DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

Jsem naprosto znechucena službami této přepravní společnosti. Balík mi měl přijít další den, místo toho jsem musela za 5 dní zavolat sama, abych zjistila, že byl balík zřejmě poškozen a vrácen zpět na eshop. Nikdo nebyl ani schopný mne kontaktovat. Po znovu objednání na eshopu jsem zásilku sice dostala včas, ale tentokrát neobsahovala vše, co jsem měla objednané, navíc jedna z věcí byla rozbitá. Na otázku kdy mi přijde zbytek, mi řidič ani nebyl schopný odpovědět. Jako třešnička na dortu bylo to, že mi řidič volal asi za 2 hodiny, aby mi oznámil, že si balíčky vezme zase zpátky z důvodu toho, že nebyla zásilka kompletní. Všechno jsem měla rozbalené a odzkoušené. Tohle mi přišlo vážně na hlavu. Okamžitě jsem kontaktovala eshop a svou objednávku raději zrušila. Tohoto dopravce nedoporučuji. Příště si raději pro balík dojedu osobně nebo do kamenného obchodu.
neochota si dát zásilku do auta nebo vyložení, zvláště u těžších zásilek. POkud je zásilka mimo rozměry neochota kompromisu – zboží si odvezou a následně vám to vrátí a vyfakturují si 800,-Kč .. fakt super služby – už je nikdy nepoužiju
Balíček měl být dodán mezi 14:15 – 15:15 Protože si čas doručení balíčku nemůžete nijak určovat samotní, tak jsem psala dopravci zprávu, kterou lze v aplikaci zaslat, že od 14: 00 jsem v práci na jiné adrese, kterou jsem napsala a od původní je 2 minuty autem. Volal mi dopravce: „Tak jsme tu“ A já se ptám kde a on nadiktoval adresu bydliště, kde jsem nebyla. Povídám, že jsem psala zprávu, že na této adrese jsem jen do 13:50 a pak jdu do práce..poprosila jsem jej, jestli by mi nedoručil balíček na tu druhou, je jen 2 minuty od místa bydliště..na to mi odpověděl: „Tam my nejezdíme.“ Že teda mi balíček doručí v pondělí.. to nemá smysl, protože v pondělí mám zase ranní a vy mi dáte termín třeba v 11 hod a to opět nebudu doma. Že mi dá balíček do nějaké zásilkovny, ve vedlejším městě. To jsem si sakra mohla nechat doručit k nám na poštu. Ptala jsem se tedy kde to je a byla mi řečena nějaká firma a že zítra (v sobotu) si jej můžu vyzvednout. Psala jsem, že si to potřebuji napsat, tak že nemusím, pošlou mně adresu v sms. Sms přišlo..ale úplně jiná adresa , kde balík je a v sobotu mají zavřeno, tedy si jej můžu ve vedlejším městě vyzvednout až v pondělí. Děkuji pěkně, ale DPD už nikdy.
Do mé lokality zřejmě jezdí DPD výhradně v 7 hodin ráno a o svém příjezdu člověka informují 10 minut předem. Navíc balík nešel ani přesměrovat na výdejní místo, a tak jsem pro něj musela jet hodinu a čtvrt do jejich depa.
Hodnotím negativně chování řidiče, a to nejednou. Pokaždé nepříjemný, arogantní, asi naštvaný na celý svět. Milý pane, pokud Vás tato práce nebaví, tak jí raději nedělejte.
Banda id****. Nic jiného. Infolinka ? Úplná zbytečnost, dostat se k informaci kde je balíček ? Nemožné. Prý jsem nebyl zastižen…Haha to mě baví horší jak pošta
Nejhorší doručovací služba. Komunikace žádná – autobot není schopen reagovat, odkáže na kontaktní formulář, na který nikdo nereaguje, mailová adresa hlásí totální selhání, na obou telefonních linkách opět automat, který odkáže na kontaktní formulář..
Po týdnu, kdy převzali zásilku od odesílatele, jsem stále bez balíčku.
Pán z DPD bouchnul s balíkem, kde jsem zabalil můj notebook :-(
A to jsem si myslel, že horší než česká pošta už snad nic ani být nemůže.
U první zásilky, kterou nedoručili na adresu jsem to bral jako chybu, která se občas stane. Bohužel následující balíky ( celkem tři) s touto společností měli stejný průběh. Ráno dorazí mail, že balík bude doručen. Odpoledne kontroluji stav zásilky přes tracking kde je uvedeno “ příjemce nezastižen“. To si snad dělají legraci. Celý den u telefonu v kanceláři a nikdo se ani nesnaží zavolat. Na infolinku se nedovoláte a jediná pomoc je nechat si balíček složit na jejich DPD pickup.
Nejhorší doručovací společnost… čekám na balíček a vůbec nic se neděje..Psal sem na depo kde mám zásilku a napsali že to daji kde je depo…aspoň kdyby někdo volal kde to mám,ale nic se neděje…dal sem stížnost a dělají mrtvého brouka.. prostě v Boleslavi tuto firmu nedoporučuji.. čekám na zásilku už přes 14 dní..aspoň kdybych to dali na úschovnu kde bydlím kousek..ani tam to nedali.. prostě hrůza..za mě nedoporučuji!!!