DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.

Hodnocení: Evropský dopravce DPD patří mezi hlavní dopravce v ČR. V roce 2020 pod něj už spadá i dopravní společnost Geis. Využít můžete jak dopravu na adresu, tak na výdejní místo.
KLADY
  • rychlost dodání zboží
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
  • možnost změny doručení
ZÁPORY
  • některé lokality mají problémy s rychlostí doručení

Logo DPD

Představení dopravce

Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

DPD auto kurýra

Přepravní služba DPD

Přehled služeb

DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.

Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.

Sledování zásilek

DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.

Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.

Zajímavé odkazy

Kontakty

  • Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
  • Email: info@dpd.cz
  • Reklamace
  • Kariéra
  • Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
  • Facebook: DPD.cz
  • Instagram: dpd.cz
  • Twitter: @DPD_Czech

Hodnocení

7.5 Celkové hodnocení
Mezinárodní přepravní služba

7.5Naše hodnocení
Rychlost doručení
8
Jednání se zákazníkem
7
2.5Hodnocení čtenářů
Rychlost doručení
3
Jednání se zákazníkem
2.1
Klady
  • široká nabídka služeb
  • možnost změny doručení
  • rozšířený dopravce u mnoha firem
Zápory
  • občas není dodržen termín pro doručení
Přidat komentář  |  Přečíst hodnocení a komentáře

Kateřina Horáková

Kateřina Horáková

Práce s texty je nejen mou profesí, ale zároveň celoživotním koníčkem. Je to má vášeň stejně jako kvalitní čokoláda. Mám ráda výzvy a baví mě hrát si se slovy tak, aby byl výsledek dokonalý a přesně podle představ klienta. Mám více než 25 let praxe. Kromě toho moc ráda vařím i peču, vymýšlím recepty a stále zkouším něco nového. Ve volném čase si ráda přečtu dobrou knihu, tvořím videa a věnuji se své malé domácí ZOO.

Více o nás a jak články vytváříme | Spolupráce a kontakt

2 263 Komentáře
Show all Most Helpful Highest Rating Lowest Rating Přidat komentář
  1. Reply
    Kristýna Compelová 31.7.2020 v 16:33

    Špatná zkušenost – CV

  2. Nikdy více

  3. 4.25
    Rychlost doručení
    70
    Jednání se zákazníkem
    100

    Dpd špatná zkušenost

    Klady: Rychle dodano ovsem psala jsem sms neodpovedel nač ma telefon
    Zápory: Nemel vydat drobne, kartu nebral nakonec mne t stalo 85kč .Taková slúžba je nanic
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  4. 1
    Rychlost doručení
    40
    Jednání se zákazníkem
    0

    V den doruceni napisi hned rano zpravu pres DPD aplikaci kuryrovi, aby volal na kontaktni telefon pri doruceni. Kontaktni osoba ceka v avizovany cas na doruceni. Misto toho kuryr vola na muj telefon. Nedovola se. Kdyz volam 6x zpet v rozmezi asi hodiny a pul, neozve se zpet. Vysledek je, ze nebylo doruceno (Praha). Za me nevyhovujici sluzba. Kde to jde, preferuji Zasilkovnu a Balikovnu.

    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  5. 0.25
    Rychlost doručení
    0
    Jednání se zákazníkem
    10

    Psal mi ze má být balíček doručen mezi 15-17 hodinou přišla 17 hodina nic. Tak mu volám hodinu se mu nemůžu dovolat pak mi napíše v 18 hodin ze mi balíček doručí max do 19 hodin prisla 19 hodina a balíček nikde volám tam a je nedostupný.

    Zápory: Psal mi ze má být balíček doručen mezi 15-17 hodinou přišla 17 hodina nic. Tak mu volám hodinu se mu nemůžu dovolat pak mi napíše v 18 hodin ze mi balíček doručí max do 19 hodin prisla 19 hodina a balíček nikde volám tam a je nedostupný.
    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  6. Balíček byl doručen o hodinu a něco později a nedalo se platit kartou jak uvádí na internetu. Díky tomu jsem musela balíček odmítnout.

  7. 0.5
    Rychlost doručení
    20
    Jednání se zákazníkem
    0

    Nejhorší společnost na trhu. Čas doručení udává v podobě 8-16 nebo 8-18h, což je pro mne na jedné adrese během týdne nemožné, zvlášť když se pak není schopna ani do tohoto rozpětí trefit. Jednání s arogantním řidičem odmítajícím po nezastižení adresáta (protože přijede mimo zadaný čas) zásilku znovu doručit je pak třešnička na dortu. Jakmile někde vidím DPD, hledám jakékoli jiné řešení.

    Přínosný(1) Nepomohl(0)You have already voted this
  8. Bez předchozí SMS mi volal řidič, že je v místě mého bydliště, že si mám sejít dolu pro zásliku. Protože jsem byl v té době v zaměstnání (okole 123 hod.) jsem řidiči sdělil, že žádnou SMS o plánovaném doručení neobdržel, že jsem v přáci, a proto jsem ho požádal, zda by mi zásilku nemoho uložít na místní poště, v Úložence popř. v jiné firmě se kterou mají smluvní vztah pro tento případ, který může velmí pravděpodobně a často vzniknout.
    Řidič mi řekl, že nic takového neposkytují, ale že si mohu na jejich webových stránkách po pzadání čísla zakázky ze SMS, zásilku přesmérovat na jiné místo. Na to jsem se opakoval, že jsem žádnou SMS nedostal, a proto také žádné číslo zakázky nemám. Odkázal mě na jejich stránky s tím, že číslo na operátora nemá. Na jejich stránkách jsem našel pouze odkaz na tel. číslo hlasového operátora, který mě směroval ze všch mých voleb na kontaktní formulář, který pro tento účel dle mého mínění vhodný.
    Nakonec jsem se ze starých stránek dovolal operátorovi, který po několikerém měm vysvětlování, stále trval na čísle zakázky, které jsem neměl, a tuto informaci zcela evidentně nebyl schopen pochopit. Odvolával se na jejich databázi, která dle něj neobsahovala objednací číslo zakázky firmy která zásilku posílala, neměla tel. číslo, jméno nebo adresu podle které by pomohly zásilku lokalizovat a tím problém vyřešit.
    Volal jsem zpět řidiči, který mi příslibil, že zásilku předá řidiči, který mi zásilku příští týden přiveze.
    Příští den se nic nedělo a protože jsem měl 2 dny do dovolené, tak jsem zavolal přímo firmé, kde jsem zásilku objednával, kteří mi přislíbili nápravu, což se hned příští den stalo.
    Píši obširně aproto aby si každý sám za sebe uvážil kterou dopravni službu použít. Já už jsem poučen, že už nidky více.

  9. Reply
    Karolína Víchová 22.7.2020 v 9:40
    0.5
    Rychlost doručení
    10
    Jednání se zákazníkem
    10

    Po příchozí sms, kdy mají balik doručit, mi řidič, volá o hodinu dříve, že je u domu, na dotaz, že v sms a emailu je jiný čas a jsem teprve na cestě domů mám smůlu. Řidič na to odpověděl, že do časů vygenerovanych systémem nevidí. Že mi balík doručí druhý den, po zavolání druhý den přímo řidiči, kdy přijede , balík na autě nemá, v centrále ho nedostal a asi že zítra. Řidiče za to neobvinuji, systém mají promyšlený, ale to je vše, už nikdy více tuto společnost!!!!! Zlatá zásilkovna

    Klady: 0
    Zápory: Organizace nula
    Přínosný(0) Nepomohl(0)You have already voted this
  10. Tuto dopravní službu ze své zkušenosti nikomu nedoporučuji, protože ani jednou nedodrželi čas doručení, nenamáhají se oznámit několika hodinové zpoždění, není možné kontaktovat kurýra a zeptat se na skutečný čas doručení. Na infolinku jsem se dovolala až na třetí pokus a stejně zbytečně, paní s tím nemůže nic dělat, a neví proč má kurýr zpoždění.

1 164 165 166 167 168 209

Přidat komentář

Celkové hodnocení

Recenzer
Logo