123 kurýr je zcela nová firma, která vplula na pole logistických společností a začlenila se, jako kdyby tam odjakživa patřila. Její služby může využít skutečně každá společnost či jednotlivec, aniž by bylo nutné se, jakkoliv vázat. Dávají si záležet na své profesionalitě a špičkových službách.
- doručení v ČR a na Slovensku
- možnost sledování zásilek
- v ČR doručují poměrně krátce
- v posledních měsících mají výrazné problémy s doručováním
- firmám jsou zadržovány dobírky
- společnost nekomunikuje
Představení dopravce
Firma 123 kurýr vstoupila na náš trh v říjnu roku 2021 jako dceřiná společnost slovenského dopravce 123kurier. Společnost byla založena v roce 2012, jako rodinná a měla slovenské zázemí, bez potřeby investic ze zahraničí.
Základní činností bylo spojení firemních a soukromých klientů s logistickými firmami v rámci Slovenska, České republiky a Maďarska. Na počátku roku 2020 se společnost rozhodla založit vlastní logistické služby, které se specializují na balíky do 50 kg.
To vše pro jakéhokoliv klienta, kdy není potřeba jakákoliv smlouvy. Každá pobočka je umístěna na tom nejvhodnějším místě, stejně jako centrální překladiště. Firma disponuje moderními technologiemi a pyšní se individuálním přístupem.
Díky tomu poskytuje opravdu bohatou nabídku služeb, kdy jediným cílem je doručit zásilku co nejdříve a zajistit špičkovou profesionalitu, kvalitu i spokojenost každého jednotlivého zákazníka.
Webové stránky 123 kurýr
Přehled služeb
Společnost 123 kurýr patří ke špičkovým profesionálům, kteří poskytují přepravu balíků o hmotnosti do maximálních 50 kg, přičemž maximální rozměr krabice může být do 80 x 60 x 200 cm. Služby této firmy je možné využívat nejen v rámci České republiky, ale také v zahraničí.
Je možné si vyžádat individuální nabídku pro přepravu, o kterou si můžete napsat prostřednictvím dotazníku, který na stránkách vyplníte. Přeprava je nabízena pro firemní zákazníky s doručením jak na firemní, tak soukromé adresy.
Sledování zásilek
Track & trace je skvělá služba, s jejíž pomocí je možné sledovat jakoukoliv zásilku od začátku doručování až do cíle doručení. Jakmile je převzata do přepravy, je plně pod kontrolou. Jediné, co potřebujete k jejímu sledování je číslo balíku.
Kontakty
- E-mail: info@123kuryr.cz
- Telefon: +420 779 998 321
- Sídlo společnosti: 123Kuryr s.r.o., Staroměstská 534, Staré Město, Třinec
Hodnocení
Zdroje: tn.cz, 123kurier.sk
nikdy více i když do konce letošního července bez problémů, srpen katastrofa 4 dny leží zásilka nevyzvednutá na svoz pak ji týden doručují, takže jako firma nemůžeme garantovat termíny dodání,
Strašná kurýrní služba. 18.8. převzali balíček do přepravi a 3.9. jej pořád nemám. Byl to dar a měj jsem ho předávat 2.9. , takže jsme se museli trapně omlouvat s tím že dar předáme až se ho uráčí doručit. Poslední týden jej každý den na skladě načtou jako příjem na sklad, ale nedoručí. Na zákaznické lince jsem byl ujištěn, že zjistí co se zásilkou je a pak zavolají. Nezavolali. Po dalším volání jsem byl ujištěn že je zásilka urgovaná a určitě ji dovezou. Nedovezli. Po stížnosti na FB mi do hodiny volali přímo ze slovenska, že jejich kolegové mají zásilku v kanceláři a 100% zavolají a doručí ji druhý den. Samozřejmě nedoručili. Mám docela strach v jakém bude stavu až ji doručí pokud ji vůbec doručí. Nikdy víc…..
Otřesná služba. Odmítli doručit zásilku z e-shopu na zadanou adresu s tím, že tím směrem jim nejezdí žádné auto. Na urgenci zareagovali až napotřetí s tím, abych si zásilku sám vyzvedl v depu vzdáleném 60 km.
Rozhodně služby této firmy nevyužívejte. Vyhnete se tak zbytečným problémům.
toto jsem ještě nezažil nejhorší doručovatel co znám 6 dní čekám na balíček a nic prostě nedoporučuji ani náhodou a na zakaznickém centru mi položí telefon.
Dva dny píšou, že balík doručí. Nedoručili. Kurýrovi se nedá dovolat. Opravdu dva dny sedět doma čtyři hodiny a čekat na balík není normální. Člověk platí za něco co vlastně ani nefunguje!!
123kuryr nedoporučuji!
Kurýr naprosto otřesné chování,přivezl poškozenou zásilku,další komunikace nulová.Každý dispečer jiná “pravidla”.
Pokud hodnocení, budeme řešit škody pro neschopnost dostát svým závazků předžalobní výzvou k úhradě škod
nikdy víc……čekala jsem 3 a půl hodiny, volala řidiči, který mi 2x „vymáčkl“ telefon, tak tuto službu za mě už nikdy
Nejhorší dopravce, se kterým jsme se setkali. Sledujeme balík a týden se přijímá stále na sklad v depu. Žádný pokus o doručení. Jak může firma ještě fungovat. Nemohu hodnotit kladně. -10 je málo.
Včera měli doručit mezi 11-14 hod.po 3ti hod.jsem volala řidičovi -obsazeno.ke 4te hod.mi přišlo sms-nemuzu mluvit co se děje.odepsala jsem , že marně čekám na balik-a nic.ve 3/4 na 5 jsem řidiče volala a už mi to nevzal.Co to je za službu?!