DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Tato společnost je naprostá tragédie. Balíky nedoručují, uvedou, že jsme odmítli převzít a mají hotovo. To klidně zopakují a balík vrátí třeba i do ciziny. Na zákaznickou linku se absolutně nedá dovolat. Automat Vás odkáže na aplikaci, která nefunguje. Je to začarovaný kruh, který je těžké prostřelit. Zákazník je ten poslední kdo je zajímá. Vůbec nechápu, že tato firma s takovýmto přístupem může dnes existovat.
Dlouhodobě absolutně nejhorší přepravní služba (GEIS). Pokud to takhle půjde dál, měli by zkrachovat, na světě bude líp :-)
Špatné služby, nedoporučuji.
Nejlepší je,jak si někteří pologramotní stěžují,že oni vlastně pracují a je skandální doručovat balík přes den,když jsem v práci!!Kurýr je také od 5hod.ráno v práci a jezdí minimálně do 16-17hod.Večer v devět vám to asi doručovat nebude:-))))Takže pokud si objednám balíček..mám si jej vyzvednout nebo si domluvit den doručení.Je to prosté!!
Neprofesionalita, prolhanost, hulvátství. Domoci se vlastní zásilky, jsou tři dny nervů a 80 provolaných minut s infolinkou dpd, kde nevědi vůbec nic a jen se vymlouvají. Z těch 80ti minut posloucháte 71 minut blbou mašinu.
Zprávy o zásilce zásadně neposílají. Kdybych o odeslané zásilce nebyl informován odesilatelem včetně čísla zásilky, žil bych spokojeněji, jelikož bych nic nečekal a nic nedostal. Zvažuji stížnost u ČOI.
Nesolidní jednání DPD
Velmi špatně služby. Terminál prý u sebe nemají,ještě jsem se nesetkala s tím,aby ho u sebe měli. U sebe peníze na vydání taky nemají. Měl u sebe stovku. A nakonec si musím zajít na výdejní místo. Pokud to jde,vždy volím jinou přepravní službu.
DPD 3x zašantročila můj balíček, až po několikáté telefonické urgenci, ho doručili, se značným zpožděním. Z tohoto důvodu jsme si byla nucena zboží zakoupit v kamenném obchodě a zboží z eshopu jsem nucena vrátit. Jelikož nedošlo na mé straně k žádnému pochybení, chtěla jsme svoz po DPD na jeho náklady. Po 4 denním telefonování a psaní mi byla žádost zamítnuta! Lze se dovolat pouze na info linku, která ovšem nemá kompetence stížnosti řešit, takže situace je téměř beznadějná. Horší službu jsem ještě nezažila. Už nikdy více!
nakládka proběhla v pátek, v pondělí se jim to nevešlo na rozvoz, v úterý to samé a středa je s ??????????, volal jsem tam žádné řešení, můžu si přijet do Modletic, když to chci mít v termínu, nedoporočuji v žádném případě, to už je fakt lepší Česká pošta
Dnes mi měl být doručen balíček.Celý den je člověk doma a čeká na avízované doručení .Nikdo nezavolá,nezazvoní a o sms zprávě ani nemluvě.
Nakonec ještě mail,že nikdo nebyl doma a na adrese zanechané oznámení o nedoručení.A nikde nic.
Přeprava od DPD poprvé a již nikdy více.