Expedo.cz je internetový prodejce nábytku. Najdete zde široký sortiment postelí, sedacích souprav, šatních skříní a dalších druhů nábytku. V e-shopu si zvládnete vybavit i svoji kancelář. Nákupem vás v případě potřeby provedou zaměstnanci po telefonu nebo můžete využít online chat.
Logo – Expedo
Představení e-shopu
Expedo sídlí v Tuněchodech. Zboží ale dováží i do dalších zemí Evropy. Dopravu přitom obstarává eshop sám, nemá smlouvu s žádným externím dopravcem. Výhodou nákupu v Expedo jsou velké skladové zásoby a rychlé a spolehlivé dodání.
Ačkoliv obchod neotevřel vlastní prodejnu, zákazníci se nemusí bát, že přijdou zkrátka. S výběrem mohou kontaktovat samotný obchod. Kromě internetového obchodu Expedo provozuje rovněž vlastní blog. Zde se dočtete o tipech a novinkách ze světa bydlení.
Náhled webu Expedo
Přehled sortimentu
Na Expedu nakoupíte kompletní nábytek do obývacího pokoje – sedací soupravy, křesla, taburety, skříně, komody a další. Dále postele a šatní skříně do ložnice, vše do pokoje pro děti, kuchyně nebo předsíně. Rovněž je na výběr z širokého sortimentu nábytku do koupelny.
Kompletně zde vybavíte i vaši kancelář. Nábytek je nejčastěji vyrobený ze dřeva, lamina, kov nebo jejich kombinací. Vyberou si zde jak příznivci klasického stylu, tak lidé, kteří touží po moderním bydlení.
Služby a ostatní
Pro osobní odběr je nutné přijet do skladu – Tuněchody 135, 537 01 Tuněchody. Za zboží můžete platit na dobírku nebo při osobním odběru v hotovosti a kartou. Další variantou je platba bankovním převodem, GoPay a Apple Pay
V ceně zboží není zahrnut výnos do patra, ten je závislý na hodnotě objednávky. Výnos zboží u objednávek do 5 000 Kč je zpoplatněn 500 Kč. Výnos zboží u objednávek v hodnotě 5 000 – 9 999 Kč je zpoplatněn částkou 1 000 Kč. Výnos zboží u objednávek v hodnotě 10 000 Kč a více je zpoplatněn částkou 1 500 Kč. Pokud s nákupem nebudete spokojeni, zboží můžete do 45 dnů od převzetí vrátit zpět, a to bez udání důvodů.
Slevový kód
- Aktuálně nenabízí slevový kód
Doprava
Obchod využívá tyto dopravce:
- Osobní odběr
- Vlastní doprava
Platební možnosti
- Platební karta/Hotově
- Bankovní převod
- Dobírka
Kariéra
- Stále hledají posily do týmu – aktuální pozice na kariera.expedo.cz
Kontakt
- Telefon: +420 800 102 103 (Po-Pá: od 7:00 do 21:00 hod., Ne: od 13:00 do 20:00 hod.)
- Email: info@expedo.cz
- Blog
- Reklamace
- Časté dotazy
- Fakturační údaje: Expedo s.r.o., Tuněchody 135, 537 01 Tuněchody
- Facebook: Expedo nábytek
- Instagram: expedo_cz
- YouTube: EXPEDO CZ
Hodnocení
Zdroje: www.heureka.cz, www.expedo.cz, www.zbozi.cz, www.mapy.cz, www.firmy.cz
Velice rychle doručení
Vše v pořádku. Obchod doporučuji
Nedoporučuji. Neochota jednání.
Dne 3.6.21 mi z expedo dorazila poškozená pohovka, po rozbalení vypadala že to byl nějaký vystavený kus, protože byla na třech místech normálně děravá. 3.6 jsem začal řešit reklamaci, při které mi bylo sděleno, že déle jak 3 týdny na nový díl čekat nebudu. Dnes je 10.7. a stále čekám doma s poškozeným gaučem. Z Expeda se absolutně neobtěžují mě informovat, nevědí kdy nový díl naskladní. Na webu mají reklamu jak je reklamace zboží u nich hračka a že pokud nedodají zboží do 5ti dnů, tak bude zboží hračka. Lidi, nenechte se obalamutit těmahle zlodějema, já už bych od nich neobjednal ani rohožku před dveře! Za mě absolutní amatéři kde neví pravá ruka co dělá levá.
Reklamace hrůza ještě jsem se s takovým jednáním nesetkala děs sedačka přišla celá rozbitá
Souhlasím řeším reklamaci již třetí měsíc.Vůbec nedoporučuji něco kupovat u této společnosti.Také neustálé žádosti o prodloužení reklamační lhůty.
Sklamaní
Nedoporucuji!
❌Nedoporučuji od této firmy nic kupovat❗️❗️❗️ Reklamovala jsem sedačku, v den vypršení reklamační lhůty 30 dní po mě chtěli prodloužení na dalších 25 dní, s tím, že bohužel reklamace není stále vyřízena a ejhle, když jsem nesouhlasila, asi za 2 hodiny přišel mail, že reklamace nebyla uznána. Zajímavé, 30 dní to nešlo a za 2 hoďky si ženská z reklamačního něco ručně naškrábe do protokolu a reklamace vyřízená – zamítnutá. No myslím že ČOI bude mít co ke čtení. Naše korespondence, protokol a moje stížnost je bude zajímat?
Obchod v žádném případě nedoporučuji! Půl roku řešení reklamace matrace, která nám byla zaslána opakovaně se špatnými rozměry od prodejce. Neustálé žádosti o prodloužení reklamační lhůty, přičemž jsme několikrát vyšli vstříc, ale správného výrobku jsme se nedočkali. Po přetečení našeho džbánu trpělivosti, problém i se zasláním peněz zpět. Operátorky naprosto bez přehledu, ani jejich popis stavu vyřízení se neshodoval, o stylu a rychlosti komunikace ani nemluvě.