123 kurýr

123 kurýr je zcela nová firma, která vplula na pole logistických společností a začlenila se, jako kdyby tam odjakživa patřila. Její služby může využít skutečně každá společnost či jednotlivec, aniž by bylo nutné se, jakkoliv vázat. Dávají si záležet na své profesionalitě a špičkových službách.

KLADY
  • doručení v ČR a na Slovensku
  • možnost sledování zásilek
ZÁPORY
  • v ČR doručují poměrně krátce
  • v posledních měsících mají výrazné problémy s doručováním
  • firmám jsou zadržovány dobírky
  • společnost nekomunikuje

123 kurýr

Představení dopravce

Firma 123 kurýr vstoupila na náš trh v říjnu roku 2021 jako dceřiná společnost slovenského dopravce 123kurier. Společnost byla založena v roce 2012, jako rodinná a měla slovenské zázemí, bez potřeby investic ze zahraničí.

Základní činností bylo spojení firemních a soukromých klientů s logistickými firmami v rámci Slovenska, České republiky a Maďarska. Na počátku roku 2020 se společnost rozhodla založit vlastní logistické služby, které se specializují na balíky do 50 kg.

To vše pro jakéhokoliv klienta, kdy není potřeba jakákoliv smlouvy. Každá pobočka je umístěna na tom nejvhodnějším místě, stejně jako centrální překladiště. Firma disponuje moderními technologiemi a pyšní se individuálním přístupem.

Díky tomu poskytuje opravdu bohatou nabídku služeb, kdy jediným cílem je doručit zásilku co nejdříve a zajistit špičkovou profesionalitu, kvalitu i spokojenost každého jednotlivého zákazníka.

123 kurýr recenze - webové stránky

Webové stránky 123 kurýr

Přehled služeb

Společnost 123 kurýr patří ke špičkovým profesionálům, kteří poskytují přepravu balíků o hmotnosti do maximálních 50 kg, přičemž maximální rozměr krabice může být do 80 x 60 x 200 cm. Služby této firmy je možné využívat nejen v rámci České republiky, ale také v zahraničí.

Je možné si vyžádat individuální nabídku pro přepravu, o kterou si můžete napsat prostřednictvím dotazníku, který na stránkách vyplníte. Přeprava je nabízena pro firemní zákazníky s doručením jak na firemní, tak soukromé adresy.

Sledování zásilek

Track & trace je skvělá služba, s jejíž pomocí je možné sledovat jakoukoliv zásilku od začátku doručování až do cíle doručení. Jakmile je převzata do přepravy, je plně pod kontrolou. Jediné, co potřebujete k jejímu sledování je číslo balíku.

Kontakty

  • E-mail: info@123kuryr.cz
  • Telefon: +420 779 998 321
  • Sídlo společnosti: 123Kuryr s.r.o., Staroměstská 534, Staré Město, Třinec

Hodnocení

3 Celkové hodnocení
Logistická společnost

Dá se říci, že společnost 123 Kurýr má rozhodně co nabídnout. Služby jsou dobré úrovni. Firma si dává záležet na včasném doručení každé zásilky, ať už je směřována na soukromou či firemní adresu. Pokud vás zajímají i jiné logistické společnosti, podívejte se do naší kategorie Dopravci.

3Naše hodnocení
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2
2.6Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.2
Klady
  • sledování zásilek
  • mnoho služeb
Zápory
  • společnost přestala komunikovat se zákazníky
  • mnoho firem si stěžuje na zadržování dobírek
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Zdroje: tn.cz, 123kurier.sk

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

377 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Se službami kurýrní společnosti 123 Kurýr rozhodně nejsem spokojen (zejména se způsobem komunikace). Konkrétní zážitek je zachycen níže:
    2. 5. (úterý) odesílatel předává zásilku přepravci
    3. 5. (středa) byla zásilka přijata na sklad v našem městě (Praha)
    4. 5. (čtvrtek) jsem volal na infolinku, abych se domluvil na termínu doručení (chodíme do práce, nejsme doma celý den); operátorka kontaktovala sklad a asi po 2 hodinách mi zavolala, že zásilka se „bude 100% doručovat v pátek 5. 5.“
    5. 5. (pátek) manželka má zařízenou práci z domova a čeká na doručení; nic se neděje, volám na infolinku, operátorka mi sdělí, že je to zvláštní a že se mi ozve zpět – to se však již nestalo
    9. 5. (úterý) v 9:52 mi přichází zpráva, že zásilka bude doručována dnes v době 8:00-11:00, okamžitě volám kurýrovi, že nikdo není doma a domlouvám se s ním na doručení druhý den; v systému se objevuje změna „Nedoručeno (Požadavek na jiný termín)“
    10.5. (středa) manželka čeká doma na doručení; nic se neděje; volá kurýrovi, který jí sděluje, že dnes zásilku do auta nedostal, domlouvá se s ním, že se na to vyptá ve skladu; ve smluvený čas mu volám a zatím na skladu není, slibuje, že se mi ozve zpět – to se však nestalo; v systému se objevuje změna „Příjem na sklad“
    12. 5. (pátek) volám na infolinku, že se chci informovat, co se (ne)děje s mojí zásilkou, operátorka mi sděluje, že neví a že kontaktuje sklad (či depo – plete se mi to), rovnou se s ní domlouvám na vhodné termíny doručení, abychom si mohli zařídit, že budeme doma (čtvrtek po 9:00 a pátek odpoledne), operátorka informaci přijímá a slibuje, že se mi ozve zpátky – to se však nestalo
    13. 5. (sobota!) jedeme na rodinný výlet, když mi v 9:30 pípne SMS, že zásilka bude doručována dnes mezi 8:00-11:00; volám řidiči, zda se nejedná o omyl (nejedná) a jaký je přibližný čas doručení; dozvídám se, že někdy mezi 11:00 a 14:00; rušíme výlet a vracíme se domů čekat na zásilku; zásilka doráží v cca 12:15; obal je lehce porušený (prošoupaná dna balení), ale naše první a doufám, že i poslední anabáze s firmou 123 kurýr končí

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    18.4.2023 převzali zásilku
    29.4.2023 převzala zásilku Česká pošta
    11.5.2023 převzal zásilku 123kurýr
    Nemám nic

    Přínosný(1) Nepomohl(1)You have already voted this
  3. Balíček doručili až na třetí pokus. Procestoval celou republiku aby nakonec po týdnu dorazil. Ani omluvte nás prosím, jsme lopaty a neumíme používat PSČ.

  4. Naprosto nespolehlivá společnost!za 3 dny nejsou schopni dorucit zasilku z depa.Sanovolne si meni statusy,ze klient zada zmenu terminu!Po hodine snahy o dovolani,pani, ze to proveri a da zpetnou vazbu.Prekvapeni,nikdo se neozval!Po eml stiznosti odpoved,ze mi zasilku doruci Ceska posta.To je vrchol!

  5. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Jedním slovem děs. 24.4. Přepravce převzal zásilku. Po podezřelém pohybu zásilky jsem se pokoušel dovolat na zákaznickou linku-několikrát voláno i 30 min (callcentrum pouze hudba, čeká se na spojení) a nic. Po 10 dnech se podařilo spojit přislíbeno doručení do druhého dne. Nic, na emaily nikdo nereaguje, po spojení s prodejcem 28.4. mu odpověděli, že se na to podívají. Zásilka byla 26.4 v Praze poté 8x cestovala mezi Prahou a ostravou. 9.5. jsem se opět dovolal. Přesto, že slečna byla milá jsem na ni hulvátsky spustil, přislíbila dodání do pátku 12.5. Dnes 11.5. Email od České pošty ve +- 20:00, že převzali mou zásilku od „123Kurýr“ do přepravy. 3týdny v háji z toho 2 týdny dovolené kdy jsem chtěl opravovat auto a objednal autodíly. Nenapadlo mne, že může u nás fungovat přepravní firma která není schopna do 3 týdnů dopravit zásilku a poté ji ještě raději odešle poštou. Celkové hodnocení rychlosti doručení je tím pádem 0 protože ač mají mojí zásilku nikdy mi ji vlastně nedoručí

    Klady: Když už dokáží vlastní absolutní neschopnost, zvládnou nakonec zásilku aspoň poslat poštou
    Zápory: Celková existence této firmy
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Naprostá katastrofa .

  7. 1.5
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    60

    Jedna velká katastrofa ,letos po 3 přes tuto spol s šíleným zpozdenim balíku..jiná volba bohužel nebyla ..

    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Reply
    Kryštof Toman 5.5.2023 v 20:49
    0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Jedním slovem- hrůza a to si nechávám zasílat věcí často. Ve středu upozornění že budou doručovací- bez času, jen tel. číslo na kurýr. Volám celý den, obsazeno, nikdo nebere nebo právě hovoří… pak hovor – jsem před domem pojďte si pro balík. Říkám že nejsem doma on že dá sousedce atd. Nejde je tam dobírka. Domluva 0. Jede zpět.
    Druhý den jede jiný šofér. Upozornění na čas, domluva s šoférem na 15 – 17 hod. Před třetí že zavolám atd…. v 14:40 hovor, jsem před domem. Počkat nebo domluvit se na průjezd a předání někde jinde nejde. Spěchá na depo, jede někde zadem města atd… na depo.
    Pátek – upozornění žádné, volám na začátku dopoledne. Domluva že toho má dnes hodně- až odpoledne 17 – 19 hod. Ok. .. Volám cca před třetí jako včera, aby náhodou zas neřekl že dřív atd. a jede na depo… Potvrzuje znovu že v 18 – 19 hod, je v jiné část a pak na depo a pak. .. V 18:05 volám… vypnutý telefon a zdarec… . Nic a to tam mám živou rostlinu a mám zájem ji co nejdřív přebrat!!

    Klady: Občas šofér vezme telefon, některý.
    Zápory: Nemožnost se s nimi domluvit, resp domluvy neplatí, informovat o přibližném čase nelze. Zlatá pošta atd.
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
    • Naprosty vrchol tato prepravni spolecnost pry standartni doruceni do 24h a po tlf vam reknou 72h 😂 zbozi lezi nekolik dni na depu a nezajem tato firma uz nikdy

  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    V 18,25 jsem obdržel zprávu, že mi bude dnes mezi 8 a 11 hodinou doručována zásilka, tak nevím, ale někde je něco špatně…
    Stačilo, už nikdy víc.

    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Uz tyden mi vozi balik a pokazde reknu na druhy den. na infu katastrofa

1 21 22 23 24 25 33

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo