DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Jsem nespokojená s touto službou,už se mi to stalo jednou,balíček místo ráno mezi 10-11.h. dorazil až večer,že ho prý nemohli najít,ošklivé jednání kurýra,moc mě to mrzí ale od nich už žádné služby nechci.Z recenze jsem zjistila,že nejsem jediná nespokojená s touto službou,ale bohužel.
V avizovaném čase balík nedoručen. Kurýr nebere telefon. Nikdo nevolal, nikdo tu nebyl.
DPD mi není schopna doručit 4ks pneumatik na osobní auto. Jediná moje podmínka byla, doručit kdykoli na adresu po 15:00. Před touto dobou není nikdo doma. Parcel shop to nevezme, je to veliké.Dle vyjádření DPD, které vše umí, doručí , zvládne, je přívětivé k zákazníkům atd. NEZVLÁDNE, NEUMÍ, NEMÁ ZÁJEM. Jinak poštovné mě stálo 580Kč. Naprosto neprofesionální přístup. Možná zaměstnanci se snaží ale systém ne.
DPD ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI
Tak DPD to je síla. Nejdříve psali, že přijedou včera, pak to opravili na dnešek a dnes nic nedovezli. Celou dobu doma čekal syn s penězi na převzetí balíčku. Volal jsem tedy řidičovi, proč to nedovezli a on mě říkal, že tady byl a nikdo prý nebyl doma. A že prý tam ani nemáme zvonek. Přitom máme zvonek vedle dveří. Když jsem mu ho dával do telefonu poslechnout, tak říkal, že nějaký manuální zvonek ho nezajímá. A když jsem mu říkal, proč tedy mě nezavolal na telefon, tak říkal, že na to nemá čas. A že prý když si něco objednám, tak musím být doma přímo já osobně, syn s penězi prý nestačí. A když jsem se ho zeptal, jak se jmenuje, tak mě řekl: VÍTE, ŽE NEVÍM. K tomu už více není co dodat
špatné
Jsem, resp. byla jsem, pravidelnou zákaznicí této společnosti, ale po dnešní zkušenosti budu volit jiného přepravce z důvodu neschopnosti a arogantního jednání některých pracovníků.
Půl roku jsme pravidelně využívali tuto přepravní společnost s doručováním na adresu rekreační nemovitosti s číslem evidenčním, uváděli jsme zkratku „č. ev.“, nyní nám zásilka nebyla doručena, neboť začala vadit tato zkratka č. ev., místo zkratky ev. č. Po půl roce mají problémy a nedokážou doručit zásilku na stále stejnou adresu? Skladník byl arogantní, řekl ať neobtěžuji a nevolám a paní ze zákaznické podpory byla nepříjemná, nedokázala pochopit, že zkratka ev. č. a zkratka č. ev. je totéž
Nejhorší přepravní společnost. Balík opět nedoručen. Výmluvy kurýra. Výmluvy ze strany společnosti. ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!
Včera vrátili nám zboží všude poškrabane. Odesíláli jsmeve stavu jako nové. Zásilku vrátili spatki s reklamačnim listkem že zboží s oderem. Měli novu věc, chtěli prodat, a momentálně máme v horším stavu se zničenou hodnotou.
Nikdy v životě nikomu nic nebudu posílat. Cely týden někdo fotboloval, nebo basketboloval balíčkem a potom vrátil zasilatele.
Určitě špatná práce. Servis na pětku.
Dnes mi nebyl doručen balík poněvadž si vymysleli že nesouhlasí adresa.
Adresu jsem kontroloval a zavolal i odesílateli.
Samozřejmě si to DPD vymyslelo nebo spíše kurýr.
Prevedli zasilku do ulozenky bez meho vedomi a po tydnu porad zasilku nemam.. ulozenka zmenila cas oteviraci doby navic. Dovolat se temer neda a kdyz ano, nepomuzou