoń jednou nezvedne odvětí, že žádné volání neměl. Horší než Česká pošta a to už je co říct!!
Termín doručení, utopie.
Následné výmluvy operátora na číslo bytu a podobné nesmysly, bez sebemenší ochoty najít řešení.
(Asertivitu májí nacvičenou na skvělé úrovni, takže člověk pokládá telefon s ještě větší tenzí než hovor vytáčel…)
Možnost osobního vyzvednutí, jednoduše čekej „zákazníku“.
Závěr:
Je spousty společností, které fungují spolehlivě a když se něco zadrhne, snaží se pomoci… (možnost osobního vyzvednutí na DC a pod.).
Tuhle partu, v zájmu svého duševního zdraví, nebrat!
Kurýr se neobtěžoval ani zazvonit, přestože jsem čekal, že ten den přijel balík, takže balík zahodil do 9 km vzdáleného pickup pointu. Mezinárodní doprava něco stojí :) a nyní si k tomu budu muset ještě naúčtovat benzín tam a zpátky. Kdyby to u některých e-shopu nebyla jediná možnost, volil bych cokoliv jiného. Krom GSL, které mi ztratilo už dvě mezinárodní zásilky.
Dnes 2.3.2023 jsem si objednával svoz balíku a po 15 minutách mi volal řidič od UPS, že stojí před domem. NESKUTEČNÁ RYCHLOST – TOP služba