DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 263 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 0.25
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    0

    DPD nedoporučuji. Řidič je ochota sama o sobě. Nehledě, že balík byl poškozen a dokonce přelepen páskou DPD Celkově strašné

    Zápory: Hrůza
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. Poprvé a naposled.

  3. 5
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    100

    Po výměně doručovatele veliká spokojenost … mladý, příjemný a velice ochotný kurýr který nyní u nás v Sezimově Ustí 2 doručuje . Bývalý kurýr,který tu i bydlí by se měl od něj co učit. Pak ať mi nikdo neříká, že to není o lidech najednou není u balíčku technické problémy, zákazník nebyl doma a podobně… Tímto mému stávajícímu kurýrovi děkuji .

    Klady: rychlost, velice příjemné a profesionální chování kurýra
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 2
    Rychlost doručení
    80
    Jednání se zákazníkem
    0

    Nepříjemný řidič, neumí jednat se zákazníkem, nepříjemný, skoro až řval, naprosto neprofesionální chování.
    Krabice od zboží byla dost pomuchlaná.
    Ocenila bych, kdyby společnost posílala sms nebo email s přibližným časem, kdy bude balíček doručován.
    Celkově jsem zklamaná a už nikdy nebudu volit DPD jako dopravce.

    Klady: Rychlost doručení
    Zápory: Jednání se zákazníkem Poničená krabice
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. Nikdy víc vaše služby!!! Jak někdo může odmítnout zásilku bez udání důvodu a ani se nepodepsat? když tu nikdo nebyl ani se neozval??? Jak?? uvádím co je napsané na sledování: Zásilku se nám nepodařilo doručit.
    Příjemce odmítl zásilku bez udání důvodu.
    Příjemce odmítl zásilku a nepodepsal se.
    Za tohle vám platím služby??

  6. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Katastrofa, dnes mi měli doručit balíček a před domem se otočil, protože mu přišla sms, že to má doručit až příští týden… jejich pitomý web na sledování zásilky je úplně na nic a sehnat si číslo na kurýra je práce na 20 min, děkuji už nikdy!!!

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  7. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Špatná zkušenost nechápu jak tato firma může fungovat když její kurýr řekne že nebude doručovat balíky ,slib splnil a nedoručuje .musí se to řešit přes depo a doprošovat se vydání balíku a to někdy ani balík nevydají s tím že je napsán na dopravu autem ,takovej bordel.No jak to tu čtu nejsme jediní

    Klady: NEJSOU!!!
    Zápory: Nedá se ani podat stížnost kromě infolinky a info emailu kde to někdo zazdí
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Sršíme nadšením. Do všeho se vrháme s chutí a naplno. Doručování nás prostě baví. Máme týmového ducha.
    Jedeme v tom společně a táhneme za jeden provaz. Inspirujeme se navzájem a pomáháme si. Tvoříme kvalitu
    Jsme profíci každým coulem. Umíme za to vzít a těšíme se z výsledků.Pracujeme s respektem.
    Každý z nás je jedinečný a jeho práce má pro nás význam. Proto se k sobě chováme s úctou a pochopením.
    Jsme flexibilní.

    Toto je Vaše prezentace? :-))) to je k smíchu! Arogantní řidiči bez špetky slušnosti. Balík jsem několikrát nedostala! Dovolat se k Vám nelze (raději). Navigace Vám také asi nefungují, protože řidič nemůže najít adresu. Je zajímavé, že ostatní dopravci ji najdou.

  9. 0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Nejhorši dopravní společnost na světě. Objednávam doručení domu asi proto že ten baliček sama vyzvednout s vydejniho mista nemužu kvuli vazě zasilky. DPD Vám to nastavi tak že doruči v odpoledních hodinach mezi 13 a 15, když většina lidi pochopitelně pracuje a změnit se to neda protože pan řidič je tak duležitý že nemuže změnit trasu. Dovolat se na zakaznickou linku skoro není možné, system pořad Vás posílá na aplikace dpd kurýr, kde se nemužete ani přihlasit, protože nemate osobni kod. Už fakt nikdy, mely by skončit s doručovaním a doufam že koronakrize tohle zpusobi.

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. 1.den doručení: Zásilka do práce na Praze 9 nedoručena, uložena na depu. (Nebyla jsem včas ráno na adrese).Nepřišla žádná informace o tom, kdy tak cca by se zásilka mohla doručit. V jejich webové aplikaci jsem si proto na další den projistotu změnila čas doručení od 12:00 do 18:00, abych v práci skutečně byla.

    2.den doručení: Zásilka nedoručena, uložena na depu. Volala jsem na info, po hodinovém čekání jsem se dovolala. Operátorka mi řekla, že časové doručení vůbec nedělají a že neví, proč to na těch stránkách je, a že neví, jak mi pomoci, prý kurýr prostě jezdí svojí trasu a s tím se nedá hnout a že kurýři nemají povinnost volat. Dostala jsem však číslo na kurýra, abych mu zavolala ráno sama.

    3. den doručení: Byla jsem v práci o dvě hodiny dřív, aby mě čirou náhodou kurýr neminul. Volala jsem mu, nezvedal. Psala jsem mu, nereagoval. Vyhlížela jsem ho, nikde nebyl. Zásilka nedoručena, žádné info ani o pokusu, ani o ničem. Opět jsem mluvila s operátorkou, která zase nevěděla vůbec nic, ale řekla, že to dá na urgenci a kurýrovi dá vědět, aby mi zavolal.

    4. den doručení: Zásilka ani neopustila depo, natož, aby někde byla nějaká urgence. Opět jsem mluvila s operátorkou, která to předala na stížnost, zaručila mi dodání v pondělí a to, že mě kurýr kontaktovat bude, kdy přijede, nebo alespoň, že už tam je.

    —-Víkend (na který jsem potřebovala zásilku)—–

    5. den doručení: Zásilka nedoručena, uloženo na depu, výzva k osobnímu vyzvednutí, jinak odeslání zpět obchodu. Po opětovném volání mi paní sdělila, že se zaptá na depu a dá mi vědět, ale že nemůže nic udělat..

    Od známých mám pozitivní hodnocení DPD, že kurýři volají, na všem se domlouvají. Nechápu proto, jak se může dít tohle, nehledě na to, že je to taky musí zdržovat. Jeden telefon v první den doručení a bylo by vše vyřízeno. To zboží už teď nepotřebuji, ale nemusí na tom být bity obchody, které DPD využívají, budu se tedy dále snažit získat svou objednávku…….

1 161 162 163 164 165 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo