DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

minimální komunikace, nekontaktují telefonicky, při avizu emailem neuvádí ani přibližnou hodinu doručení; nejhorší doručovací služba v ČR
Ano souhlasím s pánem je to jak říká
Proražena krabička
Kvůli neudání mého tel. čísla na balík mi balík nebyl doručen v první avizovaný den dodání. Ještě ten den jsem po upozornění ze strany DPD doplnila svůj telefon do jejich databáze a čekala, že balík doručí další den. Bohužel se vůbec nic nedělo, nikdo mě nekontaktoval, ani sms, ani emailem, balík ležel bezcílně na depu. Změnila jsme doručení na pick up místo a vyzvedla třetí den od plánovaného doručení. Balík byl po celé jedné straně roztržen, skoro přesně v půlce, takže v něj zela odhadem 20cm díra, skrz naskrz papír, ochranou folii až k mé zásilce. Díra byla narychlo látána izolepou. Aby toho nebylo málo, do balíku byl zaseknut asi 3 cm kus dřeva, třísky. Naštěstí byla samotná má zásilka balena do hutnější tašky, takže i toto přežila, ale při rozbalování jsem měla vážně strach, zda je vše v pořádku. Kde se toto všechno událo a kdo je za to zodpovědný už nezjistím, ale z celé této doručovací „akce“ mám velmi špatný pocit
I was expecting a paid parcel (paid in full, both order price and delivery). I’m at the end of my covid quarantine term, the doctor confirmed I’m not infectious and just have to stay 4 days at home after the syndroms disappeared. I live in 4-floor building, my flat is on the 2nd floor and there is a locked space between the entrance and stairs, where the couriers live the parcels in case of quarantine. Tesco couriers were actually delivering goods right under my door.
On the day of delivery I’ve received a call from the operator who was asking if I’m home. I’ve explained the situation and asked the courier to leave the parcel near the entrance and call me. They knew I’m in quarantine even before they received the parcel, because I gave that information in the Remarks section of my order.
The operator said ‚Most likely, couriers won’t go to your place, but wait, I will ask‘. No further calls or any other messages from DPD were received.
Next day, i.e. today, I have called the operator asking what’s the situation with my parcel. He told me it was already sent back to the seller (!), without my agreement or any notification.
This is highly unprofessional and disgusting.
Měla jsem za to, že poslední dobou mezi nejhorší dopravce patří Česká pošta. Bohužel jsem dnes ne poprvé zjistila, že to tak není. Nejhorší dopravce je společnost DPD, která není schopna dodat zásilku za kterou si příjemce zaplatí v avizovaný den a čas a komunikace s operátorem je též na bodě mrazu, tedy pokud se Vám podaří se na linku služby zákazníka po více jak hodině dovolat. Takže výsledný efekt je takový, že pokud bude byť sebemenší možnost zvolit v obchodě jakéhokoliv jiného dopravce, rozhodně tak učiním bez zaváhání!!
Stejná zkušenost
Podobny ČP, nikdo nevolal, nikdo nezvonil, potom se dočtu, že jsem nebyl k zastižení
Maximální spokojenost :-)
Jedním slovem špatné. Na zákaznickou linku se nedovolaš. Aplikace nefunkční, takže když chcete změnit například datum doručení tak to není možné. Na email nereagují…
Zlatá Česká Pošta
neřeší reklamace, špatné zacházení s balíky…
Žádná zákaznická podpora, katastrofa, doporučuji konkurenční přepravní firmu