DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 263 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Nikol Kerdová 13.10.2020 v 14:12
    5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Pro mě zatím nejlepší přepravní společnost.

    Klady: Vše
    Zápory: Žádné
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  2. zákaznickou službou je u firmy dpd telefonní odpovědní automat a elektronický robotický odpovídač i doručovatel vytvářel dojem umělé eufemisticky inteligence jakýkoliv kontakt s živou osobou včetně generálního ředitele je nedohledatelný doporučuji před použitím služby, vyzkoušet její internetové stránky myslím ,že pokud zde nastane problém se zásilkou není pomoci.Je to opravdu jen přeprava zásilek které nemají cenu.

  3. Reply
    Kristýna Zelníčková 9.10.2020 v 13:17

    Balíček měl dorazit již po 2 dnech ze zahraničí. Kurýr nemohl příjemce najít, údajně volal a ptal se, což byla lež. Po kontaktu s centrálou jsem dostala na kurýra číslo, byl ještě v daném městě, kde měl zásilku doručit. Nebyl ochotný se vrátit, přičemž zajížďka byla maximálně 5 minut!

  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Neuvěřitelná tragedie,nikdy jsem si nemyslel,že je možné všechno tak pokazit jak DPD,v podstatě mě okradli o nedoručenou zásilku,kterou bez doručení odeslali zpět do U.S.A.(kterou jejich kurýr nemohl najít v dodávce :-) (tak,to už byl vrchol demence) ,je to banda zloděju,navíc zpátky nic nedošlo,předpokládám,že vzhledem k jejich neschopnosti,skončila v koši,do tedka mě neinformovali,kde se zásilka nachází,prostě klasická jejich zlodějna.

    Klady: nic
    Zápory: arogance lhaní okrádání neserioznost
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší doručovací společnost.

    Klady: Bohužel žádný.
    Zápory: Těch je tolik, že by to vydalo na esej,jak říkám bohužel.Nikdy jsem nikam nepsala recenze,ale tohle teda mě chladnou nenechalo.....
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Za více jak týden mi není DPD schopno doručit balíček. Doručováno mi bylo ze zahraničí, kdy jsem vůbec netušila, že mi ta společnost bude takto doručovat. Napsali samozřejmě špatně telefon, ale to by nebyl takový problém, kdyby to šlo jednoduše na stránkách změnit. Což nešlo. Takže jsem volala na call centrum, protože jsem zjistila, že kurýr se snaží doručovat ale pak vám jen suše napíší, že to nemohli doručit. Chatbot naprosto k ničemu. Dal mi i špatné číslo na doručovatele. Dvakrát jsem jim zadávala svoje telefonní číslo i zvonek, na který zvonit, ale kurýr přesto ani jednou nezavolal. Call centrum to vysvětlilo tím, že on není povinen telefonovat. Takže vy se nedovoláte kurýrovi a on vám, takže stojí za dveřmi a neví na který zvonek zvonit a prostě vám to nedoručí. Naprosto nesmyslné postupy a nehorázné jednání. Jo a na call centrum se taky jen tak jednoduše nedovoláte. Takže proč to dělat jednoduše když to jde složitě. To je heslo DPD. PPL prostě napíše ráno sms doručujeme mezi XX hodinou a telefon na kurýra a hotovo. A ten když přijíždí tak volá. Jednoduché a pružné. DPD zaspalo dobu. NIKDY VÍC!!!!!

  7. 2.25
    Rychlost doručení
    90
    Jednání se zákazníkem
    0

    Nejhorsi preoravni polecnost co znam!!! Bohuzel nechapu jak je to mozne, ale Ebay vyuziva pouze tuto stupidni spolecnost jako prepravce! Dementi dorucovatele neposlou sms a zavolaji az kdyz jsou pred domem! Dopoledne dementi! Logicky jsou lide v praci, takze i ten nejvetsi primitiv pochopi, ze lide nejsou doma! Dorucovatelka drza, neprijemna! Ostatni seriozni spolecnosti napisi, kdy dorazi a udaji i casovy termin napr.od 9 do 11. A ne casovy termin, jako tato neseriozni spolenost cely den!!! Nebudu si brat dovolenou kvuli neschopakum!!! Pokud chcete presmetovat zasilku, chce to na osobni kod. Nikdo ovsem nevi co to je!!!! Opravdu dementi nejvetsiho kalibru!! A velice rada, bych videla toho nejvetsiho „inteligenta“, ktery to tam vede!!!

    Klady: Žádné!
    Zápory: Všechny!
    Přínosný(0) Nepomohl(1)You have already voted this
  8. Dobrý den,

    balíček mi měl být doručen 1.10.2020 v informacích od DPD nedoručení – v poznámce doručit později. Dne 2.10.2020 se situace opakovala a 5.10.2020 konečně SMS + email, že bude balíček doručen od 17:57 do 19:57 a informace dopravce na jejich webu nebo sledování zásilky, že v 16:44 příjemce nezastižen. Celý den, čekám doma a nic. Dotaz na info linku bez odezvy!!!! PROSTĚ SLUŽBA JAK SE PATŘÍ nemám slov. Ostatním kdo uvažuje nad touto firmou NEDOPORUČUJI a služby této firmy využívat opravdu nebudu, pokud uvidím někde, že prodejce ji má ve výběru na doručení, tak si ji určitě nezvolím a pokud nebude jiná možnost tak si zvolím i jiný web s výrobkem.
    Přehled
    30. 9. 2020 23:55 HUB Modletice Průchod překladištěm
    1. 10. 2020 07:26 Brno Příjem na depo
    1. 10. 2020 08:36 Brno Nedoručení Doručit později
    2. 10. 2020 05:35 Brno Příjem na depo
    2. 10. 2020 08:17 Brno Nedoručení Doručit později
    5. 10. 2020 05:34 Brno Příjem na depo
    5. 10. 2020 07:36 Brno Naložení na rozvoz
    5. 10. 2020 16:44 Brno Nedoručení Příjemce nezastižen

  9. Dobrý den,

    dnes mi byl doručován balík DPD. Ráno přišla sms ohledně doručení, kde byla doba doručení od 9:00 -17:00hod. Samozřejmě do 18:00 se nic nedělo, žádné info o tom, že by řidič nestíhal, že mi balík doručí následující pracovní den nebo uschová v zásilkovně. Rozhodla jsem se teda pána po 18té hodině kontaktovat. Vůbec nevěděl, že mi má něco dovézt, když se zeptal na adresu, řekl mi, že je zhruba 1km od mého bydliště, ale že už spěchá zpátky do Prostějova. Nacož jsem apelovala aby mi byl balík doručen, že na něj čekám a je 2 minuty cesty od mého domu. Pán zřejmě vůbec neměl v plánu mi mou zásilku doručit, kdybych mu nezavolala. Opravdu neprofesionální. Pokud je striktně daná doba doručení, měla by se dodržet. Nebo minimálně stačilo poslat sms, když pán nestíhal a ještě se tvářil jako kdybych ho obtěžovala. Služby DPD už nadále využívat opravdu nebudu.

  10. DPD.cz ?

    Tuto službu jsem byl jednou nucen využít při nákupu specifického zboží na internetu, jiný e-shop jej neprodával, a v nabídce dopravy nebyla jiná volba. Každý pracovní den chodím do zaměstnání, doma nikdo není. Kurýr mi zavolal, a když se dozvěděl, že jsem v práci, ten samý den DPD odeslalo můj balík zpět odesílateli, aniž by to se mnou nějakým způsobem řešili. Proč si dělat starosti, že ano.

    Podruhé mi kurýr DPD zavolal, když jsem byl jak jinak v práci, že mi doručuje balíček z Číny. To mě poměrně překvapilo, protože do současné doby mi tyto balíčky doručovala vždy Česká pošta nebo mi v pár případech byly zaslány do Zásilkovny v místě bydliště. Přepravu DPD jsem si nijak nezvolil. Na tento balíček jsem pak zapomněl, a když jsem začal po nějaké době pátrat, kde je, zjistil jsem po zadání čísla balíčku na DPD stránkách, že jej úspěšně doručili toho dne, co mi kurýr volal.

    Ve věci jsem pátral víc, a z DPD mi bylo řečeno, že se balíček ztratil, chudák pan kurýr si nepamatuje, z důvodu časové prodlevy, proč zadal do jejich systému, že balík byl doručen, a že se jedná o reklamaci, kdy podnět k jejímu vyřešení má dát odesílatel. Alibismus jako prase v případě zahraničního odesílatele, kterého, jak asi DPD dobře tuší, k tomu nedonutím. Toho kurýra bych chtěl zaměstnávat ve své firmě.

    DPD není jedničkou na trhu, jak rozmáchle uvádějí na svých webových stránkách, jde pouze o fušery, kteří své práci zásadně nerozumí. Nedoporučuji!

1 155 156 157 158 159 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo