DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Absolutně nespokojen
Ani se nenamáhají zaslat oznamovací SMS, nebo @. Takže jeden ani neví, že se stal zázrak a vezou mu balík. A jde si po svých a pak se dozví že byl nezastižen…
Zlatá ČP, šofér volá 10 minut předem, jestli jsem doma, že se už ke mě řítí. Oznamovací @ s časem je samozřejmostí.
Bohužel někteří prodejci nic než DPD nenabízejí.
Neskutecny dopravce, neznám horší zlata Česká pošta na kterou si kezdy stěžuje ta aspoň má snahu balík doručit. DPD čekám na balík týden a nejsou schopni si dohledat ani adresu. Volají už v půl osmi a balík radši ani nenalozi aby sem nemuseli jezdit. Otřesný toho řidiče bych vykopla zřejměo se mu tato práce nechce dělat.
Holešov ul.Rymická 17.15h řidič mě nejprve vytlačil z cesty do příkopu. .když jsem ho za chvilku potkal najíždel na mne trefíĺ zrcatkem a ujel ještě ohrozil na dali křižovatce s ulici 6 května další osobní auto…mám najeto přes milión kilometrů ale takoveho zmr**…super reklama doporučím všem. ..
Nejhorší doručovací služba co znám
Mohu jen dodat, že mě tato společnost velmi zklamala. Už nikdy nic přes DPD.
Ignorují veškeré pokusy o komunikaci. Sledování zásilky nefunguje, přesto, že má být dnes doručena, ve sledování je nějaké překladiště v Modelticích…
HROZNÁ služba a podpora zákazníkovi že je do sedmi?K smíchu nedá se tam dovolat jeden bordel!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nepřišel žádný informační mail ani SMS o převzetí zásilky do přepravy, nemám tedy ani číslo balíku pro sledování zásilky a komunikaci s operátorem. První kontakt dopravce telefonicky z místa doručení. Krátké prozvonění v době oběda jsem nezaznamenal, přestože jsem měl telefon u sebe. Další pokus o doručení nebo kontakt nebyl, místo toho ihned informovali zasílatele o nemožnosti doručení.
Je to již opakovaný scénář!
Naprostá katastrofa, tohle už nikdy!! Doručení žádné, řidič arogantní, poté ani žádná sms kde si máme balík vyzvednout. V aplikaci bylo jen „zásilka stornována“. Jak si tohle vůbec můžou dovolit! Strašné.