DHL je německá dopravní společnost, která se zabývá mezinárodní poštovní, spěšnou, kurýrní, logistickou a finanční službou. V současné době jejich služby využívá čím dál tím víc zákazníků pro komerční i nekomerční záležitosti. DHL se na českém trhu stalo spolehlivou alternativou k České poště. Jelikož operuje celosvětově, zákazníci se na ně často obrací i se zásilkami do zahraničí.
Představení dopravce
Přepravní služba DHL Express vznikla ve Spojených státech v roce 1969. DHL je akronym, který vznikl z počátečních písmen příjmení zakladatelů – Dalsey, Hillblom a Lynn.
Společnost se původně zaměřovala na oblast Spojených států a Havaje. Na konci devadesátých let ale začala akcie společnosti skupovat Deutsche Post World Net, která nakonec skoupila jejich většinu a DHL v současnosti vlastní. Pod DHL od roku 2006 patří i přepravní společnost PPL.
Přehled služeb
DHL zajišťuje nákladní silniční přepravu, nákladní železniční přepravu, vnitrostátní paletovou přepravu, balíkové a listovní služby. Zákazníci se na společnost mohou obrátit i kvůli celnímu řízení a službám s ním spojeným – DHL vás v tomto může za poplatek zastoupit a vy se nebudete muset o nic starat.
Poskytuje také poradenské služby týkající se nejen celního řízení. Společnost nabízí různé balíčky pojištění ať už jde o důležité listovní nebo velké mezinárodní zásilky. Běžné objednávky doručí DHL až k vám domů, nebo si je můžete vyzvednout na ParcelShopech, které najdete po celé republice.
Sledování zásilek
Pokud vám není lhostejné, kudy vaše zásilka putuje a chcete mít o všem přehled, můžete využít online sledování. Tracking zásilek je jednoduchý, stačí vám k němu jen referenční číslo a status zásilky můžete kdykoliv zkontrolovat.
Pro ještě komfortnější sledování zásilek doporučujeme stáhnout aplikaci DHL Express Mobile. Obchodníkům a podnikatelům, kteří chtějí DHL svěřit přepravu obchodních zásilek, se vyplatí využít službu eCommerce, která se vztahuje na mezinárodní i domácí komerční přepravu.
Zajímavé odkazy
- Zákaznické portály
- Kde nalézt pobočky DHL
- Často kladené dotazy
- Nástroje pro expresní sledování pro všechny potřeby
- Zasilatelské poradenství od odborníků v oblasti expresního doručování
- Objednat obalové materiály od DHL
- Přihlásit se do MyDHL+
- Přepravní podmínky: přeprava společností DHL Express
Kontakty
- Zákaznický servis
- Telefon: +420 220 300 111
- E-mail: infolinka@dhl.com
- Sídlo společnosti: DHL Express (Czech Republic) s.r.o. Nádražní 2967/93, 702 00 Ostrava
Přes DHL mi zasílá zboží dodavatel z Francie. Je to jeho smluvní dodavatel, sama bych si DHL jako dopravce nikdy nevybrala! Naprosto skandální služby, nezažila jsem horšího dopravce!
V minulosti mi zásilka dvakrát dorazila poškozená. Ani jednou nedorazila včas, vždy s několikadenním zpožděním, to už beru jako normu a předem s tím počítám.
Tentokrát je zpoždění už delší než týden. Několikrát denně volám, abych zjistila, proč zásilka už několik dní leží v zahraničím depu (přesto, že operátor vždy slíbí, že to prověří a zavolá mi zpět, musím stejně nakonec zavolat sama a nic se nedozvím – znovu mi slíbí, že prověří a zavolají, a tak stále dokola…).
U dodavatele už jsem reklamovala s tím, že pokud nezmění svého smluvního dopravce, přestanu od něj nakupovat. Na adrenalinové akce s DHL opravdu nemám čas ani nervy.
30. 8. jsme obdrželi od DHL přepravní společnosti zásilku. Chtěla bych tímto poděkovat pracovníkům, kteří se na přepravě podíleli. Obdiv a velké poděkování pak patří panu Vlkovi. Nikdy jsem se nesetkala s tak ochotným, slušným a pohodovým řidičem. Pan Vlk nemohl zajet po úzké silnici až k naší chatě. Vše vyřešil s ručním paletovým vozíkem, (nebylo to pouze po zpevněné komunikaci, nebylo to ani za rohem a navíc to bylo z kopce a zpět do kopce). Velice si takového přístupu k zákazníkovi vážíme a ještě jednou moc děkujeme. Zásilka přišla v pořádku.
Společnost DHL převzala můj balíček (pračku) 10.7. doručila ho až 18.7. ovšem po telefonickém upozornění z mé strany.
Pan který přijel mi nechal opravdu těžký balíček ležet na chodníku i přes to, že jsem ho poprosila zda by mi s ním pomohl do chodby do které vedou jen tři malé schůdky. Přes pánovu očividnou fyzičku me neochotně odmítl.
Musela jsme tedy pračku tahat sama.
Přeprava lednice
-nepříjemný, arogantní řidič
-opakující se problémy s doručením od DHL
– s přehledem nejhorší doručovací služba
-nepříjemný, arogantní řidič
-opakující se problémy s doručením od DHL
Nedali mi vůbec vědět, že mi dorazí zásilka. Nezavolali a nenapsali…
Netuším, kde se moje zásilka nachází. Volám několikrát na info linku, kde čekám přes 20 minut ve frontě.
To už je po několikáté, co mi nedali vědět. Přitom telefonní číslo vždy překládám k objednávce.
Nechápu, že DHL nedoručí zásilku v domluvený termín. Komunikace mezi týmem ve společnosti také nefunguje, protože jsem se v pátek domluvila na posunutí termínu doručení o 3 dny a řidiči to nedal nikdo ani vědět. Když se snažím dovolat řidiči, nezvedá telefon a to vše akorát poukazuje na nedostatek organizace a komunikace u této společnosti. Velmi frustrující je také to, když není možné s dopravcem komunikovat, což je základní předpoklad pro úspěšné doručení zásilky.
DHL kvůli tomuto NEDOPORUČUJI a raději si najděte dopravce jiného, který bude schopen poskytnout spolehlivou doručovací službu s adekvátní komunikací a spoluprací.
Rozhodně nedoporučuji. Zásilka o váze 130kg zanechána na recepci objektu, pro dopravce s paleťákem problém závézt do suterénu výtahem. Ochota 0. S dodavatelem jsem obratem zařídil jiného přepravce.
Zákaznický servis na nule, taktéž jednání zaměstnanců.