DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 263 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. 1.25
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    10

    Tato společnost je naprostá tragédie. Balíky nedoručují, uvedou, že jsme odmítli převzít a mají hotovo. To klidně zopakují a balík vrátí třeba i do ciziny. Na zákaznickou linku se absolutně nedá dovolat. Automat Vás odkáže na aplikaci, která nefunguje. Je to začarovaný kruh, který je těžké prostřelit. Zákazník je ten poslední kdo je zajímá. Vůbec nechápu, že tato firma s takovýmto přístupem může dnes existovat.

    Zápory: Prakticky nemožné dovolat se na zákaznickou linku Někteří řidiči uvádějí nepravdivé údaje o nemožnosti doručení Jednání se zákazníkem je otřesné. Aplikace na změnu doručení nefunguje Firma má vybudovou dokonalou komunikační bariéru, takže se není možné dostat k zodpovědným osobám resp. k managementu
    Přínosný(2) Nepomohl(0)You have already voted this
  2. 0.75
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    10

    Dlouhodobě absolutně nejhorší přepravní služba (GEIS). Pokud to takhle půjde dál, měli by zkrachovat, na světě bude líp :-)

    Klady: Občas se mezi řidiči najde světlá výjimka.
    Zápory: Chování, komunikace, nešikovní řidiči
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  3. Reply
    Jiří Kolcí 7.8.2020 v 15:07
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Špatné služby, nedoporučuji.

    Klady: žádné
    Zápory: Špatná komunikace, čekání na zásilku již dva dny, po info, že bude dodána, nemožnost se dovolat
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 4.75
    Rychlost doručení
    100
    Jednání se zákazníkem
    90

    Nejlepší je,jak si někteří pologramotní stěžují,že oni vlastně pracují a je skandální doručovat balík přes den,když jsem v práci!!Kurýr je také od 5hod.ráno v práci a jezdí minimálně do 16-17hod.Večer v devět vám to asi doručovat nebude:-))))Takže pokud si objednám balíček..mám si jej vyzvednout nebo si domluvit den doručení.Je to prosté!!

    Přínosný(0) Nepomohl(3)You have already voted this
  5. Neprofesionalita, prolhanost, hulvátství. Domoci se vlastní zásilky, jsou tři dny nervů a 80 provolaných minut s infolinkou dpd, kde nevědi vůbec nic a jen se vymlouvají. Z těch 80ti minut posloucháte 71 minut blbou mašinu.
    Zprávy o zásilce zásadně neposílají. Kdybych o odeslané zásilce nebyl informován odesilatelem včetně čísla zásilky, žil bych spokojeněji, jelikož bych nic nečekal a nic nedostal. Zvažuji stížnost u ČOI.

  6. Reply
    Kamil K. Brzák 5.8.2020 v 12:05

    Nesolidní jednání DPD

  7. Velmi špatně služby. Terminál prý u sebe nemají,ještě jsem se nesetkala s tím,aby ho u sebe měli. U sebe peníze na vydání taky nemají. Měl u sebe stovku. A nakonec si musím zajít na výdejní místo. Pokud to jde,vždy volím jinou přepravní službu.

  8. DPD 3x zašantročila můj balíček, až po několikáté telefonické urgenci, ho doručili, se značným zpožděním. Z tohoto důvodu jsme si byla nucena zboží zakoupit v kamenném obchodě a zboží z eshopu jsem nucena vrátit. Jelikož nedošlo na mé straně k žádnému pochybení, chtěla jsme svoz po DPD na jeho náklady. Po 4 denním telefonování a psaní mi byla žádost zamítnuta! Lze se dovolat pouze na info linku, která ovšem nemá kompetence stížnosti řešit, takže situace je téměř beznadějná. Horší službu jsem ještě nezažila. Už nikdy více!

  9. nakládka proběhla v pátek, v pondělí se jim to nevešlo na rozvoz, v úterý to samé a středa je s ??????????, volal jsem tam žádné řešení, můžu si přijet do Modletic, když to chci mít v termínu, nedoporočuji v žádném případě, to už je fakt lepší Česká pošta

  10. Reply
    Jiří Bystrý 31.7.2020 v 22:03

    Dnes mi měl být doručen balíček.Celý den je člověk doma a čeká na avízované doručení .Nikdo nezavolá,nezazvoní a o sms zprávě ani nemluvě.
    Nakonec ještě mail,že nikdo nebyl doma a na adrese zanechané oznámení o nedoručení.A nikde nic.
    Přeprava od DPD poprvé a již nikdy více.

1 163 164 165 166 167 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo