DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

DPD nikdy víc. Nulová komunikace se zákazníkem. Podpora je “velmi příjemná”, co si vůbec dovoluje jim tam s něčím volat. Kurýři se ani neobtěžují volat, radši z nepochopitelné důvodu balík přesměruji. Zaplatíte si doručení až domu a ve výsledku stejně musíte jet na pickup místo. Katastrofa. Nechápu jak tato společnost může ještě fungovat.
PDP již nikdy více. Děs a běda.Zasilka určena do MB byla uložena na depu Nehvizdy. Na zákaznické lince mě bylo uděleno, že si ji musím vyzvednout tam./80km/ Dáma u tel. neochotná, arogantní a nepříjemná. Asi jsem ji vyrušil. DPD jsem navždy zrušil.
Dorazili dvě zprávy o doručení s rozdílnými časy. Strávil jsem doma půl dne, po čemž mi přišla třetí zpráva, že si to můžu někde vyzvednout. Totožné jednání s poštou. Na balík kašlu.
DPD už nikdy, jenže nebyla možnost výběru.. Nejen že nedoručily, ale ani se neobtěžovali dát vědět :((
Volala jsem jim, ale nic ignorace
DPD je nejhorší dopravce v ČR. Vždycky jsem preferoval jiné služby a nikdy jsem neměl problém s doručením, ani jsem nikdy nebyl nucen psát negativní recenzi. Zaplacené zboží za 10 tisíc jsem si objednal ve čtvrtek 11.1.24 a stále ho nemám. Kurýři nemají povinnost volat na uvedené číslo, jenže by měli, pokud v baráku v Nuslích nemáme zvonky u vchodu. Jeden poctivější kurýr ze dvou případů sice volal, ale to jsem byl zrovna ve sprše. Pak už to samozřejmě nezvedal, když jsem volal o pár minut nazpět. Nyní po mně chtějí další peníze za dopravu, které mi ani nelze zaplatit. Takže paráda, balík nemám, když to nějak technický dořeším, tak stejně nemám jistotu, že zboží dostanu. DPD tak NEDOPORUČUJI! I Česká pošta je spolehlivější, a to už je co říct. 🤬
HNUS!!! Ani nenapsali kdy dojedou a rovnou přišla sms, že „adresát nebyl zastižen“ – BYL JSEM DOMA CELOU DOBU! Na telefon 225373373 se sice dovolat dá, ale automat vás při jakékoliv volbě pošle slušnou cestou do prdele = živému operátorovi se nedovoláte. Na stránkách se nikam nedoklikáte. Absolutní hnus. Bohužel zaplaceno předem – naposledy. Odteď jedině na dobírku. Peníze jedině z ruky do ruky. A od jakéhokoliv přepravce, jen od DPD nikdy!!!
Dpd už nikdy víc. Nejlepší je nechat veškeré balíky na depu a mají všichni o starost min a zakaznicka podpora nic řešit neumí.
Dpd jednání kuryru je žalostné. Slušně jsem paní kuryrku požádala o doručení zásilky k bytu (od vchodu jedno patro), protože mám doma měsíční miminko a psi, nemohu ho nechat doma samotného (zároveň jsem měla zaplacené doručení). paní Kurýrka mi zásilku odmítla doručit. Opakovane jsem ji zadala o doručení. Odpověděla mi ať klidně nechám dítě doma bez dozoru!!! Obrovská drzost a arogance ze strany kuryrky. Nakonec mi sdělila ze to dá tedy nekam do boxu ci vydejniho místa a nasledne mi tipla hovor.
Opravdu hnus toto jednání. Miminko doma samotné opravdu nechat nemohu. Nechápu jak to vůbec někoho muže napadnout říct toto.
opravdu silent dorucovaci sluzba napisou ten den cas kdy je clovek v praci pak nebudou telefon a po 15 h pry nedorucili na ulozne adresu to nenechaji ze je to velka a daji to na deposits do Nehvizd.Nezajima he ze tezky balik z Nehvizd nepovezu.Strasne jednani a sluzba k nicely.
Strašný zákaznický servis!! Řidiči jsou nevychovaní hovada s prominutím. Zvednete telefon a oni hned na vás křičí a vypínají hovor. Stalo se my již vícekrát. Dokážu pochopit zdržení dopravy, ale když je člověk slušný na dopravce, tak očekávám to samé!!
DPD už nikdy více. Zvolte si výdejní místo, zásilku doručí tam, kam to vyhovuje jim, nikam se nedovoláte, nikdo s vámi nekomunikuje, dělejte, jak umíte, však si to nějak vyzvednete, když to máte zaplacené. Klienti je vůbec nezajímají, asi jich stále mají dost. Já po takové již několikáté zkušenosti, pokud by prodejce preferoval pro dopravu zboží kurýra DPD, raději si zboží nekoupím.