DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 263 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Horší jednání se zákazníkem se moc nevidí. Balík nejsou schopni doručit ani mi říct kde ho mám. Na zákaznickou linku se dovalat nedá a emaily raději ignorují. Žádná snaha vyřešit co zavinili.Opravdu zvláštní přístup.

  2. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Doručovací firma, které nemá vlastní lidi a musí si vyhledávat externí výpomoc. Tato výpomoc jim na to kašle, takže zásilku rovnou vyklopí na nejbližší depo, ačkoliv čekáte (skoro) s telefonem v ruce ve dvouhodinovém vytyčeném okně. Rovnou si bloknou Vaše číslo, takže těch několik desítek pokusů o zavolání končí neúspěchem, dokud si nevezmete druhý mobil, který Vám podezřele okamžitě zvednou a po zjištění kdo vlastně jste, se začnou vymlouvat. Další věc je ten jejich „podpisový přístroj“. Kurýr Vás nutí se 3x podepsat prstem! na přístroj, kde místo podpisu vzniká změť čar. Tento přístroj drží v ruce ve své vlastní poloze, jako by jste mu ho měli ukrást, čímž dále ztěžuje podmínky pro vytvoření požadovaného podpisu. Malovat své jméno prstem učí možná někde ve zvláštní škole. Tyto a podobné přístroje byly určeny pro použití s tužkou se speciálním hrotem a i tak je (i u tenčích tabletů – neplést s mobilem) výška displeje a hrotu rozdílná, tudíž výsledný podpis nikdy nebude autentický jako s perem a papírem. Dokonce i ČP je podstatně dále, než-li DPD a využívá PIN kódy zaslané na SMS místo podpisů na papír nebo tento nesmysl, pro urychlení ověření jejich dodávky.

    Klady: Pokud zrovna nechytnete "záskok", jste OK
    Zápory: Pokud chytnete záskok, máte o zábavu postaráno.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Již druhý balík přišel s poškozeným zbožím. S dpd končím.

  4. DPD ??? KATASTROFA !!! Nechápu, že ještě fungují a některé e-shopy je mají jako jedinou možnou přepravní společnost. Když můžu, volím zásadně Českou Poštu. Ta byla dříve na odpis – něco jako je teď DPD – ale vzal to tam někdo správně do ruky a Pošta teď šlape pár let jako hodinky. Doručí opravdu do druhého dne, lze si nechat zaslat balík na Poštu a není třeba dřepět doma a čekat, jestli se DPD uráčí dělat to, co má a něco bude doručovat. Pošta opravdu posílá SMS, informuje vás, dodržuje termíny. Jen tak dál.

    A teď dnešní zkušenost s doručením: Včera SMS, že mi DPD bude dnes doručovat balík a „časové okno“ upřesní v den doručení SMS-kou. Balík za 25 tis. už zaplacený a co myslíte ??? Stále ho nemám. Ráno žádná SMS a žádné upřesnění doručení. Podívám se tedy do sledování zásilek a vidím, že balík je na depu v Jeřmanicích a nebyl na dnešek ještě předán kurýrovi k doručení. OK, je půl 10 ráno, tak musím jít do práce. Asi to nestihli naložit kurýrovi a budou doručovat až zítra. Frčím do práce. Těsně před 13 hod. najednou uprostřed porady vibruje telefon – neznámé číslo. Hned na to z toho samého čísla 2x SMS „DPD Liberec mám pro vás zásilku“. Hmm a jako co teď, mám se posrat ??? Poslat šéfa a tým do prdele a začít nahánět kurýra ? Nebo snad mám čekat 2 až 3 dny doma, vzít si nato dovču a čekat , jestli náhodou někdo zavolá, že mi veze zásilku ? Masakr. Přijedu odpoledne domů a přihlásím se opět do sledování zásilek. Tam grafika ukazující postup doručení zásilky stále tvrdohlavě ukazuje, že balík je teprve na depu a ještě nebyl předán kurýrovi !!! Skvělá aplikace ! Ale ve výpisu historie někdo narychlo doplnil „9:09 Zásilku jsme předali kurýrovi.“ Hmm v 9:09 tam ještě nebyly žádné info, jinak bych čekal na balík doma. Historie pokračuje „13:01 Zásilku se nám nepodařilo doručit.Kurýr nezastihl příjemce zásilky a zanechal mu upozornění.“ … bacha ve schránce ani lísteček, to upozornění byla ta 2x odeslaná SMS „DPD Liberec mám pro vás zásilku“. Ale že by jako info, co bude dál ??? A dále „19:38 Zásilku jsme nedoručili v původně stanoveném termínu. Příjemce si změnil termín doručení.“ …Tak to už si snad dělá kurýr prdel ne ? Já si něco někde měnil ? To si honem napsal do systému alibi, aby nedostal čoud od šéfa a nepřišel o prémie ??? – LIDI PROBOHA SERTE UŽ NA TUHLE IGNORANTSKOU FIRMU !!!! A dále volám na jejich super zákaznickou linku, co bude dál s mým balíkem – 5 minut čudlíkujete se zkurveným automatem a nedá se dovolat na operátora, když už náhodou nějakým sledem voleb příjdete na to, že se bude vytáčet operátor, tak to vyzvání, vyzvání a … NIC … NIKDO TO NEZVEDÁ … následně vás automat pošle do prdele, ať se přihlásíte nějakým kódem z SMS do aplikace nebo na webu http://www.dpdkuryr.cz a automat vám hovor ukončí. A jste zase v prdeli – tedy tam kde jste byli na začátku hned ráno !!! . …Moc, moc, moc se všem omlouvám za sprostá slova v mém příspěvku, která jinak nikdy nepoužívám, ale dnes už jsem si fakt musel ulevit, to se prostě nedá … Pokud máte podobnou zkušenost, tak připište pod můj příspěvek. To jak si DPD kurýři usnadňují „život“ a lžou nesmysly do jejich systému, to jsem fakt dlouho nikde „nežral“ … tahle společnost musí dříve či později „umřít“ jinak už nerozumím ničemu.

  5. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší dopravní společnost v ČR, opakovaně máme problémy s doručením zbozi DPD. Několik dnů čekáme na balíček, kurýr již v 12.00 nezvedá telefon, když jsme se mu nakonec jiný den dovolali – komunikuje arogantně. Aplikace není funkcni. Do call-centra se dovolat dá, ale trvá velmi dlouho. Nakonec několikrát nám telefonicky a mailem potvrdili termin doručení další den, ale opět celkove zklamání – zásilka nebyla doručena, kurýrovi se nedá dovolat, operátor call centra s absolutním nezájmem informovala, že balíček znovu zůstal v depu a nebyl odeslán. Na další maily od nás – již žádná reakce ze strany DPD. Takže ve výsledku po několika dnech čekání a stresu jsme stornovali objednávku a vybrali jsme jinou dopravní firmu.

    Zápory: velmi nespolehlivý dopravce, hrozná péče o zákazníky, špatná komunikace atd.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    absolutní neschopní banda šašků vůbec nezvládají doručit balík který jsem si objednal pred týdnem..
    Po zavolání na zakaznickou linku mi pan robot moc nepomohl. Jsem z teto služby velice nadšený :)

    Klady: Nejsou žádné
    Zápory: Zákaznická linka hrůza Nepřišla mi žádná zpráva že balík nedoručí Krásné jednání se zákazníkem
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 3
    Rychlost doručení
    60
    Jednání se zákazníkem
    60

    Absolutně neschopná služba, zboží k přepravě převzaté 18.7..dorucene až 25.8..ale bylo psáno, že je neúplná adresa. Po urgenci odesílatele, byla výpravná další zásilka na jinou adresu. Zásilka ztracená. Znovu volání na odesílatele. Znovu zadaná jiná adresa i jiný telefon. SMS přišla na jiný tel., než byl byl udan k druhé adrese. Prostě naprostá neschopnost. Nedá se s nimi komunikovat nikde žádný tel. C. Katastrofa a to není poprvé co mám s nimi problem

    Klady: Zadne
    Zápory: Ne komunikuji, nedorucuji, zásilky se ztrácí, není ochota
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Nikdo nekomunikuje. Zásilku čekám již třetí den a už byla dvakrát na tom samém místě v Modleticích. Na telefonu je pouze automat a operátor asi ani jeden. Naprosto nespolehlivý dopravce

  9. Reply
    Václava Jandová 25.8.2020 v 15:11
    1
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    20

    Komentář k dopravě dpd

    Klady: Žádné
    Zápory: Nejsem spokojena s časovým rozmezím. Bylo mi sděleno sms 12-15 a když jsem psala kuryýrovi, odpověděl, že to nestihne. Proč nepíšou větší časové rozmezí. Jiné společnosti jsou o mnohem kvalitnější.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Nejhorsi co jsem kdy zazila.

1 159 160 161 162 163 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo