DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Otřesné! Nekomunikují, balíček se nedá doručit, když jsem doma a čekám na něj. Nezavolají a nakonec nezvedají telefon. Psala jsem i do e-shopu, ze kterého jsem objednávala – ať mají zpětnou vazbu. PPL proti tomu funguje jako hodinky!
17.9. sms o doručování, odpoledne sms Omlouváme se, měli jsme doručovat, ale doručíme 18.9. Dnes 22.9. po půl hodině volání, úspěšné spojení s operátorem a jediná odpověď, pošleme dotaz na depo, kam balíček dorazil od odesílatele, aby se k tomu vyjádřili. Již dříve s nimi byli problémy, ale že se to bude takhle opakovat, to fakt nechápu. Od tolik kritizované České pošty máme zásilky vždy druhý den! Bohužel na zásilku nebyla jiná možnost dopravce. Takže určitě tenhle bordelistán nedoporučuji.
Jsem velmi zklamaná z DPD nového řidiče který rozváží Hrádek nad Nisou, je arogantní a nerespektuje nařízení vlády ČR a vstupuje do budov bez roušky- laskavě si to dejte do pořádku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Příšerné, nedovoláte se, neodpovídají, zboží jsem musela stornovat. Ano, přitažlivé stránky, skutek utek. NEDOPORUČUJI!
Nedá se ani hodnotit.
Bohužel tuto kurýrní službu nemohu doporučit. Úplně náhodou jsme bylík našli na zahradě, hozený za živým plotem. Žádný telefonát, SMS, zvonění na domě… nic.
Po stížnostech v zákaznickém servisu mi volal kurýr, který se dušoval, že zvonil, že volal, nic z toho ale nebyla pravda.
Jsem s touto společností velice nespokojena. Objednala jsem si zásilku, dodavatel ji poslal hned následující pracovní den a předal tomuto přepravci. Zásilka byla 4 dny na doručovacím depu.4. den jsem volala na zákaznickou linku, co se s balíčkem děje a dozvěděla jsem se, že výdejní místo je zřejmě zavřené, takže depo neví, kam balík poslat. Tuto informaci mi do té doby nikdo nesdělil! Nechápu, jak si tento přístup mohou dovolit! Zákazník uvede jak svou e-mailovou adresu, tak i telefon a nikdo není schopný mu podat včas informace.
Pokud máte na výběr, rozhodně nedoporučuji zvolit DPD jako přepravce.
DOBRÝ DEN..DNES NÁM VÁŠ ŘIDIČ STRÁDAL DORUČIL ZÁSILKU OD ODESILATELE-DÁRKY.CZ. JIŽ PŘI ČTENÍ EMAILU JSEM SE DOZVĚDĚL ŽE MOHU A DOKONCE JE DOPORUČENO PLATIT KARTOU ALE ŘIDIČ MI V TELEFONU OZNÁMIL ŽE BERE JEN HOTOVOST-(NĚJAKOU HOTOVOST VŽDY DOMA MÁME) ALE PŘI PŘÍJEZDU ŘIDIČE A PŘEDÁNÍ BALÍČKU A HOTOVOSTI -500KČ MI ŘIDIČ ODPOVĚDĚL ŽE MEMÁ NAZPĚT!!! ŠLO TEDY JEN O 10 KČ ALE PŘÍSTUP ŘIDIČE MĚ ŠOKOVAL..ASI SI TÍMTO ZPŮSOBEM DOST PŘIVYDĚLÁ !! PŘI DOTAZU PROČ NEMÁ TERMINÁL ? MI ODPOVĚDĚL ŽE TO JSOU KRÁMY A ŽE PENÍZE NAZPĚT NEMÁ PROTOŽE HO VYBRALA PANÍ PŘED NÁMI. JEDNÁ SE O ZÁSILKU -ČISLO OJEDNÁVKY—————- A ČÍSLO DAN.DOKLADU ———- NA JMÉNO MÉ ŽENY-LUDMILA —————————-.TAKÉ JSEM SE POKOUŠEL S VÁMI TELEFONICKY SPOJIT NA ČÍSLE-225 373 373 A TAKÉ JSEM ANI PO 20MIN. VOLÁNÍ NEUSPĚL-JSTE POŘÁD ZANEPRÁZDNĚNI A HOVOR S POČÍTAČOVOU SMYČKOU KOLOVRÁTKU JE ÚMORNÝ…ASI JE TO VAŠÍM CÍLEM..NEVÍM…KAŽDOPÁDNĚ VÁS BUDU DOPORUČOVAT !!
Nejhorši expresni služba???
Kurýr nezavolal, balíček nedoručen. Telefonická podpora se snaží neustále přepojit na web. Tragédie.
Kam si můžu stěžovat na pana Šimůnka z libereckého DPD? On se totiž na doručení vysloveně vysr…