DHL je německá dopravní společnost, která se zabývá mezinárodní poštovní, spěšnou, kurýrní, logistickou a finanční službou. V současné době jejich služby využívá čím dál tím víc zákazníků pro komerční i nekomerční záležitosti. DHL se na českém trhu stalo spolehlivou alternativou k České poště. Jelikož operuje celosvětově, zákazníci se na ně často obrací i se zásilkami do zahraničí.

dhl

Logo – DHL

Představení dopravce

Přepravní služba DHL Express vznikla ve Spojených státech v roce 1969. DHL je akronym, který vznikl z počátečních písmen příjmení zakladatelů – Dalsey, Hillblom a Lynn.

Společnost se původně zaměřovala na oblast Spojených států a Havaje. Na konci devadesátých let ale začala akcie společnosti skupovat Deutsche Post World Net, která nakonec skoupila jejich většinu a DHL v současnosti vlastní. Pod DHL od roku 2006 patří i přepravní společnost PPL.

Přehled služeb

DHL zajišťuje nákladní silniční přepravu, nákladní železniční přepravu, vnitrostátní paletovou přepravu, balíkové a listovní služby. Zákazníci se na společnost mohou obrátit i kvůli celnímu řízení a službám s ním spojeným – DHL vás v tomto může za poplatek zastoupit a vy se nebudete muset o nic starat.

Poskytuje také poradenské služby týkající se nejen celního řízení. Společnost nabízí různé balíčky pojištění ať už jde o důležité listovní nebo velké mezinárodní zásilky. Běžné objednávky doručí DHL až k vám domů, nebo si je můžete vyzvednout na ParcelShopech, které najdete po celé republice.

Sledování zásilek

Pokud vám není lhostejné, kudy vaše zásilka putuje a chcete mít o všem přehled, můžete využít online sledování. Tracking zásilek je jednoduchý, stačí vám k němu jen referenční číslo a status zásilky můžete kdykoliv zkontrolovat.

Pro ještě komfortnější sledování zásilek doporučujeme stáhnout aplikaci DHL Express Mobile. Obchodníkům a podnikatelům, kteří chtějí DHL svěřit přepravu obchodních zásilek, se vyplatí využít službu eCommerce, která se vztahuje na mezinárodní i domácí komerční přepravu.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Zákaznický servis
  • Telefon: +420 220 300 111
  • E-mail: infolinka@dhl.com
  • Sídlo společnosti: DHL Express (Czech Republic) s.r.o. Nádražní 2967/93, 702 00 Ostrava

Hodnocení

8 Celkové hodnocení
Leader v mezinárodní expresní přepravě

8Naše hodnocení
Rychlost doručení
8.5
Jednání se zákazníkem
8
2.8Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3.3
Jednání se zákazníkem
2.3
Klady
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • široká nabídka služeb
  • možnost měnit termín doručení
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

120 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Perfektní, rychlý služby.Pan řidič velice ochotný,chválím.

    Klady: Rychlost Domluva Ochota
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Vůbec jsem nebyla spokojená s přepravní společnosti DHL. Objednala jsem si nábytek a bohužel nebylo na výběr jaká přepravní společnost mi to doveze a ani pomoc pri vynesení se nedala připlatit jinak bych to udělala. A to co se stalo mě šokovalo! Přijel pán , že mi veze paletu s nábytkem cca 7 krabic z toho čtyři po 50kg. Na mé zboží stoupl aby mohl odhodit jinou krabici co na tom byla “chudák ten co jí dostal “ a mě to vslozil na chodník, pršelo a na moji prosbu jestli by mi nepomohl vzít těch pár krabic (práce na 10min pro dva lidi) do budovy co je od silnice 10metru k tomu bezbariérový přístup tak mi bylo řečeno že ne. Tak jsem to vší silou rvala a pán (MLADÝ) SEDĚL po celou dobu v autě. Krabice potrhany, poslapany hnus! Pokud příště bude možné si zvolit přepravní společnost nikdy nedám DHL.

  3. Reply
    Josef Polášek 28.4.2021 v 9:26

    Absolutně nejhorší doručovací firma v ČR. Ve své neschopnosti už překonali i Českou poštu. Týden od převzetí zásilky se nic neděje nefunguje ani sledování zásilky.
    Každému kdo s touto společností spolupracuje doporučuji změnit dopravce. Zbytečně si kazíte pověst.

  4. Dhl uz nikdy vic

  5. 4.5
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    100

    Balík z UK.
    Slušná rychlost, kvalitní, včasné informace, bezproblémové doručení.

    Karastrofální cena.
    Na balíku byla faktura na 1000 korun, poplatek za celní zastoupení 700 korun (Nevím, za co. I EORI si člověk musí vygenerovat sám), doměřená daň 1100 korun.
    Proč by se obtěžovali být v celním rízení na mé straně, že? Za to si těch 700 neberou. Berou si je za vyplnění dvou formulářů, ne za přemýšlení.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 1
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    0

    Zážitek s dopravou 13.4.2021
    Šílený řidič- Freight- zboží vyložené na silnici před panelákem 70m od vchodu,domluva žádná,“zajíždět nebudu,mám velké auto“ přenášení se synem. NESPOKOJENOST S DODÁVKOU už NIKDY DHL !!!

    Klady: Rychlost dodání dobrá
    Zápory: Neochotný řidič-špatné auto-špatný řidič.
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. Reply
    Stanislav Pešek 12.4.2021 v 19:23

    První zkušenost a rovnou katastrofa, škoda! Řešil jsem dopravu v této nelehké době (nouzový stav ) a byl jsem ujištěn že to nebude žádný problém. Přehodil jsem si služby v práci abych se dostavil na dohodnuté místo. Na dispečink jsem volal mockrát a nabyl jsem pocitu serióznosti. Zjištění, že nic domluveného neplatí bylo opravdovým šokem. Chtěl jsem mluvit s vedoucím, ale ten je na celodenní poradě a nemá ani tu slušnost zavolat zpět. Chyba se určitě stát může ale v kurzu asertivity je asi neučili jak se to řeší. Doporučoval bych používat selský rozum. Všichni se krejou a nikdo vlastně za nic nemůže, dobře vymyšlené! Myslím, že jediný konkurent(ironicky řečeno) je česká pošta, ale to už je pořádný kalibr. Také si myslím, že jejich německé ústředí neví jak to tady funguje-nefunguje. Ten zatloukaný rádobyvedoucí by v Německu asi neuspěl. Doporučuji předávat zkušenosti s touto společností. Možná se mi ještě ozvou???

    Stanislav Pešek

  8. Reply
    Stanislav Pešek 12.4.2021 v 18:36

    První zkušenost a rovnou katastrofa, škoda

  9. Zoufalci co umí vybrat peníze ale zbytek už jim moc nejde, za dva kusy po 8 kilech 760 korun, doručení za 5 dní, pořád dokola melou jen že z kapacitních důvodů nemohli doručit, koho to dneska zajímá a proč to neřekli, když si nechali zaplatit ?
    To jsem si mohl vybrat poštu a vyšlo to lépe.
    Na infolince nepříjemná k****.
    Never more.

  10. Bohužel dvakrát mi bylo řečeno že zásilka dorazí druhý den a bohužel nic..
    Po třetím volání mi jen řekl že to stojí v depu a že to přijde zítra…

1 8 9 10 11 12

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo