DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Špatná zkušenost – CV
Nikdy více
Dpd špatná zkušenost
V den doruceni napisi hned rano zpravu pres DPD aplikaci kuryrovi, aby volal na kontaktni telefon pri doruceni. Kontaktni osoba ceka v avizovany cas na doruceni. Misto toho kuryr vola na muj telefon. Nedovola se. Kdyz volam 6x zpet v rozmezi asi hodiny a pul, neozve se zpet. Vysledek je, ze nebylo doruceno (Praha). Za me nevyhovujici sluzba. Kde to jde, preferuji Zasilkovnu a Balikovnu.
Psal mi ze má být balíček doručen mezi 15-17 hodinou přišla 17 hodina nic. Tak mu volám hodinu se mu nemůžu dovolat pak mi napíše v 18 hodin ze mi balíček doručí max do 19 hodin prisla 19 hodina a balíček nikde volám tam a je nedostupný.
Balíček byl doručen o hodinu a něco později a nedalo se platit kartou jak uvádí na internetu. Díky tomu jsem musela balíček odmítnout.
Nejhorší společnost na trhu. Čas doručení udává v podobě 8-16 nebo 8-18h, což je pro mne na jedné adrese během týdne nemožné, zvlášť když se pak není schopna ani do tohoto rozpětí trefit. Jednání s arogantním řidičem odmítajícím po nezastižení adresáta (protože přijede mimo zadaný čas) zásilku znovu doručit je pak třešnička na dortu. Jakmile někde vidím DPD, hledám jakékoli jiné řešení.
Bez předchozí SMS mi volal řidič, že je v místě mého bydliště, že si mám sejít dolu pro zásliku. Protože jsem byl v té době v zaměstnání (okole 123 hod.) jsem řidiči sdělil, že žádnou SMS o plánovaném doručení neobdržel, že jsem v přáci, a proto jsem ho požádal, zda by mi zásilku nemoho uložít na místní poště, v Úložence popř. v jiné firmě se kterou mají smluvní vztah pro tento případ, který může velmí pravděpodobně a často vzniknout.
Řidič mi řekl, že nic takového neposkytují, ale že si mohu na jejich webových stránkách po pzadání čísla zakázky ze SMS, zásilku přesmérovat na jiné místo. Na to jsem se opakoval, že jsem žádnou SMS nedostal, a proto také žádné číslo zakázky nemám. Odkázal mě na jejich stránky s tím, že číslo na operátora nemá. Na jejich stránkách jsem našel pouze odkaz na tel. číslo hlasového operátora, který mě směroval ze všch mých voleb na kontaktní formulář, který pro tento účel dle mého mínění vhodný.
Nakonec jsem se ze starých stránek dovolal operátorovi, který po několikerém měm vysvětlování, stále trval na čísle zakázky, které jsem neměl, a tuto informaci zcela evidentně nebyl schopen pochopit. Odvolával se na jejich databázi, která dle něj neobsahovala objednací číslo zakázky firmy která zásilku posílala, neměla tel. číslo, jméno nebo adresu podle které by pomohly zásilku lokalizovat a tím problém vyřešit.
Volal jsem zpět řidiči, který mi příslibil, že zásilku předá řidiči, který mi zásilku příští týden přiveze.
Příští den se nic nedělo a protože jsem měl 2 dny do dovolené, tak jsem zavolal přímo firmé, kde jsem zásilku objednával, kteří mi přislíbili nápravu, což se hned příští den stalo.
Píši obširně aproto aby si každý sám za sebe uvážil kterou dopravni službu použít. Já už jsem poučen, že už nidky více.
Po příchozí sms, kdy mají balik doručit, mi řidič, volá o hodinu dříve, že je u domu, na dotaz, že v sms a emailu je jiný čas a jsem teprve na cestě domů mám smůlu. Řidič na to odpověděl, že do časů vygenerovanych systémem nevidí. Že mi balík doručí druhý den, po zavolání druhý den přímo řidiči, kdy přijede , balík na autě nemá, v centrále ho nedostal a asi že zítra. Řidiče za to neobvinuji, systém mají promyšlený, ale to je vše, už nikdy více tuto společnost!!!!! Zlatá zásilkovna
Tuto dopravní službu ze své zkušenosti nikomu nedoporučuji, protože ani jednou nedodrželi čas doručení, nenamáhají se oznámit několika hodinové zpoždění, není možné kontaktovat kurýra a zeptat se na skutečný čas doručení. Na infolinku jsem se dovolala až na třetí pokus a stejně zbytečně, paní s tím nemůže nic dělat, a neví proč má kurýr zpoždění.