123 kurýr je zcela nová firma, která vplula na pole logistických společností a začlenila se, jako kdyby tam odjakživa patřila. Její služby může využít skutečně každá společnost či jednotlivec, aniž by bylo nutné se, jakkoliv vázat. Dávají si záležet na své profesionalitě a špičkových službách.
- doručení v ČR a na Slovensku
- možnost sledování zásilek
- v ČR doručují poměrně krátce
- v posledních měsících mají výrazné problémy s doručováním
- firmám jsou zadržovány dobírky
- společnost nekomunikuje
Představení dopravce
Firma 123 kurýr vstoupila na náš trh v říjnu roku 2021 jako dceřiná společnost slovenského dopravce 123kurier. Společnost byla založena v roce 2012, jako rodinná a měla slovenské zázemí, bez potřeby investic ze zahraničí.
Základní činností bylo spojení firemních a soukromých klientů s logistickými firmami v rámci Slovenska, České republiky a Maďarska. Na počátku roku 2020 se společnost rozhodla založit vlastní logistické služby, které se specializují na balíky do 50 kg.
To vše pro jakéhokoliv klienta, kdy není potřeba jakákoliv smlouvy. Každá pobočka je umístěna na tom nejvhodnějším místě, stejně jako centrální překladiště. Firma disponuje moderními technologiemi a pyšní se individuálním přístupem.
Díky tomu poskytuje opravdu bohatou nabídku služeb, kdy jediným cílem je doručit zásilku co nejdříve a zajistit špičkovou profesionalitu, kvalitu i spokojenost každého jednotlivého zákazníka.
Webové stránky 123 kurýr
Přehled služeb
Společnost 123 kurýr patří ke špičkovým profesionálům, kteří poskytují přepravu balíků o hmotnosti do maximálních 50 kg, přičemž maximální rozměr krabice může být do 80 x 60 x 200 cm. Služby této firmy je možné využívat nejen v rámci České republiky, ale také v zahraničí.
Je možné si vyžádat individuální nabídku pro přepravu, o kterou si můžete napsat prostřednictvím dotazníku, který na stránkách vyplníte. Přeprava je nabízena pro firemní zákazníky s doručením jak na firemní, tak soukromé adresy.
Sledování zásilek
Track & trace je skvělá služba, s jejíž pomocí je možné sledovat jakoukoliv zásilku od začátku doručování až do cíle doručení. Jakmile je převzata do přepravy, je plně pod kontrolou. Jediné, co potřebujete k jejímu sledování je číslo balíku.
Kontakty
- E-mail: info@123kuryr.cz
- Telefon: +420 779 998 321
- Sídlo společnosti: 123Kuryr s.r.o., Staroměstská 534, Staré Město, Třinec
Hodnocení
Zdroje: tn.cz, 123kurier.sk
Celá společnost má příšernou pověst a bohužel musím konstatovat, že realita je ještě horší. Místo slíbených 1-2 dní se balík válí 3 dny na skladě v Brně (mimochodem hodně eufemistická lokalizace v dědině u Židlochovic), aniž by kohokoli napadlo napsat alespoň zprávu, že sorry, ale prostě nestíháme a pokud budete tak hodná, vyzvedněte si to osobně v čase xx-yy. Na webu žádné informace o provozní době, infolinka totálně zasekaná, paní sice milá, ale absolutně nenápomocná, neboť urgentní jsou všechny balíky. Bohužel také absolutně neproaktivní a opět žádná informace o tom, že se balík nepodařilo dostat do vozu. Jsem velice rozezlená, protože na rozdíl od vás, já ani moji kolegové nejsme zaměstnaní u doručovací společnosti, a přesto za vás přebíráme vaši odpovědnost a práci, za kterou jste na rozdíl od nás vy placení.
Hrůza, 3 zkušenosti a a vždy jen zápory. Poškozené zboží, nedodání ani po 9 dnech v depu. Jezdí jen dopoledne, nabídnou vyzvednutí ve 20 km vzdálené pobočce. Bez reakce na reklamaci.
Dnes-pátek 30.6.2023 čekám na dodání zboží. Kdybych si náhodou ráno neotevřela stránky z objednávky, kde je odkaz na klik na v jakém stavu se objednávka nachází a následně nezavolala na spol.kurýr, že si potřebuji ověřit, kdy bude zásilka doručena, tak bych se nedozvěděla, že zásilku si ráno vyzvedl řidič a bude dnes doručena s tím, že dostanu ještě sms zprávu. Je 14 hodin, sms nikde a tak znovu volám na kurýrní sklužbu, která mi následně sdělí, že zásilka bude doručena mezi 17-18 hod a že neví, proč mi nepřišla sms. Současně mi bylo sděleno, že se i může stát, že toho má kurýr hodně, tak zásilka dnes nebude doručena. Kdybych se neozvala, tak jsem nevěděla, že zásilka má být doručena a odjela jsem na víkend a byl by problém. Přitom za dopravu si společnost účtuje dle fa 229,- Kč a 40 Kč za dobírku. Přičemž celková částka k úhradě činí 1.426,- Kč-včetně dopravy a dobírky. Tak čekám a snad zásilka dnes dorazí. Jiřina
POZOR na tuto firmu.Již 14 dní čekám na balík který tato firma přepravuje ze skladu v Čelákovicích na Prahu 8.Od pondělka mi slečna z infocentra slibuje že věc zaurguje abych se v pátek dozvěděl že kurýr nemá cestu mým směrem.Bude možná rychlejší když si do Čelákovic dojedu sám.
TUTO FIRMU JIŽ NIDKY.
123 kurýr je asi nejhorší dopravce,kterého jsem nedobrovolně využila (obchod nenabízel výběr a pro jistotu asi ani název). Tři dny byla zásilka v depu a po přečtení recenzí jsem si pro ni radši zajela sama. Komunikace nulová.
Dopravní firma Kurýr 123 je nejhorší dopravce,kterého jsem zažila.Příšerná komunikace,několikrát jsem se nedovolala na infolinku ani po 30 minutách.Třikrát jsem se písemně dotazovala,kdy bude moje zásilka doručena,protože jsem ve sledování viděla,že je od pátku 23.6.2023 na skladě Brno,kam se zásilka z neznámého důvodu místo doručení vracela 26.6. a 27.6.23.Až po mých třech urgencích jsem se dozvěděla,že zásilka mě má být konečně po 6 dnech,kdy trčela na skladě v Brně doručena.Ovšem v kolik hodin,to zase bylo tajné.Až ve 13 hodin mě konečně přišla sms s telefonem na kurýra.Telefon zvedla milá paní,která mě oznámila,že mě zásilku bude doručovat mezi 14-15 hodinou.Vůbec se nedivím,že mají na Internetu samé záporné recenze,je to totálně neschopná firma,dokonce v neschopnosti tisíckrát předčili Českou poštu a to už je co říct.
Nejhorší doručovací služba, která existuje. Zásilky nedoručují, nekomunikují, jejich informační linky jsou k ničemu. Úplně zbytečná firma, vyhněte se ji obloukem.
Neschopní, žiaden kontakt ani informácie, iba to že mi balík sedí celý týždeň na sklade. Totálne zúfalé.
Celý den čekám na doručení zásilky, po telefonickém kontaktu slíbeno kurýrem doručení později večer. Samozřejmě nikdo nepřijel a u zásilky označeno, že zákazník nebyl zastižen. Asi nejhorší dopravce v ČR.
Zdravím, 14 dní drželi v depu balík. Pořád tvrdili v emailu, že mají momentální výpadek kurýrů. Dle recenzí mají momentální výpadek už dva roky. Dopravce nedoporučuji, to raději českou poštu.
POZOR! NEVYUŽÍVEJTE TUTO DOPRAVNÍ SPOLEČNOST!
Objednali jsme balík v pondělí (19.6.), v úterý (20.6.) obchod předal zásilku této společnosti. Ve středu 21.6. bylo dle sledování zásilky přijato na sklad u nás ve městě. Žádné doručování ale nenastalo. Dle sledování zásilky bylo i 22. 6. i 23. 6. opět přijato na ten samý sklad. Snažili jsme se volat na infolinku, ale tam jsme po 10 min čekání na spojení s operátorem tento pokus vzdali. Volali jsme tedy na infolinku obchodu, kde nám slíbili, že dodání zaurgují. V sobotu (24. 6.) v 10:57 přišla sms, že budou doručovat ten den mezi 8:00 – 11:00. Doručení v sobotu? To vidíme poprvé. Když jsme volali na telefonní kontakt na kurýra, který poslali v sms, tak jsme se nejdříve vůbec nedovolali a telefon vždy položil. Až po stále opakujícím vyzvánění byl hovor přijat, ale dozvěděli jsme se, že pán je na školení ve Vídni a není žádný kurýr. Naprosto nechápeme tuto situaci a jelikož se o víkendu nedovoláme ani dopravci ani obchodu, tak v pondělí budeme řešit.