DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 263 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Absolutně nespokojen

    Klady: Zvládli do jednoho dne poslat potvrzení o přijetí objednávky
    Zápory: Absolutní neschopnost doručit balík Úplná nespokojenost s jednáním k zákazníkovi
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    Ani se nenamáhají zaslat oznamovací SMS, nebo @. Takže jeden ani neví, že se stal zázrak a vezou mu balík. A jde si po svých a pak se dozví že byl nezastižen…
    Zlatá ČP, šofér volá 10 minut předem, jestli jsem doma, že se už ke mě řítí. Oznamovací @ s časem je samozřejmostí.
    Bohužel někteří prodejci nic než DPD nenabízejí.

    Klady: Klady? Snad jen že čas od času zásilku doručí.
    Zápory: Zápory? Jéje, těch je.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Neskutecny dopravce, neznám horší zlata Česká pošta na kterou si kezdy stěžuje ta aspoň má snahu balík doručit. DPD čekám na balík týden a nejsou schopni si dohledat ani adresu. Volají už v půl osmi a balík radši ani nenalozi aby sem nemuseli jezdit. Otřesný toho řidiče bych vykopla zřejměo se mu tato práce nechce dělat.

  4. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Holešov ul.Rymická 17.15h řidič mě nejprve vytlačil z cesty do příkopu. .když jsem ho za chvilku potkal najíždel na mne trefíĺ zrcatkem a ujel ještě ohrozil na dali křižovatce s ulici 6 května další osobní auto…mám najeto přes milión kilometrů ale takoveho zmr**…super reklama doporučím všem. ..

    Klady: Nic
    Zápory: Vše
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorší doručovací služba co znám

    Klady: Zboží nakonec doručí
    Zápory: Minimálně 3x se stalo, že kurýr poslal zprávu kdy a v kolik doručí zásilku. Po dlouhém čekání jsme ho kontaktovali, zda dorazí pokaždé odpověděl že má rozbité auto a že zboží doveze kolega další den.
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Mohu jen dodat, že mě tato společnost velmi zklamala. Už nikdy nic přes DPD.

  7. Ignorují veškeré pokusy o komunikaci. Sledování zásilky nefunguje, přesto, že má být dnes doručena, ve sledování je nějaké překladiště v Modelticích…

  8. HROZNÁ služba a podpora zákazníkovi že je do sedmi?K smíchu nedá se tam dovolat jeden bordel!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. Nepřišel žádný informační mail ani SMS o převzetí zásilky do přepravy, nemám tedy ani číslo balíku pro sledování zásilky a komunikaci s operátorem. První kontakt dopravce telefonicky z místa doručení. Krátké prozvonění v době oběda jsem nezaznamenal, přestože jsem měl telefon u sebe. Další pokus o doručení nebo kontakt nebyl, místo toho ihned informovali zasílatele o nemožnosti doručení.
    Je to již opakovaný scénář!

  10. Naprostá katastrofa, tohle už nikdy!! Doručení žádné, řidič arogantní, poté ani žádná sms kde si máme balík vyzvednout. V aplikaci bylo jen „zásilka stornována“. Jak si tohle vůbec můžou dovolit! Strašné.

1 160 161 162 163 164 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo