United Parcel Service, známá především pod zkratkou UPS, je americká kurýrní společnost. Zdaleka se ale nespecializuje pouze na USA. Přepravní služby zajišťuje po celém světě. Provozuje jak automobilovou, tak železniční, a dokonce i leteckou přepravu vlastními aerolinkami UPS Airlines.

ups

Logo – UPS

Představení dopravce

Firma UPS ve Washingtonu založil Jamese E. Casey, a to již v roce 1907. Od doby, kdy se zásilky přepravovaly pouze pěšky a nebo na bicyklech, prošla společnost velkými změnami a zcela se transformovala. Několikrát změnila jméno, ale jádro zůstalo stejné – důraz na spolehlivé a rychlé doručování zásilek. V současnosti operuje ve 200 zemích světa.

Přehled služeb

Na UPS se obrací individuální odesílatelé i podnikatelé. Pro ty je navíc připravena široká nabídka služeb. UPS zajistí přepravu balíků i palet, a to po Čechách i mezinárodně, pravidelně i příležitostně. Pro jednotlivce je připraven obdobný plán.

Zásilky se dají jednoduše zadávat i sledovat online. Tracking funguje na základě referenčního čísla, které zadáte do vyhledávání. Pokud potřebujete zásilku doručit urgentně, doporučujeme využít službu UPS Express, která se opět vztahuje na místní i zahraniční přepravu.

Sledování zásilek

UPS, podobně jako FedEx, pod sebou sdružuje různé formy dopravy, které mohou zákazníci využívat. Má vlastní leteckou společnost, nákladní vozy a nově i drony.

Zákazníkům poskytuje špičkový servis podporovaný nejnovějšími technologiemi. Pobočky UPS najdete v Praze, Brně a Ostravě. Brzy by měla firma otevřít nové logistické centrum také v Tuchoměřicích u letiště Václava Havla.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 233 003 300
  • Centrála společnosti: United Parcel Service Czech Republic s.r.o., Ke Kopanině 559, 25267 Tuchoměřice

Hodnocení

8 Celkové hodnocení
Americká kurýrní společnost

8Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7.5
2.6Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.1
Jednání se zákazníkem
2.2
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

287 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 1.75
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    10

    To je bězné, že u poměrně hodnotného baliku ze zahraničí, kurýr nejenže se neobtěžuje zavolat, že něco veze, ale že ani nezazvoní a rovnou balík nechá někde v papírnictví? Navíc mi nepřišla žádná SMS ani email. Zjistila jsem to náhodně, při kontrolování trasy. Nechápu, jak je tohle možné.
    A budu doufat, ze priste balik nepoveze UPS

    Klady: Poměrně rychlé “doručeni”
    Zápory: Doručení v uvozovkách, protože mi balik dorucen nebyl. Byla sem cely den doma, nikdo nevolal, zadna sms, ze mi privezou balik, zadny zvonek a co vic, ani zprava, ze balik uz nekde lezi na vydejne
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Moje nejhorší zkušenost s kurýrem, který mi dnes dovezl zásilku. Přijel zatroubil vzal balíček a hodil ho přes plot do zdi domu. Vše nahrávala kamera na domě. Hned jsem podala stížnost na řidiče. Po několika hodinách mi dotyčný řidič zavolal a arogantně se zeptal co se mi jako nelíbilo. Tak jsem mu řekla, že neměl házet balíčkem, ale počkat chvilku než bych došla. Začal být arogantní, že má 20 zásilek denně a nemá čas až dojdu. Oznámila jsem mu, že chodím s holí ze zdravotních důvodů a nemohu běhat, když on zatroubí a do 1 minuty odjíždí. Na to mi řekl, že no a co. Tato společnot je nejhorší v ČR.

  3. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    V životě jsem nezažila tak příšerný zážitek s doručením.

    Doručení na špatnou adresu, nemožnost zjistit trackovani zatilky protože web je několik dní úplně nefunkční a ještě nejsou schopni informovat o doručovací hodině!!!!

    Zápory: Hruza
    Přínosný(1) Nepomohl(1)You have already voted this
  4. Nejhorší dopravce co znám zlaté DHL. DHL nám doručila robota interaktivního který byl objednán 13.12.2022 z Číny a přivezli ho 16.12.2022. UPS není schopná doručit z Německa zásilku objednanou 19.4.2023 stim že několikrát změnily termín doručení a dne 27.4.2023 po mém pátrání a telefonátu na UPS linku že prý znáš byl kurýr 26.4.2023 a nenašel prý ani zvonek, při tom jsme celý den byly doma a žádné auto od UPS zde ani neprojelo ani z žádné jiné dopravní společnosti tak že přes UPS už nikdy více

  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Naprosto otřesná společnost. Už jsem si zvykla, že balíčky vždy přesouvají na jiný termín, minimálně o den. I na to, že nakonec vždy balík skončí na výdejním místě, protože kurýr se nenamáhá zavolat ani zazvonit na zvonek. Nyní „nedoručování“ posunuli o level výš – už nedoručují ani na nejbližší výdejní místo, ale na druhý konec Prahy. Nemluvě o tom, že bez sledování zásilky by se to adresát ani nedozvěděl. Tuto společnost už nikdy a doufám, že ji zahraniční e-shopy začnou také blokovat. Kontakt na zákaznické lince neochotný, jakoukoliv odpovědnost společnost odmítá.

    Klady: neexistují
    Zápory: neznám horší přepravní společnosti, i Česká pošta je proti nim zázrak
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Nejdříve začnu tím, že se balík opozdil o jeden den než mi bylo řečeno UPS. To by však nebyl problém. To co se stalo s balíkem však problém byl. Objednal jsem si elektrickou kytaru. K mému nepochopení přišla kytara s rozbitým krkem. Doslova rozpraskaná hlava a krk. Je nemožné, aby mi takto poškozený kus poslali přímo od dodavatele, který garantuje zkontrolování každé kytary před odesláním. Balík byl v krabici vystlané hromadou kartonových papíru, v něm byl kytarový box a v něm samotná kytara. I v kytarovém boxu byly polstrování z polystyrénu.
    Krabice byla totálně zničená, v polystyrénu byla díra skrz na skrz. Jeden ze zaměstnanců si s boxem musel náramně pohrát když takhle dopadl. Doporučuji vyhnout se UPS obloukem.

  7. 0.75
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    10

    Naprostá katastrofa, byla to bohužel jediná možnost doručení. Nechápu, jak může tato společnost vůbec fungovat a že management dávno nebyl vyhozen. Nekomunikace, zákaznická linka zpoplatněna, nelze stanovit přibližnou dobu dodání zásilky, řidič nezvedá telefon nebo ho raději vytípne a při otázce proč telefon alespoń jednou nezvedne odvětí, že žádné volání neměl. Horší než Česká pošta a to už je co říct!!

    Klady: žádné
    Zápory: viz komenář
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Termín doručení, utopie.
    Následné výmluvy operátora na číslo bytu a podobné nesmysly, bez sebemenší ochoty najít řešení.
    (Asertivitu májí nacvičenou na skvělé úrovni, takže člověk pokládá telefon s ještě větší tenzí než hovor vytáčel…)

    Možnost osobního vyzvednutí, jednoduše čekej „zákazníku“.

    Závěr:
    Je spousty společností, které fungují spolehlivě a když se něco zadrhne, snaží se pomoci… (možnost osobního vyzvednutí na DC a pod.).

    Tuhle partu, v zájmu svého duševního zdraví, nebrat!

    Klady: Nic, stále nedoručeno...
    Zápory: viz koment
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 0.75
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    10

    Kurýr se neobtěžoval ani zazvonit, přestože jsem čekal, že ten den přijel balík, takže balík zahodil do 9 km vzdáleného pickup pointu. Mezinárodní doprava něco stojí :) a nyní si k tomu budu muset ještě naúčtovat benzín tam a zpátky. Kdyby to u některých e-shopu nebyla jediná možnost, volil bych cokoliv jiného. Krom GSL, které mi ztratilo už dvě mezinárodní zásilky.

    Klady: Nenaleznul jsem, možná to, že lze alespoň nalézt kontakt.
    Zápory: Operátor podpory se snaží všechno uhrát do autu. (A funguje vám zvonek? A je Váš dům dostatečně patrný, aby jej kurýr spatřil?)
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Dnes 2.3.2023 jsem si objednával svoz balíku a po 15 minutách mi volal řidič od UPS, že stojí před domem. NESKUTEČNÁ RYCHLOST – TOP služba

1 6 7 8 9 10 27

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo