DPD je přepravní společnost, která se specializuje na balíkové služby. Je součástí mezinárodní skupiny DPDgroup. Díky tomu můžete její služby využívat i do zahraničí. V České republice má více než 500 kurýrů a 14 dep. Při doručování se spoléhají na moderní technologie a inovace. Snaží se maximálně vycházet vstříc klientům, zakládají si na špičkovém zákaznickém servisu a podpoře.
- rychlost dodání zboží
- rozšířený dopravce u mnoha firem
- možnost změny doručení
- některé lokality mají problémy s rychlostí doručení
Představení dopravce
Společnost DPD byla založena v roce 1977. Působí v Evropě, Asii, Jižní Africe a Jižní Americe. Vlastní ji francouzská společnost La Poste, kterou spravuje francouzská státní pošta. La Poste DPD odkoupila v roce 2001.

Přepravní služba DPD
Přehled služeb
DPD přepravuje především lehčí parcelní zásilky do 31,5 kg. Doba doručení se liší dle vzdálenosti a typu zásilky, zpravidla ale trvá v rozmezí 24 až 72 hodin. Nabízí také služby jako garantované doručení do 24 hodin, expresní doručení apod. Navíc doručují i o víkendech.
Pokud se registrujete na doméně DPD.com a stanete se stálým zákazníkem této společnosti, budete mít přístup ke spoustě výhod – snadnější přístup ke službám, zvýhodněné ceny a rychlejší zpracování požadavků. Vzhledem k celosvětové působení nabízí vnitrostátní i mezinárodní přepravu ve vlastní režii. Pokud potřebujete zaslat do zemí, kde DPD nepůsobí, společnost vám přepravu zprostředkuje s externím přepravcem.
Sledování zásilek
DPD má vlastní aplikaci, se kterou budete mít přehled o vašich zakázkách. I samotné zadávání je mnohem snazší. Výdejní místa DPD neboli Parcel shopy najdete po celé republice. Můžete je využít v případě, že se vám nehodí převzít balíček přímo od kurýra na vaší adrese.
Síť Parcel shopů se neustále rozrůstá stejně jako partnerských výdejních míst. Sledování zásilky je možné přes online tracking, budete k tomu potřebovat referenční číslo. Kurýrům můžete platit v hotovosti i kartou. Na výdejních místech není platba kartou vždy možná, doporučujeme se dopředu informovat.
Zajímavé odkazy
- Často kladené dotazy
- Informace o vnitrostátní přepravě
- Informace o mezinárodní přepravě
- Doplňkové služby
- Sledování zásilky
- Odeslat zásilku
- Vrácení zásilky
- Výdejní místa DPD
- Aplikace DPD Kurýr
Kontakty
- Telefon: +420 225 373 373 (Po-Pá: 7:00 – 19:00 hod.)
- Email: info@dpd.cz
- Reklamace
- Kariéra
- Centrála společnosti: Direct Parcel Distribution CZ s. r. o., Modletice 135, 251 01 Říčany u Prahy
- Facebook: DPD.cz
- Instagram: dpd.cz
- Twitter: @DPD_Czech

DPD? Zdánlivě zlej sen, bohužel však krutá realita
Kurýr mi zavolal, že je u baráku. Řekl jsem mu do pěti minut jsem dole, on že na mě čekat nebude. Řekl jsem mu, že kdybych byl upozorněn dříve, tak bych se na to připravil. On že ho to nezajímá a ať si dojdu do ulice vedle. To jsem zrovna nemohl a skončilo to tak, že se na mě vys*al a balík možná dostanu až za 4 dny ( jeden den svátek plus víkend) Takže asi tak, DPD už nikdy.
DPD je podvodná společnost. Berou peníze a zákazníkům lžou o nemožnosti doručit zásilku. Prostě hnus společnost.
Dobrý den, byl mi sdělen den doručení balíku s tím, že bude upřesněn čas doručení. Nikdo se už neozval a balík mi nebyl doručen. Po mé stížnosti mi údajný automat odpověděl že mi bude balík doručen a uvedl čas. Pochopitelně čas nebyl dodržen. To si z nás pracovníci DPD dělají legraci? Jak může automat dešifrovat mé myšlenky uvedené ve stížnosti? Chtějí pracovníci DPD dělat svojí práci poctivě a nebo jen perou špinavé peníze? Tato má negativní zkušenost s DPD nebyla první. Webové stránky mají zpracované tak, že se k detailním informacím nikdo nedostane. Místo nich jen bláboly a odkazy na něco jiného. Kdy už se konečně odpovědné orgány na tuto firmu zaměří, místo šikanování řidičů a vybírání pokut.
Zbozi melo dle sms dorazit 30/6.
Odpoledne prisla sms, ze se nestihlo a dorazi 1/7. Od rana jsem tedy cekala na upozorneni, nic nedorazilo. Telefon ve 12.15 ze je kuryr uz na miste, ale ja tam mebyla. Byl dost neprijemny. Nyni mne ve 13.15 hodinu po kuryrovi dorazila sms s casem predani 12-13!!!!
Bordel
Děs a hrůza !!!!!!
Dnes opet balik nedorucen, prestoze jsem na materske s prckem doma a cekam na řidiče. Casy v SMS neodpovídají vubec dobe, kdy údajně řidič jel kolem..dnes prisla SMS s casem doruceni dokonce az po tom, co jsem s řidičem mluvila, ze pry uz tu byl pred hodinou a tedy uz nepřijede. Totalni neochota sem dojet. Pres DPD uz nikdy neobjednavam.
Dopravce nezvládl přečíst adresu a protože měl na cestě překážku, kterou odmítl objet, tak mne donutil si pro balík k té překážce dojet. Na místě však nepočkal a ujel. ZLATÁ ČESKÁ POŠTA!
Ako to napísať slušne?…. stačí dodatočná zmena doručenia (adresy) a celý systém padá…. – nie je ako sa zkontaktovať. Údaje poslané e mailom sa neakceptujú – a zásielka putuje všade iba nie na adresu k doručitelovi. Keď súrnu zásielku obdržím po týždni… tak nie čo dodať…
Dopravce pry prijel o 20min driv nez v casovem rozmezi co zaslal v SMS, takze jsme se minuli, ale odmítl se na misto vratit…tohle se mi s PPL nikdy nestalo..navic je k nam slozitejsi cesta, ktera je potreba dovysvetlit predem po telefonu, takze pochybuju ze tu vubec byl:/..