123 kurýr

123 kurýr je zcela nová firma, která vplula na pole logistických společností a začlenila se, jako kdyby tam odjakživa patřila. Její služby může využít skutečně každá společnost či jednotlivec, aniž by bylo nutné se, jakkoliv vázat. Dávají si záležet na své profesionalitě a špičkových službách.

KLADY
  • doručení v ČR a na Slovensku
  • možnost sledování zásilek
ZÁPORY
  • v ČR doručují poměrně krátce
  • v posledních měsících mají výrazné problémy s doručováním
  • firmám jsou zadržovány dobírky
  • společnost nekomunikuje

123 kurýr

Představení dopravce

Firma 123 kurýr vstoupila na náš trh v říjnu roku 2021 jako dceřiná společnost slovenského dopravce 123kurier. Společnost byla založena v roce 2012, jako rodinná a měla slovenské zázemí, bez potřeby investic ze zahraničí.

Základní činností bylo spojení firemních a soukromých klientů s logistickými firmami v rámci Slovenska, České republiky a Maďarska. Na počátku roku 2020 se společnost rozhodla založit vlastní logistické služby, které se specializují na balíky do 50 kg.

To vše pro jakéhokoliv klienta, kdy není potřeba jakákoliv smlouvy. Každá pobočka je umístěna na tom nejvhodnějším místě, stejně jako centrální překladiště. Firma disponuje moderními technologiemi a pyšní se individuálním přístupem.

Díky tomu poskytuje opravdu bohatou nabídku služeb, kdy jediným cílem je doručit zásilku co nejdříve a zajistit špičkovou profesionalitu, kvalitu i spokojenost každého jednotlivého zákazníka.

123 kurýr recenze - webové stránky

Webové stránky 123 kurýr

Přehled služeb

Společnost 123 kurýr patří ke špičkovým profesionálům, kteří poskytují přepravu balíků o hmotnosti do maximálních 50 kg, přičemž maximální rozměr krabice může být do 80 x 60 x 200 cm. Služby této firmy je možné využívat nejen v rámci České republiky, ale také v zahraničí.

Je možné si vyžádat individuální nabídku pro přepravu, o kterou si můžete napsat prostřednictvím dotazníku, který na stránkách vyplníte. Přeprava je nabízena pro firemní zákazníky s doručením jak na firemní, tak soukromé adresy.

Sledování zásilek

Track & trace je skvělá služba, s jejíž pomocí je možné sledovat jakoukoliv zásilku od začátku doručování až do cíle doručení. Jakmile je převzata do přepravy, je plně pod kontrolou. Jediné, co potřebujete k jejímu sledování je číslo balíku.

Kontakty

  • E-mail: info@123kuryr.cz
  • Telefon: +420 779 998 321
  • Sídlo společnosti: 123Kuryr s.r.o., Staroměstská 534, Staré Město, Třinec

Hodnocení

3 Celkové hodnocení
Logistická společnost

Dá se říci, že společnost 123 Kurýr má rozhodně co nabídnout. Služby jsou dobré úrovni. Firma si dává záležet na včasném doručení každé zásilky, ať už je směřována na soukromou či firemní adresu. Pokud vás zajímají i jiné logistické společnosti, podívejte se do naší kategorie Dopravci.

3Naše hodnocení
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2
2.6Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.2
Klady
  • sledování zásilek
  • mnoho služeb
Zápory
  • společnost přestala komunikovat se zákazníky
  • mnoho firem si stěžuje na zadržování dobírek
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Zdroje: tn.cz, 123kurier.sk

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

377 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.75
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    10

    Sms doručíme 8-11 přišla po desáté. Řidič volal kolem půl dvanácté. A sdělil mi, že pokud si zboží ihned nepřevezmu, vrací se zpět dopravci. Bez možnosti změny termínu, či adresy k někomu kdo by byl v okolí schopen převzít. Naprostá hrůza

    Klady: Nic
    Zápory: Pozdní oznámení Pozdní doručení Nemožnost odkladu či změny data Neochota doručit na jinou adresu (do práce)
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Naprosto katastrofální služby. Doručení po 14 dnech a ještě mimo uvedenou dobu.
    Informovanost o zásilce také na nízké úrovni.
    Už nikdy jejich služby nevyužiji a raději zvolím jiný e-shop.

  3. Firma, kterou rozhodně nelze doporučit. Komunikace minimální, služby mizerné. Pátek – zásilka v rozvozu. Nic se nedělo, telefon nepoužitelný, permanentně obsazený. Na mail odpověď – „vaši zásilku budeme doručovat v pondělí“. První den ztracený. Pondělí – nic se neděje, asi jsem byl drzý, že jsem se dovolil dotázat . . . Telefon nepoužitelný, dotaz opět mailem odpověď s pokusem o vysvětlení – větší počet balíků – doručíme urgentně zítra. Další den v pr…i. Úterý na sledování nic nového, poté sms doručení mezi 11-14 hod. A opravdu, v cca 11:30 dorazil kurýr. Takže tři dni ztraceného času čekáním na dodání. Nejhorší služba s jakou jsem se dosud setkal.

  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dobrý den, zajímavé, mám úplně stejnou zkušenost. Po prvním telefonátu se nedělo nic, prý mají sklad v Čelákovicích přeplněný. Po druhém telefonátu včera, kde mi bylo také řečeno, že kurýr nemá cestu naším směrem (střední Čechy), dnes přišla SMS, že balík dorazí… tak uvidíme…

    Klady: NIC
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
    • Nedoporučuji!!! V Mělníce dne 18.7.2023 cca v 15.50 dva zaměstnanci doslova přehazovali baliky z auta do auta. Jestli bude něco v pořádku, tak to vidím jako zázrak. Neviděl jsem je jen já, i kolemjdoucí nevěřícně žasli.. a řidičské umění také pokulhávalo… ostuda od těch dvou pro celou firmu !!!

  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Kam se hrabe Česká pošta. Nejhorší kurýrní služba, co jsem zažila. Ráno sms – dnes doručíme – bez upřesnění od-do. Volám řidiče několikrát během dopoledne- nezvedá telefon. Ve 14,00 se dovolám. V kolik příjedete? Nevím ,ale dneska určitě. Děláte si srandu ? V kolik? Asi v 16,00. Volám na infolinku , jestli to je standardní průběh doručování. Je mi řečeno, že řidič toho má moc. Na mojí připomínku, že by podle jeho naplánované trasy mohli napsat alespoň dopoledne/odpoledne. Ticho. Taky odpověď. Řidič přijíždí přesně v 19,00. Doufám, že tato firma se vrátí zpátky na Slovensko, odkud přišla.

    Klady: žádné
    Přínosný(3) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Míra neschopnosti této společnosti doručit zásilku překonala veškeré mé představy o tom jak logitické služby nemají vypadat. Po první příšerné zkušenosti, kdy zásilka nejprve cestovala několik dní po moravě, aby jí na místo určení ve středočeském kraji za cca týden dovezla Česká pošta si reputaci „napravili“ vskutku originálně. Zásilku vyzvednutou 21.6.2023 na Olomoucku a směřovanou na Kolínsko se poprvé do našeho firemního skladu pokoušeli doručit po 12-ti dnech 3.7.2023 lehce před 18 hod. K velkému překvapení řidiče na místě již nikdo nebyl, protože pracovní doba skladu je jen do 16:00. Druhý neúspěšný pokus o doručení proběhl 6.7.2023, tedy ve státní svátek. Na otázku jestli řidiči přijde normální doručovat do firem balíky ve státní svátek, jsem obdržel lehce arogantní odpověď, že on je živnostník a že ho svátek nezajímá. Vskutku smysluplná odpověď. O míře debility dotyčného řidiče si udělejte obrázek sami. Předpokládám, že další pokus o doručení bude v neděli, nebo na Štědrý den. Doporučil bych vám se na logistické služby vykašlat, neumíte to a všem okolo by se žilo lépe. Tímto se omlouvám České poště, že jsem o nich v historii řekl cokoliv nepěkného, na tyhle p***** fakt nemáte!

  7. Nedoporučuji!

  8. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Balík po čr doprava 7 dní a nedoručen, stále se přijímá na sklad – 6 pohybů, kolik jich v Brně mají :(.
    Nejhorší dopravce v ČR

    Klady: asi zadarmo
    Zápory: portal - trasování zásilky, nepravdivé informace doba doručení
    Přínosný(4) Nepomohl(0)You have already voted this
  9. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Chtěla bych poděkovat vašemu řidiči panu Nováčkovi z Prostějova za milé chování při doručení balíku. Přeji vaší společnosti, aby takových příjemných řidičů měla co nejvíc. Foitová

    Klady: Velmi příjemné jednání řidiče
    Zápory: nic
    Přínosný(0) Nepomohl(2)You have already voted this
  10. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nespolehlivý dopravce, NEDOPORUČUJI!!!

    Klady: žádné
    Zápory: Nekomunikují,nezvedají telefon, zásilka už týden na cestě a stále nic. Přehazují si to ze skladu do jiného skladu,kde to bylo o dva dny dříve.
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
1 14 15 16 17 18 33

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo