DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 208 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Dnes mi přijel s balíkem mladík, rovnou ve dveřích nemám žádné drobné, dejte mi to přesně, pokud neco,máte,máte problém vy, mít větší peníze, tak si to nechá nebo prostě děs. Jednání hrůza. Služby na nic! Uz aby přišla zpět pošta, doufám, že tyto hrozné rozvážející služby skončí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. nezvedání telefonu,když se chcete dovolat kurýrovi,velké zklamání ani na centrále nejsou ochotni pomoc je to všechno v lidech , lepší služby má PPl.

  3. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    V dnešní době je tohle nejhorší Přepravní společnost – aplikace sama o sobě je zavádějící – několikrát jsem marně hledal způsob vyzvednutí kurýrem. Na informacích – arogantní paní , kurýr se ani neobtěžoval volat , že se zpozdí. celkově 2 dny nejistoty a nervů. Nikdy vice !

    Klady: -
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. Otřesná společnost. Nekomunikují o tom,co se se zásilkou děje,kde se nachází. Nikde není uveden kontakt na Depo ani na řidiče,který rozváží. Na dotazy prostřednictvím formuláře nikdo neodpovídá. Dopravce mi má dovézt rostliny,které pokud mi vůbec zásilku dovezou,patrně nebudou k použítí. Uvažuji,že se obrátím na ČT na pořad „Černé ovce“

  5. ZBOŽÍ MĚLO BÝT DODÁNO MEZI 12.07 – 13.07, V 15.30 JEŠTĚ NEDORAZILO.V TELEFONU MLUVÍ ROBOT A KDYŽ CHCETE MLUVIT S OPERÁTOREM, JE SPOJENÍ UKONČENO.NA E- MAIL SAMOZŘEJMĚ NIKDO NEREAGUJE.NAPROSTÁ TRAGEDIE, DPD UŽ NIKDY!

  6. Společnost, která není schopna doručit křehké zboží. Během 14 dnů mi 2x doručovali zboží a ani jednou nedorazilo. Vždy jej společnost vracela zpět odesílateli jako poškozené nebo nekompletní.

  7. Úplna katastrofa na balík lepí křehké potom rozbíjí obsah a záruku neuznají takže všechny varují před touto společností

  8. Nám poškodili zásilku a nikdo se neobtěžoval,aby nám dali vědět. Řidič který zásilku přijímal byl neochotný.

  9. Naprostá katastrofa. Dodavatel mi odeslal dva balíky. Odvezeno jedním autem od dodavatele dne 18.3.2025. Jeden balík k nám dorazil 19.3.2025 ale ten druhý ani dnes 21.3.2025 není doručen.
    Při zjišťování kde je balík jsem na netu našel, že byl 18.3.2025 předán DPD a je v přepravě. Na e-maily se nikdo v DPD nenamáhá ani odpovědět.

  10. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší společnost,co znám. Není možno se s nimi spojit. Katastrofa.

    Zápory: Nelze se spojit s doručovatelem.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
1 2 3 204

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo